2 בעיות נוספות

חסוי 29

New member
2 בעיות נוספות

1. אני פוחד שיתגלה לבת זוג עתידית שלי שהייתי אצל נערות ליווי ואז היא תעזוב אותי, הרי בחורות עם בעיה כמו שלי ( עם תסמונת אספרגר ) הן הראשונות שלא אוהבות בחור שהיה אצל זונות. מה לעשות ?
2. אני מפחד שאחויב לעבור לגור בדיוק מוגן ואז אגור רחוק יותר מחברה שלי מאשר אם אשאר בבית ההורים שלי לחיות.
 

Maldini Girl

New member
אתחיל מלענות על הפוסט הקודם שלך

1.אתה לא חייב להגיע לדייט במונית. נסה לקבוע דייטים שהם לא ״מבצע״ מבחינה ביצועית בשבילך. אולי אחד במקום שקרוב לך ולה ושניכם תוכלו להגיע בקלות, ובעיקר כזה שלא מצריך הרבה התניידות בתחבורה תוך כדי הדייט, כמו למשל בית קפה.
2+3. אני לא חושבת שמישהו אמר שהיא לא מומחית/ מקצועית (לצורך העניין נגדיר מומחית כמי שקיבלה הכשרה/תעודה/למדה את המקצוע). לפחות אני לא נתקלתי שאמרו לך את זה. מה שכן רבים (כולל אותי) אמרו לך זה שבעיינינו העצות שלה בלשון המעטה לא טובות, לא מוצלחות, לא נכונות ועשויות לסבך יותר ממה שיפתרו.
4.אז? מה אתה רוצה שאבא שלך יעשה? שמע, לא יודעת מה להגיד לך. בעייני הסיטואציה שבה הורה מתאם לבן שלו סקס היא הזויה (ע״ע מקרה אייל גולן בזמנו) וכנראה גם מבחינת אביך. אני חושבת שהוא לחלוטין לא השלים עם זה שזה מה שאתה עושה אלא נכנע כי אתה דורש את זה ואשת המקצוה המליצה על זה. לשמחתי, אבא שלך נשמע לי מהאנשים הטובים שלא רוצים שום מגע עם זונות וזנות. מה היית רוצה שיעשה? ילחץ את היד לבחורה שהבן שלו משלם לה כדי לשכב איתה? שיזמין אותה לקפה? אני חושבת שזה ראוי להערכה שהוא מסיע אותך למרות שברור שזה לא לרוחו.
5.אני תוהה איזו תשובה אתה רוצה לקבל. יש כל מיני סוגי חברויות וחלק מהחברויות שלנו לפעמים אינטרסנטיות. אני מניחה שאם חברייך היו מרגישים מנוצלים הם לא היו נשארים איתך בקשר. אני חושבת שיהיה יפה להראות עניין בחברייך פרט לחיפוש בנות (אני לא אומרת שאתה לא עושה את זה. אתה בעצמך לא ציינת)

ולפוסט הנוכחי
1.בכנות? אין לי תשובה. אם הייתי מגלה שבן הזוג שלנ הלך לזונה היה נשבר לי הלב, זה היה מפריע לי (לא רוצה להגיד מה זה עוד היה עושה לי כי לא רוצה לפגוע) והייתי נפרדת ממנו. ואין לי אספרגר. זה לא קשור לאספרגר ואני חושבת שלרוב הבנות זה יפריע. מה לעשות? לא ללכת לזונות.
2.אתה מעלה חשש שאין בו הרבה טעם כרגע... אין לך כרגע חברה ואם תהיה אולי זה דווקא יקרב ביניכם (פיזית) ולא ירחיק. אתה כרגע לא יכול לדעת את זה, אז לפחות כרגע לא הייתי מתעסקת בזה.
 

חסוי 29

New member
תתפלאי אבל התחלתי קשר רציני עם בחורה אחת

אומנם עדיין לא נכנסו למיטה אבל אני בודק איתה קשר רציני כמו עם עוד כמה בחורות
 

Maldini Girl

New member
למה שאתפלא?

