שאלון כללי לגבי ציפיות מהדייט שלכם או בני ובנות הזוג

dory141

New member
שאלון כללי לגבי ציפיות מהדייט שלכם או בני ובנות הזוג

גובה- במקרה שלי, 1.60-1.90 סביר.
משקל- ממוצע, עם נטייה קלה להשמנה הולך. לפחות נעשה דיאטה ביחד.
משקפיים- לא חשוב לי, לי יש משקפיים.
סוג וצבע שיער- לא משנה הצבע, עדיף שיהיה חלק או גלי. אני לרוב עם קרחת, ואם לא אז שיער שחור.
סגנון לבוש- מרשמי ועד ספורט אלגנט.
עישון- לא מוחלט למעשנות קבועות. לא מעשנת בעדיפות ראשונה, מישהי שהכיף שלה זה לעשן כמה פעמים בשנה או חודש, בסדר. אני לא מעשן.
עיסוק בספורט- חד וחלק כן.
סמים-לא, לא ולא.
אלכוהול- כל עוד זה לא בהגזמה, טוב. אני בקושי שותה, אם בכלל.
קפה- אני לא שותה קפה, אבל אין לי בעיה עם מישהי ששותה, כל עוד לא בהפרזה. אני כן צורך אייס קפה, פעם בשבוע. יש פה כאלה ששותות רק אייסקפה (וקפה רגיל לא)?
לנשים- איזה סוג גילוח מועדף עליכן? אני לרוב חלק, למעט מקרים בודדים שאני משאיר כמה שערות על הסנטר ולפעמים מוסיף איזה שפמון. אגב, אני מעדיף נשים בלי זקן ושפם, לשם ההבהרה.
 


 

ExLibris499

New member
לימדו אותי

שאם אין לי משהו נחמד לומר, עדיף שאשתוק.
אבל, במקרה של הפוסט הזה, ממש קשה לי.
אז אני מתנצלת מראש, אבל אני ממש לא מתפלאת שאתה לבד וכותב בפורום היכרויות.
אישה היא לא מוצר.
מערכת יחסים גם היא לא מוצר.
וככל שאתה סגור בפירוט רב כל כך על הדברים המפגרים שכתבת (נו באמת, שלא תצרוך קפה בצורה מופרזת?! מה אתה, אבא שלה?!) ככה אתה סגור לעולם. ולמליוני הנשים שאולי כן מעשנות, ויש להן תלתלים אבל יכולות להיות האהבה הגדולה ביותר שידעת.

בכל אופן, בהצלחה לך.
 

dory141

New member
אחלה גישה, את בטח נשואה עם 3 ילדים וכלב

נכון, מערכת יחסים היא לא מוצר. ובכל זאת, האם גם לך אין רשימת מכולת סודית (או הייתה, לפני שנכנסת לזוגיות)? צריך שיהיו דרישות בסיס כלשהן. בלי קשר, אני חושב שמידה זה נכון. גם מישהי שרצה מרתון ואוכלת שיק בריאות בהפרזה, זה לא בסדר בעיני. אני לא סגור, יצאתי עם נשים שלא היו קרובות לאידיאל שלי ואני עדיין יוצא.
אגב, הכלל של לשתוק אם אין מה להגיד לא נכון רק לגביי...
 

ExLibris499

New member
אלמנטרי, ווטסון.

ראשית, קצת הבנת הנקרא..... הכלל של לשתוק כשאין משהו נחמד לומר - דיבר עליי ולא על הדברים שאתה כתבת.
שנית, לכולם יש רשימות מכולת. ההבדל בין הרשימה שלי שכוללת אולי שלושה דברים שקשורים בתכונות כמו הגינות, נימוס ויושר לרשימה שלך - בפירוט והירידה לפרטים שלא באמת יהיו אלו שקובעים האם המערכת תצליח (ועובדה שכתבת בעצמך שיצאת עם נשים שלא קרובות לאידיאל. אז בשביל מה בכלל רשימת ה- "עלאק אידיאל" שכזאת? כדי לזרוק לפח?).
אתה יודע כמה אנשים מפסיקים/מתחילים לעשן/ספורט/אלכוהול וכו' במהלך החיים? זאת לא חברת ביטוח ואין כאן הסכמים מחייבים באמת.......
 
הסתייגות לגבי עישון

לא הייתי שם את זה יחד עם "קפה" או "תלתלים" יחד, וזה בהחלט הגיוני לפסול על זה.
הסיבה- עישון זה לא רק עניין של טעם אישי - אלא דבר רע מבחינה אוביקטיבית, שבנוסף על האדם עצמו, פוגע גם בסביבה הקרובה.
כי אם היא מעשנת מאוד יכול להיות שתעשן לידו, או שסתם יהיה לך ריח מסריח מהפה / שער, או שתעשן בהריון / קרבת התינוק.
כך שאם מדברים על קשר רציני עם פוטנציאל למשפחה- לפסול על עישון זה ממש לא מפגר. בהתחשב בעובדה שרק מיעוט מהנשים מעשנות - זה לא שהוא מאבד כאן את הנתח המשמעותי.
 

