צביקה הדר - רשע נולד?!

download free

New member
אה סורי ``לחקות``/tapuzforum/images/emo9.gif

טעות שלי. חהחהחה/tapuzforum/images/emo6.gif
 
ועוד נותנים לדבילים האלה כסף

ערוץ 2 הפך להיות בדיחה! לתת במה לכאלה אדיוטים וליצני רייטינג שזה פשוט עצוב. מוציאים אותם לחופשות, הם טסים לטקסס, מחפשים מעבר לים! שום דבר מקורי לא יכול לצאת מכאן- הכל חייבים לגנוב מהאמריקאים. צביקה הדר הזה צריך לזכור איפה הוא התחיל- בתור קוקסינל בתוכנית "נייס גיא" זה אמיתי לגמרי.. אן פה שום לשון הרע ! הוא צריך לזכור איפה הכל התחיל- בשידורים הנסיוניים של ערוץ 2 . במקום להגיד תודה, הוא היום צוחק על אנשים, עושה פרצופים, מסתבלט, צוחק.. שהתבייש !
 

leeron161

New member
תגובה למזועזעת

את מזועזעת אני מזועזה מאנשים כמוך שבוכה על זה שאנשים באים לתוכנית טלויזיה להיבחן על כישרון שירה שאין להם מזיפים מפה ועד להודעה חדשה ומשפילים רק את עצמם והצופה בבית צריך לסבול את זה. הצופה עם הוא היה באולפן הוא היה צוחק עם צביקה הדר למתמודד בפנים. תפנימו את זה לא כל פיפס קטן שאתם מוציאים מהפה ומישהו אוהב את זה אומר שיש לכם פוטנציל להפוך לזמרים. בשירה צריך להבין מקצבים צריך להבין טונים וסולמות לא כל צבע קול מתאים לכל סוגי השירים בשירים צריך דיקציה צריך זרימה מסויימת ומה שאנשים עושים זה פשוט לקלקל שירים טובים עם זיוף או שירה חובבנית וצריך גם לתת סוג של שואו על הבמה ולא לעמוד כמו בול עץ ואנשים נכון מתרגשים וחלק חסרי ביטחון וזה חבל.
 

ילדוnet

New member
סליחה אבל יש צורה להגיב!!

אפשר להקשיב ולהגיד בצורה יפה "סליחה אבל זה לא מתאים" "סליחה אבל זה לא זה", לא צריך לצחוק באמצע למתמודד בפרצוף באמצע שהוא שר, לעשות פרצופים לועגים ומזועזעים... יש גבול לתת רמה וחוסר בגרות... יש צורה להתנהג!! ולא - אם אני הייתי שם לא הייתי צוחקת לאותם אנשים בפרצוף גם!! ממש ממש לא!!!
 
אז פשוט

שלא ישדרו את זה אפשר לתת תשובות ענייניות ולא להסתלבט עליהם ולשדר את זה בפריים טיים כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמו אתה יודע את זה זה ממש רצח מה שהם עושים אתה לא יודע איפה מקרה כזה יכול להיגמר תחשוב על ילד לא מקובל בחברה שהוא אוהב לשיר אבל מה לעשות אין לו קול יפה הוא הולך לשם משפילים אותו בצורה מכוערת ומשדרים את זה יום למחרת כל הבית ספר צוחקים עליו ומשפילים אותו הרי ילדים זה עם אכזר לאן זה יוביל אותו לדעתך הוא יהיה איש טוב אחרי זה אם הוא חלש בנפש הוא יכול להגיע להתאבדות אם הוא קצת חמום מח זה יכול להגיע אפילו לרצח ולמה בגלל שכמה רשעים בקשת ובראשם הדר והכלבים לידו החליטו להוסיף עוד כמה שקלים שיזרמו להם לכיס ואם אתה חושב שעפתי רחוק מדי תדע לך שהתסריטים האלה לא רחוקים מהמציאות בכלל היה לנו בבית ספר בכיתה ילדה שניסתה להתאבד בגלל שצחקנו עליה ואני עד היום מתבייש במה שעשיתי יחד עם חברי לכיתה ושבעינינו זה היה שטויות אף אחד לא האמין שהיא תנסה להתאבד בגלל זה הם עושים ההיפך הם מעלים את הזייפנים לשלב של האודישן עם צביקה הדר על מנת שהם יצחקו עליהם בהמשך
 

Noich80

New member
סליחה- אני בתור הורה

לא הייתי שולחת את הילדה שלי לתחרות כזו מלכתחילה
 

909090

New member
../images/Emo41.gif רק בגלל הצחוקים של צביקה - אני רואה את

התוכנית . מי שלא יודע לשיר שלא יגיע לתוכנית הזו - או שיקבל בהבנה את הירידות של צביקה. צביקה אדר למקרה שאתה רואה את זה - תמשיך - ואלה תשנה שום גישה.
 
