הדייטים הכי הזויים שלכם, בכל הזמנים

dory141

New member
הדייטים הכי הזויים שלכם, בכל הזמנים

לפני עשור, חיזרתי אחרי בחורה שלמדה איתי בחוג למזה"ת באוניברסיטת ת"א. למדנו למבחן ואחרי זה הלכנו לקפה מסעדה בקניון רמת-אביב. בסוף הפגישה היא הציעה לי חשיש. נבהלתי ושאלתי מה זה, ואז היא אמרה לי במבטא שמזכיר עולה מצרפת (למרות שהיא הייתה צברית), ביחד עם הכל של ציפי שביט מכולם הלכו לג'מבו: "דורי, תיקח. סמים זה טוב, זה פותח את הראש". הבהרתי לה שזה לא הכיוון שלי ואז היא התחילה להטיף לי ש "אני צריך תיקון נפשי". היום היא עובדת במרכז פרס לשלום, נשואה ואם לשניים. כולי תקווה שנכנס לה קצת שכל בראש...
 


איזה חנון
 

dory141

New member
מה חנון פה?

אני מנסה לשמור על עצמי, לא למות צעיר. אני לא זוהר ארגוב או קורט קוביין, לשם הדוגמה.
 
שניהם מתו צעירים הודות לכך שהתאבדו

הייתי אומר שהסמים שצרכו היו גורם פחות משמעותי בעניין

יש גם חנונים שמתאבדים בלי שנגעו בסיגריה אחת בחייהם
 

נוסעת27

New member
אני בספק רב

שמישהו אי פעם התאבד כי עישן ג'וינט.

בקיצור... סחי בלטה
&nbsp
 

dory141

New member
בדיוק זה מה שאני אומר

בעברי ניסיתי לשתות ולעשן כמה פעמים . עם זאת, סמים מעולם לא לקחתי. זה גבול שהציבו לי בבית וגם כיום, כשאני ברשות עצמי, אני ממשיך להקפיד עליו. מהסיבות שציינת.
 
בשביל אלו ששותים ומסוממים זה רע שאומרים להם שזה רע.

מי שלא ו"חש" מעליהם צריך לשים אותו על כסא הרע והטועה במקומם.
זה כמו הפרידמנים והבובלילים. וזה טוב לא להיות מסומם ושיכור.
 

dory141

New member
ממש לא קשור למוצא

קשור לאם יש לך שכל או מחסור בשכל. יש הרבה אשכנזים שמאבדים את עצמם לדעת וספרדים שחיים טוב ונכון. מה שגם שרבים בני תערובת (כמוני,למשל).
מה לגבי דייטים הזויים? רק אני סיפרתי בינתיים. בבקשה, תחלקו חוויות. אפשר ללמוד מכל דבר.
 
לא אמרתי שזה קשור למוצא אמרתי

שהסכסוך בין אלו שלא לבין אלו שכן ואיך שזה נתפס בעינהם יכול להראות דומה, במיוחד במה שהלך בדיון הזה.
 

