נראה לי הבחורה לא מוכנה לקשר

היא נכוותה

היא אומרת שהיא נכוותה מבחורים אחרים, דיברנו על זה בפתיחות ובאריכות היא באמת לא יודעת מה הכוונות שלי והיא מפחדת להסתכן.
כרגע היא פשוט לא נחמדה אלי
כל פעם שהייתה נקודת שבירה אני יצרתי שיח על המצב, אני מרגיש שזה לא טוב כי היא תתרגל שהיא לא צריכה להתאמץ.
 
נראה לי הבחורה לא מוכנה לקשר

נכנסתי לקשר עם בחורה שאני מאוד אוהב, אני והיא מכירים כחודשיים אבל התחלנו את הקשר הרומנטי לפני שבוע וחצי.

כאשר היא איתי היא כל כולה איתי והיא מביעה הרבה רצון להיות איתי ובזמנים האלה אני גם מרגיש שאני מוכן לתת לה הכל אך כאשר היא לא איתי היא נעשית קשה יותר ואפילו קרירה לפעמים. כמו-כן זה מרגיש לי שבאופן יזום היא מחפשת דברים שיעסיקו אותה על מנת שלא יהיה לה זמן פנוי להתראות איתי ואז גם אצלי מתעוררת החששות ואני מרגיש את החששות שלי מלהיות שלה.
היא הסבירה לי שהיא פוחדת שאני "מחרטט את הקשר" כלשונה והיו לה מקרים כאלה עם גברים והיא אומרת שאני "בחור מיסתורי" לכן היא רוצה לבחון אותי לאורך זמן לפני שהיא תהיה מושקעת יותר ואז היא תתעדף אותי.
היא הביעה כמה פעמים ספקות לגבי האמינות שלי ביחס לדברים שאני אומר לה במיוחד בוואטסאפ.

אני מרגיש שהיא דורשת ממני לקחת את כל הסיכונים (ואני עושה זאת באהבה) אבל ככל שעוברים הימים (מספיק שיעבור יום אחד) שאנחנו לא מתראים היא נעשית קרירה יותר ויותר, אז אני מרגיש שאני נעשה מושקע בקשר ולא מקבל תמורה.

לא אכפת להשקיע חודש ואפילו חודשיים להוכיח לה שאני רציני אבל זה לא מועיל כי היא נעשית קרירה ולא נחמדה אז היא ממש מקשה עלי.

אני מכיר אותה ואת משפחתה אז אני יודע שהיא לא בוגדת בי או משהו כזה היא באמת מחפשת סיבות כמו יותר עבודה על מנת שלא יהיה לה פנאי אלי.

זו פעם הראשונה שהעזתי להיכנס לקשר רומנטי למעשה היא הבחורה הראשונה שהייתי איתה אינטימי או אפילו נישקתי ואני חש שהיא מתכחשת לסיכונים הרגשיים שאני לוקח וכל כולה עסוקה במה שהיא עברה בקשרים קודמים.

אנחנו זוג ממש זמן קצר וגם אני צריך לבחון את הקשר אם הוא טוב אני באמת בא עם כוונות טובות אבל אני לא יכול להציע לה טבעת אחרי שבוע וחצי בלבד.
היא גם אמרה משפט כזה שטוב לה בחיי הרווקות ואם ישבר לה הלב זה יפרק לה את האיזון והיא מאוד חוששת מזה.
אני לעומת זאת הגעתי לנקודה שאני מוכן לקחת סיכונים על מנת למצוא אהבה וזוגיות מאוד חשוב לא להישאר לבד כל החיים.
אני מתחיל לחשוב שאם היא לא מוכנה לקחת סיכון על מנת שהקשר יצלח אולי היא לא במקום שהיא מוכנה לזוגיות.

היה לי חשוב לפרוק
 
למעלה