האם הדוגמאות האלה הם בעיניכם נחשבים לבגידה בבחורה נורמטיבית?

חסוי 29

New member
האם הדוגמאות האלה הם בעיניכם נחשבים לבגידה בבחורה נורמטיבית?

לקיים יחסי מין בתשלום ואחרי חצי שעה לצאת לדייט, אפילו ראשון או לא יודע איזה מספר, עם בחורה נורמטיבית ( בשלבים שלפני שאני נכנס למיטה עם הבחורה הנורמטיבית ) ?

לצאת לכמה דייטים עם בחורות שונות במקביל באותה תקופה ?

האם הדברים האלה נחשבים בעיניכם לבגידה בבחורה הנורמטיבית ?
 

xvxxvx

New member
אממ

נראה לי שכל אחד רואה את זה אחרת.
מין בתשלום לא בא בחשבון מבחינתי, המחשבה שהייתי צריך לשלם למישהי כדי לשכב איתה לא בדיוק עושה לי את זה (חוץ מזה שיש כ"כ הרבה בחינם, אז למה לשלם?:)
&nbsp
לצאת עם כמה בנות במקביל,
אני תמיד טורח להודיע לפני מתי אני אקסקלוסיבי ומתי לא, ככה שזה די פותר את העניין.
 

חסוי 29

New member
חבל שאת מורחת

ומתעלמת מהדוגמא הראשונה - שאלתי אותך על א' ענית לי על ב'
 

xvxxvx

New member
מה

לא ברור לך?
לשלם על מין זה תת רמה.
אם זה בגידה או לא זה אפילו לא מעניין. יש פה בעיה גדולה יותר מבגידה.
 

NSW2

New member
אם הלכת

לזונה חצי שעה לפני דייט ראשון עם בחורה חדשה זה לא נחשב בגידה.
אין ביניכם שום התחייבות לאקלוסיביות.
מה שכן יכולת השליטה העצמית של מישהו שעושה משהו כזה די נמוכה.
ובכלל משהו שם מתוסבך ולא הכי בריא..
לגבי לצאת עם כמה בחורות במקביל זה מאוד אישי.
יש כאלה שגם יוצאות עם כמה גברים במקביל עד שיש הסכמה כלשהי אל קשר בלעדי. ויש כאלה שדי מהר מתרכזות באחד.
גם תלוי באיזה שלב הקשר נמצא.
 

חסוי 29

New member
אני יכול להתווכח איתך 24/7 על הגישה שלך לנערות ליווי

אבל אם אני הולך לזונה חצי שעה לפני דייט מספר 2/3 ומעלה... בשלב של לפני שאני נכנס למיטה עם הבחורה הנורמטיבית זה נחשב לבגידה בבחורה הרגילה או לא ?
 

justanotherme82

New member
אתה יכול גם להתווכח על האם זה נחשב בגידה

באופן כללי יש לך יכולת אינסופית להתווכח עם מה שאנשים אומרים לך ולכן לא כל כך ברור למה אתה ממשיך לשאול שאלות אם אתה לא מוכן לקבל תשובות שלא מתאימות בדיוק למה שאתה רוצה לשמוע.
בתשובה לשאלתך, מה זה משנה אם זה נחשב בגידה או שזה נחשב סתם מעשה מגעיל? בכל מקרה כל בחורה נורמטיבית תפסול אותך על דבר כזה.
 
בלהתווכח אתה מתכוון לפתוח ולהרחיב את הלמה אתה חושב

ובחובה לקבל ולהסכים אתה מתכוון לזה שאתה
אידיוט
צר אופקים.
 

חסוי 29

New member
בחורה נורמטיבית לא חייבת לדעת ששכבתי בתשלום

אני יהיה חייב לשמור על זה כסוד מפניה
אפילו הסקסולוגית אמרה לי את זה
ובלי קשר לסקסולוגית אל תשכח שגם גברים נשואים שומרים כסוד את עובדת היותם אצל נערת ליווי מהאישה האוהבת שלהם
 

justanotherme82

New member
אז מה זה משנה אם זה בגידה?

אם בכל מקרה אתה מבין שזה מעשה בעייתי שצריך להסתיר מפני מי שתצא איתה, מה זה משנה אם זה נחשב בגידה או סתם מעשה מכוער? אתה חושב שאם זה לא בהגדרה היבשה של בגידה אתה יוצא בסדר איתה? אז אתה לא, לשקר כדי להסתיר משהו שעשית ואתה יודע שלא יסלח זה גרוע כמו בגידה.
 