1.משמח לשמוע.
2.לדעתי יש כשל לוגי במשפט של ״בודק קשר רציני עם כמה בחורות״, אם אתה בשלב כמה בחורות אז זה כנראה עוד לא קשר רציני. אולי יתפתח לזה, ואולי לא (כמו הרבה פעמים שקשרים לא בהכרח צולחים לנו)
3. סקס הוא לא אינדיקציה לקשר רציני.
4. ובכל זאת הסיטואציה היא שנכון לעכשין אתה לא בזוגיות אלא בבדיקות של אופציות. אני מציעה שתהיה מוטרד מעניין המרחק כשזה יהיה ריאלי. אולי הדיור המוגן קרוב יותר לאחת הבחורות שאתה בודק אך לא לאחרת.
 

חסוי 29

New member
תגובה

ברור לך שמבחינתי אני מוכן להיות בן הזוג שלה, נכון ? ברור לך שבמצבי אני לא יכול לברור בחורות ? למרות שחבר שלי אמר שכן. ותאמיני לי שאני מקריב המון בשבילה - שוב הפסדתי משחק כדורגל חשוב למענה ( כמו הוויתורים שנתתי בדייט עם ההיא שנכשל ) וגם עקב העובדה שהיא מבוגרת ממני בכמה שנים.
אני דווקא כן חושב שסקס הוא אינדיקציה לקשר רציני. רק אחרי שאני " כובש " בחורה אני יכול ללכת ברחוב ולהראות לכולם אותה ולהתגאות בקשר.
 

Maldini Girl

New member
ואו.

