הודעת הכרות :

Purple Mushroom

New member
הודעת הכרות :

נ.ב: מה קרה לעמוד הראשון של הפורום? למה רק 2 אשכולות? שמי אלון ארד, בן 44, מתמודד, חי בתל אביב. עובד ברמת גן , כבר יותר מ 3 וחצי שנים. בחור טוב לב, צנוע, שמחפש ולא מוצא, בת זוג, לפחות לדייט 1. מנסה בכל מיני מקומות. גם ברשת. אם אפשר למצוא צדיקה 1 בסדום. תודה רבה, ולהתראות, אלון, תל אביב :)
 

crimsonbull

New member
אם היית צנוע לא היית מציין את זה.

כי זה משפט שסותר את עצמו. &nbsp צריכים להיות מודעים למה שאנחנו אומרים. &nbsp מה שכן שבסקס ובאהבה הכל הולך, כי ההגיון הלך לחופשה בזמן המשגל... &nbsp
 

Purple Mushroom

New member
לא מסכים איתך.

אתה לא מכיר אותי. אני יחסית צנוע, אחרי שנפרדתי מגרושתי, שניצלה אותי כספית. אני באמת שוקל מילים. מנסה לפחות. שכחתי לציין שאני מתמודד, פגוע נפש. ולא מעשן, ומחפש לא מעשנת. מישהי שדומה לי. תודה רבה על התגובה בכל זאת. צריך לאזור כוחות ולהתגלח ולהתקלח. מחר צריך לקום לעבודה. תחילת השבוע שוב. שבוע טוב :)
 

crimsonbull

New member
בוא נבחן את המשפט מבחינת לוגיקה.

"אני צנוע". &nbsp אם אני באמת צנוע אז בכך שאמרתי שאני צנוע השווצתי על צניעותי. אם לעומת זאת אני לא צנוע אז בכל מקרה שיקרתי. &nbsp אבל זה בסדר, זו תקופת הייחום של החיות... &nbsp הגיון זה לא הצד החזק של חיות בתקופת הייחום. &nbsp
 

Purple Mushroom

New member
צנוע.

אם כתבתי שאני צנוע, כתבתי עובדה. זה לא השווצה. ואני לא אדם שמשקר. אני דובר אמת. חוץ מזה אני פגוע נפש, מתמודד. מקבל כל חודש קצבה וסיוע בשכר דירה. כל חודש כ 4,091 ש"ח כל חודש. ועל הדירה, בדיור מוגן שאני גר, אני משלם כל חודש 2,100 ש"ח. שכר דירה 1,700 ש"ח, ו400 ש"ח תשלומים לפחות. גר בדרום תל אביב. אז אני מתחיל את החודש במינימום 1,900 ש"ח. ומצליח להיות בבנק בתזרים חיובי, עקרונית מאז הגירושין, לפני יותר מ 12 שנים. אני פגוע נפש, ומתמודד. הצלחתי להתגלח, עם פציעה. שומע בינתיים את הרב אפריים בן צבי, בתוכנית הקבלה, 103fm. יש מקרים קשים במתקשרים, והרב אומר דברים טובים, על ערכים, ועל המצב של הקורונה. צריך למצוא כוחות נפש להתקלח. וכשמדליק דוד חשמל (אצל אימא שלי דוד השמש מקולקל), ל 5 דקות, אני מכבה רדיו, והולך להתפלל. גם על זוגיות. בבקשה לא להגיב לי, לפחות עד 3 בבוקר. אני מבין שיש כאן בפורום אנשים קשים ומסוכנים. אולי לא אכתוב כאן יותר הודעת הכרויות. אלון, מתל אביב, שפוחד מעין הרע. העיקר הבריאות, והפרנסה.
=] ...
 

crimsonbull

New member
העיקר הבריאות באמת.

להיות בדייט עם בחורה זה כמו להיות בריאיון עבודה. &nbsp אתה באמת רוצה עוד עבודה על הראש שלך? &nbsp אני לא התגלחתי ולא הסתפרתי 3 שנים, אפשר להגיד שאני נזיר האל. וכי קיום יחסי מין הוא החטא הראשון. &nbsp
 

Purple Mushroom

New member
בריאות, פרנסה וזוגיות.