ExLibris499

New member
ממממ

מסכימה אתך לגבי העישון.
אם כי, עדיין לא חוזרת בי מכך שהעובדה שאישה/גבר אינם מעשנים היום - לא בהכרח שלא יעשנו בעוד חודש-חודשיים - שנה- שנתיים.
ובדיוק כמו שאמרתי, מכירה מספיק דוגמאות בחיים של אנשים שהתחילו כ - X ׁ(לא מעשן/חילוני/מתעסק בספורט) ומצאו את עצמם ב - Y (מעשן כבד / חוזר בתשובה - מתחרד! / קאוץ' פוטטו) , מה שאומר שבסך הכל, הכללי, הרשימות האלו שוות לתחת.
זה כל מה שניסיתי לומר
 

dory141

New member
מדובר בצילום מצב נוכחי

מה שהיה או יהיה, זה כבר משהו אחר. שוב, מדובר בדרישות סף שאפשר להתגמש עליהם. יצאתי עם מישהי שנגמלה מעישון, אלכוהול וסמים קלים ועדיין הייתה משוגעת, למרות שהייתה תרבות, משכילה ועובדת בעבודה מעניינת.
 

ExLibris499

New member
ושוב

אומר לך שבעיניי הצגת דרישות "סף" מוגזמות ובלתי רלוונטיות בעליל.
מה זה עניינך כמה כוסות קפה היא שותה? או יין?! ונניח שהיא בעלת גוף פצצתי באופן גנטי ולא מוכנה לעסוק בספורט.... מה אכפת לך?
נדמה לי שכדאי למקד את הרשימה שלך לדברים כמו: שתצחיק אותי, שתהיה בעלת יכולת לנהל שיחה מעניינת, שתהיה כנה.... דברים כאלו שיוכלו להוות בסיס למערכת.
 
הסטטיסטיקה דווקא נגדך

רוב אלה שמתחילים לעשן עושים את זה לפני גיל 20. נדיר מאוד מאוד שמישהו יתחיל לעשן לאחר גיל 30.
אז בהנחה שהוא מחפש נשים בוגרות, אם מישהי לא מעשנת זו בהחלט די ערובה לכך שכבר לא תעשן. זה נכון שאין 100%, כמו בכל דבר בחיים (יכול להיות שהיא גם תמות לאחר שבוע מתאונת דרכים).
ומהצד השני, לגבי אנשים שמעשנים - רובם ימשיכו לעשן (ניקוטין זה אחד מהחומרים הכי ממכרים שיש).
חוץ מזה שהטיעון שלך לגבי X ו Y ממש לא הגיוני שמדובר בדברים עקרוניים. אז נכון שאין ביטוח שמישהו לא יחזור בתשובה, האם זה אומר שמראש תתחילי מערכת יחסים עם חרדי?
כמוך אני נגד רשימות מכולת, אבל בהחלט חושב שיש מקום לקווים אדומים. לא הייתי שם שיער גלי בתור קו אדום, אבל עישון, או סטטוס של זיקה לדת - בהחלט כן.
 

ExLibris499

New member
שים לב

ששנינו באותו הצד של המתרס.
אמרתי מראש שגם לי יש רשימות מכולות.... אבל הן צריכות לכלול דברים עקרוניים כמו תכונות אופי מסוימות, זיקה לדת (בהחלט. ולמרות שיש מצב שישתנה במהלך החיים) וכו', ולא דברים שנתפסים כמו הרצון שלו להיות אבא שלה (בשליטה על הפרטים הכי קטנים של "תשתי 2 כוסות קפה ביום כי יותר זה כבר ממש לא בריא" או "אוי ואבוי, את חייבת לעשות ספורט שישה ימים בשבוע!")

כך הוא הציג זאת בפוסט שלו ולטעמי, בדרישות האלו שלו.... הוא בהחלט מחמיץ את העניין של גבולות רלוונטיים
 
