קורס בתחום

satori79

New member
קורס בתחום

שלום

אני מתעניין בלימודים בתחום הבדיקות תוכנה.

אני מקבל מדי פעם הצעות לקורס קצר של QA ושל כמה מפגשים בודדים ובעלות מסובסדת דרך מרכז קורסים מסוים שעובד עם כמה אוניברסיטות.

אני מניח שבכדי לעבוד בתחום צריך קורס רציני יותר, ראיתי כאן התלבטויות בין הטכניון וג'ון ברייס. השאלה עד כמה יש הבדל תהומי בין הקורסים הנל לקורס המצומצם, אם עיקר הלמידה הוא בבית. האם יש מקומות נוספים, כמו האקריו? קולגה שלי לעבודה לומד שם פולסטאק והוא נראה די מבסוט, מה גם שהם מבטיחים עבודה, אבל אני מפקפק בזה.

האם בכלל ניתן ללמוד לבד את התחום הזה?
האם יש משמעות לתעודת הסמכה? מהניסיון שלי עם MCSE, קצת פחות הייתי סומך על תעודה שניתן להשיג אותה עם דאמפים.

רק אציין בנוסף שכרגע אני מובטל אחרי ניסיון לא מוצלח בחברת שירותי CRM ואחרי שנים כטכנאי PC, רשתות ואינטרנט. בנוסף, סטודנט בפתוחה לתחום אחר, אבל כנראה שיהיה קשה למצוא בתחום הזה עבודה. בעבר למדתי MCSE במכללת הייטק שהייתה בת של מטריקס ואחות של ג'ון ברייס.. אם אני מדייק כאן.. :)
 

עמית ו

New member
זה נבלה וזה טריפה

יש פה בפורום מדי פעם שאלות על קורס כזה או אחר, אם תחפש - תוכל לראות שאני לא מתלהב מהקורסים האלה (וגם למה).
בגדול, התועלת המרכזית בקורסים האלה היא ביכולת לעבור את סינון קורות החיים כשאתה מחפש משרה - מסיבה שאינה ברורה לי, יש מקומות עבודה שמתייחסים לקורס כזה כאל יתרון. רוב המקומות מבטיחים גם סיוע במציאת המשרה הראשונה - ואם תחפש, תמצא אנשים שהיו מאוד מרוצים, ואנשים שמרגישים שזרקו אותם לכלבים ורימו אותם. קצת כמו לגבי כל הבטחה - עומדים בה, במידה מסויימת בלבד.
&nbsp
עם רקע של טכנאי רשתות, יכול להיות שיהיה לך קל יותר למצוא משרה דווקא בתחום אחר, קרוב יותר (אבטחת מידע, בפרט network security).
&nbsp
 
למעלה