סקס בין המורה לתלמיד - מורה לחיים?!

millet18

New member
החינוך החרדי יותר טוב?

כבר כמה פעמים חזר הסיפור של הרב שלוקח את התלמידים לטייל בארץ ללא מדריך, ללא ציוד מתאים, ללא הכנה מתאימה- דבר שמסתיים הרבה פעמים באסונות? "קבוצה של שישה מטיילים בני ישיבה יצאה היום בבוקר למסלול ההליכה בנחל צאלים, באחד הימים החמים בשנה, כאשר מעלות החום היו 48 צלזיוס. בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח על התייבשות של בני הקבוצה. בשלב מסוים איבדו הצעירים את דרכם, לאחר שככל הנראה לא הצליחו לנווט כראוי בעזרת המפה. אחד מהם, שהשתרך מאחור נעלם. חמשת האחרים הזעיקו עזרה. צוות יחידת החילוץ, בראשות המחלץ המנוסה מנו ברק, יצא מיידית לשטח. בסיוע מסוק של יחידת 669 אותר הצעיר הנעלם כשהוא ללא רוח חיים." "שוב חופשה בישיבות, ושוב טרגדיה בטיול. בימים אלו נמצאים בחורי הישיבות בחופשת "בין הזמנים", אחת משתי החופשות היחידות במהלך השנה. אחרי שורת מקרים מצערים בקיץ ולמרות האזהרות - אתמול (יום ד') טבע למוות בכנרת מאיר זמיר, בן 19 וחצי מירושלים." "בן ציון פלח, תושב בני ברק בן 20, מת אחר-הצהריים (יום ג') במהלך טיול פרטי בנמל ערוגות, בשמורת עין-גדי. סיבת המוות עדיין לא ידועה. פלח, תלמיד ישיבת "קול התורה" שבירושלים,יצא עם חברו, תושב צרפת שאמור היה לשוב מחר לצרפת, לטיול בשמורת הטבע. " ולא חסרים עוד..
 
אתה משווה בני 20 לבני 15?

נראה לי לא הוגן, מה גם שהטיולים האלו לרוב הם ממש לא חלק מתוכנית הלימודים של הישיבה אלא טיולים שהם עושים בשביל ההנאה. אני לא חרדית ולא דתיה אבל ההשוואה הזאת לא במקום לדעתי.
 

הילה 1017

New member
מה הקשר ??

מה הקשר בין מקרים של חוסר אחריות לסקס בין מורה לתלמיד ... ואין על החינוך החרדי מי שמחנך שם זה נכס לחיים !!!! תראי\ה עובדות בשטח !
 
קצת קשה לי להאמין

שחינוך שמחנך אותך לציות עיוור, לאמונה באמונות הזויות ומופרכות רק כי "ככה אמרו לך", שמחנך אותך לאפלייה של נשים, לגזענות ולהומופוביה, לחוסר יכולת מוחלט של קבלת השונה ממך - הוא חינוך טוב. תקן אותי אם אני טועה...
 

k e r e n m

New member
"הילדים הם מראה להורים"

אוי כמה שזה נכון. כשאני נתקלת בילד בעייתי ולא מחונך אני יודעת שאני אתקל בהורה דומה. תמיד טענתי חינוך מתחיל מהבית וכשהחינוך עקום אל יתפלא ההורה שהילד עקום, ואני מתכוונת להורים שמסוגלים לקלוט שאכן קיימת בעיה, כי לרוב הם מתכחשים ומאשימים את כל העולם - רק לא את עצמם ואת ילדם.
 
