החלטתי להוריד את הכיפה

davidking14

New member
החלטתי להוריד את הכיפה

שלום לכולם.
אז ככה אחרי 22 שנה, בגיל 35, החלטתי להוריד את הכיפה. מגיל 13 חזרתי בתשובה, ניסיתי בכל ליבי למצוא אהבה, שידוך הגון מגיל 18-19, אבל רק מה שראיתי זה עוולות וחסימות מהמערכת, ומצד רוב הבחורות חשיבה שיפוטית, אגואיסטית ואינטרסנטית.
קודם כל אני אקדים ויאמר שבאמת בכל מה שייאמר פה , אני לא חלילה מהרהר על בורא עולם, מקבל הכל ממנו באהבה, המהלך הזה בכלל לא בא ממרדנות בו חלילה, רק אחרי שהבנתי שכיפה זה גם סוג של סטנדרט סה"כ, ושבמצב הנוכחי אני תקוע, אז פשוט זה המהלך שנראה לי נכון. כמו שאפרט בהמשך. אבל כלפיו יתברך, מקבל באהבה את הכל ומאמין שהוא מבין אותי גם בזה. אוהב אותו מאוד ומודה לו מקרב לב.
הקדמה נוספת – לא באתי לחפש פה ויכוחים או הצדקות או לא יודע מה, תרגישו חופשי לכתוב, אבל אני לא אכנס לזה (כמה שזה מרתיח את הדם לראות אנשים מצדיקים עוולות), באמת תחשבו מה שאתם רוצים וכמו שאפרט בדיוק בגלל זה בא המהלך הזה, תהיו צודקים בדרך העקומה שלכם, תחשבו שזה בסדר לקטלג ולשפוט ולעשות את כל העוולות שאתם עושים בשם התורה, לבריאות לכם, לא דופק לכם חשבון. את האמת אלוהים קובע לא אתם.
ולמחזקים אם יהיו תודה מראש, ואני באמת יודע וזה ההקדמה הנוספת שזה לא מכליל את כולם במה שאני אומר, וגם אלה שחושבים ככה לא עושים את זה לרוב מרוע טהור, רובם אנוסים או שוגגים, חלק גדול מעדיף את האינטרסים על פני האמת, אבל זה ניסיון כנראה שלרוב לא קל. גם ממש תודה אבל לא מחפש פתרונות. ניסיתי מעל ומעבר.
וכמובן שכל זה בקיצור נמרץ. על הנושאים האלה אפשר לכתוב ספר ואולי איזה יום יהיה מקום לכתוב אותו על "עוולות השידוכים והמגזריות".
לגבי המטרות שלי תראו בסוף אם תרצו.
אז קצת באריכות, וואלה אני כמו שכתבתי מגיל 13 חזרתי בתשובה, לא מהמשפחה – מעצמי, ב"ה, ומגיל 18 אני מחפש שידוך ומתאמץ מאוד בעניין, אבל לשווא.
מהתהליך הארוך הזה, שבתור ילד תמים כשחזרתי בתשובה חשבתי, אחחח בטח הכל פה תמים וטהור, אבל גיליתי שוב ושוב כמה השקרים אוחזים מאוד, גם בעולם החרדי והדתי.
אפשר לומר בניתוח מלמעלה לפי המציאות -למה אדם לא מתחתן בעולם השקר הזה - אז אפשר לחלק את זה ל-2 סוגים של דרישות שהוא לא עומד בהם. (או צריך לעמוד בהם).
1- דרישות של שקר צרוף – כגון כסף, מעמד, מאיזה משפחה אתה, איזה עדה אתה.
2- דרישות של לכאורה אמת אבל הם שקר וסוג של כיסוי לשקר הצרוף – איזה מגזר אתה, מה למדת , מה עשית, מה ההשקפה שלך.
וכמובן זה מתחיל מזה, שכולנו חייבים לשייך את עצמנו. דבר דפוק כשלעצמו. דבר שנוגד את עקרונות היהדות , ב"ה וב"ש היו מתחתנים אחד עם השני, אבל לא, בדור הזה חייבים שיהיה לך מגזר, ותת מגזר, חרדי ואיזה חרדי או דתי לאומי ואיזה דתי לאומי וכו' וכו'.
וכמובן שזה הכל מתבטא בחיצוניות. מה אתה לובש. איזה כיפה, איזה בגדים, איפה אתה עובד מי ההורים שלך. ובעיקר כמה אתה לקק וחנפן ולא מביע דעות של אמת .
