מה הולך פה..?

crema30

New member
מה הולך פה..?

שלום לכולם. לא מזמן פרסמתי בפורומים שאני שמנמנה , ושאני נדלקתי על בחור שעובד במזנון . פחדתי להתחיל איתו בגלל המשקל. קיבלתי הערות שאני צריכה לרדת במשקל וכל מיני הערות. הסכמתי עם זה באותו הרגע עד לפני כמה ימים . יש לי סיפור שנוגד את מה שהאמנתי בו עד היום . לפני שנתיים וחצי הייתי רזה בזכות דיאטה שהקפדתי עליה. לא משנה אם הייתי רזה או שמנה גברים לא היו מתחילים איתי. תמיד האמנתי שבחורים יעדיפו רזות. גם כשרזיתי ועלה לי הביטחון , עדיין לא התחילו איתי בכל מקום. אולי פה ושם אבל לא בחורים לטעמי. איך שנכנסה חברה הזאת לחיי הזנחתי את הדיאטה. הפכתי להיות כמוהה שמנמנה. אפשר להגיד שאחרי הזנחה עצמית היא אפילו נראית קצת פחות שמנמנה ממני כיום. תמיד הייתה עדה לכך שהיא משכה תשומת לב של גברים. מבחינת האופי שלה הוא יותר טוב משלי. לא פעם קיבלתי ממנה ביקורת שאני צריכה להיפתח יותר ולהיות קלילה יותר . לאחרונה אני רואה במו עייני איך שבחורים נועצים בה מבטים ממושכים. מתחילים איתה מדי פעם גם לידי. שבוע שעבר לפני שנפגשנו היא סיפרה לי ש-2 גברים נעצו בה מבט. אחד אמר לה פשש איזה כוסית בקול רם , השני צחק איתה אם היא רוצה את האוטו שלו במתנה. היא כמובן התעלמה והמשיכה ללכת. גם אז שעבדה איתי היו עובדים צעירים מתחילים איתה. אני לעומת זאת גברים מבוגרים מתחילים איתי. פעם אחרונה שאחד כזה התחיל היה השבוע. עשיתי לו התלמדות. סיפר לי שהוא בן 47 רווק. הוא נראה רע כלומר מבוגר. אמר שפעם היה מאוד בררן עם נשים. העדיף רק רזות , אך היום הוא לוקח כל מה שבא לו ליד גם שמנות. אמר כזה שאם לא היה לי חבר , היה מזמין אותי לצאת. ויש עוד 2 בחורים כאלה בני 40 פלוס שמתחילים איתי. אני ממש לא מעוניינת בגברים מעל גיל 32 לפני שבוע הלכתי עם חברה הזאת בת 23 לראיון עבודה. המוכרת חשבה שאני הבת שלה. כשהייתי רזה חשבו שאני בת 22 ואילו עליה חושבים שהיא בת 18 למרות היותה שמנמנה. הייתי עדה לכל מיני סיפורים שלה שמתחילים איתה ומתפעלים ממנה. אני ממש מקנאה בה כל מה שחשבתי שגברים מעדיפים רק רזות פתאום מתגלה לי כלא נכונה בהכרח. אנשים שלא מכירים אותנו חושבים שאנחנו אחיות. שתינו עם גווני שמש בשיער . רק שהיא עם עדשות כחולות ומראה של רוסייה ואני יותר מראה של ערבייה. אני מקנאה בה המון שהיא מבוקשת ואני לא. אנשים לא מכירים אותה בכלל. היא לא מחייכת אליהם לא כלום ונמשכים אליה . לעומת זאת אני זה סיפור אחר.. שלא נדבר על זה שהאופי שלי מופנם יותר. אני רוצה למצוא אהבה , ורוצה שגם איתי יתחילו. גברים צעירים לא מסתכלים עליי ברחוב , ולצאת עם בן 40 פלוס אני לא יצא..
 
כמה בלאגן

שאני אבין, הדרך שלך לבנות את הביטחון העצמי ולהבין אם את נראית טוב זה אם אנשים סליזים מתחילים איתך על בסיס שניה שלך הסתכלות על המראה החיצוני שלך או עם איזה ערס מציע לך את המכונית שלו?