אני לא חונכתי בביה"ס חרדי

למדתי בתיכון ממלכתי לחלוטין בחברה חילונית, זה היה לפני 10 שנים סך הכל ועדיין מתירנות מינית כמו שהיא תיארה לא הייתה מקובלת, ואלו שעישנו לרוב הסתירו את זה מההורים שלהם, גם בגיל 17. מצב של ילדה בת 15 שמקיימת יחסי מין ולאמה אין בעיה עם זה... כנראה זו אמא מאוד ליברלית, גם יחסית לחילונים. אני תמיד חשבתי שההורים שלי פרימיטיביים כי זעזע אותם לגלות שאני שותה אלכוהול בגיל 18, אבל אחרי שאני קוראת את האמא הזאת אני מבינה שהצד השני של המתרס לא הכי חיובי בהכרח.
 

ther MeסAn

New member
חחחחחחחחחחח XDDD

אויש, תעשה לי טובה. אני למדתי בבית ספר חרדי ובאולפנות דתיות, רק בכיתה ט' עברתי לתיכון חילוני. ובאמת יש הבדל ע-נ-ק! אבל דווקא מהצד הדתי, שבגלל כל הריחוק וההפרדה בגן וביסודי מביא תוצאות הפוכות בחטיבה ובתיכון. אלה מהישיבה עם הכיפות והציציות לא מפסיקים לרמוז לבנות האולפנה שבא להם להפגש איתן בין השיחים ובנות האולפנה מצידן לא יכולות שלא לבלות את ההפסקה שלהן בלנסות להבריח אותם מעל הגדר בלי שאחד המורים ישים לב. אבל זה חינוך דתי, לא חרדי. החרדי הרבה יותר גרוע, גם מהסיבות שהאחרים פה ציינו וגם מזה שחינוך טוב בשבילם הוא להתחתן בגיל 19 וכדי לספק את עצמם הם מעדיפים להביא מיליוני ילדים שבסוף מי יפרנס? לא הם, אלא החילונים והדתיים המסורתיים, אלה שגם הולכים לשמור עליהם בגבולות תמורת 400 שקל לחודש.
 
גרוע גרוע

כדי לספק את עצמם הם מביאים עוד ועוד ילדים אתה שם לב מה אמרת? יש תקופות בהריון שמה זה לא בא לאישה בכלל אז איפה בדיוק הסיפוק כאן אם היית אומר שהם כמה חודשים לוקחים כדורים או משהו כדי לספק את עצמם זה משהו אחר. ולא מדבר על חינוך דתי....שגם הוא פי כמה וכמה יותר טוב מהחילוני אולי גם מהחרדי למרות זה שהם שורקים לבנות עדין הם אנשים מתוברבתים ועושים את זה בגיל מתבגר יותר
 

PRINCESS GINA

New member
הבת שלך כבר מקיימת יחסי מין ומעשנת../images/Emo35.gif

אז בטח שהיא תגיד לך שזה לא ביג דיל יחסי מורה ותלמיד! המקרה התרחש בבית הספר בו סיימתי ללמוד לפני 4 שנים, ואני חושבת שהתלמיד/תלמידה שהיה להם איזשהו סוג של קשר מיני עם המורה, צריכים להישפט גם כן. יתרה מזה, העיר שלי מכירה את המורה ונרתמת לתמיכה בה ובתלמידי בית הספר הזה.
 

daniel771

New member
איפה כאן העבירה אם התלמיד הוא בן 17 זה לא קטי

ן לפי החוק. הבעיה כאן היא יחסי המרות בין המורה לתלמיד.
 

PRINCESS GINA

New member
על מה?

את רצינית? למורה הזאת יש משפחה...ילדים קטנים!!! היית רוצה שהחשיבות של אמא שלהם תתערער בגלל דבר כזה? הילדים צריכים ומקבלים תמיכה נפשית, וזה נקרא סיוע.
 

ther MeסAn

New member
לא, אימא שלהם צריכה להמשיך להיות צדיקה

ברור שצריך לתמוך בילדים, אבל לא צריך לשקר להם ולספר להם שאימא שלהם צדיקה גדולה ושהתקשורת סתם ממציאה, כי לפי מה שכתבת אני מניחה שלסוג כזה של תמיכה התכוונת. בכלל, אם אלו ילדים קטנים, למה הם צריכים לשמוע על זה? אני מניחה שהם בני 8 בערך, לא? אז עדיף להסתיר מהם את הפרשה לגמרי, אבל שבעתיד ידעו מה אימא שלהם עשתה ועם מי.
 

