מתחתנת עם עצמה...

tzachy

New member
מתחתנת עם עצמה...


לפחות לפי הכתבה הזו במדור יחסים של ווינט.
אגב, לטעמי (ואני משער שלא רק לטעמי) הבחורה נראית טוב ועושה רושם נחמד (אמנם לא בהכרח הטעם שלי חיצונית, אבל הטעם שלי לא נפוץ וכנראה לכן לא מייצג).

אני טענתי מזמן שצריך לחוקק את חוק "הזכות לזוגיות" על משקל "הזכות לקיום בכבוד" וכד'... שזה אומר מהצד החיובי לעודד זוגיות ומהצד השלילי להקטין תופעות שפוגעות בזוגיות.

זוגיות לטעמי היא, במידה מסויימת, השלמה של ניגודים... מזה 'נובע' שאני לא מתאים לעצמי אלא למישהי שמתאימה לי ואני לה...

מה דעתכם/ן?
 

dory141

New member
עושה לה טוב, אז למה לא?

היא משלמת על זה, בסה"כ. זה נשמע יוצא דופן, אבל בסה"כ חוקי.
 

tzachy

New member
לי זה נקרא כמו התרסה

מעין "הנה תראו, אף גבר לא רוצה, אז אני אתחתן עם עצמי"
לחילופין אולי "אני לא צריכה גבר (או אישה), אז אני מתחתנת עם עצמי".

בהנחה שזו האפשרות הראשונה זו, לתחושתי (לא שאלתי אותה..) 'קריאת התעוררות' ("wake up cal") לחברה ש"משאירה אנשים בצידי דרך החיים"...
 

shayCn

New member
דיי מסכים לדברים, והייתי משתמש במילים חריפות יותר

ביזוי ערכי אהבה והחלפתם באהבה עצמית מוגזמת. סך הכל זה תואם את רוח התקופה שאנו חיים בה ומחזק אי-זוגיות ומחליש את ערכי האהבה ומשמעותה.
היא לא יכולה להגיד שהיא בזוגיות עם עצמה, כי עצם הזוגיות היא התאמה בין צדדים מנוגדים או תואמים אבל..בזוג-בשתיים/שניים. אין דבר כזה זוגיות עם עצמה, זו סתירה לביטוי זוגיות.
 

dory141

New member
צר לי, לא מסכים

דווקא למרות העובדה שלא היו לי הרבה קשרים ארוכי טווח (וגם ההוא עם המשוגעת לקח שנתיים פלוס), יש זוגיות עם עוצמה. אם היא חזקה ויש שני צדדים משלימים. צריך להשלים עם זה שלא תוכל להיות דומיננטי בהכל ולקבוע כל הזמן. כי כשאתה לבד אין לך ביקורת מאדם אחר ואתה כל הזמן חושב שאתה בסדר גמור. יש אנשים שהתרגלו לזה, ויש כאלה שמעדיפים לנסות לבנות משהו יותר טוב.
 

shayCn

New member
אני חושב שקלטתי אותך דורי, אתה בנאדם של גימיקים וחדשנות

זה טוב ויפה לזמן קצר, אבל עוצמה? באמת? איזו עוצמה וחוזק יש בהימנעות או בריחה מביקורת?
חוץ מזה, ביקורת היא לא שלילית כשהיא תורמת ובונה והצד המבוקר מבין את זה ומתנהל בהתאם, לא מתנגד אבל פוקח לו את העיניים והאצבע על הדופק לשני הכיוונים.
כשהיא שלילית, אז אוקיי, הבנאדם המבקר לא פועל נכון ועדיף להימנע משיחה איתו.
סורי, אני קיבלתי את כל מה שהסביבה בחרה לעצמה עד היום הומואים, לסביות, טראנסים אפילו זוגיות פתוחה אבל אהבה עצמית ברמות של חתונה עצמונית? לא מקבל. נשמע ילדותי, ואיפה ההתפתחות העצמית של פתיחות לסביבה? לקבל שיש עוד אנשים חוץ ממנה לאהוב? והדוגמא לילדות? אווו מיי..
אני מנחש שההשראה לזה מגיעה לה מאיזו ילדה סינית מוזרה עם חיבה לאנימה.
תשקיע קצת מחשבה במסרים מחתונה עצמית ותבין מה מפריע לי
 

