בדיקות מובייל

nat1g

New member
בדיקות מובייל

איך מתחילים בבדיקות אפליקציה? מבחינת ביצועים, זליגות זיכרון? אם אני רוצה לנסות אוטומציה איך אני בודקת מה עדיף pyton? Appium? איזה כלים יש? בקצרה: איך אני יודעת מאיפה להתחיל? תודה
 

עמית ו

New member
ניסית להתקין ולהדליק את האפליקציה?

עקרונית יש כל מיני דברים ש"צריך" לעשות כשאת מתחילה - כמו להבין את המוצר, להכיר את הטכנולוגיה, לנתח את הצרכים של החברה ואז למצוא פתרונות טכנולוגיים שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך.
אבל, לפני כל זה - נסי להתקין את האפליקציה ולראות אם היא עובדת. שחקי איתה קצת וקבלי תחושה של מה הולך שם. אחר כך, כשתגיעי לכל החלקים האחרים תוכלי לחבר אותם לאפליקציה שעכשיו את מכירה.
שאלה שמאוד עוזרת בסיפור הזה של "ניתוח סיכונים" שקובי הזכיר היא "מעירים אותך באמצע הלילה, הדבר הכי גרוע שיכולת לדמיין קרה - מה זה, ומה גרם לזה?" שאלי את השאלה הזו את מנהל המוצר, את המפתחים ואת אנשי התמיכה והמכירות כדי לאתר את הנקודות המדאיגות (למשל - "חצי מהמשתמשים מסירים את האפליקציה כי היא זוללת סוללה", "האפליקציה קורסת על אייפון כי בדיוק משחררים גרסת מערכת הפעלה חדשה", "לא מספיק אנשים קונים דרך האפליקציה", "תובעים את החברה כי האפליקציה העלתה את התמונות הפרטיות של אנשים לרשת בלי לבקש רשות" או כל דבר אחר).
&nbsp
לגבי אוטומציה - מניסוח השאלה שלך אני מנחש שאת לא יודעת לתכנת, ואז התשובה לזה היא "מוצאים מישהו שיודע לתכנת כדי שימצא את הפתרונות שמתאימים לכם". אם אני מנחש לא נכון ואת יודעת לתכנת היטב, אז כמות הכלים היא אינסופית. התשובה למה לחפש תלוייה במה את רוצה שהאוטומציה שלך תעשה.
 

nat1g

New member
תודה על העזרה :) פירטתי מה אעשה

זרקתי את האפליקציה מכל כיוון אפשרי. זימנתי פגישות ליום א עם מנהל המוצר ועוד אנשי מפתח כדי להבין לעומק רגישויות שעשויות להיות. ודבר אחרון, אכן לא יודעת לתכנת, מנסה להבין מאיפה אני יכולה להתחיל כדי ללמוד מהבסיס ומעלה. אני מאד אוהבת את התחום שלי, ובמיוחד את תחום במובייל שהתגלה לי לאחרונה :)
 

עמית ו

New member
בהצלחה

מובייל אינו תחום שיצא לי להתמחות בו, כך שההיכרות שלי עם כלים בתחום מוגבלת למדי. הגישה שעובדת לי בדרך כלל היא להבין מה אני רוצה לעשות, ואז להציק לגוגל עד שאני מוצא כלי שמאפשר לי לעשות את זה (אבל "זה" חייב להיות משהו ממוקד, אחרת גוגל לא מאוד עוזר).
&nbsp
לגבי איך להתחיל לתכנת - קורס באוניברסיטה הפתוחה יכול לקדם אותך המון. יש גם לא מעט משאבים חינמיים באינטרנט (באופן אישי, אני לומד טוב יותר כאשר יש איזושהי מסגרת), ויש סביבך כמה אנשים שיודעים לתכנת ואולי ישמחו לעזור. ההמלצה שלי היא לא לחפש קורס "אוטומציה" אלא ללמוד תכנות ברמה בסיסית+ ואז, כשיש לך את אוצר המילים התכנותי, זה די פשוט להבין מה צריך לעשות אם המטרה שלך היא אוטומציה.
 
למעלה