מדוע הגברים בישראל כל כך חסרי ביטחון?

מישלי12

New member
מדוע הגברים בישראל כל כך חסרי ביטחון?

זו הודעה בעלת תוכן מיני שפירסמתי במקור בפורום סקס, אבל אחרי כן חשבתי שלמרות התוכן המיני, פורום הכרויות זה בעצם היה המקום הנכון יותר לפרסם. בכל אופן מי שלא מתאים לו לקרוא תוכן מיני שבבקשה לא יקרא הלאה.

קודם כל מבקשת סליחה אם העברית שלי לא מאוד טובה מכיוון שאני תושבת חוזרת.

אני רוצה לפרוק מעט תסכול שלי מהגברים הישראלים. מקווה שמותר כאן :)

אומרים שאסור לאדם להעיד על עצמו, אבל זה אינפורמציה חשובה להודעה אז אני לצערי חייבת להעיד, אני בחורה שנראית טוב (ועובדת קשה בשביל זה!
) ומאוד מינית, אני אוהבת הרבה סקס, וחשוב לי שהסקס יהיה מרגש. כבר קראו לי נימפומנית בעבר ואני לוקחת את זה כמחמאה, באמת. משהו שעוד מאוד חשוב לי בחיים (פרט לקריירה), זו זוגיות טובה ויציבה עם גבר שאני מאוד נמשכת אליו, מעריכה אותו ואוהבת אותו. אני גיליתי על עצמי, שלא משנה כמה חתיך ומושך בן הזוג שלי, אחרי שנה שנתיים בערך הסקס מפסיק להיות מרגש כמו שאני רוצה שיהיה, הסקס המונוגמי עם בן הזוג כבר לא מספיק לי להגיע לשיאים שאני אוהבת (כמו שהיה ממש בהתחלה). עוד דבר שגיליתי, שיחסים פתוחים זה לא בשבילי, כלומר יחסים שכל אחד חופשי לעשות לבד מה שהוא רוצה, זה לא מרגיש לי כמו זוגיות, אלא כמו שותפים יזיזים.

בלוס אנג'לס הייתי במערכת יחסים במשך 6 שנים עם חתיך הורס ומדהים (לא יהודי), ונאלצנו לפרק לצערי בגלל המעבר לישראל שלא הייתה לי ברירה בשל סיבות פרטיות, וממש נשבר לשנינו הלב ועדיין מתגעגעת. הוא הבין לגמרי את הצרכים המיניים שלי, אותם הבהרתי כבר בתחילת הקשר, ואמר לי שבתור גבר, הוא רק יכול להזדהות.

בשנתיים הראשונות בערך שכבנו רק זה עם זו (שזה היה שיא בשבילי, ומעיד כמה הוא עשה לי את זה) אבל כאשר ההתרגשות התחילה לרדת, הוספנו פלפל עם פרטנרים נוספים. עשינו קצת חילופי זוגות, אבל הבעיה שלי עם חילופי הזוגות זה שקשה היה לנו להסכים על זוג שאני נמשכתי מאוד לגבר והוא מאוד לאישה, כמעט תמיד מישהו מאתנו התפשר, ולא אני ולא הוא אוהבים לעשות סקס עם פרטנרים שמרגישים שהם לא בדיוק מה שרוצים. מסיבות של חילופי זוגות זה לא בשבילי כי מרגישה מוטרדת בלי הפסקה ע"י גברים שלא לטעמי, וגם בפעמים שהלכתי לא נמשכתי לאף גבר שם כמו שאני רוצה להימשך, וגם אי אפשר לדעת מי יהיה שם בדיוק, פשוט ווייסט אוף טיים. לכן, מה שיותר עשינו זה לצרף מישהו אחד לבד. למשל היינו הולכים למועדון, ומנסים להתחיל ביחד עם בחורה שהוא רצה, ואח"כ לפעמים הולכים איתה הביתה לסקס, וגם אם לא היה סקס זה היה מאוד מרגש ומחרמן לשנינו. וגם הוא כמובן פירגן לי, בסטוצים אני נמשכת לגברים לבנים שריריים מאוד ורחבים בכתפיים שיש להם איך נגיד חבילה רצינית למטה
, הייתי מאתרת אותם בקרייגליסט, במועדונים שהלכנו או במקומות אחרים, והיינו קובעים איתם בדרך כלל בבית שלנו או במלון , ואז הם היו עושים אותי עם בן זוגי ביחד, ואלו שהסכימו רק איתי לבד אז בן זוגי היה רק צופה בנו ומתחרמן, זה היה סליזי ומרגש, הרגשתי כל כך זנותית אני רטובה רק מלהיזכר בזה :) . שוב אני רוצה להדגיש שכל הסקס שעשינו עם אנשים אחרים, שנינו תמיד היינו נוכחים בסשן גם אם מישהו מאיתנו לא לקח חלק, כי זה לדעתי (וגם לדעתו) מרכיב חשוב ששומר על הזוגיות, שהחוויות יהיו תמיד משותפות ולא לבד.

