כיצד הייתם נוהגים במקרה שכזה?

נירה63

New member
כיצד הייתם נוהגים במקרה שכזה?

הבן שלי בן 14 בחודש הבא. משחק במייפל סטורי, וגם בפורום אשר שייך לאותו משחק. ביום ראשון ישנו מפגש בעזריאלי והבן שלי רוצה ליסוע לפגוש את "החברים" מהפורום. אני אמרתי שגם אני באה...כלומר ניסע ברכבת, ושם אני רוצה לראות ממרחק מסויים את הילדים, שכן עד היום לא יודעת מי אילו בכלל...ולאחר מכן אסתובב לי בקניון והוא יהיה עם הילדים מהפורום, ובסיום נחזור הביתה. שוחחנו , המתבגר צעק בהתחלה , לאחר מכן הבין שאני לא ארד מנושא הבירור מי הנפגשים ביום ראשון בקניון? במקביל נתן לי את הפון של מנהל הפורום- ילד מתבגר בכיתה יא'. מה אתם עושים במקרה שכזה?
 

מחשבות

New member
להסתכל באוסף חנונים משקפופרים זה לא בדיוק

להתבונן במונה ליזה.
 

ספיישיל

New member
גם אני עברתי סיטואציה כזו.

כמוני-כמוך.גם לבת שלי(בת 14) יש "חבר'ה דרך האינטרנט".פעם ראשונה מאד חששתי,וזה מה שבחרתי לעשות. לעלות איתה לרכבת לעזריאלי.היא תהיה במיפגש,ואני קודם... הצצתי מי קופץ על מי? ואיך ומה הם ניראים לי? ואח"כ..הסתובבתי מרחוק בקניון.(תקעה אותי איזה 4 שעות שם. כמה אפשר להסתובב בקניון?)לא הפרעתי,אבל הייתי ב"סביבה".וחזרנו יחד ברכבת. פעם שניה-עם הרבה חששות מצידי-היא כבר נסעה בעצמה.
 

r i n i

New member
את מאה אחוז

תתקשרי לנער ואם את מרגישה צורך תיסעי להיות שם בקניון (ראי את הסיפור שלי בשרשור "מעקב מחשבים" שנפתח זה עתה).
 

פלגיה

New member
במגש הפורום הראשון

שלחתי אותן שתי אחיות יחד. האחות המתלווה לא התלהבה, אבל הסכימה. ממפגש בעזריאלי לא הייתי מפחדת. זה מקום ציבורי (להבדיל ממפגש בבית פרטי)
 

נירה63

New member
מאחר ואנחנו מתגוררים בצפון להגיע לבד

לעזריאלי נדמה לי קצת מלחיץ אותי שהוא יסע לבד לשם...לא יודעת מי הילדים הללו ממייפל סטורי . בכל אופן חושבת ליסוע איתו ביחד ולשרוף את זמני שם, ורק שיהנה ושיעבור הזמן שלי מהר שם. תודה לכולכם , חג שמח.
 

פלגיה

New member
אז אל *תשרפי* את הזמן

תהני! אין לך איזו חברה שאפשר לפגוש בזמן הזה?
 

נירה63

New member
פלגיה ערב טוב, איני אוהבת להסתובב בקניונים

הרעש המיליון ילדים ואנשים לא גורם לי הנאה מרובה בימים אילו, ולכן עוד סיבוב ועוד קניית בגד או תיק או לעמוד בטור לאוכל לא עושה לי את זה...ולכן כתבתי שעלי לשרוף את זמני שם...מה אגיד לך מעדיפה לשבת בחוף הים בשקט.
 

פלגיה

New member
אני שותפה לך

לסלידה מהקניונים. אבל אם כבר החלטת שזה מה שצריך לעשות, אני מאמינה שאת צריכה להוציא מכך את המיטב.
 

iris mom of two

New member
מצויין

וכמובן, למה לשרוף את הזמן? קחי ספר, שבי בבית קפה (או עדיף, קני ספר). תנהי לך שכמה שעות רק לעצמך. והכי טוב בנסיעה חזרה תני לו הזדמנויות לדבר.
 

