מתחיל להתייאש אבל מקווה לעתיד טוב יותר

איך תיתן לה ליהנות מהספק

אם באותה נשימה שציינת ששאפתנות זו תכונה שחשובה לך הוספת שאתה מחפש מישהי עם אמביציות לקריירה. אז מאיזה ספק תיתן לה ליהנות בדיוק?
 

Som30ne

New member
בהתחשב בזה שחצי מהאוכלוסייה מקבלת פחות מהשכר החציוני

לתפיסתך - חצי מאזרחי ישראל עובדים בעבודה זמנית . . .
בהתחשב בזה שבדרך כלל שכר הנשים נמוך משכר הגברים לאותה המשרה
(למה ? ככה המצב, לא אני יצרתי אותו, והוא מובא כאן כעובדה מציאותית בלבד),
אפשר להניח שחלקן של הנשים בעוגת המשתכרים שכר הנמוך מהחציוני גבוהה מחלקם של הגברים באותה קבוצה -
מה שאומר שיותר ממחצית הנשים משתכרות פחות מהשכר החציוני -
ומכאן המסקנה היא שרוב הנשים, לפי מה שכתבת כאן, בעצם צריכות לראות עצמן כעובדות בעבודה זמנית, או לחילופין, לא שאפתניות.

מעניין.
 

shay4442

New member
זה מתוך ניסיון חיים

ההורים שלי שעבדו מרבית חייהם בעבודות חציוניות ומטה וקרובי משפחתי וגם אני בצעירותי אכן לא חיינו בתחושה של ביטחון תעסוקתי אצבע הפיטורין קלה על ההדק בעבודות מן הסוג הזה כולנו פוטרנו הרבה יותר מדי פעמים ולכן בתור סוציאליסט אני מגדיר זאת כעבודות בעלי סיכון תעסוקתי אי אפשר לתכנן שנים קדימה בעבודות שמשתכרים בסכומים כאלה.
 

גברת ע

New member
שמן/ה זה לא משהו סובייקטי

זה הגדרה של מי שנמצא בעודף משקל מסויים.
זה לא אומר שאותו אדם בריא או לא בריא או שצריך ויותר חשוב רוצה לרדת במשקל.
&nbsp
לא את כולם מעניין לעבוד שעות ארוכות בחברת הייטק נחשבת ולקחת רק שבועיים חופשת לידה (כמו שהמנכלית היוצאת של יאהו עשתה), ולהיות מנהל של משהו, כל אחד ומה שחשוב לו ומעניין אותו בחיים.
&nbsp
אז אם תכיר בחורה נחמדה טובה מענינת אבל אין לה שאיפה להיות מנהלת חברה /מחלקה/ משהו שקר כלשהו, וטוב לה בתפקיד שלה מה שהו אלא יהיה, האם היא פסולה בעיניך?
&nbsp
אני חושבת שאנחנו יותר מידי תקועים על רשימת הקניות שיצרנו לעצמנו ולשיפוטיות שלנו כלפי עצמנו ואחרים וחבל
 
בטח שכן

אני מדבר על שיפוט שלנו לגבי אנשים אחרים. לא מה שהמילון אומר.
א יגיד על מישהי שהיא שמנה וב יגיד שהיא סקסית ולא שמנה.

לגבי השאר, את מתפרצת לדלת פתוחה. מה שאני לא אוהב זה את הדיבור הזה הזה של 'כולנו', 'הפכנו', 'נהיינו'. דברי בשם עצמך. אני לא תקוע עם שום רשימת קניות (בטח לא כזאת כמו של שי שכמעט לא פוסחת על שום קלישאה בספר).
אני רק הבעתי את דעתי לגבי התפיסה של אנשים את המושג שאפתנות.
באופן אישי שטויות כאלה מעניינות לי את קצה הזרת. מה שמעניין אותי זה אם היא מעניינת אותי, אם יש לנו תחומי ענין משותפים ואם יש משיכה פיזית. כמובן בנוסף לעוד כמה תכונות הכרחיות בעיני.
לגבי שאפתנות באופן סצפיצי, אם כבר - שאפתנות מורידה לי. כי לרוב היא מגיעה עם מכלול תכונות לא משהו ובעיות בסולם העדיפויות.
 

גברת ע

New member
כל אחד ואחת ומה שהם מחפשים

גם כל אחד ומה שהוא חושב שנכון או לא נכון לשאול.
אני אישית לא זוכרת שאי פעם שאלתי את השאלות האלו, גם אם כן זה היה סתם התעניינות או כדי לפתח שיחה (למרות שאף פעם לא עניין אותי איזה רכב יש לבנאדם שאני נפגשת איתו ופרארי ממש לא עושה לי את זה חחחח)
אבל שוב כמו שכתבתי בכותרת , כל אחד ומה שהוא מחפש, כל אחד ורשימת הקניות שלו, יכול להיות שכמו שכתבו לך, משהו בסינון שלך וברשימת הקניות שלך 'מושך' אליך את הבחורות שברשימת הקניות שלהן הן מחפשות מישהו מבוסס שיוכל לטפל בהן ולדאוג להן.
&nbsp
נתקלתי בדרישות/רשימות קניות, מוזרות ביותר גם מצד הגברים, כמו להיות כנועה ובייתית או להשתדל לגור קרוב מספיק כדי שהבחור לא יצטרך להתרוצץ בכל הארץ או להפסיק מיד כל קשר עם בני המין השני (חוץ מקרובי משפחה) מכיוון שאין סיבה שבת הזוג שלו תדבר עם בנים (וזה רק אחרי שיחה ראשונית בטלפון אפילו לפני דייט), או כשניסיתי לקבוע עם מישהו והצעתי שנפגש באמצע הדרך (למרות שלא גרנו כלכך רחוק אחד מהשני) כמו שתמיד אני מציעה הוא בחר פאב שכונתי מלוכלך שנמצא מתחת לבית שלו הדגיש שאני חייבת להגיע בדיוק ב20:20 אולי קצת לפני כדי שאני אוכל למצוא חניה כי אח"כ ב22:00 הוא כבר עולה חזרה לדירה שלו (מיותר לציין שעדכנתי אותו שהדייט לא יצא לפועל ובהצלחה) , זה שיצא לי להתקל בכמה הזויים/מפחידים/עם אגו מנופח לא אומר שכל הגברים ככה ושצריך להתייאש.
אולי באיזשהו מקום, דווקא הייאוש והפסימיות ואולי השיפוטיות כלפי מה שהצד השני שואל/אומר, הם מה שגורמים לך מראש לא לנסות/לא להצליח?
 
למעלה