הרשו לי לסכם את העניין ולנתב את הדיון למקום קצת אחר

shuki2k16

New member
הרשו לי לסכם את העניין ולנתב את הדיון למקום קצת אחר

אני פותח דיון חדש, כי ההוא קצת מיצה את עצמו.

שמעו. ברור לי שציפיתם למישהו ממממממממממששששששששש מכוער. אוזניים של שרק, אף של ציפור דודו, שיניים של שפן. whatever. זה לא משנה.

מה שאני רוצה לומר לכם עכשיו, זה שאתם צריכים להעריך את המציאות שלכם. המצב שבו אני נמצא הוא הרבה פחות נדיר וביזארי ממה שאתם עלולים לתאר לעצמכם. אני מכיר עוד כמה בחורים עם חיים כאלו, ואפילו גרוע יותר. היה לי חבר שנשאר בתול אחרי גיל 30. אפילו נשיקה לא הייתה לו(אני כבר לא בקשר איתו, מקווה שמשהו השתנה). ותבינו, מדובר בבחור מבריק, עם השכלה מטורפת, עבודה בהתאם, בחור נחמד. הוא נושא עימו מטען דומה לשלי מגיל ההתבגרות- אך גרוע יותר.

מעטים מכם יכולים לתאר לעצמכם חיים כאלו. אתם יודעים מה זה בשבילי הליכה ברחוב, כניסה לסופרמארקט, אינטרקציה עם לקוחות בעבודה וכו'? תארו לעצמכם שאתם חיים בתודעה של sexually irrelevant. אחד שאף אחת לא מסתכלת עליו. תארו לעצמכם שאתם שמים לב כיצד נשים נועצות מבטים בגברים אחרים(בעיקר אם הגבר הזה הולך ברחוב לצידכם), ואתם נשארים בצד, פשוט שקופים. אתם יודעים באיזה כאב מדובר? וזה קורה פעם אחר פעם, יום אחרי יום. זאת שגרת חיי(ושל אותם גברים מסוימים שאני מכיר).

מי שחי בתודעה "מינית", לא יודע איזה מזל יש לו. כשאני אומר מינית, אני מתכוון ל"אני בנאדם שווה ומושך, בני המין השני מתעניינים בי, ואם אני לבד, זאת רק שאלה של זמן עד שזה ישתנה". תחושה זאת היא דבר מובן מאליו בשבילכם(חלקכם לפחות), אך לצערי זה רחוק שנות אור ממה שאני חווה.

עבדתי עם אנשים שהתלוננו השכם וערב על המצב הכלכלי. על היחס של הבוס או הלקוחות. על כך שהם קורעים את התחת כל החודש כדי לממן שכר דירה ומזון בסיסי. האזנתי לטרוניות שלהם, ובליבי אמרתי: "אני הייתי מתחלף איתך בלי למצמץ! את/ה קורע/ת את התחת אמנם, אבל יש לך בן/בת זוג, סקס טוב(או סקס בכלל..) ואתה בנאדם מושך. תפסיק להתלונן על פרנסה, ותבין איזה אוצר יש לך בחיים!"

אם הייתה לי עכשיו מזוודה של מיליארד דולר, והיו מציעים לי לוותר עליה, כך שבתמורה הייתי הופך למושך(קצת מושך, לא צריך להיות בראד פיט..)- הייתי מאמץ את ההצעה בשתי ידיים.

זהו, רציתי רק להגיד לכם, שאין לכם מושג עד כמה אתם ברי מזל, שאתם לא צריכים לחיות חיים כאלו. ושוב אני מדגיש: זה לא משנה אם עמדתי ב"ציפיות הכיעור" שלכם או לא; זה לא משנה אם לדעתכם אני נראה בסדר או שאני מכוער; מה שמשנה, זה המציאות שבה אני חי, שלא הייתי מאחל לגדול אויבי.
 

לlקי

New member
זה באמת נשמע כואב

לפי כל מה שאתה מתאר עד כה, האינטואיציה שלי אומרת לי שאתה סובל מ"חרדה חברתית"
מוזר שעם המודעות שלך והיכולת שלך לנתח את זה כל כך ברור וחד, לא ניסית נסיון אמיתי לרדת לשורש של זה
בעידן של היום יש שמות ואבחון לכל דבר וטיפול לכל דבר

יש פה משהו עמוק מאוד, הרבה יותר מסתם "אוף, לא הולך לי עם בחורות, נשבר הזין"
 

shuki2k16

New member
ניסיתי גם ניסיתי


ולהדביק תגיות פסיכיאטריות/פסיכולוגיות זה מאד קל. כבר הודבקו לי כמה. הבעיה היא באמת לעזור לבנאדם..
 