והרבה רבנים ומערכות מצדיקות את זה ואח"כ שואגים אהבת חינם אהבת חינם. אהבת חינם זה לא רק בגמ"ח למוצצים זה דווקא בענייני וברגעי האמת (כמו שראית חבדניק שכל היום תולה שלטים ומדליק נרות של יעני אהבת ישראל, אבל כשביקשתי ממנו את ביתו שהראתה עניין ואמרה במידה והוא ירצה אסכים , שם את התכשטים בקופה כדי שזה לא יקרה) .
וואלה אני באמת משתדל לא להאריך, זה מיותר מי יקרא את זה, ואם כן מה זה משנה. אפשר לכתוב על זה ספר כנ"ל.
אבל , ובאמת אני כלום אבל אני בן אדם שנוטה להיות אמיץ כשצריך , וואלה לא עזבתי דרך אחת שלא ניסיתי בתמימות לבדוק איפה ואיך למצוא זיווג.
הלכתי בהתחלה לשדכניות שלידי, עולם הספרדים החוזרים בתשובה. אבל כמו קוף אחרי בן אדם הם מחקים את החרדים האשכנזים, אז כמובן שנחתכתי כי לא לבשתי שחור לבן, וקצת לא הייתי חוזר בתשובה אהבל קלאסי שאומר אמן על הכל, ודי הכרתי ביכולות שלי, אז כמובן ששם זה לא הצליח ושנים רבנים משחקים בך. כל הרבנים של "למען שמו באהבה". למען שמו שלו לא של בורא עולם. בכלל לשחק בחוזרים בתשובה כמה זה קל וכמה זה מרושע ואכמ"ל .
אח"כ אמרתי רגע אבל למה לא העולם החרדי, אני בטוח שיש שם הרבה גם אם לא כולם שירצו אותי.
אבל שם זה הכל חסום מראש, עם מי תדבר , איזה שדכנית בכלל תעביר את הפרטים שלך. וגם אם כן אז אתה ממילא אכול ושרוף שם , כי הם גודלות על הרצונות הטהורים של "חרדי מבית" "בן תורה" " עם דירה" , "חליפה ומגבעת", כמובן שאת האמת הפנימית וכמה אתה לומד תורה ועובד את ה', ושומר את הברית בחירוף נפש, זה כבר פחות מעניין .
אוקיי אז בעוניי אמרתי נלך למגזר המקרב "הדתי לאומי" הכיפות הסרוגות שבעד לקרב ולהתקרב ודאי שאצלם אמצא מרגוע. אבל האמת ? מצאתי שהם הרבה יותר מגזריים מהחרדים .
נו רק תנסה להיות שם עם כיפה שחורה או בלי שעשית צבא לא עלינו, או בלי תואר. ובכלל זה שאתה לא מהבית המושלם של הדתיים , ולא עם משפחה ולא עם כסף, כמובן זה הרבה יותר חשוב מעקרונות האמת של לב ודרך ורצון.
נו טוב אז לאחר כל הבזיונות אתה מתגלגל לעולם האינטרנט או מחכה לאיזה סוג של ישועה, אבל מבחורה לבחורה, אתה רק מוצא את עצמך מנסה להצדיק את עצמך. למה אתה לא מאמין במגזרים? (אפילו שכל בן תורה אמיתי יגיד לך שאתה צודק) למה אתה לא משתייך, למה אתה מוכן לקבל את כולם. למה אתה לא לומד בכולל וגם למה אין לך קריירה, ולמה אין לך דירה ולמה לא עשית צבא.
ולך תסביר שהיה לך נסיבות אישיות ודווקא מאוד רצית לשרת, אבל בורא עולם רצה אחרת. ודווקא הלכת ללמוד תורה בעוני וגם רצית לא להנות מהבריות אז שילבת, וקשה ככה להתסדר בלי תמיכה, ולך תסביר שיש לך אחלה דברים.
אהה אבל הכל נגמר תמיד ב"תודה, אבל לא תודה. ובהצלחה ". את רמת הצביעות שראיתי כבר בא לי להקיא. מי שרוצה בהצלחתי לא נוטש אותי בדרך.
מי ישמע כמה הן מושלמות אף פעם לא טעו ולא טועות כל כולן לב טהור ואהבה. אם היה להם אמת במקום לשפוט הן היו תומכות.
