כיצד הייתם נוהגים במקרה שכזה?

בהתחלה רציתי לכתוב לך שאינך משחררת את הילד

ומקצרת את חייו. הרי בשביל מה את צריכה להתערב לו ביחסים עם ילדים שהוא מנסה ליצור. אולי זה בדיוק מה שחסר לו והוא צריך. ואחרי שסיימתי להיות לא נחמדה נעבר לעניין - עברתי את זה עם בתי בת הכמעט 15, יותר מדי פעמים ולכן - בפעמים הראשונות היא נסעה עם חברה מפה מהישוב שלנו ואמא שלה. האמא הורידה את הבנות במקום המפגש כאשר התנאי הוא שאינן נפרדות ולו לשניה אחת. התנאי גם היה שבחזור היא נוסעת רק עם אותה חברה ואמא שלה הביתה. זה עבד. בפעמים האחרות כבר הייתי יותר משוחררת ונתתי לנסוע בלי בעיות. אני מבינה שכאן המרחק אצלך משחק והעניין שהוא לא מכיר בכלל את האזור. זה כבר משהו אחר, אולי תזמו טיול לתל אביב משפחתי ברכבת ותכירי לו את האזור. בטח כבר מאוחר מדי כי הנסיעה היא מחר נכון?! ועוד משהו - בתי ובעלי יש להם עניין משותף לאחרונה בלימודי שפה מסויימת - אבל מצד שני לא הייתי נותנת לה לנסוע לבד לשיעורים האלה. כך שאולי במקום לריב עם הבן תנסי למצוא עניין במה שהוא עושה. ודרך אגב גם אני שונאת קניונים ולהסתובב בהם. ולבסוף מצטרפת לדברי אחת הבנות שמה תראי, את הבגדים שלהם, את החורים באוזניים, את ריבוי העגלים או את עודף המשקפיים, זה בד"כ הילדים שמשחקים את המשחק. או מקסימום יש לחלק מהם קוצים בשיער וג'ל. וכמו שהיא כתבה לך לראות עודף חנונים לא עושה טוב לאיש מאיתנו. לווי אותו לרכבת בחיפה, סכמי איתו שעה שבה הוא חוזר ואת מחכה שם לאסוף בחזרה וזהו זה לדעתי. אבל אם החלטת לנסוע איתו. שוב סכמו מקום מפגש בעזריאלי תראי לו את המקום שבו תחכי לו, אם לא ימצא שיתחיל לשאול במודיעין ותני לו להיות עם החברים. בהצלחה !
 

ספיישיל

New member
אצלך זה עוד בן...

לי היה ניראה שכל מי שיביט בה ברכבת,יחשוב לעצמו:"זו ילדה קטנה,לאן בדיוק היא נוסעת ברכבת?" לנסות לפתח איתה שיחה ולהתגלגל איתה במילים. גם ככה יש לבת שלי מיליון עגילים ומראה מושך את העין. חסר סוטים שיכולים להצמד עליה,לעכוב אחריה ,להפחיד אותה או להטריד אותה מינית? והיא תהיה במצב חסר אונים?.... או מישהו שיתחכה אחריה מהרכבת וימצא את הזמן כדי להטריד או להפחיד אותה? איפשהוא בעזריאלי? חוץ מזה,גם אנחנו כמבוגרים ברכבת תמיד שואלים את עצמנו:"זה התחנה או לא התחנה?" אם ילד נרדם או לא שם לב וירד בתחנה הלא נכונה...איך הוא יסתדר להגיע? מי שזה האזור שלו.זה ממש בקטנה. כי הוא מכיר ...אבל ילד שמנסה להיות גדול. וזה לא סביבה טבעית שלו.זה לא כמו מבוגר.הוא עלול לטעות ובכל זאת הוא ילד. לא רוצה לחשוב שמישהו יכול לנצל את זה או להעמיד את הילד שלי בכל מיני ניסיונות.
 

AYELET1

New member
לפני 3-4 שנים נערך מפגש של פורומים

פוקט ופאלם זה לא היה המפגש הראשון , אך אז החליט להגיע אחד המשתפים הצעירים ביותר. אני חושבת שהוא היה בן 15 או משהו כזה הוריו כנראה חששו מאד. הוא הגיע. אחר כך התברר לי שאבא שלו הגיע איתו וישב במרחק (זה היה במסעדת יוטבתה בעזריאלי) . מה שהוא ראה זה כ-20 או יותר חנונים, אמנם יותר מבוגרים מאלו שבפורום מייפל סטורי (הוא היה המשתף הצעיר ביותר ואני המבוגרת ביותר. הרוב בשנות ה-20 וה-30 לחייהם), אבל עדיין חנונים... אחרי זה כבר לא היתה לו בעיה להגיע למפגשים מהנים אלו. אני סבורה שזה בהחלט פתרון טוב.
 

דורלילי

New member
בתור ילדה- גם אמא שלי הייתה בפעם הראשונה

בפעם הראשונה של מפגש הפורום שגם נערך בעזריאלי אמא שלי לא נתנה לי ללכת לבד אלא הסתובבה בקניון שעתיים ראתה שאני חייה ואח"כ נפגשנו עברתי תדרוך קטן ונשארתי אחריה עוד שעתיים.. שהיא באה לקחתי את אחד המנהלים של הפורום (שעם הזמן הפך להיות בן בית אצלו) והיא ראתה שהוא ילד נורמלי בכל המובנים וזהו. המפגש השני שלישי וכו' נסעתי כבר לבד והכל. לפי דעתי את צודקת שאת רוצה לבוא ותסבירי פשוט לילד שאת לא תבואי ותציגי את עצמך אלא תשקיפי מרחוק ושאם תיהיה בעיה שידע שאת שם.
 
למעלה