את צודקת וטועה

בואי נגיד בעדינות שאני באופן אישי לא מת על הבחור הזה.
אז מעבר לדברים ספציפיים שהם בהחלט ענייני העדפות (טבעונות, עישון וכו')
שניכם קצת מפספסים את התמונה היותר כוללת.
גם את וגם הוא מתייחסים לדברים הספציפיים שקיימים בלי להסתכל מה עומד מאחורי זה. ולמה אני מתכוון?
את דיברת על אנשים שהתחילו או הפסיקו עם משהו (עישון, ספורט, דת וכיו"ב).
מה שצריך להסתכל עליו זה הטיפוס. ודווקא זה מתחבר לענין הקפה.
אנשים מתמכרים הם אנשים מתמכרים. זה שמישהו שותה הרבה קפה, אז מעבר לסכנה הבריאותית שבזה, צריך להסתכל על ההיבט הכללי יותר והוא - ההתמכרות. ואפשר לראות על אנשים אם הם התמכרותיים או מועדים לפורענות בדוגמאות שנתת.
אם את יושבת עם מישהו בדייט והוא מספר לך על כל מיני מהפכים שהוא עשה ועבר מקיצוניות אחת לשניה זה צריך להדליק נורה אדומה ואל תתפלאי אם אדם כזה יחזור בתשובה פתאום. גם אנשים אקטיביסטיים הם לרוב כאלה. אז את יכולה להכיר איזה אקטיביסט למען בעלי חיים וזה יתאים לך כי את גם בקטע, אבל לא תחשבי לרגע איפה הוא שם את זה בסדרי העדיפויות שלו. ואז פתאום תיפול איזה הפגנה חשובה על חופשה שתכנתתם הרבה זמן והוא יגיד שיותר חשוב לו ההפגנה ושתמיד אפשר לצאת לחופש. וגם אם הוא מספר שהוא היה בטטת כורסא אכל ג'אנק ועישן שתי קופסאות ביום והיום מכור לספורט ואורח חיים בריא (שעל פניו נשמע טוב) זה אמור להדליק נורה אדומה. כי הוא עובר מקיצוניות אחת לשניה.
אז ברור שאף פעם אין מאה אחוז ובנאדם יכול להשתנות, אבל ברוב המכריע של המקרים אנשים לא משתנים בבסיס אלא רק בצורה (החלפת התמכרות אחת באחרת למשל). לכן אפשר וצריך לשים לב לסימנים מקדימים ולהיבטים הכלליים והעמוקים יותר של הסימפטומים הנראים לעין.
 

ExLibris499

New member
פרופורציות

אתה מודע לזה שכולנו סובלים ברמה כזו או אחרת מהתמכרות?
בעוד אתה מדבר על התמכרות לסיגריות, סמים, ספורט וקפה, יודעי דבר כבר מדברים על התמכרות לאינטרנט, לרשתות חברתיות ואפילו, גוועלד, ליחסים בינאישיים ולמערכות יחסים (חחח!!!).

אני מביאה את הדוגמאות האלו כי התגובה שלך לא רלוונטית לטעמי. לגישתך - בוא נפסול את כל המכורים (אגב התמכרות, כמו תופעות נפשיות אחרות, קיימת על מנעד רחב של רמות, החל מהרמה שניתנת לאיזון בטיפול עצמי ועד הרמה שלא ניתנת לטיפול כלל), ובוא נפסול את כל אלו בעלי המומים הגופניים (או הגנטיים...) ובוא נפסול את כל מי שלא משתייך לגזע ה - "שמי"....ומפה כבר הדרכים לאבדון קצרות.

(ואני מצטערת שאני מקצינה אבל הרעיון חייב להיות ברור - אי אפשר לפסול את כל העולם ואישתו או לא להיות מודעים לכך שגם אנחנו בכלל לא מושלמים - ומי שיהיה איתנו גם הוא יצטרך להתפשר על החסרונות שלנו)!
 
בואי אני אחדד קצת

קודם כל - זכותו של כל אחד לפסול על מה שבא לו אבל להיות מודע להשלכות של זה. אני בטוח שגם לך יש אי אילו קווים אדומים או קריטריונים שאת לא מוכנה להתפשר עליהם. וכן. ברור שהתמכרות לרשתות חברתיות וסמארטפונים היא גם משהו שיכול להיות מטריד ובעייתי. אני דיברתי רק על מה שנדון בפוסט.
דבר שני - אני לא מדבר על כן או לא לפסול ואת מי. אני מדבר על לשים לב לדברים. כלומר לנסות להסתכל מעבר לדבר הספציפי למשמעות היותר רחבה. בעיני זה עצוב שאנשים נמצאים במערכת יחסים אפילו במשך שנים ופתאום איזה שינוי נופל עליהם כרעם ביום בהיר. ברוב המקרים יש מספיק סימנים מקדימים, וברוב המקרים אנשים מעדיפים לטמון את הראש בחול אבל זה כבר דיון אחר.

ואגב:
1. אני לא דורש מאחרים מה שאני לא דורש מעצמי.
2. אף אחד לא צריך להתפשר על חסרונות שמפריעים לו. אם בת הזוג שלי תתלונן על משהו אצלי שמפריע לה אני אנסה לתקן את הדבר הזה. אין מצב שאני אגיד לה 'ככה אני. קבלי אותי עם החסרונות שלי'. כי היא לא חייבת לקבל אותי עם משהו שמפריע לה.
 

ExLibris499

New member


אין ויכוח על העובדה שזכותו של כל אחד לפסול על מה שבא לו אבל כשככה נראית הרשימה שלך...... (בהתייחס לפוסט המקורי) - אז איך אתה מתפלא שאתה לבד וכותב בפורום היכרויות חמש מאות שנה?!?
כן, לא נראה לי שהוא מודע להשלכות וכל מה שרציתי זה לצלצל לו בפעמונים..... (חחח)

ובכל אופן, אהבתי את 1 ו-2 שלך. זהו "אגב" לעניין.
 

אופק167

New member
נשים בלי זקן ושפם?

אתה מכיר גבר שמעדיף נשים עם שערות על הפנים?
 

אופק167

New member
אני מתפלא לא רואים?

לא שמעתי על גבר שמעדיף נשים עים שערות על הפנים.
 
למעלה