יש פה אנשים עם כרטיסים באתרים או אפליקציות של הכרויות?

dory141

New member
יש פה אנשים עם כרטיסים באתרים או אפליקציות של הכרויות?

1. באיזה?
2. מתקבלות תוצאות- שיחות, פגישות וכדומה?
3. מנסים גם בחיים הפיסיים?
אצלי זה כך:
1. החצי השני- היו תקופות של OK קיופיד וג'יי דייט, אבל אני שומר אמונים בעיקר לחצי השני, כדי לקבל אקדמיות ברמה.
2. פה ושם, לאחרונה לא.
3. כן, רק לפני כמה ימים. עולה מארגנטינה.
 

tzachy

New member
תשובותי

1. אני רק מציץ. רוב הבחורות מהארץ בגילאים שאני מחפש כנראה פוסלות את גילי מראש (במציאות, הגיל לא כתוב לי על המצח..). מחו"ל דווקא יש די הרבה שלא פוסלות (ואף כאלה שמחפשות), אבל זה פחות פרקטי מן הסתם.
2. אני באינטרנט כמדומני מ-1994 (יכול להיות שאפילו קצת לפני, אני כבר לא זוכר. בכל מקרה, הייתי מחובר ל-BBS-ים (משהו "טרום-אינטרנטי" שכזה. מחשב עם מודם שמתחבר לשרת עם מודם רב-קווי) כבר כמדומני מ-1987) ואני לא זוכר כרגע מקרה שפגשתי בחורה דרך אתר הכרויות (טוב, אולי אחד...).. רק לצורך השוואה, היו לי עשרות (אולי יותר) רבות של בליינד-דייטים בדרכים אחרות וכמובן דייטים רגילים (לא בליינד).
3. כשאני רואה מישהי שהיא הטעם שלי, יש סיכוי מסויים (סתם אני זורק מספר: אולי 50%(?)) שאתחיל איתה (זה לא תמיד בא לי בקלות, זה גם תלוי בסיטואציה ובהרגשה (התרגשות וכד')). כך למעשה הכרתי את הבחורות שהכי נראו לי חיצונית (לא ראיתי כאלה באתרי הכרויות), אבל מראה זה כמובן לא הכל (צריך שהיא תהיה פנויה, שיהיה לה אופי מתאים, שהיא תרצה אותי וכו' וכו').
 

dory141

New member
השאלה היא האם באמת סירבו לך בעיקר בגלל הגיל

לפעמים זה תירוץ. מישהי לא אוהבת מאפיין מסוים אצלך באופי (לפי מה שמשתקף מהטקסט) או מהתמונה. אותי פסלו על שטויות וגם על דברים מהותיים. קרא לי פעם שהסתכלתי באחת התמונות של בחורה לא מעשנת לכאורה, ובתמונה היא מאפרת עם סיגריה לאיזה פח. לא רשום שהיא הפסיקה או שזה בעבר, כך שמבחינתי תפסתי אותה בשקר.
 

tzachy

New member
זה כלל לא הגיע לסירוב...

אם בחורה כותבת שהיא מחפשת גבר בגילאים x עד y שנים
ואני בן z שנים כאשר y<z, אז בכלל לא אפנה אליה... אני בכל מקרה גם לא מרבה לפנות, נדיר שאני רואה בחורה באתרי הכרויות שמוצאת חן-בעיני.
אם תרצה, בניסוח של קבוצות..:. (לדעתי) האוכלוסיה שבאתרי הכרויות היא קבוצה שמוכלת ממש באוכלוסיה הכללית (ואולי לא בהכרח מייצגת אותה(?)), כלומר (שוב, לדעתי) באוכלוסיה הכללית (לצורך הדיון של פנויים ופנויות) יש הרבה יותר אנשים ממה שיש באתרי הכרויות.
 

shayCn

New member
פגעת בול, התכוונתי להעלות פוסט דומה על אתרי הכרויות

אני לא אענה לכל סעיף וסעיף אבל משנתי וניסיוני כאחד שהכיר את גרושתו וכמה בנות זוג לתקופות ממושכות במשך השנים מאתרי הכרויות, לא לזלזל לעולם באף אתר. לפחות להשאיר פרופיל שם, להשקיע במלל אפילו בחידונים..פרופיל ריק מתמונות לא משפיע.
בסופו של דבר, מדובר בכלי שמפגיש בין אנשים ואין לדעת מה יצפון הגורל..
עצתי היא להישאר באתר שהממשק והפלטפורמה הם הנוחים ביותר, שניתן לכתוב ולשלוח הודעות בלי שבעלי האתר עושקים את אלו שמחפשים אהבה ואם האתר הפך לממוסחר, לעזוב לאחד אחר. הכי חשוב, לא לאבד תקווה.
&nbsp
 

dory141

New member
יש בעיה עם אוקיי קיופיד

החידונים והשאלונים כ"כ מושכים, שקל לשכוח את מטרת הרישום.
 

shayCn

New member
באוקיי קיופיד כבר אי אפשר לשלוח הודעות ללא תשלום

ומבחינתי זו אבידה, הכרתי שם את זו שהתחתנתי איתה(וגם התגרשתי ממנה
) ועכשיו צריך להתרגל לפלטפורמות חדשות..בכל אופן, אל תענה על שום שאלה או חידון. תזכור שכל שאלון הוא סוג של פילטר ואתה רוצה להיות חשוף לכולן כדי להגדיל סיכויים, לא?
&nbsp
 
הייתי וניסיתי - שוק בשר, שקר אחד גדול, שומר נפשו יברח!

לגבר אם אתה לא בעל פרופיל מושלם, סטטוס פסיכוטי וגוף אלוהי - שכח מזה.
כאחד שעזב את הארץ זה יותר קל באתרים כאלו ואחרים...
אבל תמיד יש הפתעות באתרים בארץ - גם תרנגול עיוור מוצא בלילה גרגר.
 
למעלה