Maldini Girl

New member
אני חייבת להגיד לך משהו

בגדול, אני די מאחורי הקלעים פה בפורום. כותבת פעם באף פעם. קראתי לדעתי את כל השרשורים שלך ונמנעתי מלהגיב. כי בגדול אתה לא ממש מעוניין לשמוע שום דעה שהיא שונה ממה שהסקסולוגית אמרה.
אז אני אגיד לך משהו.
&nbsp
1. האם לשכב עם זונה ואז לצאת לדייט ראשון זו בגידה? לא.
2. האם לשכב עם זונה ואז לצאת לדייט שני זו בגידה? בהנחה שהחלטתם שאתם אקסקלוסיבים- כן. אם לא החלטתם, לא באמת.
&nbsp
ועכשיו בתור בחורה יש לי הרבה מה להגיד.
אני לא מכירה את הסקסולוגית שלך. בגדול, כל בן אדם שמעודד צריכת זנות הוא BIG NO NO מבחינתי. אבל מעבר לזה סקסולוגית שאומרת לא לאונן? שגבר "חייב מגע של אישה"? אלו משפטים מבהילים ומסוכנים לדעתי. (המרחק בין "גבר חייב מגע של אישה" לבין אונס הוא מאד קצר לדעתי) וסקסולוגית, שאמורה ברמה מסוימת להיות יועצת זוגיות שבעצם ממליצה לך לבסס מערכת יחסים עתידית, בתקווה נורמטיבית על שקר- זה בעייני דבר ממש בלתי נסלח.
זכותי כאישה או כבן אדם להיגעל מהקונספט של זנות ושל צריכת מין בתשלום. אם תחליט לשקר על זה לבת הזוג העתידית בעייני זה מזעזע. אולי תמים מצידי להגיד ש"זכותה של האישה לדעת" כדי לעשות את הבחירה שלה באופן מודע. כי ברור לי שיש המון גברים שמשקרים לנשים שלהן ולא מגלים להן שהם הולכים לזנות. האם אני חושבת שזה תקין? לא. אני חושבת שזו התייחסות מאד מקטינה לאישה שאיתה אתה אמור, בתקווה, לחלוק את החיים שלך.
&nbsp
יש לי עוד הרבה בעיות עם הדברים שאתה כותב בשרשורים שלך. מבחינתי אלו פשוט כשלים לוגיים.
אתה מתייחס לזה שסקס עם זונה זה לא סקס אמיתי כי יש קונדום. ובכן, גם עם הרבה בני/ות זוג מקיימים יחסים עם קונדום, לפחות רצוי, עד שמגלים ששני הצדדים נקיים ממחלות מין, או אם הבחורה לא נמצאת על אמצעי מניעה נוסף, או אם הבחורה כן נמצאת עם אמצעי נוסף (למשל גלולה) אך מסיבה כלשהי הגנת הגלולה לא מספיקה (פספוס גלולה, התנגשות תרופות וכו').
&nbsp
איך זונה תלמד אותך על זוגיות נורמטיבית? זונה זו לא זוגיות. ולהגיד שתלמד מכך על גוף האישה זה גם מוזר, כי לכל אישה יש גוף משלה. יש נשים שאוהבות שעושים להן דבר מסוים ואישה אחרת תשנא את זה, וזונה כנראה לא תגיב על זה או לא בהכרח תגיב על זה בכנות.
&nbsp
אני לא רוצה לפגוע בך, אני יוצאת מנקודת הנחה שהמצוקה שלך אמיתית. שאתה באמת רוצה ליצור זוגיות נורמטיבית. אני בטח גם אחטוף פה אש ממי שיקראו לי "צרת אופקים", ובטח אתה תענה לי על כמה שאני טועה כי הסקסולוגית אמרה לך דבר אחר.
אין לי ספק שאתה צריך עזרה ואתה צריך טיפול. לי, כאישה, כבן אדם, הדברים שהסקסולוגית שלך אומרת (וממש לא אכפת לי אם חשפת את שמה ואת הכשרתה) מפחידים אותי ודי מזעזעים אותי. ואני חושבת אם הייתי רוצה (בהנחה שלא הייתי בזוגיות היום) להיות בת זוגך העתידית כשנקודת המוצא שלך היא שאתה מסתיר ממני דברים כמו זה שאתה הולך לזונה, שאצלי (ואצל נשים רבות ואנשים רבים) זה BIG NO NO. כשאתה מסתיר ממני דבר כזה, שהוא גדול ומהותי, מה אני אמורה לחשוב שאתה מסתיר ממני עוד? איך אני אמורה לסמוך עלייך? מה בזוגיות הזאת יהיה נורמטיבית?
&nbsp
נסה לא לענות לי ב"לא כך אמרה הסקסולוגית" ולחשוב קצת על הדברים שכתבתי.
&nbsp
-אני יודעת שערבבתי תשובות לכמה דברים שכתבת בכמה שרשורים שונים. לכן התחלתי את התגובה מהתייחסות לשרשור הזה ומשם המשכתי-
&nbsp
 

חסוי 29

New member
אני חייב להבהיר לך משהו

ברגע שאני ייכנס לראשונה למיטה עם בת הזוג שלי, אפסיק באופן מיידי ללכת לזונות. ורק אם היא תעזוב אותי אחרי ( נניח ) רק פעם אחת שעשינו סקס כי היא כבר ראתה מה אני שווה במיטה אני יחזור לנערת ליווי, עד שאמצא בת זוג אחרת. הבנת ?
השאלה שלי היא לא איך אני מסתיר שאני הולך לזונות, אלא איך אני מסתיר את העובדה שבעבר הלכתי לזונות. הבחנת בין עבר להווה ?
 

