טיפוח חברות עם בני אותו מין למען קירבה למין השני ?

חסוי 29

New member
טיפוח חברות עם בני אותו מין למען קירבה למין השני ?

אני בן 29 עם תסמונת אספרגר ( הפרעת תקשורת , אוטיזם בתפקוד גבוה ) אני מתלבט אם לשדך ( לתת טלפונים של בחורות וכו'... ) למכרים שלי כדי לנסות לעזור להם למצוא בנות זוג או לא ? האם לדעתכם אני יטפח עם המכרים האלה חברות ? ויותר מכך - האם לדעתכם הם גם יחזירו לי טובות לאחר מכן שהם ישדכו לי בנות זוג או לא ?
 

rzil86

New member
לטפח חברות עם אנשים זה תמיד טוב

ככה גם פחות מפריע לך שאתה עצמך לבד , מתי הבדידות ממש מציקה? כאשר אין לך אפילו עם מי לדבר, אני בעבר נורא זלזלתי בכל מה שקשור לשמירת קשר עם חברים ושילמתי על זה מחיר כבד, יש לי חברים טובים מהעבודה אבל זה לא אותו דבר כמו חברים מביה"ס שבמידה מסויימת אני מתחרט שהתנתקתי מהם.

בקשר לאיך זה עוזר עם נשים... , תראה גברים פחות מתלהבים ממשחקי שידוכים(אלא אם כן הם הצד המשודך אבל לא המשדך), כן היה לי מקרה אחד שחבר רצה לשדך, אבל זה פחות קורה , הן משום שגברים לא מחזיקים הרבה ידידות וגם משום שזה לא משהו שעובר להן בראש לעומת נשים.
 
יותר מדי אולי

לדעתי ללכת ישירות למה שרוצים- שדכנית , הכרות דרך קבוצה
תוכניות הכרות ,
הכרות דרך האינטרנט בכלל

אם אתה לא רוצה חברים וזה לא מעניין אותך אז למה להסתמך על תוכנית שמלאה בחורים של אול והאם?
זה מורכב. יש אנשים שיעבירו ויש כאלה שלא , לא בטוח שתצליח לרכוש את ליבם של החברים וממילא תהיה שם אומלל כי זה יהיה בשביל מטרה מסוימת שלא בהכרח שהכלי שבחרת יעיל לזה.

לא רואה סיבה למה לך לבזבז את הזמן שלך על חברים אם זה לא משהו שאתה רוצה אלא לשם משהו אחר- יש יותר מדי חורים בתוכנית בעיני.
אם אתה רוצה *בנוסף* חברים מאותו מין - לחיים חברתיים או התנסות אז זה משהו אחר- אם לא , אז לא.
 

rzil86

New member
תפרסם אבל אף פעם אל תעשה רושם של אובססיבי בנושא

זה מזכיר לי פעם אחת כשפניתי למישהי באתר היכרויות , היא מסרה לי פייסבוק במקום טלפון , ראיתי שהפייסבוק שלה מכיל התבכיינויות על גברים וכמה היא מתה להכיר מישהו וזה ישר עשה לי טורן אופ רציני

למה ? כי אף אחד לא מחבב מישהו שיותר ויראלי לגבי החיים האישיים שלו , זה לא בושה לפרסם שאתה רוצה להכיר מישהי , אבל צריך להיזהר לא להיראות כמישהו שהוא יותר מדי אובססיבי בנושא.
 
כן

ממה שהבנתי,
אבל אני חושבת שיכול להיות שהיעילות של חברים *ככלי*
להשגת פרסום מוצלח בהנחה והצלחת לרכוש חברים, ויתרת על הפנאי בשביל זה , והידיעה אם זה במידה ובכלל הצליח - עזר לך להכיר לא שווה השקעה של זמן ומאמץ
יש יותר מדי אולי ואם קשה לך כרגע להבין את זה מול אחת - תאר לך מול רבים רק בשביל זה.

אם אתה רוצה אז כן, אבל שקול מה שמתאים - ואל תשכח שאתה לוקח את זה יותר "קשה" מאנשים אחרים.
זה מצריך ממך מאמצים נפשיים וויתורים
אז לא בטוח שאם הכלי לא יפעל זה יהיה משהו שהיית רוצה להתאכזב ולהשקיע בו זמן .
 
למעלה