איך להתחיל עם גבר..?

גברת ע

New member
ואם השער שלי לא צבוע באדום או היה

אני לא סובלת חתולים, אני סבבה עם אבא שלי ורולר דרבי לא מעניין אותי?
 

גברת ע

New member
*אנחת רווחה*

עכשיו אני רגועה....
 

alona 27

New member
ממש מעליב בתור אישה לקרוא תגובות כאלה

ולא חייבים להגיד שאנחנו יפות, אבל לפחות לא להתעסק כל הזמן במה אנחנו צריכות לשנות במראה . וכן, להתחשב, אם לא מתחשבים בצד השני אז ההתנהגות היא בהכרח פוגענית. זה שאני רוצה שלא יתייחסו אליי לא יפה לא אומר שאני רוצה להרוס אחרים. ומאוד קל כל פעם שיש משהו שאתם מאוד שונאים בנשים להגיד זה פמיניסטי, אבל מי שעושה את זה לא יודע מה זה פמיניזם.
פמיניזם זה אומר לאפשר גם לנשים לנהל קריירה, לא להתייחס אליהן כאל רכוש, לא להכות אותן ולא לסכן את חייהן, וגם לא להשאיר נשים שהיו עקרות בית בזמן הנישואין ללא אוכל כי את הפת לחם שלהן הן נתנו לילד שהאבא לא משתתף בתשלום מזונותיו. אז זה הרס של גברים?

ונכון, יש גם נשים רעות, יש אפילו בין הרוצחים נשים, ואפילו בין ההורים שרצחו את ילדיהם יש רוצחים. אז גם כל מקרה כזה אומרים הנה אישה פמיניסטית. מה הקשר בין זה ובין פמיניזם זה רק בדמיון שלכם, כנראה שיש כאלה שבשבילם לא לזרוק ילד בלי אוכל או לא לאנוס (בעד נשים וילדים) ולרצוח זה דברים דומים.

אני ממליצה לך לחשוב ברצינות ולקרוא קצת איפה היינו היום בלי הפמיניזם לפני שאתה תוקף שהמטרה היא להרוס את כל הגברים ואת החברה.
 

לIקי

New member
גם אם הפמיניזם מצביע על כשלים מסוימים בחברה

עדיין, ככלל, מדובר בתופעה מתועבת שהביאה בעיקר נזק

ואגב, אם כבר מדברים, אז המאפיין המובהק של פמיניסטיות הוא שגם כשהן עולות על נקודה מסוימת שבה הן צודקות - הן פשוט לא סותמות את הפה על זה, ולא בדיבורים אלא בצעקנות מעצבנת
היצורות האלה מזמן כבר המאיסו את עצמן
כולם היום יודעים שזה זבל אז חבל לך בכלל להתחיל בנושא
 

alona 27

New member
גרם בעיקר נזק? אם הפמיניזם מעולם לא היה מתקיים...

הנשים היו ממשיכות להיחשב כרכושם של הגברים, הגברים היו יכולים להכות אותן, לאנוס אותן בלי הפסקה בלי להיענש או אפילו להינזף על זה, הגברים יכלו אפילו לרצוח את הנשים בלי עונש. לנשים היה אסור לעבוד, אסור להחזיק באיזשהי דעה, אלא היו צריכות רק לחזור על הדעה של הגבר, לנשים היה אסור להחזיק ברכוש, וגם אם הן היו עובדות כל הכסף שעבדו היה נמסר לגבר והיה אסור לנשים להשתמש באחוז אחד קטן.
מתארת לעצמי שלא ככה היית רוצה שהעולם יראה. בטח לא היית רוצה שהעולם המערבי יתנהל כמו בקיצוניות שבמדינות ערב.
 

Maldini Girl

New member
ואו, רמה גבוהה

שים לב שהתייחסתי למשהו מאד ספציפי בדבריה. אני חושבת שביטחון זה דבר שצריך לבנות. בטח לא צריך לצפות שתתחיל עם מישהו ולא תקבל דחייה. ונחש מה, גם אנשים רזים דוחים לפעמים. אני גם לא בטוחה שהיא לא מוכנה לעשות דיאטה, לדעתי היא דווקא כתבה שהיא כן בעניין.
&nbsp
תקראו לי פמיניסטית, זו לא קללה. תחשבו מה שאתם רוצים. אני חושבת שבן אדם צריך לאהוב את עצמו, להיות בטוח בעצמו. לראות את היופי שבו. ולא, אני לא חושבת שזו פריבילגיה ששמורה אך ורק לאנשים רזים. צר לי שככה אתם חושבים.
&nbsp
 

לIקי

New member
תעשי לי טובה רק ואל תכללי אותי יחד איתו


מהרושם(השטחי אולי אבל עדיין) שאת משרה בהודעותייך, את דוקא חמודה מאוד
אני מבין את המסר הכללי שלך ואין לי טענה נגדו