נוסעת27

New member
פשוט הבורות העצומה זה מה שמצחיק פה

וכמה אתם שטופי מוח..
זה לא דיון על סמים קלים (או איזשהו דיון כמו שנראה בינתיים) אבל קצת קשה לי להתאפק, אולי בשל כמות הסאחיות העצומה שהתפרצה פה.
&nbsp
ע"פ מליון מחקרים בערך, צמח המריחואנה בעל תועלת רבה למין האנושי. ולמעשה כמו שידוע לכם, משמש עזר למגוון רחב של מחלות כגון הקלה על כאבים של חולי סרטן, מפסיק ל-ח-ל-ו-ט-י-ן סימפטומים של פרקינסון (מצרפת לכם סרטון להמחשה), עוזר לעודד תיאבון אצל חולים למיניהם, עוזר לדכאונות, חרדה, פוסט טראומה, כאבים כרוניים ועוד ועוד.
היום הרפואה שמה חותמת על שלל תרופות פסיכיאטריות ושאר כימיקלים שנותנים לחולים שמטשטש אותם, מעייף אותם, גורם לבחילות, אובדן תיאבון וכו'. המריחאונה נותנת תחליף לחלק מהבעיות האלו ולא סתם היכולות של הצמח כל כך גדולות שהצליחו איכשהו להכניס אותו לשימוש רפואי, למרות החקיקה הנושקה נגדו.
&nbsp
הוכיחו כבר ממזמן שאלכוהול הוא סם מסוכן בהרבה מהמריחואנה, שמעודד אלימות, נהיגה שיכורה ושאר בעיות רפואיות קשות כגון פגיעות בכבד ובלב. צמח המריחואנה כשלעצמו אינו מזיק בריאותית (אלא אם צורכים אותו עם טבק ואז הטבק הוא שהופך את השימוש ללא בריא).
&nbsp
ואף ארחיב ואספר לכם, שהסיבה היחידה שאתם חונכתם להתרחק מהצמח ושהוא הוצא מחוץ לחוק, היא שלפני המון שנים בארצות הברית, כשהצמח התגלה לאדם בעולם המודרני (כבר היה מושרש היטב בחייו של האדם הלא מודרני), הוא היה כל כך יעיל ומוצלח שרצו שהוא יחליף את תעשיית הנייר. הטייקונים בתעשיית הנייר חששו לכיסם, משכו בחוטים בממשלה כדי להוציא את הצמח מחוץ לחוק ולקטלגו כ"סם". ומה שאמריקה עושה.. כולם עושים, לא? ואיכשהו. האלכוהול חוקי. הכיצד? שוב.. אינטרסים כלכליים. ארצות הברית מכניסה מיליארדים בשנה על המיסים שהיא מרוויחה מהאלכוהול, וכמוה, גם שאר המדינות שמחקות את צעדיה. פשוט כשהאלכוהול התגלה הוא היה במקום הנכון בזמן הנכון ובצד הנכון של מי שהיה לו אינטרס.
&nbsp
וזאת, בויז אנד גירלז, הסיבה שהצמח מחוץ לחוק. הקמפיינים הגיעו בעקבות, החינוך הנוקשה, שטיפת המוח על הנזקים וכו', כל זה גרורות של אותו מהלך אינטרסנטי, לפני עשרות שנים, ותו לא.
&nbsp
כמה שמעתם על אדם שיכור שרצח/אנס/שדד/נהג בסיכון? מלא. צרכני המריחואנה תמיד מתבדחים על זה שאם כולם היו מחליפים את האלכוהול בגראס, כבר היה ממזמן שלום עולמי, כי הפעילות של הגראס היא אנטי אלימות.
&nbsp
אני לא אומרת חלילה שכולם צריכים עכשיו לרוץ ולהדליק ג'וינט. כל צריכה של כל דבר שעלול להשפיע בצורה כלשהיא על התודעה צריך להיעשות מעל גיל 18, באחריות ובמידתיות. ויש כמובן אנשים שהצמח לא מתאים להם. כמו שיש אנשים שרגישים לגלוטן. אני רק אומרת תפתחו את העיניים, אל תאמינו לכל לוקש שמוכרים לכם תחכימו קצת, תקראו מחקרים, תראו סרטים תיעודיים על העניין, צאו מהקופסה הקטנה והמוגנת שלכם.
&nbsp
קצת להחכמה:
https://www.youtube.com/watch?v=zNT8Zo_sfwo
&nbsp
 

dory141

New member
לא מדובר בחולים סופניים ובצרכני מריחואנה רפואית

זה סוג של היתממות. הכוונה היא לאנשים שצורכים סמים בשביל הכיף.
 

שרונת XD

New member
כמה דברים

ראית אותו אומר משהו נגד מריחואנה? או מטיף לאנשים להפסיק לעשן?
זכותו של אדם, בין אם יש לו או אין לו את הידע, להחליט בשביל עצמו אם לעשן מריחואנה או לא. הבחורה שעליה נכתב עליה, ניסתה לכפות עליו לעשן והוא לא היה מעוניין, בעיני זה לא שונה מלכפות כל דבר שבן אדם לא רוצה לעשות.
אני תוהה למה כואב לכמה מהמגיבים פה ולאותה הבחורה, שיש אנשים שלא רוצים לצרוך מריחואנה או לעשן בכלל. כמו שלא הייתם רוצים שיכנסו לכם לוריד ויגידו לכם להפסיק, אל תעשו את זה לאחרים. אין באמונתו יחייה.

