האם אני בלחץ? לא! שני ילדים יוצאים בו זמנית מהקן

הנו שויין לא היה מכוון לילדה אלא לאכזבה שלי. הילדה שמעה ממני

גיבוי לכך שכנראה עכשיו זה לא הזמן ולכל טחד יש את הזמן שלא ושזה בסדר. כרגע יש דברים יותר חשובים וכשהיא תיהיה מוכנה היא תעבור את הטסט.
&nbsp
המדוב מהמורה היה שהיא לא מקבלת מרות והיא מאבדת שליטה מבחינה רגשית על הכביש.
&nbsp
אני מסכימה איתך שכאן באים לידי ביטוי רגשות קשים. במיוחד אם את עוקבת קצת את יכולה לראות התפתחות או אי התפתחות של רגשות כאלה ואחרים ביחס לכל אחד מהילדים.
&nbsp
אני מודה שכשהם עושים לי חיים קשים בניגוד לקטנה למשל ולמרות שהם שניהם כמו שאת רואה שונים טני מרגישה רגשות קשים.
&nbsp
זה לא קורה לי רק איתם. אני עלולה להרגיש ככה גם כלפייך או כלפי כל אחד שעושה לי "קשה". כעס ושנאה קרובים אצלי ולפעמים קשה להפריד.
&nbsp
מה דהיא מרגישה ממני זאת.לא חוסר אהבה אלא ביקורתיות גדולה. מצד שני כולם אצלה לא בסדר.
&nbsp
החיים שלה, אם היא לא תחליף דיסק ומהר, יהיו קשים מאוד.
&nbsp
מה לדעתך יקרה אם היא תגיב בהתפרצות למרצים בבצלאל?? איך היא תלמד? איך היא תסתדר עם חברים לדירה במעונות? היא לא. למה לא? כי ככה.
&nbsp
ככה זה מגיל הגן ואני ממש מקווה בשבילה שהיא תשתנה.
&nbsp
כמה שהשינוי שעבר עליה הוא גדול היא רחוקה מנורמות התנהגות נורמליות כמרחק מזרח ממערב. היא מציפה את כולם בזעם שלה וכשהיא לא....היא מקסימה. זה נדיר.
&nbsp
זאת המציאות. אני מבינה שליבך איתה אני לא מרגישה אהבה אני מרגישה כאב ומועקה. כדי לפנות מקום לאהבה אני צריכה שינוי במינונים.
&nbsp
אני אף פעם לא מתחבאה מאחורי האמת. כמה שהיא קשה ולא נעימה.
&nbsp
&nbsp
 
האם אני בלחץ? לא! שני ילדים יוצאים בו זמנית מהקן

נו מי שמכיר יודעת דהגדולה יצאה מהקן כבר לפני שנתיים, ממררת את החיים לסבא וסבתא. היא יוצאת למעונות בירושלים בעוד כשבוע. האמצעי התקבל כן התקבל סופית לטכניון והוא מקור לגאווה מהולה בחשש (תוכנית סופר אינטנסיבית כמעט ללא הפוגה כולל בחופשי הקיץ) רק שישיג את הממוצע הדרוש לו להשאר. רק שיהיה לו טוב. רק ש...רק,ש.... והיא. גם כמובן...(!). רק שלא תתפרץ.על המרצים, על החברים, שתמצא מישהו שיוכל להכיל אותה. שיהיה לה טוב סוף סוף

נהיגה? היא החליטה שהיא צריכה הפסקה. דיברתי איתה על מה שהצעתם פה ויחד עם זה שהבשילה אצלה ההכרה דהיא חייבת.חופש מזה כי כבר בה לה להקיא. לא נורא. בעלי אומר שהיא לא תשכח את מה שלמדה.

הקטנה? עושה חיל בבית הספר החדש. נקלטה באופן מעורר פליאה והשתהות. קיבלה החלטה מושכלת (לבד. נשבעת לא נגעתי) שנמאס לה ליהיות עצורה וסגורה ויש לה מלא חברות ובכלל בגלל אופי הכיתה והמחנך המופלא היא פורחת.

אתמול סיפרה בהתלהבות רבה מה שהם למדו שהפליא אותי לטובה (מה מכיל המזון שלנו באמת ועוד כאלה בענייני צרכנות ובריאות). שני מבחנים טובים.

דבר אחד מדאיג אותי מאוד וזה ריח המפחמות פה שפוגע ב-200,000 תושבים. להשאר או לברוח....

יום טוב לכולם. הייתי חייבת.לשתף
 
יששששששששש הבן עבר טסט ראשון. V

מסכנה הגדולה. נו שויין. אכזבות זה חלק מהחיים.
 
למעלה