אני כבר לא יודעת מה להגיד לך. אני כמעט מקווה שאתה לא אמיתי (ואולי זו הסיבה שאחרים הפסיקו לענות לך ורק אני עדיין ממשיכה כי אני ממש תמימה?)
למה אתה כותב מיליון הודעות? תכתוב הודעה אחת מסודרת, ואם יש צורך תערוך אותה ותוסיף. אני אנסה בכ"ז לענות על מה שכתבת ואני אנסה להיות מאד ברורה כי או שאתה לא אמיתי או שלנסות להגיד לך דברים בעדינות לא ממש עוזר.
&nbsp
1.סבבה שמבחינתך אתה מוכן להיות בן הזוג שלה. אני מקווה שאתה מבין שגם לה יש SAY בעניין ורוב האנשים לא נהיים "זוג" אחרי שתי פגישות כי כדי להיות זוג צריך שתהיה כימיה, צריך להיווצר קשר ושיתפתחו איזשהו רגשות בין הגבר והאישה.
אם אחרי דייט אחד אתה אומר "ויתרתי על המון בשבילה- על משחק כדורגל" אולי הבעיה היא בך. אולי אתה לא בשל לזוגיות. רוצה לשמוע משהו? זוגיות זה המון ויתורים ולפעמים על דברים הרבה יותר גדולים ממשחק כדורגל. זה הרבה פעמים לשים את עצמך בצד בשביל הצד השני, ואם אתה חושב שהיא אמורה לנחש את זה ולהשתחוות לך, אתה טועה.
אם אתה חושב שסקס הוא אינדיקציה לקשר רציני- ובכן. אתה טועה. תסביר את זה ל2 גברים ששכבתי איתם כסטוץ ואף אחד מאיתנו מעולם לא רצה יותר מזה, או שתסביר את זה לבחור שהייתי איתו שמונה חדשים ולא שכבנו בכלל. אין קשר בין מחט לתחת. אין קשר בין סקס לקשר רציני. יש בנות ובנים שנוח להם להיכנס בדייט ראשון למיטה, ויש כאלה שגם אחרי חצי שנה לא ירגישו בנוח. הייתה לי חברה שהייתה עם בן הזוג שלה 4 שנים והם מעולם לא שכבו. עם החבר שהיה לה אחרי זה היא קיימה יחסים אחרי חודש.
&nbsp
היחס שלך לנשים הוא מבזה.
"רק אחרי שכבשתי אותה אני יכול ללכת ולהראות לכולם ולהתגאות בקשר"?? אישה היא לא האוורסט, לא שער בכדורגל ולא "מטרה" ואין שום סיבה לכבוש אותה. תמשיך להתייחס ככה לנשים, ואל תופתע שזה לא הולך. תתחיל להתייחס לאישה ככבוד. אישה רוצה שתתייחס אליה יפה ותסתובב אותה גם אם היא עוד לא רוצה לקפוץ איתך למיטה. אומרת מישהי שהיו לה, כאמור, שני פרטנרים מיניים עם אפס קשר זוגי שהיה לי איתם.
&nbsp
2. יפה מצידך ששילמת בדייט (אני למשל נגד זה שהגבר ישלם בדייט אבל אני בדעת מיעוט. לא משנה). אני חושבת שאנשים שנמצאים בזוגיות בסופו של דבר בדר"כ מקיימים יחסי מין. אך כאמור, אתה עוד לא בזוגיות. אתה בדייט ראשון. ושוב, גם אם יהיה סקס, זה לא אומר שאתה בזוגיות.
בנוגע למה שאמרה המטפלת שלך- זה מאד דינאמי. יש נשים וגברים שמבחינתם נשיקה זו אינדיקציה לזוגיות ובלעדיות ויש כאלה שלא. בגדול, אני חושבת שכשאתה יוצא עם אישה תנסה להתרכז בה.זה יועיל לך ולה.
אני לא מכירה את הבחורה הזאת. איך אני אמורה לדעת אם היא תבריז לך או לא?
&nbsp
3. ,יש לי מכרים שלאחד מהם יש אספרגר שהיו עם נערות ליווי ובכ"ז אחרי זה היו להם זוגיות נורמטיבית כולל מין כלומר הסתירו טוב טוב את הסוד הזה! איך את מסבירה את זה?"
אני מסבירה את זה בזה שלדאבוני, אנשים משקרים אחד לשני ובני זוג משקרים אחד לשני. האם זה טוב? לא. יש גם זוגות נשואים בלי אספרגר שמשקרים ובוגדים בבני הזוג (עם זונה או עם מאהבת) סו? זה מראה בעינייך על זוגיות בריאה? מה בכלל יש להסביר פה? שחבר שלך מרמה בחורה? איך יש פה מה להסביר? זה גועל נפש ואין לי מה לומר על זה.
&nbsp
4. אני אמנם לא במצבך ואולי קשה למצוא אספרגריות. אבל להגיד "מתפשרים על מה שיש" זו גישה לא טובה. אם בחורה לא מוצאת חן בעיניך ואתה לא בעיניה אין סיבה שתהיו ביחד רק כי לשניכם יש אספרגר. בעייני, מגיע לאנשים יותר טוב מזה. ותאמין לי שלפעמים גם לא אספרגרים נוסעים רחוק בשביל זוגיות. במשך שנתיים חייתי בזוגיות על קו טבריה- אשקלון.
&nbsp
5+6. מסתבר שלא רק היחס שלך לנשים מבזה אלא לאנשים באופן כללי. "עיליתי על טריק איך לכפות את עצמי לגור אצל ההורים". איזה משפט מחריד על אנשים שמגדלים אותך ושנשמע שיוצאים מגדרם כדי להעניק לך הרבה מאד.
כן, יש זונות שמסכימות לקיים יחסי מין בלי קונדום.
אם הן מסכימות לך הן מסכימות גם לאנשים אחרים.
(לא, אתה לא המיוחד שלה. תאמין לי. זה שקר. כמו החבר שלך שמשקר לזוגתו ולא מספר לה שהוא היה אצל זונה)
עכשיו תחשוב אתה מה אתה מעדיף- סקס עם קונדום ואולי מעבר לדיור מוגן כלשהו, או להידבק במחלת מין שבמקרה הטוב היא מאד לא נעימה ובמקרה הגרוע היא סכנת חיים (איידס, מכיר? גם הרפס זה לא להיט).
אה. ועוד משהו. בהנחה שתהיה לך מחלת מין ותהיה לך בת זוג, אתה עלול להדביק אותה. חושב שגם אז היא לא תגלה שהיית אצל זונה?
&nbsp
&nbsp
 

