חוות דעת על lovely.co.il האתר שגונב לכם כסף ומשקר לכם !!!

lovely scam

New member
חוות דעת על lovely.co.il האתר שגונב לכם כסף ומשקר לכם !!!

אז ככה, אני נעקצתי על ידי lovely.co.il , קצת לפני שהגיע טו באב, הרגשתי שזה הזמן הנכון להירשם לאתר הכרויות ולמצוא אהבה.
נרשמתי למספר אתרים והטבלתי אצל מי לעשות מנוי, הכנתי פרופיל מאוד יפה ומושקע בכולם והלכתי לישון.
שהתעוררתי, הופתעתי לראות שבאתר lovely.co.il , עוד לפני שאפילו עשיתי מנוי, כבר קיבלתי 7 הודעות מי בחורות מקסימות ויפות, אמרתי לעצמי, "בונה כנראה אני פופולרי פה".
חשבתי אולי משהו פה מוזר, כי גברים לא מקבלים הרבה הודעות, אבל גם ראיתי שלא רק קיבלתי הודעות, גם אותן בנות צפו בפרופיל שלי! מה שאומר שזה אמיתי!
לא חשבתי יותר מידי ושלמתי למנוי, התחלתי לקרוא את ההודעות ומשהו היה מוזר, חלק מהן לא היו ממש קשורות למה שכתבתי, אבל מי אני שהשפוט, הגבתי לכולן וציפתי לפחות לתשובה אחת אם לא יותר.

להרבה הפתעתי, לאחר שעתיים, המייל שלי ***הוצף*** בהודעות שנשים רוצות אותי ושקיבלתי הודעות.
שנכנסתי לאתר, ראיתי שיש לי לא פחות מ10 הודעות חדשות! כולן מי בנות שעוד לא דיברו איתי, וכולן צפו בפרופיל שלי, ואו?

כמובן הגבתי לכולן.
לא רק שאותן בנות לא צפו יותר בפרופיל שלי או קראו את ההודעות שלי (כבר יותר מי שבוע), אני ממשיך לקבל הודעות מבנות חדשות.

תסתכלו על התמונות, זה לא נגמר, מאות.


אז אמרתי לעצמי, משהו פה לא בסדר.
הכנתי פרופיל של אשה, ותראו מה קיבלתי ...
מסתבר שכל אשה שנרשמת מקבל את ההודעה האוטומטית הזו.
מה שאותה הודעה סטנית עושה, זה שהיא שולחת הודעות לים פרופיל של גברים, אותם פרופיל מקבלים מייל והודעה חדשה שהבחורה מתעניינת בהם, ולא מספיק כל זה, עוד המערכת מוסיפה צפייה של אותה בחורה בפרופיל של כל הגברים (אלפים) שקיבלו את ההודעה למרות שהיא מ ע ו ל ם, לא ראתה את הפרופיל שלהם.
כל זה בכדי לשקר לגברים מסכנים וגנוב להם את הכסף עם תקוות עבודות.
פניתי לשירות הלקוחות במייל לזיכוי (כי פשוט אין להם טלפון ב2019, מעניין למה, פחדנים), ולא קיבלתי תשובה, לאחר שאיימתי אליהם שאני הפרסם אליהם ביקורת רעה, תוך שעה קיבלתי תשובה עם אופציה לקבל זיכוי חלקי.

זה נגד החוק, אתר lovely.co.il , הוא אתר תקשרות, מה שאומר שהוא חברת תקשורת, כמו שאני יכול לעשות מנוי לYES או סלקום, לקבל מכשיר ביד ולהזדכות תוך 14 יום, גם פה החוק קובע שאני יכול לעשות את זה, למעט כנס של 5% במידה וקיבלתי את המוצר פיזית לפניכן.
לא רק שלא קיבלתי את המוצר, גם רימו אותי ושיקרו לי.
לאחר בדיקה עם העורך דין שלי (אני במקרה מהתחום של התקשורת), הוא אומר לי שתנאי השימוש שלהם באתר לא חוקיים בכלל למעת לאחר 14 יום במידה ולא הייתה בקשה לזיכוי, וגם אז מותנה בשאלה בגלל שאתר lovely.co.il הם שקרנים וגנבים.
כתבתי להם את זה ואמרתי להם שאני הפרסם את זה, הם ענו לי בסירוב, כנראה פרסום רע שווה 130 שקל כנס לא חוקי.

זו החוויה שלי, אני לא הולך לוותר להם, יש לי עוד כמה דברים שאני הולך להפעיל נגדם במידה ולא הקבל את כספי חזרה.
תזהרווווו, לאאאאאא לעשות שם מנוי!!! משקרים וגונבים לכם את הכסף !!!!!

פשוט משחקים ברגשות של אנשים, איכס.





 

eladin7

New member
אתרי הכרויות

לא משלם לאתרי הכרויות. דווקא באתרי הכרויות בחינם, יצא לי לדבר עם מישהי אמיתית. הדעה שלי על כל אתרי הכרויות, אחרי שחזרתי להשתמש כמה חודשים. שזה לא בשבילי, זה לא טיבעי, אני מרגיש כאילו חסר לי הקסם של לראות מישהי מולי ולדבר איתה פנים אל מול פנים ולהצחיק אותה, לראות איך היא מגיבה ומתנהגת. הבעיה עם אתרי הכרויות לדעתי - א. יש הרבה נשים שאין להן תמונה. ב. אני יכול לדבר עם מישהי רווקה, ויש מצב שהיא משקרת ומעבירה את הזמן. הכוונה שהיא נשואה ומתכתבת מהכלא חחח. ג. רוב הבחורות שיש שם הן מבוגרות, אלמנות, (לא פעם קיבלתי הודעה מגברת בת 51 ואני קטן ממנה ב 20 ויותר שנים) וגרושות פלוס ילדים. אני מרגיש שאין שם ממש מבחר. אני לפחות מרגיש שזה יותר מקום לאנשים שהתגרשו ומחפשים חלק ב'.
 
למעלה