אז עכשיו אני בישראל ובשנתיים האחרונות מחפשת זוגיות, ואני מרגישה כל כך מאוכזבת מהגברים כאן. אני קודם כל אומרת כבר בהתחלה שאני אישה מאוד מינית ומה מתאים לי בהמשך הדרך (לא בדייט ראשון כמובן, אבל בהתחלה של הקשר יחסית אני מספרת הכל), ולגברים כאן זה לא מתאים, וברור שאני לא מצפה שזה יתאים לכל אחד, אבל פגשתי הרבה! רוב הגברים כאן אמרו לי שהם רוצים איתי מערכת יחסים מונוגמית בלבד, וחלק אמרו שלהוסיף אישה זה בסדר, אבל כמעט כולם אמרו לי שלא מוכנים שאף גבר אחר יגע בי. מי שהסכים שאהיה עם גברים אחרים היה שייך לקהילה של חילופי זוגות ורצה את זה במסגרת הזו, אבל הסברתי קודם מדוע אני לא אוהבת את המסגרת הזו.

חשוב לי להדגיש שאני לא מחפשת Cuckold, לא יודעת איך המילה הזו נקראת בעברית אבל זה בא לתאר גבר חלש/אימפוטנט/לא אטרקטיבי שנהנה לצפות בבת זוגו מקיימת יחסים עם זרים לצורך השפלתו, זה ממש לא הקטע שלי, וזה כבר היה לי הצעות מגברים בסגנון. זה נהדר שבן הזוג שלי יתחרמן לראות אותי עם זרים, וטבעי שתהיה קנאה שמוסיפה אחר כך פילפל, אבל חשוב לי שבן הזוג שלי יהיה חתיך מאוד, מוצלח ושאפתן, שמאוד אעריך אותו ואת הגבריות שלו, שיהיה סקס מדהים במיטה, שאצפה בו שוכב עם אחרות ומספק אותן, מה שנקרא אלפא מייל, כמו בן הזוג שהיה לי שם. והגברים הישראלים שעונים על הקריטריונים שלי, פשוט לא מוכנים לשמוע. זה כל כך מוזר לי כי בארה"ב הקשר שלי ממש לא היה מיוחד ולא מעט שאני מכירה עשו דברים דומים לנו, ובישראל מה נסגר עם הגברים? מה זה חוסר הביטחון העצמי שלהם (או שלכם בעצם) אז גבר אחר שוכב עם האישה שלכם, סו וואט??? אתם יודעים שמי כאן שבזוגיות עכשיו, האישה שלכם (במיוחד אם היא מאוד מינית) סביר מאוד להניח שכבה עם גברים הרבה יותר אטרקטיבים מכם בעברה כשחיפשה רק להנות, שסליחה על הבוטות אבל "קרעו לה את הצורה מכל הכיוונים"? אתם חושבים שהיא שכחה את זה ולא מפנטזת על זה לפעמים? למה בישראל חושבים כל כך הרבה גברים משכילים ומוצלחים שמונוגמיה היא הבסיס לקשר זוגי מוצלח? שוב סליחה על הבוטות, שלחדור רק לאישה אחת 50 שנה זה מה שיעשה אתכם מאושרים ומרוגשים? או שאתם סתם בוגדים חלשי אופי כאן? או שאתם חסרי ביטחון שאם האישה שלכם תשכב עם אחר, אין לכם מה להציע לה יותר והיא תעזוב? עד כדי כך אתם לא מאמינים ביכולת שלכם ליצור קשר חזק שהוא מעל המונוגמיה? קשר חזק שיכול לאפשר חיי מין סוערים ומרגשים לאורך זמן ולא רק בהתחלה של הקשר. התפיסות פה כל כך מיושנות ופרימיטיביות שביחד עם הגעגוע שלי לבן הזוג שם, בא לי פשוט לארוז את המזוודות ולחזור (אם רק הייתי יכולה או הוא היה יכול לבוא לכאן!)
 

