ככה אתם נראים!

ExLibris499

New member
ככה אתם נראים!

יום משעמם בעבודה הביא אותי לקרוא כאן קצת.
אני חייבת לציין שמדגם הפוסטים הקטן(והבלתי מייצג?!?!?!? או שמא מייצג לחלוטין) חושף שורה של גברים מתוסכלים וממורמרים שמציגים אותנו, הנשים, כסתומות, טיפשות, לא סגורות על עצמן, משעממות ופאסיביות.
בקיצור, חגיגה.

ואני רק שאלה לכל אלו האמיצים שמרשים לעצמם לחשוף דיעות ואמונות מימי קדם- האם עצרתם אי פעם לעשות בדק בית על עצמכם?!?!?

עם דעות כאלו על נשים.....אין פלא שאתם לא בזוגיות עם אחת כזו.
תתבגרו!
 

דביאן

New member
מקווה שבכל זאת נהנית מהתוכן

ואם הגעת לפה ועוד פרסמת הודעה, כנראה את לא יותר טובה מאיתנו.
 
את dory באישה?

גם אצלך זה יום השנה לאיזה פרידה שהיתה ולכן את פורקת פה סחורה?:)

חולה על אלה עם התירוצים הפאתטיים שלהם ללמה הם קוראים או כותבים פה.
'יום משעמם בעבודה הביא אותי לקרוא כאן קצת'. לא, כי זה באמת מרטיט את ליבותינו שירדת אל העם העלוב והמסכן ממרומי מושבך.
ובדק בית? ממליץ לך לראות אם את לא קצת פוסלת במומך (כותבת 'תתבגרו' בפוסט שכולו טיאייג'רי כשגם את המילה תתבגרו את מדגישה וממרכזת ומוסיפה סימן קריאה, כי אחרת - איך נבין את ההיסטריה שלך) ובמרמורך.

ואם נתייחס לכתב התביעה שלך כלפי זה שכתבתי שאתן פאסיביות.
א. אני לא צודק? מי מתחיל עם מי יותר? גברים או נשים? ממי מצופה להיות אסרטיבי ויוזם גם ברמה של שיחה?
ב. בהמשך לסעיף א. לא כתבתי את זה מתסכול או מרמור. ביום המשעמם הבא שלך חפשי פה פוסט אחד שלי שבו אני מתלונן נגד נשים על משהו. להיפך, אני זה שתמיד חוזר ואומר לכל המתלוננים - זאת המציאות. תתמודדו.
ג. כתבתי את זה בתגובה למישהי שמתלוננת. נתתי לה סיבה אפשרית למיאוס שלה מדייטים. שתיקח את גורלה בידה.

בקיצור, לכי תבדקי את עצמך. שתי קצת מים, שטפי פנים ותורידי קצת במינוני הכעס והעצבים. יש שמועה שזה לא טוב לעור הפנים.
בברכה,
הנאשם
 

ExLibris499

New member
מושששש

יש לי עור פנים מושלם! לידיעתך.
חוץ מזה, אני נוהגת לבצע טבילות בבריכת הקצינים, אפילו שהמים ק-פ-ו-אי-ם, כך שאין צורך לשלוח אותי להתקרר.
אבל.....
ההגנה היא ההתקפה הכי טובה, לא?!?!?

יפה לך שלפחות ניסית.
 
שני דברים לא פועלים פה לטובתך

א. זה שהתייחסת בדיוק לפרט הכי שולי במה שכתבתי. זה מה שעושים בד"כ אלה שאין להם טיעוני נגד מספיק טובים.
ב. העברית הקלוקלת שלך. צ"ל - ההגנה הכי טובה היא ההתקפה. אז מעבר לזה שבצורה שחירבת את הביטוי נשמעת כמו פרחה מחומצנת עם בנית ציפורניים שכל מה שיש לה להתפאר בו זה עור פנים ששולפת פתגמים בלי להבין מה הם אומרים ואיך אומרים אותם כדי להשמע חכמה, אז לא יודע אם שמת לב, אבל התייחסתי מאוד בענייניות לטענות שלך.
זה שכל מה שקלטת פה זה שנקטתי בטקטיקה של התקפה עלייך בלי להתייחס למה שכתבת, זאת בעיה שלך. אבל לאור סגנון הכתיבה שלך והצפת סימני השאלה והקריאה שלך - לא מפתיע. תכלס - הכל מתחבר.

