תדירות המפגשים בתחילת הקשר

babushka771

New member
תדירות המפגשים בתחילת הקשר

ברצוני לשאול שאלה. מה שאני רואה שגברים לא מעוניינים להיפגש בתדירות גבוה, אני חושבת שכדי להכיר ולבנות קשר יציב חייבים לצאת ולהיפגש לפחות פעמיים או 3 בשבוע. מה שקרה לי , כמה פעמים עם כמה גברים שלא היו מוכנים להיפגש מעבר לפעם בשבוע, לעיתים אפילו פעם בשבועיים, למרות שהצהירה שמחפשים קשר רציני. בסופו של דבר הייתי מאבדת עניין ומנתקת את הקשר, כי אותי זה מתסכל . אז אביא לכם דוגמא, לאחרונה הכרתי בחור, נפגשנו פעם אחת, בחור מאוד התלהב, וישר התקשר אלי ואמר שמעוניין בהמשך הקשר. הצעתי להיפגש היום, אבל לטענתו הוא עבד חצי יום ואחר כך היה עייף, גם מחר הוא לא יכול, כי הוא צריך להתכונן לעבודה ביום שלישי, מכיוון שיש לי כבר ניסיון מר עם העניין מקשרים קודמים, הבהרתי לו את הנקודה, הבחור אמר שבמהלך השבוע הוא עובד ויש לו לו"ז עמוס, לכן נוכל להיפגש רק בשישי שבת, וגם פעם בשבועיים, כי אחת לשבועיים הוא חייב לנסוע להורים שחיים בקצה השני של הארץ . תובנות. מה יותא לגברים מקשרים כאלו? לחתוך עכשיו?
 

RichardSmith

New member
אם הלו"ז שלו עמוס מדי...

כך שאין לו זמן אליך מעבר לפעם בשבועיים, בחירה שלו.
בחירה לגיטימית שלך לנתק את זה.
השאלה עד כמה הוא "שווה"...
האם יש לך אלטרנטיבות טובות יותר?
 

babushka771

New member
תשובה

גם הלו"ז שלי עמוס, גם אני עובדת ולומדת, גם לי יש הורים מבוגרים לעזור ועוד, אבל אני דוגלת בגישה שתמיד אפשר למצוא זמן אם רוצים. אלטרנטיבה תמיד אפשר למצוא.
 

Annabella1

New member
את חצי צודקת וחצי לא צודקת לדעתי

בקטע של הלא צודקת:
חבל סתם לשים תג של מספר על תדירות הפגישות. זה קטנוני וזה לא גמיש ולא משרת שום דבר. יש אנשים שנמצאים בתקופות לחוצות בחיים, לימודים, עבודה, (אם מישהו היה לוחץ עליי להיפגש 2-3 פעמים בשבוע הייתי שולחת אותו לקיבינימט כי לא היה לי זמן לזה וכוח לזה וחשק לזה וזה לא קשור לרצינות בכלל). ויש מצב שהורדת את הטלפון שלך בשירותים? שכחת שהמציאו דבר כזה שנקרא טלפון, ווטסאפ, SMS- אפשר לשמור על קשר גם בלי לקבוע דייט רישמי.
בקטע של הצודקת: כן, בקשר רציני צריך להתפשר קצת על הנוחות האישית בשביל להיפגש, צריך לעשות מאמץ כי בלי מאמץ שום דבר לא יזוז.
שורה תחתונה: מתי לברוח מקשר? תברחי מקשר כשאת מגדירה את עצמך בקשר עם מישהו (לא פנויה ריגשית) ומצד שני מוצאת את עצמך לגמרי לבד במערכה שנקראת חיים. לבד זה לא רק לא להיפגש, אלא מישהו נעדר, שלא יוצר קשר, לא מתעניין, לא מטקסטט, לא מתקשר, ובכלליות לא מביע עניין בשאלה אם את עדיין נושמת ויש לך דופק בין פגישה לפגישה.
 

babushka771

New member
אבל

איך אפשר לנהל קשר, להכיר אדם כשנפגשים פעם בשבועיים? לדעתי, זה בסיסילהיפגש פעמיים בשבוע. גם בן אדם הכי עמוס וגם אני עובדת מאוד קשה, כשרוצה יכול למצוא זמן. תמיד אפשר למצוא זמן אם רוצים. טלפון וקשקשת בווטס אפ לא מתאימים לי, אני רוצה קשר חי ואנושי.
 

Annabella1

New member
כן, היית צריכה לקחת את זה שהציע פעם בשבוע

יותר עדיף.
את צריכה גם לחשוב על התוכן, של הפגישות הכוונה. לא רק על הצורה (מתי)
 

babushka771

New member
ועוד משהו

לא מבינה את הגברים כאלו, מה יוצא לו מקשר כזה מתסכל? לשים וי? להראות להטרים ולחברים שהוא יוצא עם משהי?
 

Ellis Murphy

Well-known member
סבתאל'ה, מה את רוצה?

את רוצה קשר צפוף, הוא לא מתאים לו קשר צפוף.
אם לא תמצאו מכנה משותף אז את יודעת מה צריך לעשות....
אם היית נפגשת עם נשוי זה לא יכול היה להיות יותר מפעם בשבוע ובמציאות אפילו פחות מזה
 

babushka771

New member
למה שאפגש עם נשוי?

בת שלך , אולי תפגש עם נשוי, יש הרבה גברים רווקים וגרושים, ואת הפרימיטיביות ומרמור תשאיר לעצמך. לא ידעתי שיש כאן אנשים כל כך חסרי רמה.
 

Ellis Murphy

Well-known member
בינגו, תוך שניות חשפת מי את

אני דווקא סבבה, אבל את לא במצב כל כך טוב...
שיהיה בהצלחה.
 

ALON AA1

New member
בחור עסוק?

בעיקרון את צודקת שצריך להיפגש רציף ולא פעם ב...אבל אל תביאי מסקנות מקשרים קודמים לקשר חדש כי זאת טעות
 
למעלה