PRINCESS GINA

New member
על הילדים...

לא אוכל להרחיב בגלל החוק להגנת הקטין שחלה עליהם, לכן אני רק אומר שאין סיבה להסתיר מהם מה שאימם עשתה, אבל אין גם שום סיבה להציג להם את הנושא ללא גבולות וצנזורה, כמו שהתקשורת מציגה.
 

ortallas

New member
חחח מה רע בזה?

מה אתם כאלה פרימיטיבים גם מורים\מורות הם חרמנים מה קרה זכותם המלאה מזה השטויות האלו להיום אם זה היה בהסכמה אז למה לא..? מה הם רצחו אנסו לאאאאאאאאא סה'כ נהנו לכו תשתו כוס מים ותבינו שאנחנו כבר בשנת 2008
 
אז בשנת 2008 מותר ואף רצוי לקיים יחסי מין עם

תלמידים? איפה לומדים את זה בלווינסקי? בסמינר הקיבוצים? אני בטוחה שכל הורה מנסה ליצור שיח עם הילד שלו על המקרה המטריד הזה.
 

ther MeסAn

New member
אמ, אני מקווה שהיית צינית :/

יופי, אז היא היתה חרמנית, אז בוא נגשים פנטזיה של תלמיד ונגרור אותו למיטה? הרי אין מצב שהוא יסרב, גם להגשים פנטזיה וגם לקבל ציונים טובים כשכל השיעור אתה מעשן בחוץ? נהדר! גם רבנים חרמנים, גם הם בני אדם, לא? אז שיפתו נערות שבאות להתייעץ איתם. או יותר טוב- פסיכולוגים/פסיכולוגיות עם המטופלים הקטינים שלהם. בכלל, אני לא מבינה ילדים [אהאה, עדיין ילדים
] שהולכים לעשות את זה עם כל אחד כבר בגיל 14. בדיוק היום מישהי מהבצפר שלי, אחת בת 15 שאני מכירה טוב, סיפרה לחבר שלה שהמחזור איחר לה חודש והיא כבר חששה שהיא בהריון, לא ממנו.. מהאקס. אה, כן, היא גם ברחה מהבית לפני. בטח פחדה מהתגובה של אימאבא. אז באמתת.. קצת אחריות :/ חכו שתתבגרו, לא פיזית אלא מנטלית [כי מה לעשות, המוח של רוב הנוער היום עובד כמו מוח של תינוק והם חושבים שאם יש להם גוף של מבוגר אז הם בוגרים] ואז לכו להזדיין עם כל מה שזז. ולא, אני לא שמרנית, רק הגיונית. וחבל מאוד שאנשים חושבים שכל הנוער רדוד וטיפש, דווקא יש נוער נורמלי, ובינהם גם מקובלים, כמוני [שאגב, זה גם חרא כי כל המוגבלים שציינתי מקודם רק משחקים אותה חברים שלך].
 

PRINCESS GINA

New member
רק אל תחמיאי לעצמך יותר מידיי....

" ובינהם גם מקובלים, כמוני ..." למעשה, אנשים כמוך, הם אלו שהיו אחראים לתחילת כל הצרות שבניהם: עישון, קיום יחסי מין, ונזליזם, אלימות מילולית ופיזית כלפי תלמידים ומורים.... אז תעשי לי טובה, ואם את כזאת "מקובלת" תשתמשי במעמד המפוקפק בעליל הזה, כדי לגרור אחרייך תלמידים מין השורה לדרך הנכונה, ולא העקומה שבה הולך רוב (לא כל) הנוער היום!
 

ther MeסAn

New member
מה הקשר? :/

והנה, את דוגמא למה שכתבתי. התכוונתי שאנשים חושבים שאם יש נוער לא רדוד אז או שהם חרשנים חסרי חיי חברה או שהם סתם ממורמרים כי אין להם חברים. ובדיוק בגלל זה כתבתי גם מקובלים, כי לדעתכם כל המקובלים מסוממים ושרמוטות שרק מעשנים ומשתכרים כל היום.
 
למעלה