מה הסיפור של הלייקים בokcupid

sheff2k1

New member
מה הסיפור של הלייקים בokcupid

לאחרונה נרשמתי לOkcupid. לא הייתי שנים רבות באתרי הכרויות, ויש משהו מוזר מבחינתי: הלייקים. מהר מאד אחרי שפתחתי כרטיס, כבר היו לי שני לייקים. כולי שמח ומאושר, אני שולח להן הודעות(קניתי מנוי)- והפלא ופלא, אין תגובה.

גם אחרי קניית המנוי הלייקים המשיכו לזרום, מבחורות רלוונטיות ו"נורמטיביות". החזרתי הודעה ולייק לחלקן- וכלום!

מישהו יכול להסביר לי את הסיפור מאחורי זה? בהיגיון שלי, אם אני לוחץ לייק למישהי- זה אומר שאני מעוניין בה. מה קורה פה?
 

dory141

New member
אחלוק איתך את נסיוני האישי

וגם עם פומה אהובתנו (וכל מי שבא לו להצטרף כמובן). לייק הוא לייק, אין הרבה על מה להתפלסף. מה שכן, אם קיבלת 2 לייקים על ההתחלה באתר הזה, זה אומר שיש 2 משתמשות שמעוניינות בך, רוב הסיכויים מבחינה חיצונית בעיקר (אלא אם חלף הרבה זמן והן הספיקו לקרוא את הכרטיס בשקידה, מההתחלה לסוף).
מה שאני עושה, הוא לשלוח לייק בלבד. אם אשלח גם הודעה, זה אומר שאני סופר מתלהב. זה מבריח אותן. צריך "לייבש אותן" כמה דקות, שעות ולפעמים אפילו יום. זה מה שהן עושות לי, לא מפציצות עם כל הארסנל ביחד. אלה שכן, מבריחות אותי.
עוד דבר, אל תתאר יותר מדי באריכות את עצמך. כך תצטייר כנרקסיסט וחופר בו זמנית. מה שכן, אל תגיד 2 וחצי מילים על עצמך. תמצא את שביל הזהב. בהצלחה.
 

45Light

New member
ומי שלא מנויה באתר לא רואה את הלייקים שלך

&nbsp
וככה הפסדת עוד הזדמנות ולגבי התיאוריה שלך עם ההודעות זה ממש ילדותי
תגדל ילד !
 

dory141

New member
לשם ההבהרה

אני לא נכנס ומפציץ לייקים, לא שם ולא בשום אתר אחר. אני רושם הודעות, אם מישהי מאלה ששלחתי להן שולחת לייק (או אחרת שלא הייתה במעגל ההודעות שלי) ואני מעוניין, אז אני שולח. והתגדל לא היה לעניין, אני שונא שמדברים עליי בהתנשאות. נא לחדול מזה, תודה רבה.
 

anonymous1986

New member
חייב להגיד שאני ממש לא מבין למה אנשים פה תוקפים אישית

אחרים.
לא מסכימה ? זה בסדר גמור ,גם אני לא מסכים איתו אבל בשביל מה לירוק עלבונות אישיים.
יש קטע כזה לישראלים באינטרנט, תן לבנאדם אנונימיות והוא יעשה טרולינג כמה שבא לו.
 

puma141

New member
דורי אהובנו האחד!

אין לי שמץ מה קורה שם.....:) אמרתי כבר.
לא הייתי שם וכנראה שלא אהיה.......
אבל בטח העצות שלך טובות עבור אנשים שכן.
 

anonymous1986

New member
דווקא לייק טקטיקה לא טובה לטעמי

כי הבחורה מצפה לפחות שתשלח לה הודעה קצרה וזה לא נקרא להפציץ בארסנל , פשוט כשאתה רק שולח לייק , זה כמו לקחת טלפון ולהתכתב איתה בהתחלה רק בוואטסאפ במקום להתקשר
 

tal902

New member
אם אתה שואל אותי. אין ללייק שום משמעות

ובכלל לא ברור בשביל מה לשלוח לייק אם ההודעה בחינם גם למי שלא קונה מנוי. בעיניי כל מי ששולח לייק הוא דיי דביל. כבר עדיף לכתוב בהודעה משהו. אפילו לרשום בה לייק.... :)
&nbsp
&nbsp
 

Annabella1

New member
אני יכולה למנות

הרבה דברים מפגרים שאנשים עושים באתרי הכרויות. כי אנשים מה לעשות, מטומטמים. גם החכמים שבהם, מטומטמים לפעמים. הלייק שהם לא עונים אחרי זה, זה אחד מהם.
 

dory141

New member
הטענה שלי היא שהכל צריך להיות מידתי

מול לייק שלי אני מצפה שיהיה לייק של הצד השני, זה גם מה שאעשה. מצד שני, אם אשלח הודעה אצפה לקבל הודעה. זה כמו שמישהו יחמיא לך על החולצה שאת לובשת ותשאלי אותו אם הוא רוצה לגור ביחד. זה מה שנראה לי הגיוני, אלא אם כן אני מפספס משהו בעניין. לדעתי, לייק והודעה ביחד (לשלוח או לקבל) זאת הפגזה וגם מבלבל את הצד השני: האם אני רק אוהב להסתכל או שכוונתי רצינית. לא?
 