וואלה בחורות שבורות , וסליחה אבל מי שמזלזל באחרים פותח את עצמו לזילזול, באוות שופטות אותך כן רוצות לא רוצות. ואנשים, איך אמר איוב " אֲשֶׁר מָאַסְתִּי אֲבוֹתָם לָשִׁית עִם כַּלְבֵי צֹאנִי." הפח של הפח. הם קובעים את סדר היום הציבורי, ההשקפה, הרצונות. מה נכון ומה לא. הם אחראיים.
ובכל זה אתה רואה את המערכת, שלא אכפת לה בכלל, נוח לה עם המגזריות, עם זה שיש כאלה שלא מצליחים, "בחשכה יתהלכו" , העיקר שלא יפריעו להם בלסדר את עצמם.
חדשים לבקרים שומעים את הדיבורים חוצבי האש על שמירת הברית, ושמירת המצוות ושלום בית. אבל ברמת המעשה את מי זה מעניין. תבוא לרב תבקש את הבת שלו, הוא מחביא אותה בארגז.
תדאג לעצמך! תלך לכל שדכנית פח, כשאתה עובר בבני ברק תשים חליפה ועל גשר בר אילן תלבש סנדלים וכיפה סרוגה, כדי שתמצא חן בעיני כולם וכולם יהיו מוכנים להשתדך איתך. אם לא – לא השתדלת מספיק ואתה מאשים את כל העולם ...
וכמובן אני כבר שומע את כל הקופצים: "מה אתה רוצה?!" ו"אתה לא צודק!" , וכל המדושנים שאני לא רוצה שיחסמו את ההודעה בפורום אז אני לא אפרט יותר, כל אלה שמסתדר להם אז "שלום עליך נפשי" , שילכו כולם.
איפה כל הרבנים הצדיקים, איך הם רואים כל כך הרבה סובלים ולא עושים משהו אמיתי באמת. העיקר לדבר גבוהה גבוהה, העיקר שלכם זה הסתדר? סידרתם את עצמכם בכסף ושידוכים ועכשיו שכולם יסבלו? העיקר תקבלו קהל וטור בעלון של שבת ?
אז שורה תחתונה. זה לא רק אני, אמרתי אולי רק אני דפוק, מכוער, אנטי . אבל וואלה רואה חברים טובים ממני, רואה בחורות שממש כואב הלב מגיעות לגיל ועדיין לא מוצאות (גבר לפחות יש לו גיל רבייה ארוך יותר) , וגם אלה המגזריים והשיפוטיים בעצמם סובלים.
חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי בכל דרך אפשרית. וגם ידעתי לא ללחוץ כשצריך. אבל אני בכלל לא יודע איפה לחפש. הכל חסום. ומה שלא לא הלך.
אז ממש קיצרתי לא אכנס לפרטים וגם יצא ארוך.
אבל הבנתי, וואלה רגע, אני אחלה גבר, תמיד הייתי, בחור טוב, למדתי מכל הלב, שמירת הברית בחירוף נפש. גם נראה סבבה.
וכיפה זה סטנדרט שסה"כ תוקע אותך. ודאי שזה לא עבירה לא לשים.
אז זהו מעכשיו מוריד לחץ לא מחפש יותר .
כלפי בורא עולם כנ"ל הוא מבין, הוא יודע כמה התאמצתי לשמור את הברית ולהקים בית בישראל. מקווה שיהיה נסים.
וכלפי בני האדם ....
לא רוצה יותר לשמוע מאיפה אתה, ולמה אתה, ואל תגיד וכן תגיד, ותסתיר ולא תסתיר. לא רוצים - לא צריך. אני יודע שאם הייתה בחורה אחת אמיתית ונקייה מאינטרסים נמוכים היא הייתה מגלה את זה.
אם בחורות לא מעריכות שמירת הברית, אמת ולב טוב , השתדלות. רק מסתכלות על שקרים בלי סוף ופוזות מסריחות, אז כנראה שהם באמת לא שוות את זה. והמערכת שגדלה אותם כנראה אחראית על זה.
אם לבחורה חשוב בני עקיבא או גרעין או לחילופין ישיבה מפוארת ולבוש מפוצץ. וכמובן כתר כסף וכבוד עו
 