כן. רוצה עוד עבודה. זה לא רק עבודה. אהבה זאת התשובה. ורוצה אהבה זוגית. יש הרבה שירים שמספרים על זה. יש לי קצת ניסיון זוגי, ואחרי יותר מ 3 שנים ללא זוגיות, אני משווע לזוגיות אמיתית, בריאה וטובה. התקלחתי, ולפני זה התפללתי. עדיין שומע ברקע את הרב אפריים בן צבי. לפי מה שרשמת בהודעה: הרשה לי לשאול : מה אתה עושה בפורום הכרויות, אם כך?
=] ...
 

Purple Mushroom

New member
אוקי. הבנתי.

אני לא. אני באמת מחפש, כאן ושם. כעת בדיוק, עובר על מיילים. ואני במצוקה נפשית גדולה. על סף חרדה קיומית קשה. לא רוצה לפרט. חייב לשלוח מייל לבוס שלי. ... &nbsp
 

crimsonbull

New member
הקטע הוא...

שאהבה היא בדר"כ חד סיטרית. &nbsp אישה תחליף אותך בבעל אמצעים גבוהים משלך אם תהיה לה האפשרות... &nbsp
 

Purple Mushroom

New member
אני עוד מאמין באהבה אמיתית ,דו צדדית.

עובדה שכל אחי נשואים עם ילדים. ויש כאלו שנשואים מעל עשור. (אחותי הגדולה). ואח שלי. בלי עין הרע.
...
 

Purple Mushroom

New member
קרה לי מקרה כזה בערך.

עם האקסית האחרונה שלי, שגם מתמודדת. ויכול להיות בסוף שהיא עזבה אותי לטובת גבר אחר, חבר מועדון, שכיום עובד יחד איתי. בלי להזכיר שמות.
 

alconaut

New member
אם מתצא מישהי לדייט אחד, מה זה יתן לך?

לא חבל על הזמן? לא חבל על הכסף שתוציא על המסעדה, דלק וכו'? מבחינתי, עדיף לקנות כרטיס לאמסטרדם ולבלות קצת ברובע האורות האדומים. אולי יצא לך אפילו יותר זול מאשר "להחזיק" חברה, שגם תוכל לך את המוח וגם תבוא אלייך בטענות על כל דבר. לא כדאי להקדיש את הזמן האישי שלך למה שאתה אוהב לעשות? יש לך תחביבים?
 

Purple Mushroom

New member
אתם ממש שליליים.

אמות המידה שלי שונות. אני שואף לזוגיות, בגלל זה כותב כאן מידי פעם הודעת הכרות. למרות שהמצב קשה. דייט 1, שיוביל לזוגיות. אני מתמודד, אין לי רכב. תחבורה ציבורית. אני גם צנוע עם תזרים חיובי. יש לי תחביבים, כן, ויש לי מסגרות, ויש לי חברים. אני מנסה כאן, אבל לפי דעתי יש כאן רק גברים, אז אולי אפסיק לכתוב כאן הודעות הכרות מידי פעם. צריך להגיד תודה רבה על מה שיש. סליחה ותודה. אלון.
=]...
 

dory391

New member
מראה שהנשים חכמות
בניגוד לנו, הן כבר הבינו שמהעז שנקראית "פורום הכרויות" הם לא יוציאו חלב.
 

Purple Mushroom

New member
בצער רב. חבל


היתה בתקופה ה1 כאן, יצא לי דייט1, מבחורה בפורום הכרויות, כנראה זה היה בינואר 2001 . &nbsp
 

dory391

New member
אין טעם לבנות על הפורום אם אתה רוצה דייטים
עדיף לנסות אפליקציות ואתרים, או פנים אל פנים.
 

Purple Mushroom

New member
בצער רב.

הרגל וקיבעון של 19 וחצי שנים לא ברצף, קשה לשנות. אפשרי בפורום זה, רק להתייעץ? כמו בפורום זוגיות? &nbsp
 
למעלה