../images/Emo45.gifגםאני ובת שלי רואות רק את המבחנים

ומי עולה לנבחרת. מעבר לזהלא מסתכלים בתוכנית יותר. ואכן רק בשביל הצחוקים ולהעביר דאחקות אני והיא אנחנו מסתכלות. ואני לא מאלה שאוהבות את צביקה הדר אני דווקא רואה את התוכנית בגלל צדי צרפתי. חולה עליו.
 

ניירת

New member
מפחיד לדעת שזה המסר שאת מעבירה לילדה

מזעזע יותר מהתוכנית זאת הגישה של : 'בוא נשב עם הילד,הולכים כאן צחוקים איך משפילים אנשים שמסונוורים מהרדיפה אחרי החלום שלהם ולא מצפים שעוד דקה ישפילו אותם עד עפר וירמסו אותם. יהיה מה זה קטעים - כדאי לנסות את זה גם בבית.'
 

joshh

New member
בוקר טוב אליהו

מהתכנית הראשנה שהוא וחבריו בסתלבטו על זייפנים הפסקתי לראות. תכנית רדודה מהרדודים. שופטים ששופטים לפי אהבתם לשיר ולא לאיכות השירה וההצגת הזמר. פידבקים שכל מה שהם יודעים זה להגיד: "מקסים, איזה שיר יפה" או משפטים לא ברורים. לא ראיתי אף פעם פידבק מקצועי שלהם. זאת לאחר שאני מבדיל בין אמריקן איידול, הפער כ"כ גדול שאין טעם לראות את הטמטמת הזאת. צביק'לה שכנראה איבד את הדרך (הרי אני יודע שהוא היה פעם אדם טוב) פשוט מתעלל באנשים שצריכים המון המון אומץ לעלות לבמה ופשוט לחסל אותם לגמרי. אני בטוח שאותם אנשים שנקטלים שם, לא עוקבים אחריהם ורואים איזה אבל נגרם להם.
 
מטלויזיה לא נלמד ערכים. ../images/Emo197.gif

מוטב לנתק את הטלויזיה. הפרסום מזיק מאוד מאוד לאדם.
 

Jen74

New member
כאמא למתבגרות שרוצות ללכת לאודישנים

השנה לא הלכו כי עדיין לא הגיעו לגיל המינימום שהוא 16, אנחנו יושבות ורואות ביחד את האודישנים שכבר היו לעונה הקרובה ואני שואלת אותן אם הן באמת מוכנות לעבור את ההשפלה הזאת, במידה ולא יהיו מספיק טובות בעיניי הבוחנים. הבנות שלי שרות יפה. לא זמרות הכי גדולות שבעולם אבל שרות באירועים משפחתיים ובמקהלה של בית הספר שלהן. הן יכולות לעבור בקלות את שלב א' של האודישנים ולהגיע לבוחנים לאודישן המצולם. אבל שם הן עלולות להיתקל בביקורת לא נעימה ואולי אפילו משפילה לעיניי המצלמות ואחרי זה עוד יערכו את הצילומים שלהן בצורה כזאת שהן תצאנה הכי טיפשות והזויות שבעולם, גם אם לא היה ולא נברא. הן רואות את מה שעובר על הנבחנים ואני מסבירה להן שאם הן באמת רוצות ללכת לעונה הבאה, אם תהיה כזאת, הן צריכות לקחת את העניין בכיף, כחוויה, התנסות ולא בשום צורה אחרת ולקחת בחשבון שעלולים לרדת עליהן בזמן האודישנים וגם הרבה זמן אחרי כן. אני לא מבינה למה משדרים את כל הנבחנים המזייפים, זה לא מעניין וזה סתם מעיק ומה שבטוח זה לא עושה כבוד לא למזייפים אבל יותר מזה, לא לאלו שיורדים עליהם.
 
למעלה