לlקי

New member
בדרך כלל הפרקטיקה כוללת טיפול לאחר האבחון

תסכים איתי שאחרת התחום הקרוי 'פסיכולוגיה' היה קצת לא יעיל

ואל תיעלב לי עכשיו מהדבקות. עזוב אותך עכשיו מבעיה כזאת או אחרת או אבחון כזה או תוית כזאת.
עצם זה שאתה מתאר סבל כזה גדול, זה כשלעצמו סיבה ללכת לטיפול, לא?
עם מי תדבר על זה?
 
בפעם האלף - אתה רואה רק שחור ושלילי

אם זה היה סרט, שלל החולצות השחורות שלך היו ייצוג סמלי לתפיסה שלך.
תבין, אני מאוד מבין את התסכול שלך והתחושות שלך, אבל אני לא מקבל את זה שהכל רע אצלך. את זה אתה עושה.
אתן לך דוגמא. אתה מדבר על זה שאתה 'שקוף'. הייתי פעם באיזה מפגש של חבר'ה והיתה שם מישהי שמצאה חן בעיני אבל וואלה, לא הסתכלה לכיוון שלי ולא כלום. יצרתי איתה קשר אחרי האירוע בכל זאת, ומה היא אמרה לי? שהיא קיוותה שאצור איתה קשר. ככה שלא תמיד הפרשנות בראש שלנו היא נכונה. אם הייתי אתה, הייתי מרגיש אויר ואפס וכלום ושקוף ולא מסתכלים עלי ולא רוצים אותי ולא הייתי יוצר קשר.
אז אני כותב לך שוב. אל תתייאש ואל תפסיק לנסות. אם הראש שלך באדמה והגישה שלך באדמה אתה גם תשדר שאתה תפוח אדמה.
אני לא אומר שאתה צריך להפוך את עורך ולהסתובב כמו רב שגל, אבל כן טיפה לשדר יותר אופטימיות וחיוביות ולא לבוא כל הזמן עם הגישה של 'אני הולך להכשל'. ככה נראות גם התמונות שלך. הכל נראה שם אפור ומשעמם. חסר חיים. מת. אם הייתי בחורה זה מה שהייתי קולט ממך. ובגלל זה ייעצתי לך מה שייעצתי לגבי התמונות.
ומציע לך להפסיק להתעסק עם זה כל הזמן. להניח לזה. כי ככל שאתה מתחפר בזה אתה רק משאיר את זה בתודעה שלך. וזה מעגל שמזין את עצמו ומזיין אותך.
by all means.
 
המחשבה שלי היא...


1. "אותה גברת בשינוי אדרת". מה הכוונה? מלמדים ש..."קשה זיווגו של אדם כקריעת ים-סוף". רובם של היושבים פה, מחפשים זיווג. רובם גם חווים קשיים, מכיוון כזה או אחר (אם זה מראה חיצוני או פנימי).
&nbsp
2. רק מה. האמונה שלי לגביך - שאתה יכול גם יכול למצוא בת זוג ראויה.
&nbsp
3. למצוא חן. חן זה הוא דבר פנימי. משהו באישיות שמושך אחרים. אני חושב שכדאי מכאן לעבוד.
&nbsp
 

NSW2

New member
אתה לא באמת מנתב את הדיון לשום מקום

זה עוד דיבורי קורבנות שרק יוצאים בניסוחים אחרים.
אני לא יודע אם אתה לא רואה את זה
או שאתה סתם לא באמת רוצה פתרון אמיתי.
או שאתה לא מוכן לקחת אחריות על השינוי.
גם אם איכשהו תמצא מישהי אתה תגלה שכל הסקס שבעולם לא ימלא לך את החור האמיתי שיש לך ונקרא חוסר אהבה עצמית.
וגם אם תמצא מישהי שלא אוהבת את עצמה כמוך,
רוב הסיכויים שיהיה לכם קשר מאוד מחניק ותלותי.
ואם חס וחלילה זה ייגמר תהיה שם נפילה עצבנית כמו שקורה בקשרים לא בריאים כאלה.
תעשה עבודה עצמית מבפנים כי שום דבר ואף אחת לא תמלא לך את זה באמת.
הסקס פה הוא רק כיסוי ובריחה ממשהו פסיכולוגי/רגשי.
 

shuki2k16

New member
יש בך משהו ציני...


יכול להיות שאני מעצבן במחזוריות וה"עקשנות" שלי, אבל אם היית חיה חודש אחד בנעליים שלי, לא היית ממהרת להתייחס לכך בכזאת ציניות.
 

ExLibris499

New member
הכי אמיתי!

תקשיב, אם היית לידי והשיחה הזאת היתה מתקיימת רק בינינו, היית מקבל ממני כזו שטיפה, כי אתה חי בבועה ואין לך מושג בשיט!