אני לא מבין ממה את כל כך מתפלאת? שיש אנשים שאוהבים רזות ויש שאוהבים שמנות? ברור שלכל אדם יש טעם שונה.. יהיו אנשים שיאהבו אותך על בסיס המראה ויהיו שלא, ויהיו כאלה שיתחייסו יותר לאישיות שלך ויאהבו/יפסלו אותך על בסיס זה.
אם את מחפשת מישהו שיתחיל איתך ברחוב או בבר אל תצפי שהוא לא יהיה שטחי.

דבר נוסף לגבי ההערה הדוחה שלך :"הוא נראה רע כלומר מבוגר". אם יש לך גישה כזו אולי זו הסיבה שאנשים לא מתחילים איתך. אם תתייחסי בכבוד לכאלה שמתחילים איתך אז גם יתייחסו אליך בכבוד. את כמובן לא חייבת לרצות את כל מי שמתחיל איתך, אבל יש דרך סבירה להגיד לא בלי לפסול בהתנשאות ולעשות לו "התלמדות".
 

לIקי

New member
משקל זה רק מספר

יש שמנמנות כוסיות ויש שמנמנות מכוערות
יש רזות כוסיות ויש רזות מכוערות

זה לא יותר מורכב מזה
 

Sunshine120

New member
לעניות דעתי :)

ודעתי לא עניה , כולנו נמשכים לאנשים חייכנים וחיובים שמשדרים
אופטימיות , אולי מעצם הקירבה אליהם אנו חשים אופטימיות בחיינו.
משיכה מינית הינה משהו בסיסי וחייתי , לא תמיד אנו יודעים למדוע אנחנו נמשכים לאחד ולא לאחר.
בכל אופן הייתי מציעה לך לנסות לחיות את חייך בשלווה גדולה למלא אותם בחוויות חיוביות , לדוג לאנשדים טובים שרוצים בטובתך סביבך, ומי יודע מתי תגיע זוגיות...
מאחלת לך במהרה בלי שום קשר למשקלך.
 

לIקי

New member
תראי

את אמנם יפהפיה לא קטנה(אפילו בלי פסים
)
אבל אני מוכרח להיות כנה ולהודות שאני לגמרי לא מסכים עם דעתך
(נראה לי שאם תחשבי על זה קצת, אפילו תראי בעצמך שאת מפספסת לא מעט)
 

Sunshine120

New member
תראה

תודה על המחמאה , עם זאת אין לי ספק שאם הייתי חסרת ביטחון ולא שלמה עם עצמי גם אלו שהיום חושבים שאני נראית טוב לא היו מנסים להכיר אותי ולחילופין עם אישה נראית פחות טוב אך משדרת שמחת חיים ואופטימיות היא כבר תיצור עניין ורצון להכיר אותה , נכון שזה לא אומר שכולם ימשכו אליה אבל הרי זה אף פעם לא כולם.
ראה לדוגמא , ישנם גברים שנמשכים רק לנשים גדולות... כמו שכבר כתבתי משיכה היא דבר חייתי ולא תמיד מובן מניחה שזה יישאר אניגמה..
 

ExLibris499

New member
לא הולך. רץ!

כל מה שאת מתארת מחזק תיאוריה בסיסית אחת -
מה שאנחנו משדרים לעולם - זה מה שהעולם מחזיר לנו.

את נפש "עתיקה" וסגורה, את נשמעת חסרת ביטחון וחסרת שביעות רצון ממה שיש לך וזה בדיוק מה שאת משדרת לעולם. קשה לאנשים להתקרב אלייך. מי שמוצא את עצמו מתקרב אלייך אלו גברים בני 40+ שכבר עברו דבר או שניים בחיים ומכירים את הקשיים.
לעומת זאת, חברה שלך משדרת קלילות ופתיחות וללא קשר למראה שלה - קל יותר לאנשים להתקרב לחיובי שבה.

הכל בא מבפנים. עבודה על עצמך. קבלה של עצמך (בין אם את מרזה או נשארת שמנמונת - קבלי את עצמך!) הם שיביאו את השינוי....

שבוע טוב ובהצלחה
 
למעלה