קלייטון.ש

Well-known member
טוב קראתי איכשהו ויש לי שאלה

ברור שסקס מאד מעניין אותך, אבל חוץ מסקס, מה עוד מעניין אותך?
 

tzachy

New member
כן ירבו "חסרי הביטחון"... הסבר בהמשך -

כתבתי "חסרי ביטחון", במרכאות כי אני ממש לא חושב כך. אם כבר הייתי קורא, לפחות לחלקם (אני מקווה שרובם (ולא אלה שאין להם בעיה לצרף עוד אישה)) בעלי ערכים טובים ובריאים.

מכיוון שהיו סימני שאלה ('?') בהודעה שלך ומכיוון שייתכן שאת לא מודעות לאמיתות הפשוטות שמיד אפרט, אסביר:
היחסים בין גבר לאישה, למרות הטרנד העכשווי (לפחות בחלק מהתקשורת וכו' (ואני לא נגד תקשורת או משהו כזה)) לטישטוש הבדלים, ובכן היחסים האלה הם לא לגמרי סימטריים.

מבחינה אבולוציונית, מה שבעיקר יוצר קשר בין זכר לנקבה (באופן כללי בממלכת החי), גבר לאישה (במקרה האנושי בפרט), גם אם זה לא תמיד ברור (ולא בהכרח נכון לכל קשר, אבל כנראה לרובם של הקשרים), הוא הרצון לריבוי.
הסיבה שבני האדם נהנים מסקס היא הדרך של האבולוציה להמשיך את הריבוי (אם לא היו נהנים, אז לא היה קורה, או פחות קורה).

אם נתבונן בזה מנקודת מבט של ריבוי, האסימטריה היא כזאת:
אישה תמיד (אולי למעט מקרים אולטרא נדירים) יולדת צאצא/ית שנושאת כמחצית מהגנים שלה;
גבר לעומת זאת, לא תמיד בטוח שהצאצא/ית שנולד לו מבת-זוגו הוא שלו (ולא, לצורך הדיון, כתוצאה מבגידה).
זו לא רק השערה, כמדומני כבר בדקו בעבר עם בדיקות גנטיות וגילו שיש אחוז מסויים (נניח אחוז חד-ספרתי) של ילדים שנולדו לאם נשואה שלא מהאב הרישמי (וללא ידיעתו).
ברור שבימינו יש אמצעי מניעה וכד' (כלומר לא כל מגע מיני מוביל להריון) ועדיין ההתנהגות שלנו, כנראה, מושפעת מאוד מתהליכים אבולוציונים שהתרחשו בעבר הרחוק.

לכן כנראה במהלך הדורות, בדרך אבולוציונית, גברים 'פיתחו' סוג של קיינאה/חשדנות וכד' כלפי מידת אבהותם. נניח על הדרך השלילה שגברים לא היו קנאים (או שהיו הרבה גברים כאלה) כי אז הם לא היו (או ליתר דיוק, פחות היו) מעבירים את הגנים שלהם לדורות הבאים... (הם היו נבגדים יותר).
זה באספקט הצר והדי פשוט (לטעמי) של ה'קינאה' (הרצון להעביר את הגנים שלך (ולא של מישהו אחר על חשבונך. חשוב גם להסביר: אב שנבגד, עלול לפרנס ולגדל ילד לא שלו, בזמן שהבוגד כלל לא נושא בנטל.. לא ממש הגיוני, סביר, צודק וכיו"ב...).

