צביקה הדר - רשע נולד?!

ranch1989

New member
תודה לאל שמישהו רואה את זה

ודואג להעלות את העניין. כל הכבוד!! וכל הכבוד לתפוז שנתנו לזה במה. ני לא נכנס לעניין מה עובר את הגבול ומה לא. אבל בהחלט יש בכך טעם רע. כל הכבוד!!
 

foxהיחיד

New member
כוכב נולד או כוכב אפליה

שלשום ראיתי תתוכנית וגם אתמול..שלשום עלה הנער ספר מנתיבו ילד עלם חמוד שבסהל רצה לצאת מהבועה שחי בה ולהתקדם כולם אמאו אתה חמוד שר יפה..יש לך כריזמה וכו' אבלל אממ אמרו לו אתה עוד ילד 16 וחצי כמעט 17 תתאמן תגדל תבוא עוד שנה וראו איזה פלא עלה אתמול הער בן 16 חצי רוסי חצי פולני שר גם יפה אין מילים למה את זה העברתם ואת זה לא הוא בן 16 לא האים זאת לא הפליה? בן ה16 מערד ןבן הכמעט 17 מנתיבות תחשבו על זה...או מעמידים קטריונים ומגיל מסויים או מי שטוב עובר
 

mooolly

New member
מישהו באמת צריך לקבוע גבול לעניין הזה

אם אנשים באים לבזות את עצמם, שרים גרוע ובתוכנית מחליטים לשדר את זה- מילא, מתקבל על הדעת, הרי הם הביאו את זה על עצמם. מצדי שיגידו להם בפרצוף שזמרים הם לא. אבל לבזות ולהשפיל מתמודדים במתכוון ובמודע על ידי השופטים? זה פשוט מגעיל! בכל פעם שמגיע מתמודד הזוי, ואפילו לא כל כך הזוי, אפשר לראות שעיניו של הדר נפתחות ושיש לו סימנים של דולרים במקום אישונים (תוסיפו גם "גלינג!" של מכונת הימורים, ואתם מסודרים). גלגלי המוח עובדים וצועקים "פרומו!". המבטים העאלק סובלים שהוא מפיק כשמישהו מזייף ממש לא מוסיפים לו חן. מה היה לעזאזל הקטע עם המשתעל? פשוט גועל נפש של אנשים. עזבו שופטים, א-נ-ש-י-ם. זה היה לא אנושי בעליל. זה היה מגעיל. נכון שטלוויזיה לא פה כדי לחנך, אבל היא פה כדי שנפיק ממנה הנאה, ואני לא יודע מה איתכם, אבל אני לא נהנה לראות אנשים שתופסים מעצמם משפילים אנשים אחרים. ודרך אגב, דנה צודקת. 90% מכוכבי MTV וגלגל"צ לא היו עוברים אודישן. אחחחחחחחחחח, אם כל עולם המוזיקה היה בידיים של השופטים האלה, לא היינו שומעים שמות כמו מייסי גריי, אפרת גוש, איימי וויינהאוס.....
 

liron129

New member
צביקה הדר באמת מגזים

גם השופטים האחרים צוחקים כשיש זמרים גרועים אבל זה מחוסר שליטה, צביקה הדר עושה את זה בגסות וכאילו בכוונה כדי "להעלות רייטינג" גם אחרי שהמתמודד סיים לשיר הוא פשוט צוחק לו בפנים וגם כשהשופטים מנסים להגיד משהו לא קוטל מדי כדי לא להעליב הוא חייב להוסיף הערה הורסת. ומה שהכי מרגיז אותי אישית- שצביקה הדר הוא מהאנשים האלו שאם תעיר להם הערה הכי קטנה הם מאד יעלבו ולא ישכחו לך, אבל לאחרים אין לו בעיה להגיד כל מה שעולה לו בראש וזה מסוג האנשים שאני הכי לא סובלת. כנראה שהוא עזב את בית ספר מוקדם מדי, לפני שלמדו את הפתגם: "מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך". שיתבייש לו.
 
רוב אנשים שהולכים לאודישנים של כוכב נולד

ולא עוברים הם אנשים שמטרתם הוא לעשות צחוק מהמערכת. הם יודעים שהם גרועים והם הולכים בכוונה. אחרים פשוט לא מודעים לעצמם באופן די עצוב ופטתי וזה שהשופטים אומרים להם את האמת זה רק לטובתם. ככה הם יצאו מהבועה שלהם. בכל אופן,התוכנית הזאת זה זבל מטורף. אני חושבת שמי שבאמת אוהב מוזיקה בכל נשמתו לא ילך לתוכנית כזאת. מי שהולך לתוכנית כזאת,עם כמה שיש לו קול נהדר,הוא אדם שרק רוצה להיות "כוכב". זו המטרה של התוכנית-ליצור כוכבים וליצור רייטינג. זהו-אין שום עומק בתוכנית. מוזיקאי אמיתי לדעתי מחכה לחשיפה שלו עד שהוא באמת בשל. מנגן במקומות קטנים בהתחלה,יוצר את המוזיקה שלו בשקט,ולאט לאט צובר קהל ופרסום. אני מאמינה בתהליך מוזיקלי של אמן. תהליך שמתפתח לאט לאט. כי מה שמתחיל מהר נגמר מהר. תןך רגע אתה כוכב ותוך כמה שנים אתה נעלם. ככה זה בריאלטי. וזה עצוב שאנשים שואפים לפרסום מהיר ולחשיפה מהירה.
 

מחשבות

New member
את באמת לא רואה את המציאות. מי שבאמת

יודעים לשיר הולכים כדי לקבל חשיפה. השאר הולכים כי גם למטומטם יש זכאות ל-15 שניות (דקות זה יותר מדי) חרפה.
 
