מסיבת יום-הולדת 18

אביבקיץ

New member
מה בעצם שיכנע אותו?

תודה על השיתוף, זה סיפור שרבלנטי להרבה מאיתנו, בצורה כזאת או אחרת.

מה את חושבת שיכנע אותו? שבעצם גם הוא קצת חשש, אבל היה צריך שאתם תהיו אלה שיגידו "לא"?
 

b e ll

New member
לדעתי זה עירוב של סיבות

אני חושבת שמראש הוא ידע שלא נהיה בעד סוג כזה של מסיבה ולכן בא וסיפר את זה בסוג של התרסה, אמר שישתמש בכסף שלו וככה.
בנוסף, הוא לא מהסוג המסתכן (בכל זאת הוא הבן שלנו וגם אנחנו אנשים מאוד מיין-סטרים) וברגע ששיקפנו לו מה יכול לקרות ושאנחנו מעניקים לו את העצמאות עד הסוף כולל ה-כ-ל, והיה לו קצת זמן לחשוב על זה מהזוית הזו גם - הוא הגיע למסקנה לבד. במיוחד הוא התרשם מכך שסיפרתי לו מה קרה במסיבות מהסוג הזה שהגיעו לכותרות ולא מסיבות טובות, ושלא הייתי מרשה לאחותו להשתתף במסיבה כזו בשום פנים ואופן והראתי לו את הכתבה על האונס שהיה בקיץ בוילה כזו.
וגם, בסופו של דבר, תמיד קל יותר להעביר את האחריות ולהאשים את אמא ואבא שלא מרשים
.

אני מקבלת עליי בהכנעה את תפקיד האמא הפולניה ומוכנה "להתגמש" על סוג אחר של מסיבה
 

b e ll

New member
תודה רבה.

חייבת להתוודות שלא פשוט היה לנו לעמוד מולו באגרוף עטוף במשי ולסרב בנחרצות. אני מנסה להזכר אם אי פעם עמדנו מולו בסיטואציה דומה ולא זוכרת.
הוא באמת ילד (כן, למרות שהוא מגודל) טוב
 
איזה יופי


אני רוצה לשאול אם אפשר כשאת אומרת "הבהרנו לו" באיזו נימה זה נעשה ? כלומר מה הוא קלט מכם ? אני שואלת כי סביר להניח שאני הייתי עושה זאת בנחרצות ואז היינו נכנסים לקטע כזה של אנטי ובעצם זה קרה גם אצלכם (אם הבנתי נכון) . אבל למרות שהיה פיצוץ כמו שציינת הוא הרי בסופו של דבר הבין. דרך הפיצוץ אבל הבין....(הבנתי נכון ?)
 

מרוניה

New member
תמיד עדיף להתחיל בדיאלוג פתוח,

בהחלפת דעות, בהעלאת סימני שאלה.
אם לא מצליחים להגיע לשום הבנה, אפשר תמיד להטיל וטו בסוף. אבל חבל להתחיל ב"נחרצות". ובטח ובטח שזה לא עובד עם ילדים גדולים, שבעצם יכולים לעשות הכול גם בלי רשותך.
 
הם יכולים אבל הם לא עושים. הם תמיד מבקשים

רשות. ברור שעדיף. לא קל לי עם ההורות הזאת. הייתי צריכה שלושה ילדים כמו הקטנה שלי
 

b e ll

New member
קודם כל, בוודאי שאפשר

הבהרנו לו, בהחלט יכול להיות שהייתי נחרצת וזו היתה הסיבה לפיצוץ.
אבל השיחה הזו התנהלה על פני יומיים, ביום הראשון זה נגמר לא כל כך "חינוכי". הבהרנו לו שאנחנו מעניקים לו את שרביט העצמאות ללא תנאי - וגם הסברנו מה העצמאות הזו כוללת ועצמאות בעיקר מכילה אחריות (כמו שסיפרתי מקודם). הוא בכלל לא חשב בכיוון הזה.
היה לו לילה לישון על זה, וגם לנו.
ביום השני, כולנו היינו ממוקדים יותר (אני כבר כתבתי כאן והיתה לי הזדמנות בעזרתכם לחשוב שוב ושוב בדיוק למה לא מסיבה כזו),
אמרנו לו שלא נטיל סנקציות אם הוא יבחר במסיבה למרות שדעתנו ידועה לו, ואני הוספתי שלו אחותו היתה מוזמנת למסיבה כזו, לא הייתי מרשה לה ללכת והראתי לו את הקישורים לסיפור האונס בוילה באזור ירושליים בקיץ.
נתנו לו אפשרויות נוספות (טיול ג'יפים, סנפלינג וכל מה שפרטתי מקודם) ואמרנו שאנחנו מכבדים את הבגרות שלו ונותנים לו את העצמאות לגמרי וללא תנאי.

הוא אפילו לא התווכח. לא מחה כלל. ועל פניו נראה שהוקל לו...
בנתיים הוא עוד חושב מה הוא רוצה. הוא עוד לא החליט איך לחגוג - אבל לפחות מהצרה הזו בוילה במושב שכוח אל טובעים בים של אלכוהול נפטרנו.
 

Jen74

New member
אני אמא לתאומות שחגגו זה מכבר 18

גם אצלן בחבר'ה נהוג לעשות מסיבה בוילה שכורה או על יאכטה בנמל.
אצל החבר'ה בדרך כלל ההורים משלמים ואני אמרתי להן שאם הן ימצאו מקום שהוא במחיר סביר אני מוכנה לתרום כמתנת יום ההולדת שלי אליהן סכום מסויים אבל הן יצטרכו לארגן את שאר הכסף.
לא הסתדר להן ואת יום הולדת 18 שלהן הן חגגו עם החבר'ה, בחצר הבית של אחת החברות אצלנו בשכונה והיה להן כיף לא נורמלי.
נכון שהן שתו אלכוהול וקצת השתוללו וסיפרו שאפילו שכנים קצת התרגזו על הרעש שהן עשו, אבל הן ילדות טובות והחבר'ה שלהן גם חבר'ה טובים אז לא דאגתי בכלל.

אני כן אומרת להן כל פעם שהן יוצאות מהבית למועדון או מסיבה שיזהרו כמה שהן שותות ועם מי הן מסתובבות ומזכירה להן שאני לא מתכוונת באמצע הלילה לנסוע לבית חולים או למשטרה.
עד היום
הן נזהרו ומתנהגות בבגרות.
 
למעלה