אגב. כבר עדכנת את העוקבים בפייסבוק לגבי היום המשעמם שלך והטבילות בבריכת הקצינים? זה מידע מאוד מעניין וחיוני.
 

ExLibris499

New member
מחומצנת

הניסיון שלך להציג אותי כפריחה מחומצנת בגגל שיבוש פתגם הוא מצחיק, ותו לא.(אגב, ניתן להתווכח גם על המשמעות של המשפט, שגם בדרך שבה כתבתי אותו - תופסת. אבל ניחא).
אני בטוחה שאפילו הקורא הממוצע יכול להבחין שלא מדובר במה שניסית לתאר..... ושוב, אני שמחה שאצלך כ-ל הנקודות מתחברות.
 
מה. עוד פעם משעמם בעבודה?

כתבתי שנשמעת כמו. לא שאת כזו בהכרח (למרות שחייב להודות שלא אתפלא אם כן). אפרופו מצחיק, אז מה שעצוב זה שבמקום להגיד 'וואלה, טעיתי' את עוד מנסה להגן על העילגות שלך וחושבת שבצורה שכתבת את הביטוי הזה הוא עדיין הגיוני. בואי תסבירי לי איך הגנה יכולה להיות ההתקפה הכי טובה? עזבי הכי טובה. בואי תסבירי לי איך הגנה יכולה להיות התקפה?
התקפה לעומת זאת בהחלט יכולה להיות טקטיקת הגנה עקיפה (ולכן נפוצה מאוד בצבא ובספורט), כי כשאתה תוקף מישהו הוא עסוק בלהתגונן ולא יכול לתקוף אותך. ולכן משתמשים בביטוי הזה.
אבל כשאת מתגוננת את מתגוננת. אין פה שום התקפה בעקיפין.
לאמלק לך את זה -
התקפה בהחלט יכולה להיות הגנה.
הגנה לעולם לא תוכל להיות התקפה.
אגב, אני לא אתפלא אם הקורא הממוצע יכול להבחין שלא מדובר במה שניסיתי לתאר. כי העילגות והבערות הן חלק ממגיפה מתפשטת. לכן, אם הקורא הממוצע הוא כזה - את בשר מבשרו. בתור עילג, איך הוא יזהה עילגות? אז לא אתפלא אם הקורא הממוצע לא יבחין בכלל שמשהו לא בסדר במשפט שכתבת כי הוא לא יודע איך מבטאים אותו נכון מלכתחילה.

ולמרות כל האמור לעיל - עדיין יהיה נחמד לקבל התייחסות עניינית לתגובה הראשונה שלי אלייך.
 

ExLibris499

New member
באופן ענייני

קשה לתת תגובה באמת עניינית כשהפתיח שלך והתגובה שלך הם לא עניינים בלבד, אלא מלאים בהשמצות ובציניות מרירה. לכן, בפעם הבאה כשאתה באמת רוצה לקבל את הקשבתו המלאה של הצד השני - כדאי שתמנע מאלו.
יחד עם זאת, הנה תגובתי לטענות שהעלית. וגם כאן - על קצה המזלג:
א. אני מסכימה עם העובדה שנשים הם פאסיביות יותר. ההבדל בגישות שלנו לנושא נעוץ בכך שאני לא חושבת שזאת בעיה. להיפך.
שינויים תרבותים הם לא שינויים שמתרחשים בין לילה, גם אם יש קומץ של נשים שמחליטות לקרוא לעצמן "פמיניסטיות" ולדרוש שיוויון בין המינים. זה לא עובד ככה. אני לא חושבת שאפשר לבטל עשרות ומאות שנים של שליטה גברית (ואתה לא יכול להתווכח על כך שזה קיים בכל התחומים: דת, פוליטיקה, יחסים בינו לבינה) ופשוט לבוא ולומר "תהיו אסרטיביות". זה ברור לך שמכח העובדה שאנחנו חברה פטריארכית, מצופה מכם להיות היוזמים והמובילים. ושוב, זה שיש קומץ גברים (באופן יחסי) נאור, שלא מתחלחל למפגש עם אישה "חזקה" יותר עדיין לא הופך את זה לנורמה מקובלת חברתית.
ב. אני לא האשמתי אותך ספציפית אלא כללתי אותך ביחד עם עוד כותבים כאן. כל הדרמה שהקמת בחתימת התגובה ב - "הנאשם", מלמדת אותי שלקחת את הדברים באופן אישי. אולי כי משהו בתוכך פנימה קצת מודע לעובדה שאתה נוהג להגיב לאנשים בצורה רעה, מזלזלת ופוגענית?
לא סתם קראת לעצמך - "חותך בבשר החי". אלא אם יש לך נטיות סדיסטיות רצחניות כאלו ואחרות. אחרת, זה די ברור שאתה אוהב לומר את האמת בפרצופם של אנשים. זה סבבה. אין לי בעיה עם האמת, אבל גם לומר אותה - יש דרך.
 