Maldini Girl

New member
תתפלא אבל אני הבנתי מצוין. מה שאתה כנראה לא מבין זה

שעבור הרבה נשים זה לא משנה שהפסקת. זה עצם זה שהלכת.
אני לא רומזת שתבגוד בבת זוגך לכשתהיה לך כזאת. אני אומרת שגם אם לא תבגוד בה יש הרבה נשים שמפריע להן שהלכת לזונה.
&nbsp
אני אעשה לך סקירה ממש קצרצרה:
אני למשל (ויש קבוצה גדולה של נשים שחושבות כמוני. ממליצה על הקבוצות בפייסבוק when he pays, when he pays.Me, קבוצה אחת עוסקת בחוויה של זונות עצמן וקבוצה אחת עוסקת בפרסומים של גברים בפורומים של סקס בהם הם מדברים על מפגשיהם עם זונות) ממש נגד זנות.
למה? כי אני מאמינה באמת ובתמים שנשים לא בוחרות בזנות, לא באמת, לפחות רובן המכריע לא (כן, תמיד תהיה את האחת שזו הייתה עבודת חלומותיה ועשתה מזה מיליונים. אצל רובן לא כך הדבר). חלקן הגדול עברו בחייהן התעללות מינית, התמכרו לסמים, נמכרו לזנות, משועבדות לסרסורים, סובלות מאלימות מהסרסור ומהלקוחות והן בזנות מסיבות שונות של חוסר ברירה (התמכרות לסמים, הדרדרות לאחר אונס/ התעללות מינית, אמא שעומדים לזרוק אותה ואת הילדים מהדירה ואין אבא בתמונה והמדינה לא ממש מסייעת)
מבחינתי בן אדם שהולך לזנות פשוט מנצל בחורה שנמצאת במצב הזה. וכן, מבחינתי זה מראה משהו על היחס של אותו אדם לנשים באופן כללי. אני חושבת שזנות היא דבר מזעזע שמנצל נשים.
&nbsp
אם הייתי בת זוגך, בכלל לא היה משנה לי שהפסקת עם הזנות כשפגשת אותי. מעניין אותי שפעם היית חלק מהצרכנים ושבגדול- אתה מצהיר- שאתה גם תומך בו ואין לך שום כוונה לעזוב אותו אלא אם כן יהיה לך פתרון מיני אחר (שוב, יחס לאישה כאובייקט מיני), אתה אומר "אם האישה הנורמטיבית תגלה מה אני במיטה ותזרוק אותי אני אחזור לזונה", כלומר, זו לחלוטין אופציה תקינה מבחינתך להשתמש במישהי לצרכייך המיניים.
&nbsp
זוגיות היא הרבה יותר ממין. היא משיכה רגשית ולא רק גופנית. היא לאהוב את האדם כמכלול. אם בחורה תחשוב שאתה אחלה בן אדם, יש סיכוי טוב שתוכלו "להתפתח מינית" ביחד. בן זוגי היום (מזה מעל 3 שנים) היה בתול כשהכרנו, לי היו 3 פרטנרים לפניו, כולל אחד שהיה בן זוגי במשך 3 שנים. כן, הרבה ממה שהוא למד במיטה הוא למד ממני וזה לא שאני תופסת מעצמי איזו הצלחה גדולה במיטה. אבל כשיש אהבה ויש משיכה ויש נכונות ואכפתיות, לרוב זה באמת יכול לעבוד, גם אם זה לוקח זמן.
&nbsp
ושוב, אני מדברת מנקודת מבטי כאדם וכאישה- מישהו שהלך לזונה מבחינתי, זה כבר משהו בו שאני לא יכולה לקבל וזה בכלל לא משנה אם הוא מתנת האל לאישה במיטה.
מבין את ההבדל?
&nbsp
 

חסוי 29

New member
אז מה את רוצה להגיד לי בעצם ?