Annabella1

New member
לא בהכרח

אם אתה לא מוצא חן בעיני הבחורה שעשית לה לייק, היא לא תעשה לך לייק וגם לא תשלח לך הודעה.
 

anonymous1986

New member
דווקא אני לא אוהב כשמישהי שלא מעוניינת בי מגיבה לי

כי זה סתם מעצבן, אתה מקבל במייל ששלחו לך הודעה וכשאתה נכנס לאתר אתה רואה סירוב מנומס , פעם אחת אפילו אמרתי למישהי שבאמת להבא שלא תשלח תגובה כי זה ממש מיותר והיא שפכה עלי רעל.

חשוב להבין שרוב האנשים , כשהם שולחים הודעות מצפים או לתגובה חיובית או כלום, הרי זה לא שפגשתי את אותה בחורה אישית או שאני מכיר אותה אז למה שיהיה אכפת לי כל כך אם היא לא רוצה? הרי דקה אח"כ אני אשלח לעוד כמה בחורות הודעות.
לדעתי יש גם איזו אמירה יהירה בתגובה כזו, כי זה נשמע כמו "אתה בטח ממש נקרע לגזרים שאני לא מגיבה לך אז אני אכתוב לך בנימוס שלא בא לי להכיר אותך"
 
די ברור למה נפגעת בשם בדורי

אתה די מזכיר אותו בגישה ובתפיסות ואני לא אתפלא אם זה אתה.
על סמך מה אתה בדיוק קובע בכזאת נחרצות ש"חשוב להבין שרוב האנשים כשהם שולחים הודעות מצפים או לתגובה חיובית או כלום"? מתי מינו אותך לדבר בשם הרוב? לא מזמן דווקא היה פה פוסט על אחד שמתבאס מזה שנשים לא מגיבות גם אם הן לא מעוניינות. ותכלס, מהתוכן שאני נחשפתי אליו - הרבה גברים דווקא מתבאסים מחוסר תגובה. אבל אני לא אבוא ואקבע מה הרוב מעדיף.
דבר בשם עצמך.
זה שהדופק והציפיות שלך עפים מ0 ל100 קמ"ש בחצי שניה בגלל שיש לך חיווי להודעה ממישהי - זאת בעיה שלך. מעצבן אותך שבחורה מסרבת בנימוס? אלה החיים והם לא מתוכננים לפי בקשתך. אם אתה פונה למישהי - היא קיבלה את הזכות להגיב באיזה צורה שהיא רוצה. וזכותה גם לא להגיב.
ואם אתה לא מסוגל להתמודד עם סירוב מנומס, אז אני אכתוב לך מה שלייט כתבה לך. תתבגר.
 

dory141

New member
בשורה קשה לי אלייך

יש לי רק יוזר אחד. וכמישהי אומרת לי שלא מתאים, אני מוחק אותה מהרשומות. לא כי לא בא לי להתמודד עם הסירוב או אי התגובה, אלא כי אין טעם שתישאר ברקע לאור השתלשלות העניינים.
 

anonymous1986

New member
עזוב מדוע אתה מגיב לאנשים קטנים?

שכנראה יש להם גם בעיה קשה בהבנת הנקרא , אני כתבתי שאני מעדיף שבחורה לא תגיב , אתה כתבת שרצוי שכן - איכשהו שנינו מבחינתו יצאנו אותו בנאדם , לך תבין.

אני לא מתרשם מאנשים כמוהו שרק בגלל המעטפת של האנונימיות נהנים מללעוג לאנשים אחרים שהם לא מסכימים איתם.
שים לב שזה טבע של אנשים, לפחות בארץ, נותנים להם אנונימיות והם מתנהגים כמו חבורה של טרולים שלא מסוגלים להתאפק מלתקוף אנשים שהם לא מכירים.

אגב זו הבעיה הכי קשה בארץ, אף אחד לא יודע לנהל דיון ברוגע, הכל צריך מלוכלך, כל אחד חושב שאם למישהו יש דיעה מנוגדת לשלו אז צריך להתנפל עליו, בגלל זה אנחנו נראים ככה.
 
למעלה