מודעות בני נוער- הפעם הזמנה לשיתוף
תודה לכולם על התגובות להזמנה הקודמת. תבורכו.
רוצה לשתף אתכם היום בחוויה המתמשכת.
כשמתבגרים סיפרו סוף סוף על אירוע עוצמתי, בדרך כלל על חגיגת בר / בת מצווה, טיול או הצלחה במקצוע שהתקשו בו
שאלתי שאלה אחת בלבד: מה איפשר לך להיות כל כך טוב/ה באירוע ?
(הפרוז'קטור מופנה מהתוצאה לסיבות)
זהו רגע עוצמתי, בו הילדים מגלים עושר משאבים/חוזקים/יכולות, הם ממש נרגשים.
אני רושמת כל מילה, ואחר כך מראה להם.
זה כמו ראי, הם מתעוררים, העיניים בורקות, הגב מזדקף.....
מרגש מאוד.
בתום ההתרגשות הם בוחרים במספר משאבים (עד שלושה)
ומתבקשים "לפרק" אותם, זה אומר לתאר בשפתם
מה זה אומר עבורם, (לדוגמא "אני יודע לתכנן זמן" אינו זהה אצל כולם).
איך זה נראה במציאות היוםיום ועוד.
יש לכם סיפורים דומים?
אשמח לקרוא.
מה דעתכם לקיים שיח מעין זה עם ילדים מתבגרים?
אשמח לשתף אתכם במה שהילדים עשו עם מה שעלה
לא רוצה להלאות אתכם.
סוף שבוע נהדר
אור 53
תודה לכולם על התגובות להזמנה הקודמת. תבורכו.
רוצה לשתף אתכם היום בחוויה המתמשכת.
כשמתבגרים סיפרו סוף סוף על אירוע עוצמתי, בדרך כלל על חגיגת בר / בת מצווה, טיול או הצלחה במקצוע שהתקשו בו
שאלתי שאלה אחת בלבד: מה איפשר לך להיות כל כך טוב/ה באירוע ?
(הפרוז'קטור מופנה מהתוצאה לסיבות)
זהו רגע עוצמתי, בו הילדים מגלים עושר משאבים/חוזקים/יכולות, הם ממש נרגשים.
אני רושמת כל מילה, ואחר כך מראה להם.
זה כמו ראי, הם מתעוררים, העיניים בורקות, הגב מזדקף.....
מרגש מאוד.
בתום ההתרגשות הם בוחרים במספר משאבים (עד שלושה)
ומתבקשים "לפרק" אותם, זה אומר לתאר בשפתם
מה זה אומר עבורם, (לדוגמא "אני יודע לתכנן זמן" אינו זהה אצל כולם).
איך זה נראה במציאות היוםיום ועוד.
יש לכם סיפורים דומים?
אשמח לקרוא.
מה דעתכם לקיים שיח מעין זה עם ילדים מתבגרים?
אשמח לשתף אתכם במה שהילדים עשו עם מה שעלה
לא רוצה להלאות אתכם.
סוף שבוע נהדר
אור 53