סקס בין המורה לתלמיד - מורה לחיים?!

kordilia snake

New member
כמי שלומדת בבית הספר שבו קרה המקרה ../images/Emo69.gif ולא רק זה התלמידים הנ"ל לומדים בשכבה שלי אני רק רוצה להגיד לכם שאף אחד אצלנו לא היה מופתע מזה. הדבר היחידי שמטריד אותי בכול הסיפור הזה הוא נקיטת העמדה המשונה של ההנהלה לפיה התלמידים אשמים במקרה הנ"ל שחציית הגבולות (מבחינתי בכול אופן) הייתה שבמקום להעביר ביום החשוב הזה דיון על רצח רבין המחנכת שלי מצאה זמן לבוא בטענות אל הילדים מהשכבה שלי על כך שלא חשבו לרגע על המורה ומשפחתה, על שמו הטוב של בית הספר ועל כך שבגלל המקרה שגרת הלימודים נפגמת. והכול תחת "אחריות חברתית".
 
את צודקת לגמרי. שיעור חשוב למדת בבית ספר:

מול מצבים מביכים, (גם המנהלת שלך נבוכה מהסיטואציה), מבוגרים לא תמיד מתנהגים כמו מבוגרים, ודואגים לשמם הטוב ולמוסכמות החברתיות שהתערערו, במקום לחשוב עליכם, ועל פריצת הגבולות של אישה מבוגרת בעלת סמכות לעולם הפרטי של אחד מכם ובעקיפין, לחיים הפרטיים של כל אחד מכם. אולי אני טועה, אבל במצבך, יש בסיטואציה הזאת ערעור עמוק של אמון במערכת. תיאורטית, מחר זה יכול להיות מורה שיתחיל עם תלמידה. גבול נפרץ כאן, וזה מפחיד. הפנטזיה על מורה ותלמיד, מורה ותלמידה, משנה לגמרי את פרצופה כשהיא הופכת למציאות. לא כל פנטזיה נועדה שיגשימו אותה, מורים חייבים לדעת להישאר פנטזיות, לכל היותר. אנחנו חיים בחברה שכל הזמן מעודדת אותנו לפרוץ גבולות, להעז, להגשים פנטזיות. זאת, לכאורה, הדרך אל האושר, למיצוי החיים. יש בזה משהו, אבל גם לזה יש גבולות, שככל הנראה, כל אחד מאיתנו חייב לקבוע בעצמו. מוטב כמובן ללמוד מנסיונם של אחרים.
 

ixmix

New member
עבירה פלילית ללא תירוצים.

אני עומד מול אותם מתבגרים בדיוק, ומעולם לא עלה על דעתי מעשה מחריד, מתועב ופלילי שכזה. מדובר בניצול יחסי מרות פר אקסלנס, שאין לו מקום בבית הספר. איך מתמודדים? - מבינים שהיא בסופו של דבר מתבגרת, שהאחריות על המבוגרים, שלצערנו יש מבוגרים עבריינים לעיתים (ואז יש להענישם בחומרה). ולגבי הילדים, מדברים איתם, ואם זה לא עובד אז מדברים שוב... דיבור אמיתי, כזה שכולל הקשבה, אך יש בו עמדות שאינן מתפשרות לגבי הגבולות המותרים.
 

katam

New member
כל האחריות כאן על מורה

אני לא מקבלת שום דבר אחר ! לתלמידים אין שום אחריות כאן חד וחלק
 
למעלה