אבל לדעתי יש כאן גם אספקט חברתי. מונוגמיות היא לא רק אינטרס צר של גברים. מונוגמיות יוצרת תאים משפחתיים יציבים. תאים כאלה יכולים להעניק חינוך/בית/תמיכה וכד' לצאצאים שלהם ובכך לקדם אותם יותר, מול מצבים שאין בהם תאים משפחתיים כאלה (לכן, שוב בדרך אבולוציונית, רוב התרבויות כיום הן כמדומני מונוגמיות ולא פוליגמית, בפרט בתרבות המערב).

התא המשפחתי יוצר חברה בריאה. בה אנשים לא מתעסקים מבוקר עד ערב בלחשוד מבגידות, בתחרות וכד' (ידוע למשל שבחברות פוליגמיות, יש יותר אלימות), אלא להתמקד בעשייה אחרת גם לטובת החברה בכללותה.

אני מעריך שחלק מזה שיש תרבות אנושית -במובן הרחב- מפותחת, כולל מדע וטכנולוגיה, קשור גם למבנה החברתי הנ"ל.
יש הטוענים (וזה כנראה נכון) שמונוגמיות פחות נפוצה בטבע (אצל שאר בע"ח). אני שוב טוען ש-גם- בזכות המונוגמיות והתא המשפחחתי נוצרה התרבות האנושית ואם כך הדבר, נותר לי רק לברך על המונוגמיות.

גילוי נאות: אני מונוגמי, הלכה למעשה (ובוודאי שאני מצפה מבת-זוג פוטנציאלית להיות כנ"ל).

לא יודע אם הייתי צריך להיסחף להסבר כל-כך ארוך... אבל זה מה שיצא.
 

מישלי12

New member
לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד

שאני חסרת תרבות בגלל אורח החיים המיני שלי? שאני פוגעת בתרבות האנושית?

זה קצת מעליב, במיוחד מכיוון שאתה לא מכיר אותי ולא את בן זוגי לשעבר.
 

tzachy

New member
מן הסתם

אינני מכיר אותך ו/או את בן-זוגך (ולא התייחסתי לאנשים ספציפיים) והדברים שכתבתי אני חושב הם לא מורכבים מידי להבנה (אני טועה?).
מדובר על איך אני מנסה להבין תופעות חברתיות מנקודת מבט של אבולוציה ועוד ולכן לדעתי זה יכול להסביר (תחת השערות מסויימות) מדוע הרבה אנשים (במקרה זה יותר גברים), באופן כללי, מתנהגים בדרך מסויימת בהקשר מסויים.

אם את בוחרת להסיק מסקנות שלא קשורות למה שכיוונתי, זה קצת מעליב אותי ...
 

מישלי12

New member
אבולוציה זה משהו שלא נגמר, והיא לא רק גנטית

אמצעי המניעה יצרו חופש מיני גם לנשים. והאבולוציה גורמת לכך שהחופש הזה רק גדל. נראה לי שפה אנשים הם אולי קצת תקועים אחורה באבולוציה
 

tzachy

New member
זה נכון שהמציאות היום מורכבת בהרבה

ממה שהיתה לפני נניח, סתם דוגמא, 6000 שנה. אני טוען (ומומחים ובקיאים ממני בנושא טוענים. אינני מומחה לנושא/ים הללו, רק מתעניין/קורא באופן חובנני בהם, כשיש לי זמן), שהרקע ללא מעט התנהגויות עכשוויות טמון, גם בעבר הרחוק (מיד אביא דוגמא [1]).

זה לא רק במין ואמצעי מניעה. אנחנו, לפחות חלקנו, משתמשים למשל בממתיקים מלאכותיים. הסיבה שאנחנו אוהבים מתוק, היא שזה טוב (במידה). ידוע שתינוקות (וגם בע"ח אחרים) אוהבים (לפני שהספיקו להסתגל לטעם מסויים) מתוק. זה כנראה בגלל שזה נותן אנרגיה לגוף בכלל ולמוח בפרט. הבעיה, כיום, היא כמובן כשמגזימים (אם מגזימים) בצריכה ומזקקים הסוכר(וכד', מה שגורם לעליה חדה של הגלוקוז בדם וכל התהליכים שזה גורר בעקבות זה) וגם עושים פחות פעילות גופנית (לא 'שורפים' את הקלוריות) ואז יש לפעמים את הבעיות של סכרת וכו'.
אם יעברו מספיק דורות, אולי בני האדם יפתחו טעם סלקטיבי, למשל לא לאהוב סוכר מעל כמות מסויימת ולאהוב רק סוכר (גלוקוז, פרוקטוז וכד') אמיתי ולא תחליפים מלאכותיים(?).

