צביקה הדר - רשע נולד?!

טלויזיה היא לא בִמקום חינוך,

טלויזיה נועדה בשביל לצפות בתוכנה, ולהחליט לבד כאדם שקול, אילו התנהגויות תתעלם\תגחך קלות מהן ותשאירן במסך הקטן, ואילו תאמץ לחיים שלך. אם המתבגרים שלך, שגילם גדול דיו, לא מסוגלים להבין שהתנהגות כזו נועדה לשעשע צופים בלבד, כנראה שהבעיה היא אצלם ולא בטלויזיה. אותי זה משעשע. נכון, קיים בזה רוע, זו לא התנהגות אתית במיוחד, וגם לי לפעמים יוצא לרחם על המתמודדים המסכנים שעומדים חשופים, אבל זו התכנית, וזה העניין, וצריך לדעת להפריד בין זה לבין החיים. טלויזיה היא טיפשית, ואנחנו עדיין צופים בה. עלינו להיות חכמים מספיק להבין שזהו עולם הבידור, כך הוא פועל. מטרתו העיקרית היא להתאים עצמו לקהל יעד גדול, ולספק לו שעשוע שטחי ורגעי. זה לא תיאטרון מופת, זה עולם הבידור הזול. הוא תופס את המקום הכי גדול בתעשיה התקשורתית. אין טעם לנסות לתקן את העולם, אם את לא רוצה להיחשף לדברים 'מזעזעים' כאלו, סגרי את הטלויזיה.
 

ניירת

New member
טלויזיה הורסת את החינוך - זה יתנקם בך

הגיע הזמן שאנחנו הצופים ניקח אחריות ופשוט נדאג שהרייטינג של התוכניות הדוחות כמו המדוברת שצוחקת, מתעללת ומעבירה מסר שמותר, משעשע ואפילו חיובי להשפיל את הזולת עד עפר העיקר שהחבר'ה יצחקו יהיה קרוב לאפס. אני לא צופה בתוכנית הזאת כבר ממזמן ולו רק בגלל צביקה פיק השופט ה"מהולל" שנתפס כבר כמה פעמים חונה בחניות נכים ולא ממהר לפנות אותן כשנכה רוצה לחנות וגם אם זה מעכב איתו עוד עשרה אנשים שמחכים איתו ולא בא להתנצל. וכשמשרדו אפילו לא טורח להגיב לכתבות שנכתבות כי זה נראה שולי בעיניו. או התנהגויות גסות אחרות כלפני אנשים אחרים. כפי שפורסם גם בעיתון שהיו הרבה אמנים מתחילים שטענו שהוא עבד עליהם. לאחרונה קראתי שצביקה הדר הוא זה שמתעקש להשאיר אותו בשיפוט. ואכן לא מפתיע אותי שלא הייתה התייחסות מצד הפקת התוכנית למיילים ששלחנו להם חברים שלי ואני שאנחנו מוקיעים את ההתנהגות הזאת. אז מי שמפריע לו: קודם כל אני מציעה שתכתבו להפקה שאתם לא מתכוונים יותר לצפות בתוכנית בגלל שאתם סולדים מההתנהגות ומהמסר. ושנית, אם מפריע אז אל תצפו.
 

שונצו

New member
אני מסכימה עם בנך הבכור

מילא בתכנית הראשונה כשנינט נבחרה, ואז עוד אף אחד לא ידע על מה מדובר. כיום כל מי שמגיע להבחן יודע טוב מאוד על מה מדובר (ואם לא, הם ממש אהבלים, תסלחי לי, כי להגיע לתכנית טלויזיה בלי שאתה יודע על מה מדובר, לפחות באופן כללי, זה שיא הטמטום...), ולכן זו בעייתם בלבד שזה מה שקורה להם. אני מניחה שאומרים להם (לפחות בטופס אם לא בע"פ)- יש מצב שזה (האודישן) ישודר בטלויזיה ושהם עשויים לעבור השפלה קבל עם ועדה. זו האחריות שלהם (או של הוריהם אם מדובר בקטינים) להתמודד עם זה. וחוץ מזה, כמו שאומרים- כל פרסום הוא פרסום טוב. נניח שמישהו שר שם וזה לא מצא חן בעיני השופטים, אבל איזה סוכן ראה את התכנית וזה כן מצא חן בעיניו- הוא יצור קשר עם ההפקה ועם הילד הנ"ל- ודרכו של הילד סלולה למרות שאת האודישן הנ"ל הוא לא עבר.
 
הבעיה היא

שהם מעלים אותם בכוונה כדי שיוכלו לצחוק עליהם אחר כך עד כדי כך הרשע מגיע בטלוויזיה מסכים עם כל מילה של זאתי שהעלתה את הנושא
 

ButtercupA

New member
אפרופו כוכב נולד

גם כשמצליחים, זה לא תמיד הכי מוצלח. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3724366,00.html אחרי ההפסד הצורב: סוזן בויל אושפזה הזמרת הסקוטית שהגיעה למקום השני בתוכנית הריאליטי "Britain's Got Talent" פונתה למרפאה בלונדון לאחר שחשה ברע. למקום הוזמנה פסיכולוגית אם אני לא טועה, גם אצלינו היה כוכב שחטף התמוטטות עצבים.
 