נ.ב.
אפשר להתווכח אם "פמיניסטית" זה קללה או רק עלבון
אבל מחמאה זה בטוח לא
 

Maldini Girl

New member
אתה רוצה שלא אכלול אותך יחד איתו

(אגב, הגבתי לו ולא לך) אבל האמת שאתה כותב "האבסורד של הפמיניסטיות".
אני פמיניסטית. לגמרי. שמחה שאתה גם חושב שאני חמודה. מה זה אומר שאני פמיניסטית?
אני נגד זה שגבר ישלם על אישה בדייט ראשון. אני גם חושבת שאם אישה עובדת עד 14:00 וגבר עובד עד 18:00, אין שום היגיון בכך שהם ירוויחו את אותה משכורת (ששש, שלא ישמעו אותי, נכון?)
&nbsp
פשוט יש משהו שמאד מפריע לי.
הבחורה הזאת כתבה פה הודעה ומישהו הרשמה לעצמו להמליץ לה על דיאטה. מעבר לזה שתאמינו לי, שכל בחורה שמנה/ מלאה/ משאית או איך שתקראו לזה, ממש לא צריכה אתכם כדי לדעת שהיא צריכה דיאטה (ופעמים רבות- לא מהסיבות הנכונות! כן, כן כן יש אנשים מלאים שהבדיקות שלהם תקינות והם בריאים. מה שאומר שבעצם זה פשוט בגלל שהם לא באים בטוב בעין), לצורך העניין, אפילו לא הצעתי לה לא לעשות דיאטה.
ובכ"ז אני מקבלת מן תגובה (לא ממך אמנם, אתה היית התגובה לתגובה) כל כך ארסית, למה בעצם?
מה אמרתי שם שכל כך סנסציוני? כל כך מרתיח? מה? שאני חושבת שבן אדם צריך לאהוב את עצמו, לבנות את הביטחון העצמי שלו? להאמין בעצמו? גם אם רחמא לצלן הוא שמן?
איך התגובה שלי יותר גרועה מזו של אדם שאומר לאדם זר "טוב נו, הפתרון הוא לעשות דיאטה"? ואגב, אני בהחלט חושבת שהתגובה שלי (אליה) הייתה מכובדת, ראויה, לא מדרדרת לשום דרך אבדון של "תשמיני כאוות נפשך" ובטח לא משתלחת במשתמשים אחרים בפורום.
&nbsp
יש משפט שאומר
"התגובות לכל דיון/ כתבה על פמיניזם מצדיקות את קיומו של הפמיניזם".
אלו בדיוק התגובות שממחישות את זה.
אתה יכול להגיד שזו לא מחמאה. אני לא מחפשת שזו תהיה מחמאה. אני יכולה להחמיא לעצמי מספיק על זה שאני מעריכה את עצמי כאדם חכם, רגיש, אכפתי, מוכשר, וכן, גם יפה לדעת עצמי. זה פשוט נתון. כמו שימני זו לא קללה ושמאלני זו לא קללה. אני גם לא חושבת שלאהוב את עצמך זה פמיניסטי. אני חושבת שלאהוב את עצמך זה אנושי.
 

לIקי

New member
תת רמה זה אנדרסטייטמנט

פאק, לא היה לי מושג מול מי אני נמצא



בה ביי
 

דביאן

New member
יש פתגם באידיש שאומר

"כשהכלב נובח, זה אומר שהאבן פגעה".
אף אחד לא ביקש ממך לא לאהוב את עצמך במשקל חורג, אבל אי אפשר לצפות מהציבור להעריך אדם שלא שולט בתאוותיו.
מעבר לצד האסתטי שעליו אפשר להתווכח, עודף משקל נחשב לדוחה בראש ובראשונה כי מדובר בחוסר שליטה על תאוות האכילה, מהתאוות היותר נמוכות. וזאת הסיבה האמיתית שאנשים מייחסים לשמנים תכונות שליליות נוספות.
מקריאת התגובה שלך למטה אני יכול לקבוע שאת לא פמיניסטית, וספק אם יש לך מושג מה זה פמיניסטית. כי אם היה לך מושג ובהנחה שאת בריאה נפשית, לא היית רוצה להיות פמיניסטית.
 

גברת ע

New member
לא הבנתי כלום


בשנה וחצי האחרונות עליתי קצת במשקל, לא למשקל של משאית או של 100 ק"ג אבל עדין עליתי קצת, בעיקרון אין לי בעיה עם זה, אני אוהבת לאכול ונהנית מאוכל טוב ואני לא רוצה להיות בדיאטות או לאכול אוכל של ארנבים בשביל להיות רזה או לרצות מישהו, כמו כל בחורה (ומאמינה שגם בחורים) יש לי לפעמים את החוסר ביטחון שלי לגבי זה אבל בדרך כלל זה עובר די מהר.
הפואנטה של החפירה היא שלא הייתי פחות או יותר מחוזרת במשקלים שונים, ושהייתי במשקל נמוך יותר וניסיתי להתחיל עם מישהו הוא דחה אותי, אז נכון אולי לא הייתי רזה מידי בשבילו ואולי זה מסיבה אחרת, אבל בסופו של דבר כל אחד אוהב ונמשך למשהו אחר ולפעמים דווקא האנשים שבסוף אנחנו נשארים איתם, שונים לגמרי ממה שחשבנו והחלטנו שאנחנו אוהבים
 

לIקי

New member
נפל האסימון

ההודעה הפאתטית הזאת הזכירה לי מי את

לא, אין. אחת הבדיחות היותר מביכות
 

dory141

New member
קשה יותר עם זה אדם זר

תתחילי לשוחח על הלבוש שלו, על מזג אוויר, על ספורט אם את מתעניינת, על סרטים ובשום אופן לא על פוליטיקה. ממני משום מה נשים מבקשות
, למרות שאני בכלל לא מעשן...
 
למעלה