[1] מאוד ייתכן ש'הבחירה' (של גברים במקרה הזה) אם להיות מונוגמיים או לא, קשורה לגנטיקה ואולי אף לגן בודד, כפי שלכאורה נטען כאן.

להרבה תכונות אישיות יש כנראה -גם- רקע מולד (וגם סביבתי) ולהרבה תופעות חברתיות אפשר למצוא הסברים מהכיוון האבולוציוני, הן ברמת הפרט (ע"ע הספר "הגן האנוכיי") והן ברמה החברתית.
כפי שציינת, שוב, ברור וחשוב להזכיר (כמוסבר בספר הנ"ל) שאנחנו כפרטים וכחברה 'תוצרים' של שילוב בין גנטיקה וסביבה ("סביבה" = מה שלא גנטיקה). Nature and Nurture. בספר הנ"ל הוא (המחבר: ריצ'ארד דוקינס) הגדיר לראשונה את מושג ה"מם" (Meme), המקבילה התרבותית לגן. למשל נטען שמושג האלוהים הוא לכאורה מושג כזה (למרות שקראתי מי שטוענים שגם לאמונה יש רקע מולד (האמונה נותנת יתרון הישרדותי, למשל פעילות כקבוצה ועוד, כמוסבר למשל כאן)).

יש כאן הרבה שאלות גם פילוסופיות, תיאורטיות.
מה שהיה לא בהכרח הוא שיהיה גם מבחינה אבולוציונית,
למשל, מאוד ייתכן שבעוד לא הרבה שנים 'יהנדסו' גנטית בני אדם ויתחילו "לשחק" (=לשנות) תכונות. אני לא נכנס כאן לשיפוט מה טוב, מה רע (אלו לא תמיד מושגים מוחלטים, למרות שיש דברים שמקובלים ושפחות מקובלים) ואז ה'אבולוציה' תתקדם בכיוונים שקשה לנו בהכרח לחזות.

יש מי שטענו שהיקום מלא בציוויליזציות שכשהן מגיעות לשלב מדעי/טכלונוגי/תרבותי מסויים, אז הן 'בוראות' (="מהנדסות") זנים חדשים של ייצורים ואלה בתורם מתפתחים ויוצרים ('בוראים') עוד ייצורים וכן הלאה והלאה....
 

מישלי12

New member
אוי כמה שאני משועשעת ממשהו שכתבת

"מאוד ייתכן ש'הבחירה' (של גברים במקרה הזה) אם להיות מונוגמיים או לא, קשורה לגנטיקה ואולי אף לגן בודד"

אני הכרתי ומכירה הרבה מאוד גברים, ואני יכולה להגיד לך שאצל כמעט אף אחד שהכרתי שחי במונוגמיה, זו לא היתה "בחירה מרצון", זו היתה פשרה כואבת (במיוחד אם מדובר בגבר אטרקטיבי שרגיל היה להיות עם נשים). הפשרה נעשתה באמת מאותה הסיבה שהוא לא היה מוכן לאפשר לזוגתו מה שהוא כל כך רצה לעצמו (לפעמים גם היא לא רצתה אורח חיים כזה, גם אם הוא הסכים לאפשר לה). אחוז גדול מאוד של הגברים (וגם של נשים) בזוגיות מונוגמית, בוגד. למה כל כך הרבה גברים בוגדים אם יש להם "גן" שהחליט עבורם שהם ירצו להיות מונוגמים?
 