קלייטון.ש

Well-known member
מעניין מאד

חבל שנחתך כנראה בגלל אורך ההודעה. יהיה מעניין לקרוא את ההמשך אם תרצה לפרסם.
כתבת שיש בחורות שמגיעות לגיל ולא מוצאות. לא הבנתי למה. כי ההורים מציבים דרישות בלתי אפשריות לחתנים מיועדים? או כי הן גם לא ברמה שמספיקות למשפחות חתנים? אתה בן 35. יש בנות דתיות רווקות בסביבות גילך?
 

davidking14

New member
לא רוצה להאריך הרבה, זה לא הנושא.

באתי להעלות נקודה שאפשר להבין מההודעה, והבאתי את ההמשך.

לשאלתך יש המון בחורות מכל הזרמים גם בנות 35 ו40, אתה יכול להכנס לאתר שבע ברכות ולקבל אינדיקציה.

הסיבות הן רבות, בין השאר הדרישות שגם הן מציבות, ברמת "מי הבן אדם", וזה שהמערכת לא תומכת בשידוכים בין זרמים להיפך היא נגד זה.
אתה מוזמן לפנות מעבר במייל .
 

קלייטון.ש

Well-known member
הנקודה הכי חשובה לא מובנת מההודעה

למה להוריד את הכיפה?
כתבת בהמשך שאתה רוצה להוריד מהלב, אחלה, הורדת.
כתבת שאתה רוצה שנעביר מסר לחברות החרדיות והדתיות למינהן. אני מקווה שאתה מבין שזו שטות.
לבסוף הכי חשוב פנית לבנות שאולי קוראות כאן ומזדהות. הסיכוי נמוך אבל לא אפס.
עם זאת כאמור לא מובן למה להוריד את הכיפה, כאשר בבירור אתה אדם דתי.
בחורה שבראש שלך - כלומר היא דתיה או מסורתית אבל מתקשה עם הכללים של החברות הדתיות - תרצה לחיות עם גבר דתי.
(אין מצב שאני אפנה אליך במייל. רוצה לקיים שיחה נקיים אותה בפורום. לא רוצה גם בסדר גמור)
 

ה כ ל

New member
כיפה לא מגדירה אדם כדתי

כיפה היא מנהג וסממן חברתי, והבחור הסביר בדיוק את תחושת הקבס שיש לו מהחברה ה״דתית״.
דת היא חיבור בין האדם לאל. את אלוהים לא מעניין אם אתה מניח פיסת בד על הראש או לא.
 

