שאלת השאלות.. מאיפה מתחילים?

שאלת השאלות.. מאיפה מתחילים?

חדשה כאן, ללא הצלחה יתרה לאחרונה ועדיין עם מחשבות שלתת לעולם ההכרויות ניסיון... כיצד מתגברים על החשש ומעט בושה של איך הכרתם?
 

tzachy

New member
שמעתי לא מזמן מישהו ברדיו

כמדומני רב.( אינני דתי, אבל שמעתי לכמה דקות תחנה בעלת גוון כנראה דתי) שאמר, בערך (במילותי ומזכרוני):
"הרבה פעמים דבר שיוצר קושי בטווח הקצר יביא דברים טובים לטווח הארוך ואילו משהו קל להשגה בטווח הקצר, יביא דווקא קושי לטווח הארוך..."

אני ישר קישרתי את זה למשל לקושי להתחיל עם בחורה נניח ברחוב (או במרחב הציבורי, או בכלל) קשה בהתחלה (תרתי משמע), אבל אולי טוב אח"כ...

לגבי החשש שלך: חשש הוא דבר בריא. צריך להפעיל שיקול דעת וזהירות בהכרות עם אדם זר באינטרנט או בכלל (נושא שלם שלא ארחיב עליו).
לגבי בושה של מה תעני/ו לגבי "איפה הכרתם"? אני חושב שכל דבר בעיתו... קודם מכירים (אם בכלל מכירים ואם בכלל זה הופך לקשר... כלומר שזה מתאים לשני הצדדים. ברוב המקרים, לדעתי, זה לא קורה)... אח"כ חושבים על מענה... זו לא בושה להכיר בכל דרך (לפי זה למשל בארה"ב כחמישית מהכלות טענו שהכירו ברשת), אבל אם את רואה בזה בעיה, אז לא ממש קשה למצוא "סיפור כיסוי" שכזה, למשל נפגשנו ב"ערב של X", "בהופעה של Y", "בקורס Z", "דרך מכר משותף" (שרק אתם מכירים...) וכד'. בקיצור אני מאחל לך שזו תהיה "הבעיה"...
 

shayCn

New member
סיפור כיסוי

או בקיצור, אתה מציע לה לשקר במקום להתמודד עם האמת, לקבל את המציאות כמו שהיא ולאהוב אותה.
בכלל, מה הבושה הגדולה להכיר ברשת? היום, העולם הוירטואלי כבר לא מקום שרק פריקים למחשבים ואינטרנט שותפים לו. אין הרבה אנשים שלא קיימים ברשת חברתית כלשהיא.
אפשר לראות את נקודת ההתחלה כמינורית, כנקודת פתיחה בלבד. ההמשך, הוא האתגר הגדול לזוגיות ולחיים המשותפים.
כל עוד ההכרות רק התחילה במרחב הוירטואלי אך לא נשארת שם, הרי שממש לא משנה איפה הכרתם. העיקר שהתפתחה לקשר משמעותי,עמוק ומחייב ולאהבה גדולה לאחר מכן.
אז אני מעדיף לקחת את הפיסקה הראשונה שהבאת ופחות את השאר.
&nbsp
 

ה כ ל

New member
היי שלום, ברוכה הבאה לפורום


"אומץ הוא פרשת אהבה עם הלא נודע."
נראה לי שהתגברת על הפחד הראשוני אם פרסמת כאן הודעה... :)
מאחל לך בהצלחה
 
למעלה