הי רציתי לומר לך משהו

קראתי היטב מה שכתבת, רק רציתי לומר לך שאני היתי בכוכב נולד הראשון והשני ממש בכניסה מחתימים את מי שרוצה להכנס לאודישנים על חוזה שכתוב בו בברור שזכותם המלאה לעשות עם חומרים הגלם של הצילום מה שהם רוצים החבר'ה מודעים לכך היטב שעלולים לצחוק עליהם , שעלולים לזייף שעלולים להיות פדיחות וכ'. אני רק חייבת לציין שלפי דעתי את צודקת במובן האנושי אך לא במובן התיקשורתי. הריי שרייטינג וב זה כרוך בצילומי השפלות, זיופים וצחוקים שהם עושים "הוועד המחליט" בשולחן מול הנבחנים. עזבי אותך מפגישעות אני בטוחה שמי שטוב , ומי שמאמין בעצמו גם אחרי כוכב נולד ימשיך לנסות הם בעצמם לא יודעים מה הם מחפשים וזה ככה כל שנה....... אל תחפשי אנושיות בתוכניות טלוזיה זה יותר מידי לבקש בשביל האנשים האלה. רק צריך להיות ליד כל אחד מישהו שיזכיר להם כמה קטנים הם ומלאי פוזה הם ולא מה שהם עושים מעצמם בגלל הפירסום. כמו שאמרת תהילת עולם חולפת, ויש כמה ששכחו מאיפה באו. באהבה המוסיקאית אור גל
 
הי רציתי לגיד לך משהו כנסי :)

קראתי היטב מה שכתבת, רק רציתי לומר לך שאני היתי בכוכב נולד הראשון והשני ממש בכניסה מחתימים את מי שרוצה להכנס לאודישנים על חוזה שכתוב בו בברור שזכותם המלאה לעשות עם חומרים הגלם של הצילום מה שהם רוצים החבר'ה מודעים לכך היטב שעלולים לצחוק עליהם , שעלולים לזייף שעלולים להיות פדיחות וכ'. אני רק חייבת לציין שלפי דעתי את צודקת במובן האנושי אך לא במובן התיקשורתי. הריי שרייטינג טוב זה כרוך בצילומי השפלות, זיופים וצחוקים שהם עושים "הוועד המחליט" בשולחן מול הנבחנים. עזבי אותך מפגישעות אני בטוחה שמי שטוב , ומי שמאמין בעצמו גם אחרי כוכב נולד ימשיך לנסות הם בעצמם לא יודעים מה הם מחפשים וזה ככה כל שנה....... אל תחפשי אנושיות בתוכניות טלוזיה זה יותר מידי לבקש בשביל האנשים האלה. רק צריך להיות ליד כל אחד מישהו שיזכיר להם כמה קטנים הם ומלאי פוזה הם ולא מה שהם עושים מעצמם בגלל הפירסום. כמו שאמרת תהילת עולם חולפת, ויש כמה ששכחו מאיפה באו. באהבה המוסיקאית אור גל
 
ממש נכון

הפאנל שם הוא ממש ביזיון. ולא נשכח את הקוקסינל שחושב שהוא המציא את המוזיקה. הרמה של השופטים היא ממש ממש נמוכה רב משתתפי כוכב נולד יכלו הם להיות בצוות השופטים ולהחליט אם השפוטים עצמם ראויים לשיר ו/או להשתתף בתחרות.
 

מחשבות

New member
זה ממש מדהים הקורלציה הזו שגילית

שככל שיותר מעניין כן עולה הרייטינג. איך לא הבינו את זה קודם? בטוח שאם היית ניגשת לכוכב נולד היו עושים ממש אחלה דאחקה. אשכרה באמ'שלי.
 
בחיים לא הייתי נגשת לכאלה תוכניות

אבל לך דווקא היה מתאים לצפות באיזה שורד נטרף לא? בכמה שעות צפייה אספת את הלקסיקון המרשים שלך?
 

מחשבות

New member
דווקא לא שעות רבות, אבל הלקסיקון רחב

סתם בגלל אינטליגנציה נרחבת.
 
את לא פונה לכתובת הנכונה

כל הטענות צריכות ללכת לעם שנתן לזה לגיטמציה, יש גבול כמה הצורך האסקפטי ישלוט בנו, המציאות קשה וצריך להתמודד איתה ולא למצוא פתרונות ריאליטי זולים עם רמה של שכונה. עצוב לראות היום גיבורי תרבות כמו יוסי בובליל, נינט טייב, ישראל בר-און וג'קו אייזנברג, איפה הימים שמאיר הר-ציון וחבריו היו גיבורי תרבות ומושא להערצה ?
 

מחשבות

New member
כמו לכל יבוא טוב, לא צריך לפנות קודם למקור

האמריקאי ולהתלונן? העם נתן לגיטימציה? קשת הביאו, העם ראה ואהב וזו האמת הפשוטה והלבבית.
 

נתיm

New member
גועל נפש של תוכנית

במקום להתלונן על התוכנית, פשוט אל תראו אותה. לא ראיתי אף תוכנית של אף עונה ואפילו בפרומאים שלה אני מעביר ערוץ. תתצביעו בשלט.
 

boazt25

New member
תגידו

לא היה פעם מקרה שהם ממש העליבו מתמודדת והזמינו אותה שוב בכדי להתנצל, בגלל שהייתה ביקורת ציבורית קשה על היחס שנתנו לה? אם כך לאן נעלמה הביקורת ?
 
למעלה