tzachy

New member
הנקודה הרלוונטית

לדיון העקרוני היא לא בהכרח ניסיון אישי ("אני הכרתי ומכירה הרבה מאוד גברים, ואני יכולה להגיד לך" וכו') אלא מה אומרת הסטטיסטיקה אם יש כזאת, אני מניח ש"הרבה מאוד" זה עדיין לא מוכיח שזה מעיד על מגמה.
אם יש תכונה X והיא מספיק נפוצה, בהרבה מקרים סביר להניח שהיא נותנת איזה יתרון הישרדותי (יש יתרונות בלהיות גבוה, יש יתרונות בלהיות נמוך, כנ"ל רזה/שמן ועוד).
למונוגומיות ומנגד ל-לא-מונוגמיות יש יתרנות הישרדותיים שונים (וידועים) והטבע בנוי בפועל על שונות ולא אחידות.
היתרונות ללא-מונגמיות מבחינה השרדותית היא אולי הרצון "להפיץ הגנים" וזה מתיישב עם "אפקט קולידג'" (ע"ע) תופעה די מוכרת. הסבר שלהבנתי מכוון יותר לגברים, אבל אולי יש הסברים נוספים.
מבלי לבדוק זאת (אם אמצא קישור אולי אביא) אני -מנחש- שרוב הגברים לא בוגדים. זה שיש גברים שבוגדים זה ברור (וכפי שניסיתי להסביר, גם מדוע הם מנסים לעשות זאת או עושים זאת בפועל).
הדיון אם זה מוסרי או לא, הוא דיון חשוב מאוד בפני עצמו (באופן אישי יש לי את הדעות שלי בנושא), אבל זה נושא בפני עצמו.
אני חושב בזאת שהבהרתי, ולו חלקית, את דעתי, הסברי והשקפתי בנושא.
 

מישלי12

New member
אם אתה מדבר על מה מעניק יתרון אבולוציוני

אז ללא ספק זה יתרון אבולוציוני שהאלפא-מייל יפרה הרבה נקבות, וגם יגן עליהן עם משאביו הגדולים, בהשוואה לבטא מיילס החלשים. עולם כזה יוצר נשים מוגנות, וצאצאים מוגנים עם גנים טובים של האלפא-מייל.

זה לא רק הרבה יונקים שחיים ככה, גם אצלנו זה היה ככה עד לא מזמן, שגבר חזק היה מקובל שלוקח כמה נשים. בתרבויות של בני אדם פחות מתקדמות שקיימות היום, זה עדיין מקובל. אבל אנחנו התקדמנו, לא? הקרבנו קצת את היתרון האבולוציוני, למען שיוויון חברתי, כדי שהרבה יותר גברים יוכלו לחיות עם אישה ולהתרבות, שיהיה לרובנו טוב יותר להיות בחיים, ולא לחשוב רק על טובת האבולוציה.

אז קצת מצחיק לדבר על מנגנונים אבולוציונים של המונוגמיה שלנו, שעד ממש לא מזמן דרך החיים היתה גבר אחד חזק עם הרבה נשים.
 
מעניין

אני האחרון שאצא להגנת הגברים הסמרטוטים של מדינת הפח הזאת

אבל וואלה מה שאת מתארת נשמע דפוק ברמות
לראות מישהו אחר מטפס לי על האישה - זה לא בא טוב

אין לי בעיה בכלל אם היא רוצה לראות אותי מענג אחרת, וכמובן להצטרף
(כבר יצא לי לעשות אורגיות עם בנות-זוג שלי ועוד בחורות שצירפנו)
אבל בולבולים אחרים אצלי במיטה זה BIG NO NO
 

מישלי12

New member
אז כבר כתבתי שזו התגובה הסטנדרטית שאני מקבלת כאן

מקסימום מסכימים לצרף בחורה.

