עד כמה אתם מוכנים להשתנות?

dory141

New member
עד כמה אתם מוכנים להשתנות?

לא רק במובן הרומנטי, אלא בכלל. נגיד, כשאתם מחליפים עבודה, או מקום מגורים. האם הגישה היא: "אני אשתדל למצוא חן ולשחק דמות אחרת ממה שאני באמת, כדי שכולם יהיו מרוצים ממני"; או "זה אני ושיתמודדו עם זה"? יש גם גישות אמצע, או משהו אחר שלא חשבתי עליו?
 

ה כ ל

New member
אני זה אני, תתמודדו עם זה.

 

dory141

New member
אוקיי

ומה תעשה אם האני שלך, נוגד את מהות המקום שאתה נמצא בו (עבודה, אירוע חברתי וכדומה)? כלומר, אם נחדד, עשויים להסתכל עליך בעין עקומה בגלל זה?
 

tzachy

New member
כמו
?

מישהו (שאני מכיר הכרות וירטואלית בלבד ולא מכאן (מפלטפורמה אחרת)) כתב פעם שהתאמה זוגיות לדעתו היא כמו התאמה של נעליים... הוא טען שהנעל לא תמיד 'יושבת' בול בהתחלה, אבל עם הזמן וההליכה היא מתאימה את עצמה.

בפועל זה אפשרי, כלומר אדם (כמו הנעל?...) יכול להשנות עד גבול מסויים, אבל זה לא המצב הטבעי שלו ולכן אולי זה:
א. לא יחזיק מעמד לטווח הארוך,
ב. עלול לדרוש אנרגיות (על חשבון דברים אחרים).
אני בעד הגישה, לפחות בזוגיות, שעדיף, עד כמה שניתן וסביר, למקסם את מידת ההתאמה מראש, כי זה ישתלם אח"כ.

לגבי תחומים אחרים, תלוי. כל מקרה לגופו.
השתנות היא לא תמיד רעה, לפעמים היא לטובה.
 

shayCn

New member
לא הבנתי את הפואנטה. 'להשתנות'?

למה צריך להשתנות ואיך אפשר לעשות את זה בגיל 41.
נגיד, כשאני עובר דירה..איך אני משתנה כשאני מחליף מקום מגורים? למי אני צריך להשתנות? לשכנים? לא יודע, אף פעם לא התחברתי לאנשים מהבלוק, גם ככה תמיד אני נופל עם זקנים מאוקראינה. אפילו היום כשיש לי 2 שכנות צעירות לידי, אני לא ממש מתלהב לשוחח ולהתחבר. בנאדם פרטי.
מקום עבודה. אני מציג את מי שאני וזהו. יאללה עבודה.
נראה לי שאתה מתכוון למשהו אחר. אם אני משנה קצת את השאלה שלך אז זה 'עד כמה אתם מוכנים לחוות,להכיל,להתמודד,לספוג כשאתם מתחילים עבודה חדשה?'
ובמקרה כזה, יש לי גבולות וסף וקווים אדומים, כמו לכל אחד, שאני לא מוכן להשתנות כדי להכיל אותם. טכנית - ברמת התשלום משכורת. ברמה חברתית - אם היחס לא בהתאם למה שציפיתי, זלזול מופגן ולאורך תקופת זמן מסוימת תגרום לי להישבר ולעזוב, אבל נראה לי שכולם ככה.
אבל אם התכוונת לנוסח השאלה כמו שהוא, אז וואלה לא יודע. לא נראה לי שבגיל כזה אפשר להשתנות ברמה של לשנות אופי. אנשים כבר בנו אופי שזה תהליך של שנים ואפילו עשרות שנים, זה לא משהו שאפשר להעלים בסביבה חדשה בלי להשאיר עקבות.
 

puma141

New member
בגדול?

לא משתנה בפסיק. :)
ועוד בגדול? זו אני, קחו או לכו........

בקטע של עבודה יש מצב שאם צריך רצינות יותר- אני "אשתנה" בהתאם.
אני אנהל את עצמי בהתאם לצרכי העבודה, מתוך מודעות ורצון אולי להתקדם.
 

dory141

New member
אצלי תלוי

אם זה מספיק חשוב, אנסה לבנות לעצמי דימוי חיובי יותר ממה שהוא באמת. סה"כ האינטרקציה בין האנשים בונה את התגובות ויחס גורר יחס, חיובי או שלילי.
 
למעלה