הגיע הזמן לקצת בדיקות יצירתיות
או.. שלא.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/780/869.html
אם טרם נתקלתם בקישור, קראו.
תכל'ס - יש פה בדיקה אידיאלית - מפעילים את התוכנה במצב אמיתי ואפשר לבדוק איך היא מתנהגת. אפילו מוצאים באג (התוכנה לא מתייחסת לפקקים).
מצד שני, ככל שאני חושב על זה יותר, יש כאן עבודת בדיקות רשלנית מאוד, שלא לומר לא מקצועית בעליל - והראיה הבסיסית היא הנזק שנגרם למוצר (או למוניטין שלו)
עכשיו לשאלה - תחת ההנחה שרוצים לבדוק את הפיצ'ר הזה בשטח, מה צריך לעשות באופן שונה? האם זה בסדר לנסות לתפוס טרמפים דרך וייז למטרות בדיקה, או שצריך לנווט את כל הבקשות האלה לנהגים מתנדבים בלבד שיודעים שהם חלק מצוות הבדיקות?
או.. שלא.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/780/869.html
אם טרם נתקלתם בקישור, קראו.
תכל'ס - יש פה בדיקה אידיאלית - מפעילים את התוכנה במצב אמיתי ואפשר לבדוק איך היא מתנהגת. אפילו מוצאים באג (התוכנה לא מתייחסת לפקקים).
מצד שני, ככל שאני חושב על זה יותר, יש כאן עבודת בדיקות רשלנית מאוד, שלא לומר לא מקצועית בעליל - והראיה הבסיסית היא הנזק שנגרם למוצר (או למוניטין שלו)
עכשיו לשאלה - תחת ההנחה שרוצים לבדוק את הפיצ'ר הזה בשטח, מה צריך לעשות באופן שונה? האם זה בסדר לנסות לתפוס טרמפים דרך וייז למטרות בדיקה, או שצריך לנווט את כל הבקשות האלה לנהגים מתנדבים בלבד שיודעים שהם חלק מצוות הבדיקות?