חסוי 29

New member
עניין פילוסופי

אתם לא חושבים , כמוני , שצריך להסתובב עם הבת זוג יד ביד ברחוב שכולם יראו שאנחנו זוג ולהציג אותה בפני סבא וסבתא רק אחרי שאנחנו נכנסים למיטה ? זה החלום של כל נכד ! להשוויץ בבת הזוג מול הסבים ! אבל שוב לדעתי רק אם אחרי שנכנסים למיטה. למרות שאני מכיר גם את המקרים ההפוכים : אני מכיר מישהו שהייתה לו חברה אפלטונית והוא הביא אותו לסבא וסבתא שלו, אני מכיר מישהו שהביא את חבר שלו לסבא וסבתא שלו ואני מכיר מישהי שהביאה לבית של החם והחם שלה המבוגרים חברה טובה שלה.
 

Maldini Girl

New member
מה הקשר בין להכיר למשפחה לבין סקס?

להכיר למשפחה זה מתי שמרגיש לכם נכון. למה הכל אצלך קשור לסקס? אני בכלל חושבת שאתה לא באמת מעוניין בזוגיות, אלא (כמו שראיתי שכתבת בפורום אחר) במישהי שתמלא את צרכייך המיניים לא בתשלום ובלי קונדום.
זה ממש לא קשור לשום עניין פילוסופי.
 

חסוי 29

New member
כי ככה

לא יודע מה אצליכם אבל אני לא יביא לבית של סבא וסבתא שלי סתם חברה אפלטונית שלי, להפך אני רוצה להביא מישהי שכבר נכנסה איתי למיטה כי כבר חווינו אינטימיות ביחד ואז גם יהיה לי יותר כיף מול המשפחה המנוכרת שלי ( הוריו של אבא שלי ), יש לי חבר שעוזר לי לפתור את הסכסוכים שלי מול ההורים שלי כך אני מצפה גם מבת הזוג שלי בעתיד.
 

חסוי 29

New member
תתפלאי לשמוע

אני לא ינג'ס לבת הזוג העתידית שלי כל רגע לעשות איתי סקס, נעשה עוד דברים: נאכל ביחד, נלך לבריכה ולים נשמע מוזיקה דברים כאלה חסר מה לעשות ?
בעתיד אני אפילו מפנטז על לצאת איתה יחד למלון בארץ ויחד עם אבא שלי לטיול בחו"ל
 

חסוי 29

New member
המשך

שילמתי על שניינו בדייט הזה, לא כמו בדייט הקודם עם הבחורה ההיא.
את לא חושבת שאנשים מבוגרים מתנים קשר מבוגר בנכונות שני הצדדים ליחסי מין ? בלי קשר לנישואין או לא נישואין
למרות שיש לי גורם מטפלת ( אישה ) שאמרה לי שכבר בשלב שמתנשקים עם בחורה כבר קיימת בלעדיות ביני לבינה ואין לפזול לבחורות אחרות, היא צודקת ?
ההורים שלי מעודדים אותי שהבחורה הזו לא מרמה אותי ותבוא לפגוש אותי בדייט השני, לדעתכם אני לא צריך להיות מודאג שהיא תבריז לי ? למרות שהיא אפילו דיברה קצת עם אבא שלי.
 

חסוי 29

New member
אגב

יש לי מכרים, שלאחד מהם גם יש אספרגר, שהיו עם נערות ליווי ובכל זאת אחרי זה היו להם זוגיות נורמטיבית כולל מין כלומר הסתירו טוב טוב את הסוד הזה ! איך את מסבירה את זה ?
 

חסוי 29

New member
עוד משהו - את צריכה להבין את המצב שלי

קשה למצוא אספרגריות בארץ בכלל ובאיזור שלי בפרט אז מתפשרים על מה שיש...
אפילו ההורים שלי מכוונים אותי לקשר עם אספרגריות בלבד כדי שהן יקבלו אותי כמו שהן. ואספרגריות תמיד יש הרבה יותר מעט מאשר אספרגרים. לכן לפעמים צריך לנסוע מרחקים ארוכים כדי לתחזק זוגיות.
 

