המלצות על סדרות יש לכם?

T a l 26

New member
המלצות על סדרות יש לכם?

אני אשמח אם תפרטו קצת על ההמלצה שלכם.
רק בלי משחקי הכס :)
תודה
 

אופק167

New member
אני לא רואה הרבה ראיתי שתיים שלוש סדרות.

ממה שראיתי אהבתי את הוויקינגים. זאת סדרת מתח דרמה עלילה מעניינת,
אם את רוצה יש לך תקצירים בגוגל.
 

ExLibris499

New member
סיפורה של שיפחה

בז'אנר של בדיוני.
הסדרה מבוססת על ספר ומציגה את גלעד, מדינה/ארץ שנשלטת על ידי גברים. לנשים פוריות יש תפקיד אחד בלבד - להרות. כמובן שכל ההתנהלות והחוקים מבוססי אמונה ונעשים בשם השם.
הקפיצות בסדרה, בין העבר הנורמטיבי שכולנו מכירים למצב הנוכחי מעוררות הזדהות ומעלות מחשבות על כמה הביטחון והיציבות שאנחנו חשים בחיינו (באופן כללי, לאו דווקא בישראל) שבירים.
מומלץ!
 

neta134

New member
ראיתי שתי עונות של הסדרה

"נקמה" ועד עכשיו זה די מעניין דרמת מתח טובה.
 
אז ככה

ווסטוורלד. ממליץ לראות תוך קריאת הבלוג על הסדרה בוואלה. סדרה שהיה כיף לנתח ולקרוא ניתוחים עליה ואת שלל התאוריות (שחלקן התבררו כנכונות. גגלי westworld theories ותראי כמה תוצאות תקבלי). סדרה משוחקת ומבויימת טוב ומעל כולם אד האריס עם תפקיד מגניב ושנון. גם אוון רייצ'ל ווד מקסימה ומשחקת מצוין.
פארגו. האמת שראיתי רק קטעים ממנה ואני צריך לראות הכל. סדרה אפלה.
פוליאקובים. כן כן. אחלה גילטי פלז'ר. מינונים נכונים של פאתטיות וצחוקים.
לגבי סיפורה של שפחה - לדעתי זאת סדרה שמומלץ לראות (ולו רק בגלל הרעיון שמאחוריה), והרבה יגידו שהיא ענקית ובלה בלה בלה, אבל בעיני היא פספסה בענק. בלי לספיילר יותר מדי, זאת לא סדרה שבאמת הולכת עד הסוף (ודי ברור למה. גם ככה הסדרה קודרת. אז ללכת עד הסוף בסדרה קודרת יבריח צופים). אני גם לא שותף לכל ההתלהבות מהמשחק של אליזבת מוס שתקראי בכל חור. היא משחקת בסדר (ולפעמים אפילו מעצבנת) ויותר מדי מרגישים את הוראות הבימוי עליה. לפחות אני מרגיש ככה. גם פס הקול בינוני וקיטשי להחריד.
 

מיכל203

New member
למה סיפורה של שפחה פספסה לדעתך?
ומה היה נחשב ללכת עד הסוף?

אפשר לסמן ספויילר
בכותרת למי שלא רוצה ספויילרים.
 

dory141

New member
יש והרבה, אמנה כמה מהשנים האחרונות

שרלוק- עיבוד לסדרה הבלשית, בכיכובם של בנדיקט קמברבץ' ומרטין פרימן.
מר רובוט- ננו-מותחן, שבו אליוט (רמי מאלק), מהנדס תוכנה, מוצא את עצמו במרכז של מרד אנרכיסטי בהנהגת ארגון צללים בארה"ב ומתלבט באיזה צד לבחור.
קטסטרופה- זוג (האישה אירית, הבעל אמריקאי) נפגשים לסדרת סטוצים בלונדון וגומרים כמשפחה בת 3 ילדים. שרון הורגן ורוב דילייני כתבו ומככבים בתפקידים הראשיים.
קראשינג- פיט הולמס (בתפקיד עצמו), בחור טוב, מנסה ללמוד איך להצליח ולפרוץ בעולם הסטנד-אפ. מבוסס על סיפורו האמיתי של הקומיקאי, שאף חי בישראל תקופה קצרה בראשית דרכו.
זה מה שעולה לי בראש כרגע. אם אזכר, אמליץ על עוד.
נ.ב.- כל הסדרות עדיין משודרות.
 