תנסה לחשוב רגע מה כה מפחיד אותך בסיטואציה שבה אשתך מתענגת מינית עם גבר אחר כדי להוסיף פילפל לחיי המין שלה. למה אתה חושב שלך יש את היכולת לשכב עם זרה, ועדיין לאהוב את אשתך הכי בעולם, אבל לאשתך אין את היכולת?
 
newsflash -> men and women are not the same

I know that with all the feminist crap and cultural marxism garbage you've been exposed to in the US(not that this country is free from that poison, far from it, but we still have a lot of "catching up" to do compared to north america), it probably sounds outlandish, but it's true nontheless
a man who gets a lot of pussy is a stud
a woman who sleeps aroud is a cheap slut
I didn't invent it, nature did
that's why to me it seems weird anyone would ascribe such a natural inclination of ours as men to "fear" or "insecurity", it has nothing to do with it, "fear" just doesn't enter into it if we are biologically designed that way
it's like calling a man insecure because he doesn't want to sleep with another man


no man wants to get seriously involved with a slut
the minute you find out about someone that she's a slut, you start to think less of her.
if she's hot, you'd still want to do her, but she's not someone you'd open up to or plan ahead a joined future with
 

מישלי12

New member
אז בוא ואני אחדש לך

אתם לא מתוכנתים ככה ביולוגית. אתם מתוכנתים ככה בישראל. בארה"ב הפתיחות הרבה יותר גדולה בנושא, והרבה יותר גברים מקבלים בהבנה ואפילו בהתלהבות אורח חיים שונה. ויש להם סיבות טובות, תאמין לי.

אימרה כמו "אישה ששוכבת עם הרבה גברים היא אישה זולה שלא הייתי מתקרב אליה לקשר רציני", אומרת קודם כל שיש סיכוי לא רע שהאישה שאיתך תצטרך להסתיר ממך סודות כל החיים שהיא יודעת שלא תוכל להתמודד עימם, כי אם היית יודע עם כמה היא הייתה, ומה הם עשו לה, כנראה שלא היית רוצה איתה קשר. דבר שני, אימרה כזו (לא לתת לאישה חופש מיני עם גברים אחרים) אומרת שהקשר הזוגי הרציני שלך נראה אחת משתי האופציות:
1. אתה שוכב כל החיים שלך עם אותה האישה
2. אתה בוגד באישתך

במידה ואתה אדם מיני מאוד שצריך לחיות באחת משתי האופציות הללו, אני משתתפת בצערך. אני רק יכולה להגיד לך, שאפשר גם אחרת, וזה יכול להרגיש כל כך טוב אם רק נותנים צ'אנס אמיתי ומפסיקים עם חוסר הביטחון והדיעות הקדומות.
 

מישלי12

New member
ואני רוצה להגיד לך משהו נוסף

מצב בו גבר ששוכב עם הרבה נשים נתפס כאטרקטיבי, ואישה ששוכבת עם הרבה גברים נתפסת כלא אטרקטיבית (לפחות לזוגיות), זה לא מצב שהטבע יצר, זה מצב שהנורמות החברתיות בעבר יצרו. נורמות חברתיות שהתפתחו בחברה שבה נשים בכלל לא יצאו מהבית והיו סוג של רכוש של הגבר. אתה מבין שזה מה שהיה עד לא מזמן, או שאתה חושב שתמיד יחסי מגדר היו כמו במדינות מערביות היום?

אם אתה רוצה לדבר על מה הטבע יצר, הטבע יצר נשים כמוני, עם יצר מיני, שרוצות להתרגש, ולא רק בתחילת הקשר. והטבע גם יצר גברים כמוני. ונורמה חברתית מתקדמת יותר שמבינה שמכיוון שזה מה שהטבע יצר, צריך להפסיק לחיות בנורמות כפולות, תגרום לחיים מאושרים ומספקים יותר לכולנו.
 
זה בדיוק ה-feminist garbage שדיברתי עליו

את יכולה להשתמש באותו טיעון בשביל להצדיק סקס עם חיות
או סקס בתוך המשפחה
לתייג את עצמך כ-open-minded, ואת כל מי שלא מעוניין בגילוי עריות כ-narrow minded bigot וזה יהיה מטומטם בדיוק כמו לקרא למישהו חסר ביטחון בגלל שהוא לא רוצה לקבל בטוסיק מגבר אחר, או שהוא לא רוצה לראות את החברה שלו ננעצת על ידי כושי או וואטאבר...