לא

כי הפוסט שלך כולו נעים וחף מהשמצות וציניות מרירה. נכון שכתבת לבדוק את עצמנו? מה עם לבדוק את עצמך?
בניגוד אלייך בין ההשמצות והציניות המרירה התייחסתי עניינית. אבל כשביקורת הופנתה כלפייך, העדפת להתעלם כליל מטענות ענייניות. אז שוב, מה עם לבדוק את עצמך? את לא קצת דורשת מאחרים מה שאת בעצמך לא מקיימת?
לעצם התגובה שלך. להיתלות בהיסטוריה של שליטה גברית וכו' זאת הדרך הכי קלה כדי לברוח מהאמת. זה כמו אנשים עם חרא התנהגות שאומרים 'ככה אני' ו'כולנו בני אדם' וכיו"ב תירוצים כדי להמשיך להתנהג ככה ולו בכדי להמנע מלהסתכל במראה ולהחליט לשנות ולהשתנות.
בהקשר של מה שכתבתי, אנחנו פאקינג מדברים על שיחה. על ענין בשיחה. לא על מי משלם על מי, מי בא לאסוף את מי ומי מתחיל עם מי. ובדיוק לזה התכוונתי. שהפאסיביות הזאת מהתחומים האחרים כילתה כל חלקה טובה אצל רובכן. אתן כל כך פאסיביות שלא תיזמו שומדבר ורק תבואו בביקורת כלפי הגבר. וזה הכי קל.
לגבי הטיעון השני. הבנתי שאני כלול ביחד עם עוד כותבים, ולכן התייחסתי לכך בחיוך (ולכן המרכאות) שכאילו אנחנו הנאשמים ואני אחד מהם. הרי אני זה שדיבר על פאסיביות. כאילו מה, כל התייחסות שלי מיידית הופכת אותי ל'לוקח את הדברים באופן אישי'? ומה רצית, שאני אגיב בשם כולם? כאילו בחיאת. ביקרת פה כמה נושאים שכל אחד מהם הועלה ע"י כותב אחר. הגבתי לגבי מה שקשור אלי.
ולסיכום. הדגשת את המשפט האחרון שלך. כמו שכתבתי - אולי תסתכלי קצת במראה לפני שאת באה בטענות לאחרים על סגנון והשתלחות. כל מי שביקרת פה יכול להגיד לך בדיוק את אותו משפט עם אותה הדגשה.
לעצמי אני מודע ואכן אני אוהב להגיד את האמת לאנשים. לא אוהב חירטוטים תירוצים, הליכה מסביב ושקרים עצמיים שכל כך נפוצים בתחום הזה של ההכרויות והזוגיות.
אני מבין את הביקורת שלך כלפי ושמעתי אותה כבר מאנשים שעסוקים בלהעלב מהצורה במקום להתייחס לתוכן. זה בסדר. זה לא יגרום לי להשתנות. גם לא במחיר שלא יקשיבו לי. תקראי לי עקשן, גאוותן ומה שאת רוצה. אין לי בעיה עם ביקורת ואני יכול להבין למה אחרים חושבים מה שהם חושבים. אבל בניגוד אלייך אני גם מודע לעצמי. לא נראה שאת כל כך שמה לב לסגנון שלך עצמך.
את הגעת משומקום ושיחררת צרור על הכותבים פה שאף אחד מהם לא התייחס אלייך אישית. לבוא ולהגיד 'דיברתי באופן כללי' זה להתמם. הרי מנית בדיוק את הנושאי המרכזי שכל כותב ציין. כל אחד ידע בדיוק למי התכוונת בביקורת שלך.
אבל אחרי השתלחות כזאת - אל תצפי אחר כך שינהגו בך בכפפות של משי.
או ששוב את מצפה מאחרים מה שאת לא מקיימת בעצמך?
 