AYELET1

New member
השאלה אם זה רק בגלל זה או שזה היה הטריגר

לדבר ידוע מראש. האשה הזו חיה בודדה מאד לפי מה שנכתב. מעולם לא חיה עם גבר (וכנראה גם לא עם אשה). אשה בת 47 או 48. מאד יתכן שהיתה לה בעיה. אז סיפורי סינדרלה בגיל קרוב לחמישים זה דבר נחמד (וגם אומר משהו על דעות קדומות של החברה), אבל מעבר לכך לא בטוחה שזה כל כך צריך להפתיע.
 

גליה12

New member
בושה וכלימה- צביקה וכל הצוות שאיתו

ראיתי לפני שבוע נדמה לי- איזו התנהגות מבחילה, כשהגיע מישהו חולה- וכולם רצו לשים מסכום על הפנים ולעגו לו לו ולאחרים- קטינים וגם גדולים- נכון שיש אנשים שיעשו הכל בשביל התהילה- אבל הטלויזיה כ"מבוגר אחראי" צריכה לדאוג שצוות השופטים יתנהג בהגינות ובעיקר כמובן לקטינים
 

ButtercupA

New member
הטלויזיה היא לא "מבוגר אחראי", זה הענין

בשביל זה, לפחות לקטינים יש הורים שאמורים להגן עליהם.
 

מחשבות

New member
צביקה הדר נולד בדיוק לתפקידו. אם

יש כאלה שמוכנים להחשף במלוא טמטומם מגיע להם שירדו עליהם.
 

מחשבות

New member
האמת היא, שהם לא יודעים מה צפוי להם. אם היו

יודעים, מלכתחילה לא היו עושים לעצמם בושות. אבל טפשות היא הרי דבר ממאיר ואוכל כל חלקה טובה בגוף ובעיקר במוח.
 
איך לא יודעים מה מצפה להם?

זאת כבר העונה המיליון, כל פעם הם יורדים על מי ששר גרוע, אין שום חדש. אם כבר הם עושים טובה לכל הזייפנים למיניהם, נותנים להם סטירה שתחזיר אותם למציאות ותוריד אותם מעץ הדמיונות שהם חיים עליו. אולי לא כל ירידה היא במקום אבל מי שמגיע לתוכנית צריך לצפות שאולי לא יעבירו אותו וגם יריצו עליו כמה דאחקות, אין בזה שום רע.
 

מחשבות

New member
כל רפה נפש חי באשליה שהוא נפוליון ואין בלתו.

כל הנרשם לכוכב נולד סבור שריטה ושלמה ארצי קטנים עליו.
 

Jen74

New member
נו, באמת? אחרי 6 עונות ועדיין לא יודעים?

הבנות שלי עוקבות באדיקות אחרי כל העונות ורצו כבר בעונה הזאת להשתתף אך מפאת חצי שנה שמפרידה בינן לבין הגיל המינימלי שמקבלים לאודישנים הן לא הלכו. אני אפילו הצעתי להן ללכת ליום האודישנים שהיה בגני התערוכה בת"א כדי שיתרשמו ויראו איך זה נראה והן לא רצו. הן רואות גם בעונה הנוכחית את ההשפלה ואת ההצלחה של המתמודדים השונים ובעונה הקודמת הן היו גם בזמן התוכנית עצמה בשלב התחרות וראו איך זה נראה מגובה הקהל. יש להן מושג קלוש מה זה ואיך זה להתמודד באודישנים ואני מקווה שאם הן יחליטו בסופו של דבר שהן בכל זאת רוצות בעונה הבאה לגשת, הן ידעו לקבל את ההצלחה או המפלה בצורה נכונה ופרופורציונלית.
 
אם הבן שלך

היה עובר התעללות כזו אני בטוח שהיית מדבר אחרת צריך להיות גבול לא יכול להיות שישפילו אנשים ככה ובמיוחד קטינים שיש להם חלום ויעשו הכל לממש אותו זה לא סיבה מספיק טובה לרדת ככה על אנשים הבעיה שיש אנשים רעים במדינה הזו אני באופן אישי הפסקתי לצפות בתוכנית אחרי המקרה עם הילד החולה שהם שמו מסיכות על הפנים זה היה שיא הגועל כל צוות המרעים שם צריכים להתבייש אני במקום צביקה הדר לא הייתי יכול להביט במראה
 

מחשבות

New member
לא נכון. אם הייתי מסוג ההורים שאצלם

פסים בשיער קודם לאנציקלופדיה הייתי בטח מדבר על קיפוח ושוכר את אלה שעבדו בשביל טופז שירביצו לאוחובסקי ופיק. אם הייתי מסוג הלא מודעים, הייתי מקפל את הזנב ובורח עם עוד כמה אלפים שלא התקבלו.
 

ButtercupA

New member
אני לא אוהבת את התוכנית הזו

אני לא אוהבת את התוכנית הזו ולא את שאר תוכניות הריאליטי שמושכות רייטינג בכוח. בכל התוכניות האלה, ה"שופטים" עושים הרבה דברים ממש מבישים. אני רק חושבת שאין מי שיכול לשים לזה סוף, כי יש לזה ביקוש
ביקוש יוצר פירסומות
ביקוש יותר כסף
, וזו המשמעות של טלויזיה מסחרית. אם אני לא טועה, אם שופט "לא יספק את הסחורה" הוא לא ישב בחבר השופטים. הפתרון הוא להצביע באצבעות. אם לא היה רייטינג לסגנון הזה, הוא לא היה "מצדיק" את קיומו עבור המפרסמים.
 

מחשבות

New member
כוכב נולד היא תוכנית מקסימה ושלב האודישנים

מספק צחוק בריא ומהנה. זו עובדה שקשה להתווכח איתה.
 
למעלה