מאחר ואני מאמינה שיש כח למילים ואין לי שום עניין "להלבין פני חבר ברבים" אני משתדלת לבחור את המילים שלי ולומר לך בעדינות שהצרות שאתה משווה לעצמך הן אפסיות!
יופי הוא לא תמיד ברכה.
לכולם, לכולם - יש מטענים ויש תיקים שהם סוחבים עמם. אפילו לי, אישית, יש כמה וכמה סיפורים שישתלו אותך באדמה מזעזוע! אז מה?! אני יושבת ובוכה על זה??!???? לא רוצה לחיות חודש בנעליים שלך ותאמין לי, אתה לא היית רוצה לחיות שבוע בנעליים שלי.
שוב, אני לא מזלזלת במה שאתה עובר וברור לי שאתה חווה קושי, סבל וכאב אבל יחד עם זאת, ברור לי שאתה גם לא לוקח שום אחריות על מצבך ומעדיף להישאר קורבני.
המשפט האחרון שציפיתי לקרוא ממך הוא "אני לא אלך לטיפול כי זה מצמיד לי תוית". כאילו....WTF.?!?!?!?? במקומך, הייתי נושאת בגאווה את התוית "אני הולך לטיפול. אני לא קורבן"! היא בטוח טובה יותר מתויות כמו "אני מכוער. אני קוף. מי תרצה אותי."
 

לlקי

New member
אוךךך איזו נמרה

כמו שאני אוהב..

פי אלף יותר טוב מהציניות הילדותית


מסתבר שרק צריך לעצבן אותך מספיק כדי שזה יצא

אני אזכור את זה... חי חי
 

shuki2k16

New member
מי שאוכל סטייקים כל היום, לא יבין את הרעב לעולם

את אומרת שאת מבינה את הסבל שלי, אבל זה ברור שאין כך המצב. זה נובע מהרטוריקה והאגרסיביות שלך. להגיד שהצרות שלי "הן אפסיות"?! לחיות בלי סקס, בלי מגע,ולהיות "רעב" כל הזמן זה סבל שקשה לתאר. אין בזה שום דבר "אפסי". זה מחסור אמיתי, שמוביל לחיי כאב.

כמו שאמר לי אבי החורג, שחווה רעב פיזי בילדותו: "מי שלא חווה רעב, לעולם לא יוכל להעריך מזון". למען העניין, ה"מזון" פה זה משיכה הדדית.

אין הרבה נשים שיכולות להבין זאת, כי אתן רגילות למשוך. ואני לא מדבר על נשים "יפות". האישה הממוצעת היא, בפועל, "מושכת ביותר"; היא מקבלת מבול של פניות באתרים; היא מושכת תשומת לב ועיניים בכל מקום שבו היא נמצאת; יש לה את הפריבילגיה של להיות "בוררת", ברוב המקרים; היא יכולה ללכת לפאב כשהיא חרמנית(מצטער שהדיון הגיע למושגים כאלו..אבל זה מתבקש), לבחור מישהו "מהתפריט", ולבלות איתו לילה סוער(הכרתי גברים חתיכים שהיו נבחרים מהתפריט מדי פעם). רובכן נופלות בקטגוריה של "אוכלות סטייקים". מצטער על האנלוגיות המגעילות, אבל זה משקף את המציאות.

אני לא מזלזל בסיפורים שלך(למרות שלא שמעתי אותם כמובן). לכל אדם יש את הקשיים שלו, כולל אנשים יפים ומושכים. מעולם לא טענתי שלא. ככה זה, כאשר אתם רגילים לקבל את המשיכה כמובן מאליו, זה מאבד חלק מהמשמעות בשלב מסוים , ואתם "מפנים מקום" לסבל מסוג אחר.

עם זאת, שאלי את עצמך איך חייך היו נראים, אילו אף גבר סביר בגופו ובנפשו לא היה רוצה לקיים איתך יחסים. שאלי את עצמך איזה מין חיים היו לך אז. נראה לי שנינו יודעים את התשובה.
 

לlקי

New member
אתה באמת לא מבין מה מדברים איתך, הא?