dory141

New member
בדיוק ההיפך ממה שהתכוונתי

אנסח שוב, כדי למנוע בעיות בהבנת הנקרא: אמרת שאין זוגיות עם עוצמה, אני אומר שיש מקרים שהעוצמה קיימת. בשום שלב לא דיברתי על הימנעות מזוגיות ומביקורת כמרכיב עוצמה. אדם שטוען כך צריך להיבדק. לא הייתי מתחתן עם עצמי וכך גם איש מחבריי. ועדיין, מי שרוצה להתחתן עם עצמה וזה הופך אותה למאושרת, מי אני שאגיד לא? אין לי מושג מה הייתי חושב או אומר אם זו הייתה קרובת משפחה או חברה קרובה, אבל הדילמה נחסכה ממני.
 

shayCn

New member
בעיה בהבנת הנקרא אינדיד

מי אני שאאסור על מישהו לעשות מה שהוא רוצה? אינני שוטר/שופט בית משפט/בוס/חבר כנסת או אבא לילדים..דיברנו על לקבל את זה שכלית ומנטאלית, להשלים עם משהו שנקרא חתונה עצמית או זוגיות עצמית וזהו, שאני לא מקבל.
לא מקבל תופעה כזאת. מותר לי לא לקבל? כן, מותר לי. עדיין, אותה מוזרה(כן, בעיניי היא מוזרה) יכולה לעשות מה שהיא רוצה, מצידי שתכריז שהיא מתחתנת עם אלוהים, אבל היא לא תקבל את ברכתי ואם אני אראה כתבה חדשה ודומה בעניין, אגיב באותו אופן ובאותה צורה..מזועזע ושלילי לגבי העניין.
זה שונה בעיניי מאהבה עצמית שכל אדם משלים עם עצמו, עם החסרונות של עצמו. ההתבטאות והביטוי שלה בכתבה שונה, לכן זה אחר. זה לא זה.
בכלליות, מפריע לי גם שאנשים מוכנים לקבל כל תופעה בחברה מבלי לראות השלכות לדורות הבאים ולחברה הנוכחית שלנו שגם ככה פגומה מאהבת הבדידות והסלולר. גם מלמד על סולם ערכים בלתי נראה או לא ברור של המקבלים.
לטעמי, אנשים צריכים להביע את דעתם לגבי עניינים שהתקשורת והחברה הגלובאלית מבחוץ מנסים לדחוף לנו חדשות לבקרים. לא לשתוק, לא לפחד, להגיב ולדבר ולהביע. לא לקבל הכל בפה פתוח ולהגיד טעים.
 
הסבר מטאפיסי על "השלמה של ניגודים" וההערכה העצמית שלך

כל אחד אשר מושך אליו זוגיות שנראית לכאורה כמנוגדת אליו, אינה כך למעשה, ואסביר: כאשר אדם שולח תדר ליקום למצוא מישהי עם תכונות מסויימות הוא שולח תדר שהוא רוצה לקבל אצל הבחורה ,אך אינם קיימים במצב מפותח אצלו, ולכן הוא מקבל זוגיות "מנוגדת" שכן גם צד כזה קיים אצלו הוא רק שאינו מודע לכך, לרוב.
אין באמת משיכה של ניגוד מוחלט - זה נוגד את חוקי היקום, היתכנות אפסית!

אם לא נמשכים אליה - יש סיבה טובה מאוד למה לא.
בין אם בתדר שהיא מציעה ומשדרת ובין בחוסר אטרקטיביות, בין בחוסר יכולת לנהל שיחה או זרימה אינטימית או 1145 סיבות אפשריות אחרות.
כל אדם שיש לו בעיה למשוך זוגיות או זוגיות רצוייה - יביט פנימה ויבחן את
חוקי המשיכה והתדר שלו - שם טמון הכלב.
 
למעלה