testlodge - חווד

אוגיטוס

New member
testlodge - חווד

היי חברים,
בחברה שלנו אנו משתמשים ב TFS ככלי לניהול באגים. בימים אלה מדברים על מעבר ל ontime בו אנו משתמשים כיום רק לניהול ה tickets שמגיעים מלקוחות. המטרה - לאחד לכלי משותף בו מנוהלים הבאגים.
כל תסריטי הבדיקות שלנו מאורגנים כיום בקבצי אקסל. אני רוצה לעבור ולנהל את כולם בכלי שמסונכרן עם Ontime. אשמח לקבל חוות דעת לגבי testlodge ככלי לניהול טסטים. או שתציעו לי כלי חלופי. תודה!
 
כלי ניהול בדיקות

כלי ניהול הבדיקות שלנו - Testuff - מתממשק עם Axosoft (אונטיים), ודרך אגב, באופן ייחודי לדעתי גם עם TFS. הממשק לאקסוסופט/אונטיים קל לחיבור, עובד באופן דו-כיווני (שלח דיפקטים לאונטיים, קבל חזרה עדכונים שלהם לטסטף. כנ"ל לגבי דרישות, במידה ומנוהלות גם הן שם).
מעבר לזה טסטף היא כלי ניהול בדיקות מלא, הכולל את כל מה שנדרש בניהול בדיקות ומעבר לזה, כולל הקלטת דיפקטים מובנית, אפשרות לעבוד בגירסת דסקטופ או ווב ועוד ועוד.
נסה אותנו. צוות התמיכה ישמח לעזור לך. www.testuff.com

בהצלחה.
 

אוגיטוס

New member
תיוג ב testuff

תודה! האם הכלי מאפשר עבודה עם תאגים? חשוב לי תיוג טסטים לצורך איתור related tests בשלב ההחלטה אילו טסטים להריץ. אשמח לשמוע אם יש פיתרון טוב למטרה זו
 
Tags

בהחלט. יש מספר דרכים סטסטף לתייג - יש Labels, ויש שדות על טסט: category למשל. ובנוסף לכל יש אפשות להוספת שדות custom. אתה מכוסה בעניין זה מכל הכיוונים
 
למעלה