סקס בין המורה לתלמיד - מורה לחיים?!

../images/Emo4.gifסקס בין המורה לתלמיד - מורה לחיים?!

לאחר קריאת כתבה מחרידה על מורה שקיימה מערכת יחסים מינית עם התלמיד שלה שוחחתי עם המתבגרת שלי. אני חייבת להגיד שמתהפכת לי הבטן ומה שהיה למתבגרת שלי להגיד "גם מורה היא בן אדם, גם לה יש חשקים וצרכים.... אימא את צריכה לראות איך אנשים מתנהגים אצלנו בבית ספר ומה הם עושים בשיעורים, בדשא ובסיפריה..." הייתי בהלם!!! ניסיתי להסביר לה את הבעיתיות שביחסי מורה ותלמיד, אבל היא בשלה. היא עוד סיפרה לי על מורה שיש לגביו ולגבי עוד תלמידה שמועות. לכו תדעו אם זה נכון. וזה מקובל בעיניה... "לא ביג דיל, אימא!". הסתכלתי בחוסר שקט בבת שלי. בחורה יפה, מלאה בטחון עצמי ומינית מאוד. נראית בערך בת 20 והיא עוד לא בת 16. מקיימת יחסי מין, מעשנת ועושה מה שבא לה באופן כללי (ובכל זאת תלמידה מצויינת). שאלתי אותה מה היה קורה אם היה מורה שמציע לה הצעות כאלה ואחרות. אז היא שאלה אותי אם הוא חתיך... ואז אמרה שזה מזל כי כל המורים בבית הספר שלה עקומים ומגעילים ונראים כמו סבא שלה... התחושה שלי אומרת שהזמנים השתנו, שמורות עומדות מול תלמידים "משפריצי" הורמונים ומיניות שמרשים לעצמם לדבר על כל מה שהם רוצים ואיך שבא להם והגבולות שבזמני היו מאוד ברורים היום הם "המלצה בלבד". איך אתם מתמודדים עם סוג כזה של מידע מול המתבגרים שלכם? משתפים, משוחחים או מתעלמים?
 

almog tech

New member
לא רק שניצלה יחסי מרות

הילד קטין ומתחת לגיל מסויים זה נחשב לאונס בהסכמה ואפילו יותר צעיר - אונס ללא סייג
 
אני לא יודעת...

בגדול היום ילדות בנות 17 יוצאות עם גברים בני 28... נכון זה לא לגיטימי ולא בריא אבל זה קורה! זאת עובדה... לכן מה הבעיה שמורה ייצא עם תלמידה? אלא אם כן זה פוגע בגורם שלישי או אפילו בהם.
 

ButtercupA

New member
ענין של יחסי מרות

זה לא רק ענין הגיל, כמו שמשנה העובדה שמדובר במורה. זה ההבדל.
 
גברים בני 28 הם לא המורים שלהן

לא צריכים לתת להן ציונים ולא צריכים לתת להן נכשל או להשאיר אותן כיתה או להעדיף תלמידים אחרים על פניהן כשמתעורר עניין כזה או אחר. עצם זה שלמורה יש מערכת יחסים עם תלמיד פוגע בשאר הכיתה שלא מקבלת את היחס שאותו תלמיד או תלמידה זוכים לו. פרט לזה, המורה מקבל כסף על מה שהוא עושה. ולא, לא משלמים לו או לה בשביל שיתחיל / תתחיל עם תלמידים. אתיקהמקצועית זה כבר לא נושא מעניין?
 
אם אין לך נסיון חיים , נאמר לך....

החוק אוסר זאת, ובצדק. כדי להגן על התלמידים, כולל התלמיד המעורב אישית . בגלל המורכבות הרגשית שלא טוב לערב אותה בין מורה לתלמיד.
 

tal902

New member
מה את כל כך נדהמת?

היום לצערי זה ממש דבר שבשיגרה. כל הפתיחות הזאת וחוסר הסמכותיות שקיימת היום היא שמביאה אותנו לכך שמורים ומורות מקיימים יחסי מין עם התלצידות/תלמידים. מעניין כמה מיקרים לא התגלו או נחשפו. אבל באמת אין על מה להתפלא. כאשר השיטה החינוכית כיו םהיא שצריך להיות החברים של הילדים להבין אותם לא להעניש וכדומה לא מציבים גבולות והגבולות מתטשטשים. ברור שקם קיימת החנה לפחו תמבינה ש להציבור כאשר מורה שוכב עם תלמידה אז זה נוראי וזה אונס וכדומה. וכאשר מורה מקיימת יחסי מין עם תלמיד אז זה נלקח בקלילות יתר עם פחות דרמטיות וביתר הבנה. את יכולה לקרוא מה שרשמתי על הנושא הזה כאן ותביני הייטב. נראה לי שזה יעניין אותך: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1278244[
 

909090

New member
במקום להיות חברה של הבת שלך -הגיע הזמן

שתהיי אימא שלה . תאסרי עליה להיכנס לבית אם היא לא מפסיקה עם המעשים שרשמת פה .
 
פחח,

איזה מעשים היא בדיוק עשתה? כיף לא לקרוא הודעות וסתם לזיין בשכל, נכון? זכותה לדעה משל עצמה..
 
אני אמא של הבת שלי!

והבית שלי תמיד יהיה גם ביתה של הבת שלי, עם עישון ובלי עישון. נדמה לי שאת/ה כנראה ילד/ה קטן/ה שלא באמת מבינ/ה מה כתבתי. לכל הורה יש לבטים.... אני חושבת שהפורום הוא מקום מצויין לשיתוף בלבטים!!
 