היא אומרת לך שהכל טוב ויפה והבנו שרע לך, אבל אז כשמנסים לכוון אותך לתכל'ס
שתלך לטיפול ותרד שם לשורש של הדברים במקום רק לנג'ס,
אתה מנפנף את זה עם תגובה מעפנה של "אני לא רוצה תווית"
ועל זה היא חטפה עליך קריזה
ומי לא יחטוף עליך קריזה, אחרי שאתה קודח כמו קונגו עם סיפורי אומללות וגורל אכזר שאף אחד לא מבין, אבל אתה יותר מדי מפונק בשביל לעשות עם זה משהו כשמציעים לך.
האמת שגם אותי זה קצת הרגיז בהודעות ביני לבינך כששם באמת זה יצא החוצה, רק שבמקום לצאת עליך גם, העדפתי בכל זאת להניח שאולי יש דברים שאתה לא יכול לספר, והתירוץ תחת שהבאת מכסה על משהו עמוק וסמוי מהעין.
אבל עכשיו כשאתה עונה לה ככה בכזה חוסר הבנה ובשטחיות עם אותה התמסכנות, כאילו אתה באיזה לופ מפגר בסטייל של איש הגשם, אז וואלה אני מבין שאין פה שום דבר עמוק וסמוי מהעין ואתה סתם מתמסכן ונהנה מזה או שזאת הסטיה לקבל תשומת לב או אנא עארף מה..
היא כותבת לך תשובה הכי דוגרית שיש ואתה בא עם משפט מופלץ כמו "זה שאת כועסת מעיד על כך שאת לא מבינה אותי"
דחילק בנאדם, שחרר אותנו ממך ומהחרא המתמסכן שלך
סחטת את הלימון הזה עד הקליפה שלו
 

shuki2k16

New member
רגע רגע, לא הבנתם אותי נכון!

הייתי צריך לציין את זה עוד בהודעה הקודמת שלי: לא אמרתי שאני מפחד מתווית!!! להפך, תוויות פסיכיאטריות כבר יש לי. כבר פניתי ל"טיפול" בעבר. אפילו לקחתי תרופות נוגדות חרדה, שכל מה שיצא לי מזה הן תופעות לוואי ותסכול. לא עזר בשיט.

הכוונה שלי הייתה, שזה מאד קל "להדביק תווית" בסגנון של "חרדתי", "דכאוני" או אלוהים יודע מה- אבל מאד קשה לטפל!

אין לי בעיה לא עם תוויות ולא עם סטיגמות של מטופל!
 

לlקי

New member
מעולה. זה טוב לשמוע

כל מה שקשור בהתעלות על עצמך זה תמיד הכי קשה שיש
אבל דוקא בגלל זה, צריך ללכת על זה עוד יותר בכוח
(ואני לא מטיף מגבוה, מה שאני כותב כאן נכתב בדם)
אז ניסית טיפול מסוים שהוכיח את עצמו כחרא של טיפול
נו בסדר. זרוק אותו קיבינימאט ותמשיך למשהו אחר
עד שתמצא את מה שעובד
אם לא תילחם על עצמך, אז על מה כן תילחם?
עצות בפורומים זה לא מה שישנה אצלך משהו.
זה בעיקר יוצר דיונים וברבורים מיותרים שמראים שאתה מכיר את עצמך ואת הסבל שלך יותר טוב מכולם(מה שהיה ברור עוד מההתחלה). מה שצריך זה עבודה עצמית, לא דיבורים. וכמו שבאמת אמרתי בהתחלה - התשובה צריכה לבוא ממך. אף אחד לא יעשה את העבודה הזאת במקומך.
 

Annabella1

New member
הכרתי פעם מישהו כזה

הייתה לו הפרעת גוף דיסמורפית (הפרעה בדימוי הגוף). אבל בניגוד אליך, הוא לקח את זה לכיוון חיובי, הוא התאמן בחדר כושר עד שהשרירים התפוצצו עליו. זה לא גרם לו להיות יותר מרוצה מעצמו, זה לא שהוא הסתכל במראה והיה מבסוט. אבל לפחות הוא ניתב את ההפרעה לכיוון טוב וניסה להתמודד איתה כמיטב יכולתו. כדי לשנות את המציאות שבה אתה חי אתה לא צריך מיליון דולר, אתה צריך שינוי פנימי ועבודה עצמית עם בטיפול אישי טוב. זה הכל.
 

puma141

New member
סיכמת כבר שבע פעמים והגעת

לשומקום. אתה פשוט אוהב את התחושה של להיות ״אני מכוער״ וכל מה שמתלווה לזה נפשית, באופן הקיצוני.
לגבי המענה שלי במסרים על התמונה שלך-
נדמה לי שכתבתי לך גם שמעולם לא הייתי באתרי הכרויות, כך שהדינמיקה הזו זרה לי לגמרי!
וכן, גם לא רציתי לפגוע בך. לא רואה בזה רע או צורך להתנצל.
לא נכנסתי אליך למסר כדי לעבור בחינה, נכנסתי כדי לתת לך דעה אמיתית שלי אחרי שתארת פה את עצמך כמפלצת.
אני רואה בך עצלן שמרחם על עצמו. כך שעוד לפני התמונה גם אם הייתי באתר הכרויות היית אאוט מבחינתי.
 

tal902

New member
נתלה באילנות גבוהים אם פנה אלייך

מצא לו למי לפנות להתחיל....עם פומה שהיתה מסרבת להצעה לצאת לדייט עם עצמה
 
למעלה