הספורטאים הישראלים באולימפיאדה

גם אני לא נכנסתי לכתבה.וגם אני לא אוהבת

את ההתבטאות המכוערת נגד הספורטאים.עצם ההגעה לאולימפיאדה כבר מראה על הישגים טובים של הספורטאים.
 

אביבקיץ

New member
כשלון של המדינה, לא הספורטאים

הבעיה היא לא הספורטאים. ונכון שחשוב להבין למה.

אבל לא נכון לתקוף את הספורטאים. בטח לא עכשו.

אבל נכון שחשוב להבין למה. מה זה אומר עלינו כמדינה, כחברה.

יש כמה ספורטאים מעולים, שגם מוכנים לעבוד קשה.

איך זה לא נמצא הצוות המצטיין שייקח אותם קדימה? ספורטאי מצטיין לא עובד בחלל ריק.
 

יעלעל

New member
ענין של מינוח

אני למשל לא הייתי כותבת "ההפסד של לי קורזיץ" אלא אחרי התחרות שלה או אחרי שהגיעה למקום השישי. כי תכל'ס, היא הגיעה למקום השישי בעולם. ואת זה נדמה ששוכחים. ברגע שאין פודיום, ההישג לא נחשב.
מספרית, אנחנו עם לא גדול. אוביקטיבית, אנחנו עם של בטלנים. הספורט היחיד שקיים כאן לאורך השנים הוא כדורגל. אין סיקור של שום ענף ספורט בצורה רצינית. המשפחה שלי עוסקת בטריאתלון. אחרי תחרויות אנחנו מנסים למצוא בעיתון דיווח על התחרות. כלום. לא היתה תחרות. אם זאת אליפות הארץ אז התחרות מוזכרת בפסקה קטנה בעמוד 6 או 8 במוסף הספורט תחת הכותרת "ענפים אחרים" או משהו כזה ואז יש שורה עם שם הזוכה במקום הראשון. זהו. זה הסיקור. לא כמה מקצים היו, כמה משתתפים, מזג אוויר, סיקור הקהל ועוד. אז איך יהיו לנו ספורטאים בתחרויות שיביאו מדליות? ואותו ענף ספורט, כדורגל, נדמה לי לא הגיע בכלל לאולימפיאדה.
עכשיו יקימו וועדה, יחליטו החלטות, בעוד שבוע נחזור לקרוא על כדורגל לעוד ארבע שנים פחות חודש ואז יתחילו כאן מחדש את המירוץ למדליה, כאילו הכבוד של כל עמישראל תלוי אם נזכה במדליה או לא. אני עדין מתרגשת מטומרקין ומגל נבו, מלי קורזיץ ומשטילוב ואפילו מאריק זאבי. לא לשכוח שהם הגיעו לאולימפיאדה בזכות ולא בחסד.
 

LOCHSHUV

New member
גם לי מאד הפריע ההתעסקות באכזבות

ולא באמת לאן הגיע כל ספורטאי ,המדליה זה לא חזות הכל.
 
למעלה