אורחת מהשער

אני לא יודעת אם אתם זוכרים, אבל לפני כ-15 שנה אירע מקרה שתלמידה בת 15 נכנסה להריון מהמורה שלה להתעמלות, רווק וצעיר שטען שהם מאוהבים. ההורים שלה קיבלו את זה והם קיבלו אישור מיוחד להתחתן ואני לא יודעת מה קורה איתם עכשיו, אבל היה סיקור עליהם קצת אחרי שהתינוק נולד. עד כמה שזכור לי המורה לא הועמד לדין על בעילת קטינה (מן הסתם, הנערה לא הגישה תלונה רשמית) ואני לא חושבת שפיטרו אותו, קיבלו את העובדה שהוא התאהב בתלמידה. במקרה הזה, כמו המקרה הקודם של המורה לערבית, מדובר במשהו אחר ואין ספק שזה לא לעניין ושהמורה הייתה צריכה לספק את היצרים שלה בדרכים אחרות, והיא בוודאי שצריכה לעמוד לדין. אני חושבת שזה כן ביג דיל ותקראו לי שמרנית, אני בכלל חושבת שסקס בגיל 16-17 זה לא דבר שיש להקל בו ראש, גם אם מדובר בשני טינאייג'רים ובוודאי ובוודאי אם מעורב בזה אדם מבוגר, גם אם מדובר באשה ונער ולא בגבר ונערה. אגב, אני הייתי טינאייג'רית לא כל כך מזמן וגם אז החזקתי בדיעה הזאת.
 

tal902

New member
צודקת

לצערי אבל זה רמת האמהות וההורים היום. לא יודעים לחנך. אני אפילו רואה את זה אצל אחותי. לא יודעים ולא שמים גבולות. שמים לילד די וי די העיקר שישתוק ויהיה בשקט. צריך לחייב הורים לקחת שיעורים להורות והצבת גבולות לילדים. הילדים היום עושים מההורים ומהמורים פורפרה.
 
למה אתם מדברים ככה על המורה?

באמת אני לא מבין... היא באמת תמימה... היא בסך הכל עזרה לתמיד בשיעור חינוך מיני.. זה הכל... (קצת יותר מידי..) יאלה תנו להם להנות!!!! וואלה אם המורה כוסית שיחק אותה הילד...
 

Krishi

New member
אמנם זה לא אתי במיוחד (בלשון המעטה)

אבל לרוב נערים מתבגרים לא יסרבו לסקס גם אם זה של המורה שלהם (במיוחד אם היא ניראת טוב. למה לי לא היו מורות כאלה
). בנות פחות יזרמו עם מורים חתיכים אבל כמו שנאמר פה לא חסר צעירות שיוצאות עם בני 25+. זה שהוא במקרה יהיה גם המורה שלהן זה לא מה שיעצור בעדן. סך הכל איפה פה המרות? המורה לא תיתן להם ציון טוב? הרי הם אלה שמחזיקים את המורה "בביצים" כי אם הם יגלו את הכל (ואולי יוסיפו כמה דברים משל עצמם) המורה היא זאת שתאבד את מקום העבודה שלה (וזה עוד במקרה הטוב) ולהם לא יקרה כלום. מה שכן לא היה בסדר לגמרי זה האיומים של בעלה על הילדים. אבל יחסי המין עצמם? לא הייתי יוצא מגדרי (אישתי לכשתהיה כזאת בטח הייתה מתפחלצת.. חחח). סך הכל הנוער של ימינו מתבגר מאוד מהר. אם זה טוב או לא זה נתון לפרשנות אבל מה שבטוח זה שלהתעלם אסור. לא בקטע של לאסור עליהם דברים כי בגיל ההתבגרות הם יעשו את זה בכל זאת (ואולי אף יקבלו מוטיבציית יתר דווקא בגלל שזה אסור) ואת פשוט לא תדעי את זה (אלא אם במקרה תתפסי אותם איכשהו) אלא יותר בקטע של לדבר ולהסביר כדי שיהיו מוכנים להכל. אני אישית מעדיף שילדיי ידעו מה עושים וידעו את זה ממקור טוב ואמין (כמוני) מאשר שיעשו דברים שהם לא יודעים או יקבלו מידע ממקורות מפוקפקים ויסכנו את עצמם.
 
חוסר חינוךךךך - מנכליתתת תראי

זה הכל נובע מחוסר חינוך אני גדלתי בבי"ס חרדי והיום שאני רואה את ההודעה הזאת אני מבין עד כמה ההבדל גדול בין חרדים לחילונים ענק עצום אצלנו לא היו מחשבות לא על עישון לא על בנות לא על מורים ולא על מורות (ואם כן היו אצלי בכל אופן אז זה התחיל וקרה בגיל 18 -20) אני פשוט בשוק מהצורה שאת כותבת את זה, זה נראה שככה זה אצל כולם חוסך חינוך מוחלט
 
../images/Emo197.gif בודאי שיותר טוב. הר------בה יותר טוב.

הרבה הרבה הרבה יותר טוב. בחינוך החרדי ההורה לא היה עצלן. ההורה לא נשאר לא בוגר, אלא נהפוך הוא - הוא יהיה כמה שיותר מתוקן במידות שלו (לא כועס לא צועק, שלא לדבר על מרים יד. סבלן, תשומת לב כל הזמן, מלמד ומחנך, אומר לא כשצריך.), וכובש את התאוות שלו. הוא ידאג שהבית שלו יהיה כמו "תיבת נח" (הפרשה מלפני שבועיים זוכרים?) בית שמחד חסום לכל ההשפעות הרעות שיש היום ברחוב. (זה החוץ) ומאידך מיוסד על אהבה חום ותשומת לב. (זה הפנים) ושורה תחתונה לסיום. הילדים הם מראה להורים. מראה גדולה מאוד מאוד מאוד.... ודי לחכימא ברמיזא.
 
למעלה