T a l 26

New member
תודה רבה על ההמלצות

אני לוקחת לתשומת ליבי כל מה שכתבתם :)
מה אתם אומרים על אבודים או נמלטים, ראיתם? אלו שתי סדרות שהרבה ממליצים עליהן, עוד לא ראיתי כלום.
 
קצת סדרות ישראליות

פלפלים צהובים - דרמה מעניינת ויוצאת דופן על משפחה שגרה במושב בדרום שמגלה לתדהמתה שהבן שלהם אוטיסט. שחקנים עלמה זק, שעושה תפקיד מדהים יהודה ברקן כאבא של עלמה, שבסדרה נקראת איילת. ויוסי מרשק כאבא/ בעל.
שנות השמונים - קומדיה על השכונה של שנות השמונים. מש\ודרת כרגע העונה השלישית.
להיות איתה - הסדרה המדהימה שכתב אסי עזר שמדבר מה קורה אם יום אחד בחור רגיל ועני מהשכונה מתאהב בסלב עשירה. ההבדלים בינהם, המנטליות יוצרים סדרה מרתקת על גבול הדרמה קומית. מומלצת בחום!
ליפול על הרגליים - הסיפור שמניע את הסדרה זה העלמותו של הבעל. האישה מגיעה למשרד החקירות שבו עבד ושם היא פוגשת את המאהבת שמציגה את עצמה כעובדת שלו. יחדיו הן חוברות למצוא את הנעלם, ותוך כדי כך פותרות תיקים. סדרת מתח/ פעולה תוצרת כחול לבן. השחקניות הן שני כהן, שמתגלה כענקית במימד הדרמתי, ומילי אביטל, שליחתנו בהוליווד לפני גל גדות.
 

dory141

New member
לסדרה האחרונה שכתבת עליה קוראים נופלות על הרגליים

והיא אכן מומלצת. כדאי גם לראות את "מטומטמת", שנוצרה על ידי בת-חן סבג ובכיכובה. היא משחקת שחקנית כושלת, שמגויסת ע"י המשטרה כסוכנת סמויה ושתפקידה הוא לבלוש בתוך בי"ס בגבעתיים ולגלות, מה עומד מאחורי התאבדותה של תיכוניסטית,שלקחה סם מסוכן בחזרות למסיבת הסיום של ביה"ס. היא מתאימה לתפקיד, בגלל העובדה שהיא נראית בת 18, וזאת למרות שהיא כבר בת 30.
עונה 2 צריכה, לדברי הוט, להיות משודרת עוד השנה. הקודמת שודרה בתקופת החגים של סוף 2016.
 

ruven7

Active member
כמה שהתחברתי

צוות עקרב- scorpion- סוכן FBI חובר לקבוצת גאונים שבראשה עומד אדם עם מנת משכל הקרובה ל-200 ועזר לצידו 3 נוספים המוכשרים במיוחד איש בתחומו ותפקידם התמודדות עם איומים שונים.
קוד בלאק-סדרת בית חולים,מוצלחת לטעמי.מהירה,קצבית.
חברות- ישראלי, משעשע וכיפי
וונטוורת'- סדרת דרמה חזקה על המתרחש בין כותלי כלא נשים.אהבות,מאבקי כוח ושליטה,תככים וחברות.
 

dory141

New member
אה, שכחתי

המשרד, המקורי (2001) . כל השאר טובים, אבל מחווירים לעומת המקור. ריקי ג'רביס (שיצר), מקנזי קרוק, מרטין פרימן ולוסי דיוויס שורפים את המסך. קודר ומצחיק עד דמעות, לראות איך משרד למחזור נייר בדרום בריטניה מתנהל. חובה לצפות!
 

shayCn

New member
קשה לי לראות סדרות

נראה לי כאילו הרבה סדרות מתחילות עונה ראשונה מעניינת ואז מהעונה השניה,שלישית הופכים למשהו ממוסחר שחוזר על עצמו ולא מושקע בתסריט.
האמת, שהסדרה היחידה שאני עוקב אחריה זו..משחקי הכס :)
אבל גם סדרות טבע של ה BBC כמו העולם המופלא וכאלו באות בחשבון.
 

puma141

New member
תראי את הסדרה

"אסירים 6588" שמעתי שהיא מעולה.......





זו סתם בדיחה שלי לעצמי.....
 
למעלה