AYELET1

New member
../images/Emo45.gifלטעמי הנסיעה לא מלחיצה, אך אם את מרגישה כ

כך, תומכת בהצעה לקחת ספר ולשבת בבית קפה. בילוי מצויין
 

ספיישיל

New member
גם אני מהצפון.

גם אותי הלחיצה הנסיעה הזו לעזריאלי.בכל זאת מרחק..... העניין הוא שהנסיעה הראשונה היתה רק פתיח לבאות. אני לא זוכרת אותי בגילה נוסעת לעיר הגדולה...
 
ברכבת או המפגש עם זרים-2 נושאים שונים

האחד האם הייתי מאפשרת לילד בן 14 לעלות על הרכבת ולנסוע לתל אביב לעזריאלי לבדו? - מאד תלוי בילד עצמו ורמת העצמאות הכללית שלו. היה לי ילד שבגיל 15 טייל ברחבי ישראל בתחבורה ציבורית ואילו אחר בגיל 15 פלוס- בקושי מוצא את המרכז השכונתי באוטובוס שהוא מכיר . לכן תלוי מי הילד. שנית תלוי מה המטרה? מפגש פורום של ילדים חנונים כמוהו שנפגשים במקום ציבורי? זה לא בדיוק מפגש אישי עם גבר בן 40 בבית קפה נכון? ממה את חוששת? ובואי נניח שתסעי איתו ברכבת (למורת רוחו, מתוך כניעה שלו לעקשנות שלך) ותגיעו למקום,הוא יראה את חבריו לפורום ו...מה תוכלי לראות?"אני רוצה לראות ממרחק מסויים את הילדים,שכן עד היום אני לא יודעת מי אילו בכלל " מה בדיוק תוכלי לראות ממרחק ?או מקרבת מקום? את הגילאים? את הלבוש? ומה זה יתן לך בדיוק? חוץ משליטה? ונניח שהילדים שם במפגש הפורום לא לרוחך וטעמך (חורים באף,או שיער קוצני...לא יודעת מה שתראי) מה תעשי בדיוק? תאסרי עליו להפגש איתם פעם נוספת ? לא יותר נכון לתת לילד את הכלים לבחון את החברים שלו במקום לבחון במקומו(או בנלווה אליו)? את סומכת עליו בדרך כלל? אם לא- אז אין מה לדבר, גם פה את לא תסמכי עליו אבל אם כן- למה במקרה הזה את פחות סומכת? כמה שייך בעצם לחוסר בגרות/אחריות שלו? וכמה שייך לצורך שלך להיות בקונטרול?
 

נירה63

New member
הפחד הגדול שלי הוא מזה ש...

מעולם הבן שלי לא הסתובב בעזריאלי, שכן אנו לא מאיזור המרכז והקניון הזה לא מהווה איזה מפגש יום יומי עבורנו, ומכאן ש..אני פוחדת שהוא לא ימצא את המקום, כלומר יפגש עם "חבריו" הוירטואלים המעצבנים אותי כבר מעכשיו...עצם המפגש הזה...אוקיי יסתובבו שם, הוא כבר אמר לי שהם יפגשו באיזה מצפור,מה זה המצפור הזה...ואיך אפגוש אותו? היכן? הרי הוא לא מכיר את המקום, זה הפחד שלי ש...הוא ילך איתם, יהנה זה ברור לי שכן , ו...האי ידיעה את המקום מלחיצה אותי...אוףףףףףףףףףףףףףףףף שינהיה כבר בדרך חזרה הביתה.
 

ספיישיל

New member
אני לא חושבת שזה האישיו.

אצלי-הדאגה היא שתיסע בשלום ותחזור בשלום. וכך היה. עם הזמן היא כבר נסעה בעצמה. היו תדירות של פעם בחודש/חודש וחצי נסיעה לשם. עד שחזרה,הנשמה שלי היתה באויר. זה כבר לא בדיוק מצא חן בעיני.הגיחות האלה. ת"א ניראתה לה כמו: וואו,ת"א.... מה אנחנו גרות כאן בכלל? כל החיים זה שמה....
 
למעלה