וניל דובדבן
New member
למידה לבגרויות
השמיניסט בעיצומה של תקופת מתכונות ובגרויות, ריאלית 5 יחידות בכל המדעים המדוייקים. הוא לומד אבל לא ברצינות הנדרשת לדעתנו ומנסיוננו. עדיין הפעילות בתנועה יותר חשובה וזוכה להשקעת משאבים גדולה יותר מצידו וכמובן גם יציאות עם חברים.
חזר מאוכזב מהבגרות במתמטיקה 5 - היה לו קשה וקיבל בלקאאוט.
ואנחנו עומדים מהצד אובדי עצות - האם נכון במצב כזה להרפות? לכוון? לעמוד בצורה נחרצת יותר על גבולות ודרישה ללמידה רצינית יותר?
השמיניסט בעיצומה של תקופת מתכונות ובגרויות, ריאלית 5 יחידות בכל המדעים המדוייקים. הוא לומד אבל לא ברצינות הנדרשת לדעתנו ומנסיוננו. עדיין הפעילות בתנועה יותר חשובה וזוכה להשקעת משאבים גדולה יותר מצידו וכמובן גם יציאות עם חברים.
חזר מאוכזב מהבגרות במתמטיקה 5 - היה לו קשה וקיבל בלקאאוט.
ואנחנו עומדים מהצד אובדי עצות - האם נכון במצב כזה להרפות? לכוון? לעמוד בצורה נחרצת יותר על גבולות ודרישה ללמידה רצינית יותר?