קלייטון.ש

Well-known member
כיפה היא סמל לדתיות לעצמה ולא לדתיים או לחברה הדתית

נכון שלקבוצות שונות ביהדות יש סוגי כיפה שמסמלים את הקבוצה, אבל גם מי שלא שייך בבירור לאף קבוצה מסמל את דתיותו עם כיפה.
לגמרי להוריד את הכיפה שקול להתנערות סמלית מהדת, לא מהדתיים.
פעם הכרתי אשה חוזרת בתשובה שהסתבכה במשפט ארוך ומכוער עם אדם חרדי, והמשפט שהתנהל בבית הדין הרבני לא הלך לטובתה, לדעתה לא בצדק. שאלו אותה מה היא חושבת על החזרה בתשובה לאור כשלון זה, וענתה "צריך לדעת להבדיל בין הדת והדתיים".
 

ה כ ל

New member
שטויות, כיפה היא סממן חברתי ומנהג, כפי שכבר ציינתי.

דת היא חיבור בין האדם לאל. רחמיי על מי שחש צורך פסיכולוגי להחצין את ״דתיותו״...
למעשה מה שהאדם ״הדתי״ מחצין (כיפה וכו׳) הוא הפך הדת וסימן מובהק לכפירה וספק.
 

קלייטון.ש

Well-known member
הדת היהודית היא אוסף ציוויים מנהגים וסמלים

"חיבור בין האדם לאל" יש אולי בנצרות ולא ביהדות.
ביהדות אתה צריך לקיים מצוות, להיזהר באיסורים, להתפלל במניין, להניח תפילין (גם הוא סמל). אם יצרת קשר עם האל יופי, ואם לא לא נורא. אם מורידים את הכיפה אז אפשר כבר גם לא להניח תפילין ולא לשמור כשרות ולחלל שבת. הכל סמלים גם אם חלקם מהתורה וחלקם רק מנהג.
 

ה כ ל

New member
הדת היהודית היא הדת של היהודי באשר הוא יהודי

למרבה השעשוע, דווקא היהדות הממוסדת האורתודוכסית לגווניה, רחוקה מרוח היהדות מרחק רב יותר מכול האחרים.
 

davidking14

New member
הדעות שלך ממש לא מחייבות.

רוב המנהגים שנוהג בהם העולם הדתי, הם לא חובה, ואתה יכול להיות יהודי כשר גם בלעדיהם.

זה אולי שורש הבעיה שמכל ה"סמלים הדתיים" הרחיקו חלק גדול מהעם מהדברים החשובים באמת.
 

קלייטון.ש

Well-known member
עזוב אותי, נניח שתפגוש בחורה דתיה או מסורתית

תציג את עצמך כאדם מאמין, והיא תשמיע בתגובה דעות כמו שלי ותתפלא שאתה בלי כיפה. האם תחזיר את הכיפה או תתעקש על דרכך?
 

davidking14

New member
כיפה זה באמת חסידות ויותר סטנדרט.עיין יבי"א.חלק ט' א'.

חוץ מזה לא רוצה לחלל את ה'.
 
החברה החרדית היא החברה הצבועה ביותר

והאגרסיבית ביותר, הן לאנשים שבתוכה והן לאנשים מחוצה לה, ולא רק בענייני שידוכים.
לדעתי אתה צריך להודות למזלך הטוב שלא נקשרת אליה בקשר של שידוך וילדים.

התוכנית של אמנון לוי בנושא.

http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1276620
 
ודאי שלא חסר

אבל לפחות חברות אחרות לא מתיימרות להיות משהו שהן לא (או שלפחות ההתיימרות היא הרבה יותר קטנה). הן לא מתיימרות להיות סמל של משהו.

כשחברה נושאת את דגל טוהר המידות, היושר והצדק, ועוד מתנשאת על כאלו שהם כביכול לא שיא טוהר המידות, היושר והצדק, אבל מתנהלת בפועל לא לפי הערכים הללו – זה שיא הצביעות.

וכשהנראות והעטיפה מקבלות משקל הרבה יותר גדול מהתוכן, בזמן שהתוכן אמור להיות ה-מהות ולקבל את המשקל הגדול ביותר, אם לא היחידי – זה שיא הצביעות.

