בוקר חדש הפציע

גליה12

New member
בוקר חדש הפציע

בוקר חדש הפציע ילד עם ילקוט על גבו ממהר להסעה בחולצה לבנה- חגיגי ונרגש אמא מורחת סנדביץ בזריזות- מחממת את השוקו המורה מפליטה רטינה קלה-עוד שנה בפתח. אוטובוס צהוב בחניה צופר לילדים שירוצו- עוד שנה בפתח- ילדים -נפלאים- באשר אתם שם- שתהיה לכם שנה מופלאה- תחכימו תלמדו ובעזרת האל- שמירו על עצמכם.
 

bimbo.

New member
בוקר טוב ושנה מוצלחת ומאושרת ../images/Emo13.gif

לכל התלמידים.
 

AYELET1

New member
בוקר טוב ושנה מוצלחת, נהדרת

ו ר ג ו ע ה !!! והשנה הגור שלי יסיים בי"ס יסודי... זה הגור שהיה תמיד גור (נו, ילד שלישי...) , קטן, סופגני, נשיק ו נ ה ד ר
מסיים כיתה ו´...
 

AYELET1

New member
"אמא יש רק אחת" גם בגיל 31...

הודעה משעשעת מפורום שכן
 

גליה13

New member
מענין ההודעה שאחריה היא בדיוק

ההודעה שאני הייתי משאירה- הכתבה טובה בתור קוריוז- אבל בעזרת האל- -אני תושבת קרית שמונה ומודה שהקניון של קרית שמונה הוא בגודל של חנות אחת בקניון איילון....ושהטיסה של אריקע לעולם אינה מחכה לנוסעים...
 

bimbo.

New member
ממש ממש חמוד! ובאשר למטוסים, ../images/Emo15.gif ../images/Emo6.gif

כשטסתי בפעם הראשונה זה היה מת"א לראש פינה, והמטוס קרטע באוויר (כיסים... כיסים...). היינו 8 אנשים, והטייס חילק סוכריות. הייתי בטוחה (בכל הרצינות), שהוא מחלק סוכריות כדי להרגיע אותנו ושלא נרגיש שהמטוס עומד ליפול. מאוד הופתעתי שהגענו לראש פינה בשלום.
 
בוקר טוב -ומשוחרר!!!

העכברון נכנס לגן חובה-עם התרגום שלו לעניין ה"חובה". זה גן שחובה שהאמהות לא ינשקו נשיקות רטובות את הילדים ויצאו מהר. אז ביצעתי את החובה מהר. החתלתול הולך לכיתה ג- הצעתי לו לעזור לו לחפש את הכיתה החדשה,בבניין החדש. הוא הביט בי בזלזול ונהם, אבל אני כבר בכיתה גימל,אמא, את לא צריכה לדאוג לי. אז הפסקתי לדאוג והלכתי לי. הנמלה החרוצה, כבר הכינה אתמול את הבגדים להיום, כדי שתדע מראש איזה שרשרת תתאים לסיכה ,לגומיה של השיער. מזל שאת התיק היא לא צריכה לסדר עדיין.היא הייתה על הרגלים כבר בשש בבוקר, נרגשת כולה- היא הולכת לחטיבה (חטיבת ביניים )וזה ממש ממש בוגר. הפירוש של העכברון לענין החטיבה- שם היא תצטרך לחטוב (מלשון חטיבת עיצים) הרבה. הבלון המעופף נזכר אמש לצלצל לחבר לשאול אם ההסעות השנה יהיו כמו של שנה שעברה, וזה אחרי שהתאפקתי שלשה ימים מלשאול אותו. הוא לא שכח את הדיסקמן לתיק. אבל שכח את הסנדוויץ על השיש. והתנין , שהוא רק תנין בגלל שהוא ארוך ולא בגלל שהוא ירוק- הלך לכיתה י"ב, עם עפרון בכיס המכנסים. וכרטיסיה לנסיעה- וזהו. מה צריך יותר???? והגדול התקשר אתמול מהטירונות,נשאר שבת, ומחכה לשבת הבאה כבר הבייתה לחופש, שנה ראשונה מזה הרבה שנות למוד שאני אמא נטולת מטלות הוריות. הזדקנתי?????
 

גלי®

New member
צהריים טובים לכולנו , ואיך עברה

עלינו החזרה לביה"ס ?!
 

שדמה

New member
../images/Emo50.gif לכל מי שנכנס לעול ...

הלימודים ולמתגייסים...ולכולנו שנדע שנה קלה, וכמה שפחות ריצות , דאגות מצבי רוח וקריאות לבית הספר...ל"מטרות" מבורכות
שלי עלתה לה לכיתה א´ כמו גדולה...פשוט אין לי מילים... התרגשתי כאילו זו הפעם הראשונה.. מה יהיה איתי אינני יודעת..כ"כ פולניה
אבל גאה עד
השמים..בחיי שיש על מה
 

AYELET1

New member
המון התחלות חדשות

לשי , שבתו החלה תיכון. לגלי, אחותו של שקספיר ודניאלה שבנותיהם החלו חטיבה. לשדמה שביתה החלה כיתה א´. בהצלחה!!! ולשאר התלמידים(של גליה, של ורד וסליחה אם שכחתי מישהו...) המון הצלחה!!!!
 

bimbo.

New member
שנה מבורכת ומאושרת לכל ../images/Emo13.gif

התלמידים והוריהם, המתחילים התחלות חדשות: מהפעוטון לגן חובה מגן חובה לכתה א´ מהיסודי לחטיבת הביניים מחטיבת הביניים לחטיבה העליונה למתגייסים והכי מרגש (אוי, באמת מרגש): לעוברים מסינרה של אמא לסינרה של הגננת. ושנה טובה ומבורכת לכל התלמידים, ההורים ועם ישראל. שנה טובה!!
 
למעלה