שהסקסולוגית והעו"ס הרסו לי את החיים בזה שהם מעודדים אותי ללכת לזונות ? כאילו הן היו אומרות לי בפנים " יאללה , אתה בחור שחבל על הזמן איתו, אין לך שום סיכוי לזוגיות נורמטיבית בעתיד ואתה צריך כל חייך להשיג מין רק בצורת מין קנוי ואין לך מה לפחד שמישהי רגילה תגלה את זה שהיית אצל נערת ליווי כי לא תגיע אפילו קרוב לאיזשהו שלב מיני איתה כך שזה לא משנה כבר שהיית אצל נערות ליווי או לא" ?
או שהם רכבו על הגל כי כבר הגעתי לייעוץ אצליהן אחרי שכבר הייתי מיוזמתי אצל נערות ליווי והן רכבו על הגל ?

אם את שואלת אותי אם היה מדובר בילד הפרטי שלהן, הן לא היו ממליצות על נערות ליווי, אבל מצד שני אני לא חושב שהן נוכלות !
 

Maldini Girl

New member
לא. זה לא מה שאני מנסה להגיד לך.

אתה בא לפה וכל פעם שואל שאלות שאני חושבת שהן לא השאלות הנכונות. אתה מוטרד מהאם זה שאתה הולך לזונה זה בגידה באישה שתצא או לא תצא איתה, ובעייני זה לא העניין להיות מוטרד ממנו. העניין הוא איך באמת ליצור את הקשר הטוב והנכון והנורמטיבי.
האם אני חושבת שהעצות שנתנו לך טובות? כפי שאמרתי- דעתי היא שלא. אני לא אשת מקצוע, אני רק אישה. בן אדם. בזוגיות. ואומרת לך איך נשמעים מהצד.
&nbsp
הרבה מהתפישות שלך בעייני הן בעייתיות ומוטעות. אתה חושב שתפתור בעיות בדרכים שבעייני לא יפתרו לך שום דבר אלא רק יצרו בעיות חדשות. זה מה שאני מנסה להגיד לך.
&nbsp
גילוי נאות. בן זוגי נמצא בטיפול פסיכולוגי ולאחרונה הוא העלה בפני הפסיכולוג שלו את המחשבה שהוא חושב שהוא על הרצף האוטיסטי (לטענתו אספרגר, יש לו הרבה מהמאפיינים, גם אם מוחלשים) והפסיכולוג הסכים. אם זה נכון או לא? אולי. ועובדה שאנחנו בזוגיות טובה ומאושרת (גם אם יש בה קשיים, ולפעמים הרבה קשיים שבאמת קשורים לחוסר יכולת שלו לנהל עד הסוף אינטראקציה תקינה).
&nbsp
אז לא. אתה לא מקרה אבוד. צא מהמחשבה הזאת. אני חושבת שלהגיד ש"אני מקרה אבוד אז אני אלך לזונה" זה להפוך את עצמך למקרה אבוד. חבל אם ככה אתה רואה את עצמך, אני לא רואה אותך ככזה. כמו שאני לא רואה את בן זוגי ככזה. השאלה היא איך בוחרים לפעול.
 

NSW2

New member
אל מה יש פה להתווכח

לא דנים עם אנשים שלא יודעים שהם לא יודעים משהו.
אם היה לך ניסיון כלשהו ורגישות חברתית לא היית שואל שאלות כאלה.
היית יודע שזה תלוי מקרה, קצב ודינמיקה עם כל בחורה.
 
הראשון לא - השני כן

הראשון לא כי הוא לא מניח שאתה מתכוון ליצור קשר רגשי ועמוק עם האדם
והוא גרידא לצורך

השני מניח שאתה שוקל בזמן שרצוי להתעמק ולהתרכז באחד עוד אדם
ובעיני זה לא הוגן ובגידה לא רק מבחינת זה שיתכן ותהיה בשניים במקביל ,
וזה לא כביכול "מייחד" אדם -
אלא שחלק מהתהליך הוא לתת ולנסות את כל כולך בדבר- אם כמובן לא מתאים עוזבים
אבל אני לא מאמינה בלבחון את השטח בכמה שיותר הזדמנויות-
מאמינה שאם כנים לתהליך אם נראה כמתאים (הדייט)
שוקעים בו בלי הסחות דעת
וזה חלק חשוב. לא מאמינה בלצאת במקביל.
זו בגידה כי זה בוגד בהעמקה באדם, ברצון העתידי למהות הקשר בינכם ,
בזה שמבזים דבר כזה ויותר מהכל בעיקר שאתה משליך את זה על אדם אחר
זה מוזיל את זה בעיני.
 

tomasth

New member
אם שתיהן יודעות שהוא יוצא במקביל עם אחרות

אז אין פה בגידה.
אם אין עדין קשר ורק מנסים להכיר לראות אם יהיה כזה , אז אין במי לבגוד ; בשביל בגידה צריך להיות קשר צריכה להיות מחוייבות.
&nbsp
 
למעלה