מחפשת רעיונות למתנה יום הולדת 14

3מרגו

New member
מחפשת רעיונות למתנה יום הולדת 14

רקע:גר אצל אביו ש"הורה הליקופטר" שלא זקוק אצלו לכלום(היום גיליתי את המושג החדש) וכמעט לא נזכר בי.שאלתי מה הוא היה רוצה,אחרי 3 שבועות תשובה אחת "לא יודע,תפתיעי אותי"
.איך?
חברה אחת אמרה שאתן לו "תלוש מתנה"(או משהו כזה) ממשביר/דלתא.כנראה שאלך על זה או פשוט רב תו.שיקנה לו...
 

ButtercupA

New member
משהו משולב

ברכה יפה, חולצת טריקו נחמדה עם כיתוב/ציור מדליק+ כסף מזומן (לא תלושים).
מה זה הורה הליקופטר?
 

ButtercupA

New member
מושג שלא שמעתי עליו אבל מצדיק דיון נפרד...

בכל מקרה, נשמע שאת כועסת על הבן.
לדעתי, הוא בגיל שבו ההורים פחות חשובים לו. והורים שגרים עם הילד באותו הבית, מרגישים את זה אבל בעוצמה קצת אחרת כי הם בכל זאת רואים אותו, אבל הנושא הזה עלה כאן יותר מפעם אחת.
לדעתי, את כמבוגר האחראי בחייו צריכה להקפיד לשמור על קשר ככל שאתת יכולה.
להתקשר, אפילו אם השיחות נשמעות כמו שיחות "מברק", לשלוח לו מתנות קטנות שיזכירו שאת שם, אולי לחשוב על לקנות כרטיסים לבילוי משותף.
מה שאת יכולה לעשות, ובלי התרעומת הזו שאת מרגישה כי זה לא יעזור.
 

3מרגו

New member
גם אני אתמול גיליתי את המושג

פשוט זה בול.מה יש לו לחפש אצלי?שם יש לו הכל.ולכעוס ניתן פה רק על הורה שהרס.
בילוי משותף?הצחקת
.עשיתי מאמץ אדיר(דרך הגשת בקשה לבית משפט) כדי להגיע איתו לפסיכולוגית.הוא לא מוכן "להתחשב".אי-אפשר לתכנן בילוי בלי לקבוע מראש.הוא לא היה מוכן להתחייב על רבע שעה-אבל קבוע למען קשר עם אחיו שמאריץ אותו וסופג דחיה.
אנחנו לא הצלחנו לגלות אם כל זה בא ממנו או שהוא נשלט לחלוטין ע"י אביו.הפסיכולוגית רצתה לזמן אותו,אבל לא שמעתי שניסתה.איזה אינטרס יש לו לשלם?אצלו הכל טוב.חוץ מזה שיש תיק פתוח בבית משפט.אבל לא ממש מפריע לו.
לפני שנה כל הענין המשפטי התפוצץ מחדש כי יזמתי "בילוי משותף" למען חגיגת בר מצווה ודרשתי דרכון שהאב לא מחזיר כמה שנים.אני הפכתי עולמות,מקום עבודה היה סגור לשבוע,מצאתי סידור לקטן בתשלום כבד-ולא קיבלתי דרכון.עשיתי לו עיקולים כדי לגרום להחזיר-ללא כל הצלחה.סלע.עדיף לשלם הון לעו"ד הבא בתור,לא?
בקיצור,הודעתי לבני שנסיעה לחו"ל אם וכאשר תתקיים רק אחרי גיל 18.אבא כבר ידאג לו.אז נסענו לבית מלון בארץ כי תכננתי בלי כל קשר אליו כי הבנתי שגם לזה אין סיכוי.פשוט יומיים לפני הסכים והשותפה בחדר עשתה ברז ואז יצאה באמת נסיעה.ככה לא חיים...
אז לפני שנה "יצאתי בזול" מענין יום הולדת ועוד ביקרנו בדרך אצל קרובים,קיבל מתנות(שלא משתמש בהן).השנה אני רוצה גם לצאת מענין יום הולדת,כבר הרמתי ידיים כי נגד בולדוזר ללא ברקסים אין מה לעשות.
ביום הולדת שלי אפילו לא דיברנו.כי הזוג סירב להחליף סבב סביב החגים וכך לא יצא ביקור.היה לי הרבה על מה לכעוס ואז...לא קרה כלום.
בתכנון ארוך טווח לפטר את עו"ד סיוע משפטי כי לא מגיבה למיילים ולהעביר מכתב לשופטת שירדו ממני כולם.אי-אפשר לנצח פה.בשום מובן.
בטווח קצר לנסות את העצה לגבי חולצה...
 

אביבקיץ

New member
מה זה "כמעט לא נזכר בך"?

הוא גר אצל אביו ואתם לא בקשר?

גם אני בעד איזה טי שירט נחמדה.

אם תלוש - אז לא למשביר או לדלתא. בני נער קונים שם?
 

3מרגו

New member
אני מניחה שאביו קונה לו שם

הוא עושה אך ורק-אבל אך ורק מה שיגידו לו.לא אני,כן...
הוא נזכר כשהורה ה"אמיתי" עסוק או משהו.ומאפשר לבקר...
 

RiddlerWoman

New member
מאחלת לך שאחרי גיל 18

יהיה פחות מושפע מהאב וזה יאפשר לכם לנהל קשר של אם ובן יותר קרוב מעכשיו.
 

iris mom of two

New member
תני לו כסף

זה מה שהוא הכי ירצה, כדי שיוכל לקנות משהו לבד.

עצוב מה שאת מתארת. מקווה שדברים ישתפרו. שלחי לו אימיילים, טקטים וכדומה כל כמה ימים. תגידי לו שאת אוהבת אותו. בלי להאשים אותו, ספרי לו מה קורה אצלכם. נסי לשמור על קשר בלי להכביד.
 

3מרגו

New member
זה ברור.פשוט קצת לא מקורי

ואז כמה נותנים?
הייתה אצלי חונכת של הקטן ונתנה רעיון יפה.להציע לו להסתובב בקניון רק אני והוא ולקנות מה שירצה.או לאכול...מייד הצעתי לו כדי שיבחר יום.כי ביום הולדת עצמו הולך עם חברים וגם לי יש מחוייבות לגבי הקטן.אז...עכשיו הכדור אצלו.שירצה צריך גם בייביסיטר.לא ברגע אחרון.
 
למעלה