מי משלם בדייט ראשון?

מי משלם בדייט ראשון?

מי משלם בדייט הראשון. השאלה לא נובעת מקמצנות, אבל הנושא של התשלום הוא תמיד לא נוח. האם כל אחד משלם על עצמו/ 50-50/ הגבר משלם?
אם מחלקים- אז אני נתפס כ"קמצן", אם אני משלם אז אני נתפס כ"פרייאר/פתי" במיוחד כשהצד השני כבר יודע שלא יהיה דייט שני או אינטימיות.

איך "יוצאים" מזה באלגנטיות?
יוצא תמיד שהדייטים נגררים למסעדה, שהמחירים בה מרקיעי שחקים. כבר כמה פעמים שאכלתי אותה בכ300 ש"ח
 

ה כ ל

New member
בטח לא הבחור הנ״ל:

ארה''ב: ברח לעשרות נשים מדייטים בלי לשלם - ויקבל עד 13 שנות מאסר

לפול גוודלופה גונזלס, גבר נאה, בן 45 מלוס אנג'לס, היתה שיטה. הוא הכיר ברשת עשרות נשים, אותן היה מזמין לדייט באחת המסעדות היוקרתיות של לוס אנג'לס, ורגע לפני שהחשבון מגיע, נעלם. כעת, הוא צפוי לשלם על כך מחיר כבד - במאסר.
גונזלס כנראה לא עשה זאת בשביל הארוחות שקיבל בחינם, אלא פשוט לשם הריגוש. לפי המשטרה, הוא לא עשה כמעט שום מאמץ להסוות את עקבותיו. הוא השתמש בשמו האמיתי באתרי היכרויות כמו באמבל ו-Plenty of Fish ולא התחפש או ניסה להסתתר ממצלמות האבטחה שתיעדו אותו בורח ממסעדות.
&nbsp
בחלק מהמקרים, המסעדות היו מרחמות על הבחורות שהשאיר גונזלס ומוותרות להן על התשלום, בעוד שלעתים הבחורות היו מתעקשות לשלם מתוך מבוכה, לפי התביעה שהוגשה נגדו בבית משפט בלוס אנג'לס.
&nbsp
השבוע פגש גונזלס שוב כמה מהבחורות שהכיר, אלא שהפעם היה זה בבית המשפט, והנשים היו עדות בתביעה. גונזלס מואשם בסחיטה, גניבה ושמונה סעיפים נוספים של עבירות שנמשכו לדברי התביעה שנתיים. אם הוא יורשע בכל הסעיפים, הוא צפוי לעונש של עד 13 שנות מאסר, משום שלדברי התביעה, הוא לא סתם הונה את המסעדה, אלא "הפיל את התשלום על גורם שלישי".
&nbsp
זו אינה הפעם הראשונה שבה גונזלס מעורב בהונאות מסוג זה, והוא כבר נעצר פעמיים. בשנה שעברה הוא הואשם בכך שברח ממספרה בלי לשלם.
&nbsp
https://www.themarker.com/wallstreet/1.6471559
 
כתוב, שהבנאדם בורח

מתוך כוונת תחילה.

צר לי לאכזב אותך, זה לא העניין אצלי.

אני באמת מגיע לדייט מתוך כוונה כנה להכרות אמיתית או סקס, אך נראה שהבחורה לא מעונינת להתקדם לשום מקום אך בכל זאת מצפה שאשלם, לאחר שהיא בחרה מקום לשבת בו, ובמסעדה מנופחת.
 

ה כ ל

New member
אני בכלל לא מאוכזב, כי לא התכוונתי אליך :)

הבאתי את הסיפור הזה כאנקדוטה אקטואלית והשתמשתי בפוסט שלך לשם כך.
אגב, הבחור קיבל עשר שנים :)
 
העבדות נגמרה לפני 200 שנה

כבר לא קונים בני אדם בכסף. זה שאתה מבזבז כסף לא קונה לך שום הבטחה לשום סקס ושום בטיח (ממש לא ברור לי איך סקס או קשר רציני הם תחליף אחד לשני אבל אני אזרום עם המשפט ההזוי הזה). אםאתה מסכים ללכת למסעדה ולשלם- אז הסכמת ללכת למסעדה ולשלם, בזה זה נגמר. כל שאר הציפיות שלך הן לא במקום. אם היה בך סוג של עומק ריגשי כנראה לא היית בוחר לצאת עם נשים שקולטות אותך ממטר ומבינות שחוץ ממנה טובה במסעדה מפוצצת, לא יצא להן שום דבר ממך. כרגע אני בעיקר תוהה אם אתה אחיו האבוד של אורן חזן או משהו
 
למעלה