שאלה דבילית ועדיין מעניינת אותי התשובה

dory38

New member
שאלה דבילית ועדיין מעניינת אותי התשובה

עד לפני מספר שנים, הייתי מגדל מדי פעם זקן צרפתי, למשך שבוע- שבועיים. בשנים האחרונות צמצמתי את הגידול למקסימום כמה ימים והסיבה, היא שהזיפים במרכז הפנים מתחילים להלבין. אני פוחד שיראו בי אדם שמזדקן ושנשים יידחו מזה. זה אמיתי, או שאני מכניס לעצמי חרדות לראש? ושאלה לנשים באמת- איך אתן מתייחסות לגבר שמולכם ונראה כך (זקן צרפתי בכלל ומלבין בפרט), כל זאת בהנחה שתכונות האופי שלו בסדר פחות או יותר ? אשמח לקבל תשובות, תודה.
 

Bella Lola

Active member
לא שאלה דבילית בכלל

למי מאיתנו אין תהיות בנוגע למראה שלנו?
אני חושבת שזה משהו מאוד סובייקטיבי. לי אישית לא היה אכפת אם לגבר שמצא חן בעיניי (דגש על 'מצא חן בעיניי') היה שיער לבן, מלבין, לא היה שיער בכלל, או כל ואריאציה אחרת. היו לי מערכות יחסים עם גברים מכל הצורות והגוונים, כך שהמראה החיצוני זה לא מה ש"קבע" בסופו של דבר. לפעמים אני מסתכלת על תמונה של אחד האקסים שלי וחושבת "אוי ואבוי לי, איך בכלל יצאתי איתו?!" (מצטערת, אני יודעת שזה נשמע לא יפה), אבל אז אני נזכרת בכריזמה ובחוש ההומור (ובכשרונות אחרים שלו), ואני מבינה איך זה קרה.
 

dory38

New member
עדיין, תסכימי איתי שזה מעיד על שטחיות משני צידי המתרס

לי למשל, חשוב שלבחורה לא יהיה שיער מתולתל כי לדעתי זה מכוער ולא ייצוגי/נשי/מכובד. אבל אז אני מקטין את פלח השוק הפוטנציאלי שלי. בכל מקרה, הכי חשוב זה האופי, כמובן.
 

Bella Lola

Active member
הרשה לי לא להסכים איתך

אחרי שבעצם קראת לי מכוערת, לא ייצוגית, לא נשית ולא מכובדת.
נכון, על טעם ועל ריח, אבל פאק, יש דרך להתבטא, ומה שעכשיו כתבת - זאת לא הדרך.
אני מצטערת שעניתי לך מלכתחילה.
אולי תדאג פחות לשיער המלבין שלך ויותר לאופי שלך ולצורת ההתבטאות שלך.
אני לא מאמינה שבכלל ניסיתי "להיות לצדך" ולגרום לך להרגיש טוב.
פאק יו.
&nbsp
 
למעלה