חסוי 29

New member
ואם בא לי ללכת לזונה בלי קונדום אפילו עם הסיכון העצום

ובלי קשר לקונדום - מה אני יחכה לכל בנות הזוג הפוטנציאליות שלי עד שהן יחליטו מתי הן רוצות לשכב איתי לנצח ? מה אני בן אדם ללא צרכים ?! חיים רק פעם אחת, לא ? ובגלל זה מפתה לשכב עם זונה בלי קונדום
 

חסוי 29

New member
עליתי על טריק איך לכפות את עצמי לגור אצל ההורים

אני אומר להם שהדבר הראשון שאני יעשה אם אעבור לדיור מוגן הוא ללכת לנערת ליווי ולשכב איתה בלי קונדום. דבר ראשון אל תגידו לי שאין דבר כזה נערת ליווי שלא שוכבת בלי קונדום, כי כבר הייתי אצל אחת כזו והיא ממשיכה לפתות אותי לחזור אליה. דבר שני תאמינו לי שאני צריך לעשות את זה עם כל הסיכון שבדבר כי לא רק שבעתיד הקרוב אני לא רואה איפה יהיו לי יחסי מין עם בחורה נורמטיבית וגם כנראה היחסים שיהיו לי יהיו עם קונדום בלבד כנראה.
 

חסוי 29

New member
הוספה על נערת הליווי ה" מיוחדת " הזו

היא נותנת לי מחיר מיוחד - 100 ש"ח רק לי והיא אומרת שמבין לקוחותיה אני היחיד ששוכב איתה בלי קונדום.
 

NSW2

New member
אם כל הדברים שאתה כותב פה בפורום אמיתיים

אתה בנתיב מאוד הרסני.
וכל מי שאומר לך פה שזה סבבה ולמה לא מקבלים את התפיסות שלך
פשוט אין לו/ה שום מושג וניסיון עם הדברים האלה.
אני כבר רואה אצלך סימני התמכרות לסקס, זונות וכד.
אתה אפילו חסר אחריות ורוצה לשכב עם זונות בלי קונדום שזה הזוי לגמרי עם כל המחלות.
אבל זה מה שקורה בהתמכרויות.
אני גם די בטוח שחלק מהדברים פה זה המצאות.
אני מבטיח לך שעם ההתמכרות הזאת וחוסר היכולת שלך ליצור חיבור רגשי מעבר לסקס, יהיה לך קשה מאוד עד בלתי אפשרי ליצור מערכת יחסים תקינה.
הבעיה פה זה לא ההורים, לא הסקס, ולא המגורים..
הבעיה היא שאתה חסר שליטה עצמית, מודעות למצב שלך, ויכולת יצירת חיבור אנושי.
ממליץ לך בחום ללכת לאיש מקצוע שבאמת יש לו ניסיון של טיפול בסתמונת הזאת שאתה אומר שיש לך.
אם באמת הלכת לסקסולוגית היא צריכה להיות ממש הזויה וחסרת ניסיון משמעותי במקרים כאלה בשביל לא לראות את מה שקורה כאן.
 

חסוי 29

New member
המשך

1. המנחה שלי בקבוצת התמיכה שלי גם היא אומרת לי שאני יצטרך למצוא לעצמי מישהי שלא אכפת לה שהייתי אצל זונות, כך שאולי באמת ההליכה שלי לזונות לא אמורה לפגוע בעתיד הזוגי שלי.
2. אני מרגיע את עצמי בכך שאני אומר לעצמי שעכשיו בגלל שאני נמצא בשלבי היכרויות אז אני יוותר על זונה בתקופה הקרובה ולכן אלוהים ייתן לי מזל ובקרוב אני בטח ישכב עם בת זוג נורמטיבית. איך קוראים למנגנון ההגנה הזה בפסיכולוגיה ? הרגעה ? איך קוראים לזה ?
3. המקרה שלי הוא אמיתי. אתם צריכים להבין שאספרגרים מדברים בחופשיות על מיניות.
 

חסוי 29

New member
כאילו בגלל שאני יעשה טוב להורים שלי שלא אלך כרגע לנערת ליווי

אז בגלל זה אלוהים ייתן לי חסד כלפי הבחורה הנורמטיבית
 
למעלה