צביקה הדר - רשע נולד?!

גליה12

New member
הנה אני מתווכחת

שום צחוק שווווו-ם בידור- תת רמה- צוות שופטים מרושע מבינה שזה מה שהקהל רוצה- אני לא
 

מחשבות

New member
מה שהקהל רוצה? אני לא רוצה, אבל

התרגלתי ואני אוהב. הייתי מעדיף תוכניות תחקיר ומדע, אבל זה לערוצי נישה. רוב ערוץ 2 הוא זבלה אמיתי.
 
מאוד חבל...

מאוד חבל שבשבילך צחוק בריא זה צחוק לאיד כי זה כל הצחוק שיש בכוכב נולד. היות שהומור אמיתי צביקה הדר לא כל כך מסוגל לספק("ותחשבו על זה") אז הוא מנסה להצחיק על ידי ירידה על אנשים אחרים זה לא הומור בריא זה ההומור הכי נחות שיש. ומאוד חבל שבתרבות של היום לא רק שההומור הזה נחשב הומור מקובל אלא זה ההומור שנותן את הטון המרכזי. מצבן של תוכניות ההומור משקפות את מצבה של התרבות של ימינו. ואולי מי שזייף הכי הרבה בכוכב נולד זה לא האנשים הבאים להשיג את ה2 דקות של הפוקוס עליהם, אלא התרבות כולה. לא רק שהתרבות מזייפת היא גם שרה לא בטון ובחוסר הרמוניה מוחלט. רק חבל שפה אין את השופטים שאומרים "תשמעי יש לך הרבה מה ללמוד"
 
אז למה אתה פוגע

באינטליגנציה של עצמך? מה אמונה באלוהים היא לא הגינוית לא ריאלית? בוא ואני אספר לך כמה מילים על ריאליזם האמונה שאנחנו יודעים כל מה שקיים בעולם הזה היא אמונתם של טיפשים היא אותה סגנון של אמונה שהאמינה שהעולם הוא שטוח לפני 500 שנה. השלילה של אלוהים כי הוא "לא הגיוני" דומה לשלילה שהכדור הוא עגול הרי זה באמת לא היה הגיוני לפני 500 שנה המחשבה שאנחנו למעשה נמצאים על קרקע עגולה. זה שאתה וגם אני כרגע לא מצליחים לתפוס את אלוהים במובן ההגיוני לא אומר שהוא לא קיים זה אור שהעיניים שלנו לא מסוגלים לראות. מידע שהמוח שלנו לא עדיין מסוגל לקלוט את זה. אף פעם אל תשלול דבר כי אתה לא מצליח להבין אותו. אתה מוכרח להכיר בכך שיש דברים בעולם הזה שאתה לא מבין אותם. זה לא אומר שאתה צריך להכיר בכל מה שאומרים לך כאמת. אבל זה כן אומר שאתה צריך להטיל ספק. אולי פה האמונה שלי לא נכונה אולי פה שלך. באמונה שלי יש פרטים לא נכונים ובאמונה שלך יש פרטים לא נכונים. אין כזה דבר אמונה נכונה ב100%. תכיר בזה דבר ראשון ומשם תמשיך לשאלה אם אלוהים קיים או לא
 

אגל ט ל

New member
אפילו המתבגרת הפרטית שלי , בת ה-12

כעסה בתכנית הראשונה ואמרה שהוא ממש הגזים !
 

bizhar

New member
אפשר בבקשה דוגמא להומור אמיתי?

הומור זה הומור זה הומור. עם גישה כזו גם דרוייאנוב היה יושב בכלא..
 

r i n i

New member
../images/Emo45.gif גם אותי הקטע הזה הכעיס מאד

בדיוק מאותן סיבות שהעלית.
 

ללוווש

New member
../images/Emo45.gif מסכימה לגמרי, התוכנית נהייתה תת רמה

ונראה שכל המטרה היא למצוא כמה שיותר אנשים שאפשר לצחוק עליהם. חבל.
 

MoRoSH11

New member
אבל אף אחד לא אמר שכוכב נולד

צריכה לחנך, להיות אחראית וכו'. זאת לא עונה ראשונה וכל מי שראה עונות קודמות יודע במאה אחוז שבאודישנים המתמודדים סופגים לפעמים גם צחוקים ועלבונות.
 

scott31

New member
צביקה הדר= עבד כי ימלוך !

אני בטוח שגם הוא בתור ילד היה שמן לא אהוד וחסר בטחון עצמי .... כה לא יאה לו להעליב בבוטות דווקא את אותם ילדים חלשים ולא מקובלים, טרף קל של הבחברה בהם הם חיים שבסה"כ רוצים לשיר ולקבל פיסה קטנה של "תהילה" בחייהם הקטנים . במקום זה צביקה הדר עולב בהם בצורה לא דמגוגית בעליל תתביש לך !
 

בוגאטי

New member
תעשיה אכזרית

מצד אחד- כל התוכנית הזו היא סביב כסף וכסף בלבד. מצד שני- רוב רובם של הכוכבים שנולדו כבר כמעט נשכחו ובדרך לכוכבים החדשים הם דורכים על כל מה שאפשר
 
למעלה