לגבי מריחואנה, זה עדיין סם, גם כשהוא מועיל ודווקא זה ידוע שיש לו גם הרבה תכונות טובות ולכן נותנים אותו כתרופה. אבל אם מתייחסים אליו כתרופה, צריך להבין כמה דברים.
גם לכדורים נגד כאבים יש השפעות חיוביות, וגם הם בעצם סוג של סם, ואנחנו יודעים שיש גם אנשים שמתמכרים אליהם ומשתמשים בהם בעצם כסם. או כדורים נגד דיכאון.
כשאת לוקחת תרופה, יש לה הוראות שימוש ומינונים מומלצים.
גם מי שלוקח קנאביס רפואי מקבל הוראות שימוש, כמו עם כל תרופה אחרת. בדומה גם לתרופות אחרות, יש לקנאביס הרפואי גם תופעות לוואי, זאת אחת הסיבות למה לא ממהרים לאשר לחולה לקחת קנאביס רפואי.
כמו שאמרת, גם אלכוהול זה סם, גם קפאין זה סם. רק השבוע קראתי על נער ששתה במספר שעות בודדות קפה, משקה אנרגיה ומשקה ממותק שהכיל קפאין, ונפטר, כי עודף הקפאין האיץ לו את הדופק וגרם להתקף/דום לב.

אני לא משתמשת בקנאביס, לא כי הוא מחוץ לחוק, אני לא משתמשת בקנאביס כי אני לא רואה בזה צורך. בכל מקרה כל הדברים האלה משפיעים על הגוף, ועדיף לא לקחת אם אין צורך, ואני לא קיצונית, אני מכניסה לגוף שלי כל מיני דברים, אבל אני עושה את הבחירות שלי ומה יעזור לי.
גם ידיד שלי שחובב מריחואנה, ואני רואה שגם את כתבת, שצריך לעשות את זה במידתיות, כמו שאמרתי על העניין של המינונים עם תרופה. נכון יש כאלה שהצמח לא מתאים להם, בין אם בריאותית או בין אם לא מתחשק להם.
יש גם אנשים שלא שותים קפה, מסיבות כאלה ואחרות, חלקן כי זה גם סוג של סם, וזה נראה לי משהו מקובל, והם לא הולכים ואומרים שקפה זה רע וצריך להיות מחוץ לחוק, וגם פה אף אחד לא אמר את זה, רק להיפך ניסיון להטפה כן לעשן.
אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים, אבל אין לכם זכות לכפות את זה על אחרים.

אף אחד פה לא אמר שמריחואנה זה דבר רע או שאין לה תכונות טובות, רק כמה אמרו שהם לא רוצים לעשן את זה, ולא הבינו מה זה כואב לכם ומה אתם קופצים לגינויים כמו "סאחי" ו"חנון". אנחנו לא גינינו אתכם על הבחירות שלכם, לא קראנו לכם מסוממים ושיכורים, אז אתם יכולים לעשות אותו הדבר ולכבד אותנו, זה בסך הכל א' ב' ביחסי אנוש.
תודה ויום טוב.
 
אין שום בורות, לא אוהב את הקטע (עישון קומפלט)

ולא אוהב שזאת ממש מחלה ממכרת בישראל כמו האלכוהול בארה"ב.
אין לי גם שום בעיה. כל עוד יהיה חוקי על המעשן לעשות זאת בביתו בתוך חדר השירותים, כשהוא סגור לחלוטין מבחינת חלונות. מי שלא אוהב (שונא) את הריח
יתקל בו אצל ה"מתחשבים" שעומדים בפתח בתים וחנויות והכל נכנס פנימה,
אצל הורים מודעים שמזיזים ליד שמאל כשהילד נותן יד ליד ימין. ובמקומות בילוי...
כולם מתחשבים שתסריח מכל הניחוחות. לא אמרתי לך כמה זה בריא לאכול יותר בריא ולא דחפתי לך סרטונים של אפרוחים נטחנים או קישורים למחקרים.
אז בבקשה, חדל וביי.
 
זה פורום של יצורים, נשמה

כאלה שסובלים מאקנה, מהזעת-יתר, מגיבנת, מרגישות ללקטוז, מחרדה חברתית, מבתולין נצחיים שחוצים את גיל ה-30, ומשילוב של גרביים וסנדלים

יש משהו בתפוז שהופך כל טייטל של פורום על הצד היצורי שלו
תופעה מרתקת.
 
למעלה