ExLibris499

New member
אתה מעייף!

ראשית - בתגובתך המקורית כן שאלת על מי מתחיל עם מי? מי יוזם ומי פחות.... והתלוננת שאנחנו לא מספיק עושות את זה ולכך התייחסתי. קשה לי מאוד להתייחס לטענה שלך "אתן כל כך פאסיביות שלא תיזמו שומדבר ורק תבואו בביקורת כלפי הגבר" נשמע בכייני. נקודה. כמו שכתבתי בפוסט המקורי שלי - לא יודעת על איזו נשים נפלת. תפסיק להכליל ותפסיק להתבכיין. זאת טענה חסרת ביסוס ושחר!
שנית, "אני מבין את הביקורת שלך כלפי ושמעתי אותה כבר מאנשים שעסוקים בלהעלב מהצורה במקום להתייחס לתוכן. זה בסדר. זה לא יגרום לי להשתנות" - זה שווה ערך ל - "זה כמו אנשים עם חרא התנהגות שאומרים 'ככה אני' ו'כולנו בני אדם' וכיו"ב תירוצים כדי להמשיך להתנהג ככה ולו בכדי להמנע מלהסתכל במראה ולהחליט לשנות ולהשתנות. ". אתה כתבת את שניהם! - שוב אתה שולח אותי להסתכל על עצמי אבל מודע לכך שאתה מתנהג בדיוק אותו דבר ולא, אתה לא תשתנה. ואני לא אשתנה. ואתה לא תשתנה. ואיש לא ישתנה. מצוין. אחלה לולאה אינסופית של ויכוח חסר טעם.

לעניינו, נראה לי שמיצינו את הדיון.
 
הטיעון הקלישאתי המנצח

ברור. קצת מדברים לעניין אז זה מעייף.
העיקר שההגנה היא ההתקפה הכי טובה...
בואי אני אעשה לך סדר. היתה בחורה שהתלוננה על שעמום בדייטים. אז כתבתי לה על ענין הפאסיביות. אחר כך - התלוננת על איך מציגים אתכן פה כשאחד הדברים הוא פאסיביות. ואז נתתי עוד דוגמא להיותכן פאסיביות. אז מה זה קשור לבכיינות? אתן פאסיביות? אז מה את מתלוננת על זה שמציינים את זה? תחליטי באיזה צד את. ועזבי את זה שאני אחרון המתבכיינים (גם המי מתחיל עם מי היתה שאלה עובדתית ולא הובאה בתור טענה או התבכיינות) ועזבי את זה הבחורות שאני 'נופל' עליהן במציאות רחוקות מהבכייניות הלא מודעות לעצמן פה שרק יודעות להתלונן ולבוא בטענות בלי לבדוק את עצמן.
לגבי התנהגות. להעביר ביקורת נוקבת זה לא חרא של התנהגות. צר לי.
 

ExLibris499

New member
איזהו הגיבור הכובש את יצרו?!

אנחנו לא מדברים לעניין. אנחנו בעיקר מטיחים דיעות אחד על השניה. וכן, זה מעייף.
כי ניכר, לכל הדיעות, שדברי נופלים על אוזניים ערלות ושבראש מעיינך זה לקבל ליטוף ושאומר לך: "אתה כל כך צודק. אני טעיתי." או מינימום לומר את המילה האחרונה.

אז צר לי. אתה לא צודק.
וצר לי, כי אתה לא מעביר ביקורת נוקבת. אתה יורה ומגדף ומזלזל - וזו כן חרא של התנהגות. והעובדה שאנשים רבים העירו לך על כך - רק מחזקת את טענתי שזו צורת התנהגות שאופיינית לך.