וחברה סופר מניפולטיבית, צינית, שקרנית, עויינת, מתחסדת, שלא שמה על החברים בה כי עבורה הם בסה"כ פונקציות שממלאות תפקיד והם אינם חשובים כשלעצמם, כבני אדם. טובתם, רווחתם וזכויותיהם לא חשובים בכלל (שלא לדבר על מי שלא חברים בה ולא הולכים בדרכה. להם בכלל חבל על הזמן...) - היא חברה מאוד אגרסיבית.

השחיתות הדתית, שאתה עצמך מדבר עליה, היא של אנשים שמחזיקים מעצמם הכי נקיים וטהורים, מרגישים נעלים ומטיפים לאחרים, ואפילו עושים הון פוליטי מהזוך והטוהר שכביכול נסוך עליהם ודרך התורה והמצוות שהם כביכול הולכים בה!

אבל לפחות אתה פקחת את העיניים וכבר לא הולך אחרי העדר שנותן הצדקה לכל התנהגות של העולם החרדי, רק בגלל שהיא עטופה בעטיפה ה"נכונה".
 

davidking14

New member
כל מה שאת אומרת נכון מאוד גם על החברה הדתי"ל וגם על החילונים

נוטים חסד לחברה הדתי"ל בגלל שהיא מוכרת כמתערבבת ותורמת.

אני הייתי בקהילה דתית לאומית שנה אף אחד לא הזמין אותי לשבת בקושי היו אומרים לי שבת שלום.

ואישית אני חושב שהם הרבה יותר מגזריים מהחרדים. אם תענייני בעיתונים שלהם תראי כמו מודגש שם "המגזר". ראי מקרה אלי אוחנה .

פה אצל החרדים לפחות אנשים שואלים איפה אתה אוכל מתעניינים בך.

וגם החילונים שמקדשים את הערכים שלהם להם לא חסר.

אז מציע בכלל לא להכליל.
 
אני לא יודעת לאיזה ערכים אתה מתכוון

שהחברה החילונית מקדשת וכופה. לא מדובר פה על יחידים עם אמונה איזוטרית.
מדובר על חברה בכללותה.
 

davidking14

New member
המשך ההודעה... (נחתכה בהתחלה)

אם לבחורה חשוב בני עקיבא או גרעין או לחילופין ישיבה מפוארת ולבוש מפוצץ. וכמובן כתר כסף וכבוד עולה על כולן. והן מחזיקות את זה לערכים ולעבודת ה', זה ריקבון שלהם ושל המערכת, לא שלי. אני לא עשיתי שום דבר רע שמגיע לי על זה המאסר הזה, דווקא מאוד השתדלתי.
המערכת המושחתת לא שווה את זה. אם ערכים כמו תמימות, לב טוב, רצון טוב , צדק , יושר, עבודת ה', עזרה ללומדי תורה אמיתיים, לא רק כאלה שיש להם גיבוי - זה לא מרשימת העקרונות שלה.
(וכן כתוב בגמרא שג' וד' זה גומל דלים. ודלת יש לה עקב לגימ"ל כדי שהדל ימציא את עצמו לגומל החסדים. אבל כנ"ל ניסיתי לחפש איפה להמציא את עצמי, והיום עוד אני בחור גדול ועומד על דעתי ולא מצאתי ק"ו שבשנות העשרים לא היה לי מושג) .
וואלה ניסיתי מעל ומעבר. שידוכים, לפנות ישירות (לא אשכח את האבות שגם דפדפו אותי כשרציתי את ביתם, אפילו שהיה לה רצון אליי), אינטרנט.
איזה כיף.
אין יותר בבקשה תרצי,
אין יותר אחרי הפגישה "וההחלטה היא: " מתח כמו בבחירות.
אין יותר למה הם לא רוצים/רצו, לא רצו סבבה יש פה פיתרון חמש דקות מהבית.
אין יותר איזה כיפה יש לך, ואיזה סגנון לבוש אתה. (דברים שעומדים ברומו של עולם וכמובן שקודמים לירא"ש וללב ),
אין יותר בלבולי מוח של בחורות,
אין יותר שדכנים ושדכניות מושחתות,
אין יותר שמיעת הצדקות של שקרים ועוולות.
אין יותר תלות בבחורות שבורות,
אין יותר תלות במערכת מושחתת וצבועה.
אין יותר ייחולים ותקוות שווא. אין יותר משחקים בלב.
בע"ה שנזכה לפסוק :
וְהָיָה שְׁאֵרִית יַעֲקֹב בְּקֶרֶב עַמִּים רַבִּים כְּטַל מֵאֵת יְהוָה כִּרְבִיבִים עֲלֵי עֵשֶׂב אֲשֶׁר לֹא יְקַוֶּה לְאִישׁ וְלֹא יְיַחֵל לִבְנֵי אָדָם.
כן באמת מצער אותי שאני מתגלגל לכיוון של לאבד דברים טובים ואני לא מדבר על כיפה, אני מדבר על דברים יותר חשובים כמו שמירת הברית ועוד.
אבל תכל'ס אין ברירה אני ממש כאנוס. זה או להדפק ח"ו או משהו אחר, או הדבר הזה. הלוואי שיהיה נסים במצב הזה שבאו מים עד נפש ושהים ייפתח.

