צביקה הדר - רשע נולד?!

צביקה הדר - רשע נולד?!

אני חייבת להגיד לכם שאני מזועזעת!!! אני מחנכת את הילדים שלי לאהבת אדם ולסובלנות ויושב האדון צביקה הדר, בפריים טיים, ופשוט מתעלל בקטינים. אז נכון, זה די מצחיק לראות אדם מזייף, אבל גם לכך יש גבול! ואת הגבול הזה חוצה בגסות האדון הדר כאשר הוא צוחק על נערה ממוצא גרוזיני מאשדוד שלא יודעת לשיר והוא יורד עליה תוך שהוא מתפוצץ מצחוק... אני מהמרת שהנערה הזו היא לא מהמקובלות בשכבה ואני מעריכה שהיא לא תשבע נחת מהתגובות של חבריה לכתה אחרי שאדון צביקה הדר טיפל בה. כך אותו בחור צעיר מקריית מוצקין ששר איום ונורא ונראה תלוש מהמציאות. צביקה הדר חכם על קטינים, חלשים ומוכי גורל וזה עצוב.... תהילת עולם חולפת, כפי שראינו אצל דודו טופז. אני מקווה שביום שתהילתו של צביקה הדר תחלוף לא יתחשבנו איתו כל אלה שבהבל פה ובצחקוק דבילי הוא הרס להם את החיים והשפיל אותם.
 

AYELET1

New member
לא ראיתי את התוכנית המדוברת

היה ראוי שאנשי הערוץ המתאים יפעילו מסננת בכל מבחני הכוכב נולד וכאלו (גם אם זה צחוקים ןמביא רייטינג להעלות עלובי חיים כאלו לבמה...)
 

AYELET1

New member
ותוספת:כי למרות שאייננני צופה בתוכניות

אלו הבנתי ממה שקראתי לא פעם שישנה בעיה רצינית בסינון הראשוני של ה"כוכבים" הללו
 

מחשבות

New member
המסר מאוד פשוט: אם אתה אידיוט וגם אידיוט

שאינו יודע לשיר ויש לך ביטחון להופיע בפני כל עם ישראל ואשתו ולזייף ולכחכח ולהשתעל, אל תתפלא אם מראים לך את הדלת וקצת מדחקקים עליך.
 

ליטרט

New member
אתה צודק רק במידה שמדובר באידיוטים בגירים

לא היית רוצה לראות את הבן/בת שלך, בגיל הטפש-עשרה, מתבזה במעמד כזה. גם אני לא רוצה לראות נערים בני 16-20, חסרי מודעות עצמית, שטופי מוח של עולם "הזוהר-פרסום-הצלחה", הניגר אליהם מהקופסא הכחולה, מבזים את עצמם לדעת לצלילי ציחוקוקיו של ז'וז'ו חלסטרה חסר הרגישות. ד"א, לצביקה הדר יש את כל המאפיינים דודו טופז, לרע ולרע. הוא עוד יפתיע אותנו כשיפול.
 

מחשבות

New member
לא יודע. לבנות שלי זה לא יקרה וצביקה הדר

מתאים מאוד לתפקידו ואין בו שמץ מההזיה שיש בטופז.
 

Imai

New member
../images/Emo45.gifממש ככה!

והכל רק בשם הרטיינג
 

Jen74

New member
הקטינים מחוייבים להביא אישור של ההורים שלהם

או אפטרופוס בגיר. במקרה של קטינים האחריות להשפלה היא על האפוטרופוס.
 
ללא ספק מנצלים אנשים עם בעיות קלות וחבל

הבמאי שהוא יואב צפיר הבן של טוביה צפיר אומר לשופטים לעשות תנועות מוזרות כדי להוסיף לזה מוזיקה בעריכה של תיקים באפלה או מוזיקה מוזרה מעבר לזה שצוחקים עליהם וזה ממש מכוער לתת לאנשים הרגשה שהם טובים ובסוף לתת לה בעיטה ולכל העולם יצחק אליהם ואני לא התפלא אם יש כאלה שנכנסים לדכאון מזה בסוף ולכו תדעו מה קורה איתם
 

eti191

New member
לידיעתך זה כבר קרה!

אחת שנבחנה באמריקן איידול התאבדה אחרי שהשופטים עלבו בה. "חיים ומוות ביד הלשון". תחשוב לפני שאתה מגחך!
 

מחשבות

New member
אם זה אכן קרה, אותו מתאבד היה מתאבד

ממשהו אחר גם כן. בגלל שהתאבד מאמריקן איידול עשו מזה קייס. הלאה.
 
אני מזועזעת בצורה נוראה

מי בדיוק יסנן כשזה מוכר פרסומות? מעניין אם מישהו מקבל את אישור ההורים להשפלת הילדים שלהם. לא רק מצביקה הדר אלא בעיקר מהתגובות של שני בני המתבגרים (13 ו15) שיושבים ומתבדרים מהשטויות של צביקה הדר. שאלתי האם זה נראה להם סביר והאם זה יפה להשפיל ולהלבין פנים ברבים אז בני הבכור אמר שזו הבעיה של "המוכים" האלה שהם הולכים לעשות מעצמם צחוק. לא לזה חינכתי אותם! אני פשוט עצובה....
 

ButtercupA

New member
הבעיה שאותם כוכבים לרגע יודעים ב-ד-י-ו-ק

לקראת מה הם הולכים. הם מוכנים לכל זה, בשביל הסיכוי לגעת בשמיים, או אפילו בשביל 15 דק' תהילה.
 
השאלה אם אנחנו כהורים צריכים לתת לזה יד

הבן שלי מוכן בשביל 15 דקות על אופנוע למכור את כל עולמו, אז מה? אני עדיין אמא שלו וכל עוד הוא בחזקתי יש לי סיי בענין. אני תוהה אם "קשת" מבקשת את אישור ההורים על כל צילום של קטין ועל כל אחד שעושים ממנו צחוק ופוצעים את נפשו הרכה.
 

ButtercupA

New member
אם הם קטינים

אז ההורים שלהם עושים/או לא עושים...את החשבון שלהם, ויש מספיק הורים שלא יעשו. אם קשת עוברת על החוק? אני לא חושבת שהם היו מסתכנים בזה.
 

sickX6

New member
כי עוד לא באו הילד וההורים שתבעו על נזק כלשהו

לא רואה את התוכנית, אבל מדמיינת את הסיטואציה. האמ. אבל אם גם להורים אחריות משפטית לנזק, אז מה כבר יצא לילד מזה אם להורים אין כסף....... (שזה סתם משהו שהטריד אותי כשנתקלתי בפסק דין שקשור באחריות ההורים....).
 

מחשבות

New member
יש לך סיי בעניין? אבל אמירה לא.

רצונותיו של אדם יכולים להיות עוצמתיים ביותר. הרי כל אותם שהופיעו ועשו מעצמם צחוק יעלמו מהתודעה שלנו שניות לאחר הופעתם. יכול להיות בהחלט שהם באו לעשות צחוק מהשופטים או שהם כל כך נחושים להופיע, שהמחיר מוצדק.
 
למעלה