לגברים יש טסטוסטרון בכמויות גדולות
לנשים אין
רוב הגברים רוצים לזיין הרבה פרטנריות, ורוב הנשים לא
זה לא רוקט-סאיינס, גברת

אם את חרמנית בטירוף, ואוהבת הרבה בולבולים, שיהיה לך לבריאות, אבל אין לך מה לבסס על זה תפיסת-עולם
זה לא ממש מחזיק מים
 

מישלי12

New member
אני מניחה שמאוד נוח לך לחשוב

שרוב הנשים לא רוצות לגוון מדי פעם במיטה כדי להוסיף פילפל. האם חשבת שאולי זה מה שנשים בישראל רוצות שתחשוב עליהן, כי אחרת תחשוב שהן Worthless sluts כמו שאתה חושב עלי ולא תרצה קשר רציני איתן? ואני גם אוסיף שאולי אישה שגדלה במדינה כמו ישראל, בכלל מדחיקה רצונות כאלו יותר מאישה שגדלה במדינה ליברלית יותר, כי החברה כאן שופטת אותה בחומרה על הרצונות הללו (בעוד מאדירה את הגברים על אותם רצונות, איזו צביעות).

זה פשוט מעליב שאתה משווה את הרצון של נשים לגוון עם גברים אחרים מדי פעם, לרצון של אדם להתעלל בחיה ולאנוס אותה, או של אבא לאנוס את הילדה שלו.

לגבי הדוגמה שלך על "לקבל בטוסיק מגבר אחר", אם אתה סטרייט זה לא משהו שייתן לך הנאה, זה לא יתן לך שום דבר, אז למה שאקרא לך צר אופקים על דבר כזה? אני כן אולי אקרא לך שמרן, אם חשבת על זה, ואתה לא מממש את זה בגלל שלדעתך מדובר בערך לא טוב.

לגבי חוסר הרצון שלך לאפשר לבת זוגך להחדר ע"י גבר אחר, אני רק מנסה להסביר שלא עומד שום דבר מאחורי זה (אתה יודע מה, חוץ אולי מחברה שמרנית שתשפוט אותך לשלילה אם תדע). היא נחדרה המון ע"י גברים אחרים לפני שפגשה אותך. שום דבר לא יקרה אם היא תחדר שוב בזמן שהיא איתך. מי שנמצאת בקשר זוגי טוב, להיות עם גבר אחר לכמה שעות זה כמו להשתמש בדילדו. יש לך בעיה שאשתך תשתמש בדילדו? ואם הדילדו הזה היה מעוצב בצורה של גבר, היתה לך בעיה ? אז הבעיה היא רק אם מדובר בגבר אמיתי שמתפקד כדילדו? למה? מדוע אתה טוען שזה לא נובע מחוסר ביטחון שלך להעניק לה את ההנאה הזו? מה אתה בדיוק חושב שזה יגרע ממך, שהשימוש בדילדו רגיל לא יגרע?
 
אני לא חושב שאת worthless slut

ברמה האישית את דווקא נשמעת חמודה (עד כמה שאפשר לחוש פה דברים כאלה)

אבל צורת החשיבה שלך פשוט חולה


שוב, אני לא מאשים אותך בזה. זה הצואה הרעיונית שהאכילו אותך באמריקה

להגיד משפט כמו "היא נחדרה המון לפני שהכירה אותך, אז מה זה משנה אם גם עכשיו?" - זה הגיון הפוך כמו שרק שמאלנים ופמיניסטים יכולים לאמץ

אני לא יודע אם בכלל יש טעם להתחיל להסביר כמה זה דפוק.
זה כמו להגיד משהו כמו "ההורים שלך מזדיינים אחד עם השני מדי פעם, אז מה זה משנה אם תציץ להם כשהם עושים את זה?".


שוב - אם את חרמנית בטירוף, יותר מנשים ממוצעות, שיהיה לך בכיף
תשתרללי לך ותהני
אלוהים יודע כמה אני אסיר תודה על בחורות כמוך
אני מגנט ידוע של שרלילות, בלעדיהן הייתי כמעט בתול


תהני ממה שאת, רק אל תהפכי את זה לאידאולוגיה, זה הכל
גם אם כל השמרנות שאת מדברת עליה תיעלם כמו בקסם ולא יהיה יותר שיפוט וכו', עדיין נשים ימשיכו להיות נשים, ולא יתנהגו כמוך
החרמנות שלך יוצאת דופן
 
למעלה