חייב להודות שדי הרמתי ידיים

1Shir

New member
אולי יש בחורות כאלה אבל אני למשל תמיד רציתי לאהוב גבר ו

מבחינתי ממש לא צריך ילדים אם יש גבר
אבל דווקא גברים לא מתים על נשים כמוני (הנה הכללתי כמוך למרות שלא נכון להכליל)
חוץ מזה כתבת הרבה שטויות מוגזמות וגם שינו עכשיו לטובה את חוקי המזונות
 

1Shir

New member
לא חושבת שזה עניין של להפוך את עצמו, רק להיות אמיתי

אם יש כימיה אז הוא יבלוט מספיק
 

jenkins1

New member
חייב להודות שדי הרמתי ידיים

אני יוצא ללא מעט דייטים, כבר שלוש שנים שכל חודש יש מישהי ומשהו ששם פשוט לא זז כי אני לא מצליח לקדם את זה לשום מקום חיובי, מה גם שאני נכנסתי קצת למגננה בגלל כמה בחורות שפשוט שיחקו בי לגמרי ב"כן ולא" ואין לי מוטיבציה לעבור את זה שוב, לכן גם אני גם לא מהגברים שהולכים ומתקרצצים לבחורה בשביל תשומת לב.

בכל אחת שזה לא מצליח לי איתה, אני מתעייף עוד יותר ואח"כ גם לא מעוניין להכיר עוד והולך עוד יותר חסר מוטיבציה לבחורה הבאה, אני פשוט מרגיש שאני סוג של מעגל חסר טעם שבו הן מביעות עניין בהתחלה ואחרי חודש מנפנפות אותי ונמאס לי.
אומרים שלכל סיר יש מכסה, אני כבר 10 שנים לא מאוהב וכבר שכחתי איך זה בכלל מרגיש, אולי כדאי שאבין שפשוט זוגיות זה לא בשבילי ואתמקד בדברים אחרים.

סתם הוצאת קיטור, סה"כ אני לא בחור רע כל כך, בד"כ אני יכול לשפוך משרד שלם מצחוק, אני בנאדם משפחתי שמאוד אוהב את אחיינים שלו, גר לבד , עובד וצנוע לא משנה מה ההישג ובכל זאת אני לא מצליח להתקרב בחיים האישיים שלי למאית ההצלחה שלי בחיים המקצועיים וזה מתסכל.
וזה לא שאני איזה ראג' מהמפץ הגדול, יש לי חוש הומור, אני לא תמים, תחומי עניין של אנשים בוגרים ויודע להוביל כשצריך ממני,
אני כבר בן 31 ולהגיד לכם את האמת, פשוט כבר אין לי שום ציפיות מנשים, אפילו רמיזה קלה שאולי הן לא רוצות ואני ישר נעלם, אין לי כוח לרדוף אחריהן.

לא יודע איך לגרום לעצמי לראות את כל הנושא הזה בצורה חיובית, כך שכן אצליח מתישהו בחיי להוביל למשהו ששכחתי ממנו כבר בגיל 22 .
 
הבעיה שלך זה שאתה פשוט ממש חלש וחנון

תנסה לעבוד קשה על להפוך להיות קצת יותר גבר

כל מה שכתבת פה מסריח מחולשה ומחנוניות עד לב השמיים

נשים מזלזלות בך בגלל שאתה כישלון בתור גבר
 

ה כ ל

New member
לפעמים, כשמתייאשים, מה שעבורו התאמצנו, מתרחש

תהיה קשוב ושמור על ראש פתוח
 

dory141

New member
כן, לפעמים יש הבדל בין השקעה ותוצאה

גם בתחום הזה, אתה יכול מאוד לרצות ולא ייצא. מה הפיתרון? להמשיך לנסות, אבל לא להראות התלהבות של ילד. תראה להן שאתה גם קצת מחוספס, מבחינת האופי. אולי זה ישפר לך את התדמית. לא שאני במצב יותר טוב ממך, אבל נראה לי שזה הכיוון. חג שמח!
 
למעלה