איך אתם מתמודדים עם תופעת ההיעלמות

anonymous1986

New member
האמת שאני אף פעם לא נתתי סיבה אלא אם כן שאלו

כשאני מחליט לפסול מישהי אחרי דייט אחד או שניים לא נראה לי שזה הגון מצידי להתחיל להסביר לה למה היא לא נראת לי מתאימה לי אלא אם כן היא שואלת.

לי יש כלל מאוד בסיסי בכל מה שקשור לזוגיות :

לפני שנפגשים יש רק חובה אחת : אם קובעים דייט ורוצים לבטל אז מודיעים , חוץ מזה אפשר להיעלם ולעשות מה שרוצים - נכון קצת מגעיל אבל לפחות הצד השני לא הקדיש לך מעבר לאיזה חצי שעה שיחת טלפון

דייט מבחינתי הוא חתימה על החובה לכבד את הצד השני , מהשלב הזה מבחינתי אין כזה דבר לסנן שיחות או להגיב להודעות אחרי שעות משום שמהרגע הזה , אותו אחד/אחת הקדיש מהזמן שלו , היא בחרה לשבת איתי כמה שעות כשהיא יכלה לעשות אלף ואחד דברים אחרים.

אני חושב שאחרי דייט אחד לגיטימי גם לפעול בצורה של סמס כדי סתם ליידע את הבנאדם איפה הוא עומד , במיוחד אם מדובר במישהו שזה עקרוני עבורו לצאת רק עם אדם אחד עוד מלכתחילה.
יש אנשים שאוהבים להשאיר ליתר ביטחון , הבחורה שדיברתי עליה למשל - התחילה לסנן אותי שבוע לפני הדייט האחרון , אחרי שהתייאשתי לגמרי , היא חזרה ליצור איתי קשר כל יום והציעה בעצמה דייט ואז שוב נעלמה .
לדעתי זה היה בגלל שהיא פשוט שיחקה איתי כמו שבנאדם משחק עם משרות , בוחנת כמה גברים , כל פעם שלא הולך עם זה שהיא באמת רוצה אז מתחילה לשגע את זה שהיא לא רוצה , בקיצור אני מאסתי בדבר הזה.
 

YARDEN022

New member
לא שווה אותך

נכון זה מבאס ומעצבן ומחרפן, יש לי חברה שאחרי חצי שנה מלאה בסינונים והיעלמויות מצדו של האקס שלה הוא רמז לה להיפרד בדרך מכוערת. במקרים כאלה אתה יודע כמה הבן אדם מולך כל כך חלש וכל כך פחדן שחבל שהתאמצת עליו כל כך, אין ממש מה לעשות כאן מאשר להמשיך הלאה ולהכיר בחורות אחרות ולשכוח את "זאת" שנפרדה ממך בצורה הכי מגעילה ושאין טעם לבזבז עליה מילים בכלל. כנראה לא הייתה שווה אותך.
 
למעלה