צביקה הדר - רשע נולד?!

ליטרט

New member
הם יעלמו מהתודעה שלנו

אבל לא מהתודעה של הסביבה שלהם. תודעה של צעירים אכזריים שיגחכו אותם עד מוות (לעיתים תרתי-משמע). ילדה בת 16 שמושפלת בפריים טיים ע"י צביקה הדר וחבר זאביו, לא בקלות תתגבר על הטראומה. ואתה, כבעל "מחשבות", צריך להבין שנער בן 17 לא חושב אלא על הרגע, על העכשיו, בד"כ. לא מעניינות אותו ההשלכות העתידיות של מעשיו בהווה.
 

מחשבות

New member
ואני גם איש חינוך בעבר וחושב שלכל משפחה

יש זכות שיהיה לה נציג מבוזה בכלי התקשורת.
 

ליטרט

New member
ואתה נציג המשפחה שלך....?

סתאם......
בכל מקרה, אני בהחלט מזהה אצלך סממנים חתרניים....שלא לומר אנרכיסטיים.... שזה טוב...
 

מחשבות

New member
סוף סוף נפגשים גם בפורום אחר?

אני בהחלט לא מחזיק בדעות קונבנציונאליות ולכן אני מחשבות... לגבי הנציגות, בודאי הבנת שהמופיע באודישנים אינו בא לבד. אם כל המשפחה מלווה אותו ואין מי שיעצור, מגיע להם.
 

ליטרט

New member
אהלן אהלן אהלן....

אולי מגיע להם. אבל בטח לא לילד המסכן. בתוכנית הראשונה היה נער מקרית אתא ששר (שר? מילמל) עם אזניה באוזן שיר של שלמה ארצי. כל מאבחן טירון היה מגיע למסקנה שהנער זקוק לתמיכה ולטיפול. ב"כוכב נולד" עשו ממנו כסף. והיה גם ההוא שהגיע חולה (דלקת ריאות) ישר מהרופא. במקום לשלוח אותו הביתה (שיחזור במועד אחר) יואב צפיר (הבן של סבא טוביה האלים) וצביקה הדר אירגנו מערכון על חשבונו, בהשתתפות השופטים ("שפוטי" הכסף והרייטינג), עטויי מסיכות ההגנה, שליוו את שירתו (השתעלותו) בתנועות ובמחוות נואשות, שלא היו מביישות כל סצינה בקומדיה דל-ארטה. הכסף מהפירסומות ניגר כמים.
 

מחשבות

New member
זה היה באמת סר טעם ואני מקווה שהתגובות

בפורומים השונים יביאו אותם להמנע מקטעים מביכים וסרי טעם שכאלה.
 

Master Stav

New member
את תוהה....לא ...את טועה ....

ברור שקשת מבקשת את אישורי ההורים לצילומים ניראה לך שגוף מסחרי יכשל בכזו מיכשלה חוקית ....נו די עם התמימות הזו הילדים האלו יודעים שהם עלולים להיכנס למילחמת מילים ירידות ודחקות מול השופטים המהוללים את יכולה להצביע רק בצורה אחת ...לא לראות ....ולהשפיע לא לראותא תה תוכנית הזו אין רייטיניג אין תוכנית ....מעבר לזה ....כלום .
 

AYELET1

New member
מתבגרים וילדים לא תמיד רואים את התוצאות

ובכל מקרה, לא מתפעלת מהדרך בה התכניות הללו משיגות רייטינג. זה פחות מתת רמה לנצל חולשות של צעירים (וכן, גם טפשונים...)
 

ButtercupA

New member
לגבי ראיית התוצאות

זה היה נכון לגבי העונה הראשונה, אולי השניה, השלישית... אבל עכשיו? אחרי שהפורמט הזה כל כך ידוע ומסודר, ברור שזה הכל רייטינג, וידוע לכל מי שחלף ליד הפרומואים שזה בדיוק מה שיקרה.
 

מחשבות

New member
זה הכל רייטיניג? מישהו פה נתן דעתו למושג

הזה פעם? הרי את הרייטיניג אנחנו יוצרים. אם נשג ונצפה בתוכניות האלה, הן הרי תימשכנה לעד. אז את מי להאשים?
 

ButtercupA

New member
אם אתה זוכר את הסיפור, אז היו בני ישראל

שהסתובבו איתם 40 שנה במדבר עד שקיבלו שכל...
 
אממ זה כבר ויכוח אחר...

אני לא אמא, (זה היה בראשי..) אבל אין קשר ממשי בין עניין הרייטינג לסוגיה המקורית שהועלתה. התוכנית הזו כבר ותיקה מאוד, כל ילד/נער/מתבגר ומבוגר יודעים מה יכול לקרות להם כשהם יגיעו לתוכנית, זו לא פעם ראשונה שלועגים למתמודדים בתוכנית הזו, ואם הילד שאינו בגיר אינו מסוגל להסיק את המסקנות מתוכניות קודמות ומלצפות במתמודדים אחרים, אז כאן נכנס תפקידם של ההורים להחליט האם זה במקום שילדם המתבגר יעלה לשידור שכזה וכמו כן להעלות בפניו את האפשרות כי אולי (במקרה הטוב) יזכה - וזה עלול להרוס את ציוניו בלימודים לדוגמא, או שיידחה ע"י השופטים (במצב הפחות טוב) וזה עלול לנפץ לו אשלייה או חלום, גם אם הדחייה נעשתה בדרכי נועם ועם המון אהדה ושהוא גם עלול להפוך לבדיחה של התוכנית (במקרה הגרוע) ולבדיחה בביה"ס (כמובן שלא כך יתארו ההורים באוזני ילדיהם) ומכן ההשלכות על הילד ועל הביטחון העצמי שלו הן הרסניות. בסופו של דבר אם הדאגה היא להשפלת הילד בתוכנית, אז איפה הדאגה לכך שההורים לא היו ערים מספיק בשביל לראות את ההשלכות האלה מראש?
 

מחשבות

New member
אסור לך לשכוח לרגע שמי שנוכח כאן בפורומים

אינם ההורים הטיפוסיים. אלה ההולכים לשם הם אנשים שהמודעות העצמית שלהם לא תמיד מצויה.
 

ילדוnet

New member
אז זהו שלא כולם יודעים לקראת מה הם הולכים

יש כאלה שחיים שבאשליות שיש להם קול מהמם ויש גם אנשים שאומרים להם שהקול שלהם יפה ואז מפוצצים להם את האמת באכזריות בפרצוף... זה זוועה...
 

מחשבות

New member
טוב שלא לזה חינכת אותם כי עושה רושם שחינכו

עצמם היטב, בעיקר הבכור, הרואה את המציאות כמות שהיא. אם מישהו חסר ביטחון (וזה לא המצב אצל אלה המופיעים), מזייף, בעל דיקציה נוראית וקול מקרקר, שלא יילך לתחרות שירה.
 
למעלה