ובאמת שלא תבינו נכון, לא רוצה להחליש אשריי מי שמחזיק מעמד מקווה מאוד לטוב שלכם בקרוב ושמח בשמחתכם.
ואם אתם שואלים מה המטרה שלי בכל זה.
1- כדי לשתף ולהוריד מהלב.
2- אולי יש פה אנשי אמת שמקושרים לאנשי אמת מהמערכת שיעבירו את זה אליהם שיבינו מה קורה כמה אנשים נופלים בגלל השקרים והדרך העקומה הזו.
3- וואלה אם יש פה מישהי סבבה שבלי לחפור מבינה ומזדהה , ורוצה אולי לעבור את התקופה הזו ביחד (אני מאיזור פ"ת) וואלה מוזמנת ליצור קשר במייל אני אשמח...
[email protected]
שיהיה בהצלחה לכולם, אוהב אותכם מכל הלב.
 

roee1235

New member
אני אדם חילוני אבל אני לא מבין מה הקשר בין הדברים

בנוגע לכיפה - אז מה אתה רוצה להתחזות לחילוני? ומה יקרה בשבתות וחגים?
תאמין לי דווקא בתור חילוני, לדעתי המבחר שלך יותר נוח, יש נשים מסורתיות שהביעו בי עניין והן מקסימות, אבל אני לא יכול להיות במערכת יחסים עם אחת כזאת.

ובלי קשר, כל עזוב את האמירות הממורמרות הללו של "כל הבחורות.." - תאמין לי גם אני הרגשתי ככה לא פעם ולא פעמיים, הבעיה שזה לא מקדם אותך כגבר לשום מקום.

הדבר היחידי שאפשר לעשות זה לנסות ובמקביל לחיות את החיים ולהיות מאושר מהם, אני אתן לך דוגמה עלי - לא מזמן נגמר לי עוד קשר בן כמה חודשים,
אז ישבתי ובכיתי כמו ילדה קטנה במשך כמה ימים, ואחר כך הרמתי את עצמי בעזרת אנשים שאוהבים אותי, קמתי על הרגליים.
חזרתי למסגרת נכונה של עבודה, והזמנתי כרטיס טיסה לברצלונה לבד - למה החלטתי שזיבי אם אני לא הולך להנות עם בת זוג, אני אהנה מהחיים בכל מקרה ולא אחכה למישהי שתאהב אותי.
תאהב את עצמך ותהנה מהלבד ותראה בבחורות רק בונוס.
 
למעלה