קצתי בזה. אל תטרח להגיב.
מה שבטוח......בהחלט משעמם לי בעבודה בימים האחרונים
 
עוד פעם פתגמים מרוטשים?:) איזהו גיבור - הכובש את יצרו.

לא 'הגיבור' וללא סימני תמיהה\כעס בסוף.
האמת שכבר עם הפוסט הראשון שלך היו רמזים לכך שאת אדם שתלטן.
בפוסט האחרון היה רמז עבה עם 'נראה לי שמיצינו את הדיון' (אם מיצית, קחי את המקלדת שלך ולכי. מה הקטע עם כל ההכרזות האלה?) ועכשיו עם ה'אל תטרח להגיב'. אם התגובה שלי לא מעניינת אותך אל תטרחי לקרוא. תחליטי בשביל עצמך. לא בשביל אחרים. קחי את המסך ולכי.
אני לא בקטע של לקבל ליטוף ולא שומדבר. צאי מהסרט הזה שעוזר לך לצייר אותי בצבעים שיהיה לך נוח לראות אותי בהם (רמז: שחור ולבן). אני גם לא בקטע של להגיד את המילה האחרונה. אני בקטע של להגיב לדברים שאומרים לי. בטח אם יש לי מה להגיב.
אגב, זה שאנשים מעירים לא אומר שהם בהכרח צודקים.
ברוב המקרים, לרובם יש מכנה משותף - טמינת הראש בחול.
אני גם לא מזלזל בכולם, אבל בהזדמנות אני אסביר לך במי אני מזלזל ולמה (ואני יכול להדגים עלייך).
רק שאלה ברשותך. איפה גידפתי? תני לי גידוף אחד.
אה. בעצם קצת בזה. מיצית. איזה באסה. עייפתי אותך. מסכנה.
 

לIקי

New member
אין ספק שאת אחת החפרניות הקודחות ביותר שידע הפורום

אפילו שעמום קיצוני (כמו שנראה שאת סובלת ממנו) איננו תירוץ לקדיחות אימים שכאלה


עכשיו באמא שלך, את נכנסת לכאן במטרה לתקן גברים על זה שהם מדברים כמו גברים - יש דבר יותר מפגר מזה? באמת..
תראי, בפורומים אף פעם אי אפשר לראות דברים באור נכון. הכל פה נראה עקום.
ויש מצב שבחיים הלא וירטואליים את חמודה לגמרי
אבל את נכנסת לפורום, רואה מה שאת רואה וישר קופץ לך הפיוז
בלי שהוא בכלל אמור לקפוץ כי זו לא שיחה שבכלל נוגעת לך
ראית פעם איזשהו גבר מתערב בשיחת נשים?


למקרה שהניחוש שלי לא היה החטאה גמורה, קחי אייקון של פרח
 

ExLibris499

New member
חפרנית חפרנית....


ועדיין נשארת לקרוא את כל השרשור.

תודה על הפרח, אני אוהבת פרחים.
 

לIקי

New member
לא קראתי אפילו אות
רק ראיתי את נפח המלל וראשי הסתחרר

נראה לי שמאז שנרשמתי לתפוז ואפילו לפני, כשנרשמתי בפעם הקודמת
לא קראתי אף הודעה אחת שהכילה יותר משני משפטים

יש שיאמרו שאני קצת דביל, ומי יודע, אולי הצדק עמם

קחי עוד פרח

קחי גם את הירח

קחי את כל העולם

את היקום כולו הייתי נותן לך אם רק היה אייקון שלו
 

ExLibris499

New member
וואו. ריגשת!!!!!!

זה היה בציניות.....אבל לא אכביר במילים - כדי שלא יסתחרר לך הראש.
חח
 

לlקי

New member
ציניות זה אמצעי ביטוי ילדותי שמתאים לגיל תיכון

קראתי את הכותרת של הג'אנק המביך הזה שקישרת אליו וזה הספיק.
אם את לוקחת את הקשקוש הזה ברצינות ובתור חיזוק ואישרור לערך העצמי שלך ול"חכמה" שלך, אין לי אלא לרחם עלייך. בחיי.

הפמיניזם השטחי והמטופש שלך עכשיו מסתדר לי פיקס עם שאר "החבילה".

אז שוב, תנחומיי
 
למעלה