חוות דעת-מכתב התנצלות

חוות דעת-מכתב התנצלות

היי אשמח לקבל את עזרתכם בכתיבת מכתב/הודעה לבחורה שפגשתי לפני שנה וניסתה להתחיל איתי.

הרקע למכתב: פגשתי אותה במקום העבודה שלי וסתם יצא לי להגיד שהיא מוצאת חן בעיני, היא נתנה לי את המספר שלה בתקווה לקבל הודעה או שיחה מצידי אבל לא עשיתי כך.

אחרי כמה ימים היא שלחה לי הודעה שזו היא והיא לא יכלה יותר להתאפק אז היא יזמה ושלחה הודעה והיא מאוד רצה להפגש ולדבר.

אני התעלמתי מההודעה שלה כי באותה תקופה הייתי עמוס במהלך השבוע הייתי בבסיס ובסופ"ש כשהייתי יוצא הביתה הייתי עובד משמרות כפולות כדי לחסוך כסף ולא רציתי להתחיל איתה קשר בידיעה שזה יהיה קשר בשלט רחוק ולא יהיה לי זמן להשקיע בקשר אבל בראש אמרתי לעצמי שאני לא מוותר עליה אני ישמור את המספר ויפנה אלייה כשהכל ירגע עכשיו אני מעוניין לפנות אליי במכתב או בהודעת טקסט כדי להצטער על מה שהיה אבל גם להסביר לה ולדבר לליבה כי היא יכולה להתעלם גם ובצדק.

אשמח לקבל עזרה בניסוח מכתב מסוג זה.

אפשר להכניס את הנושא שעשיתי חשבון נפש עם עצמי בתקופה האחרונה על רקע חגי תשרי והייתי חייב לבקש סליחה על ההתעלמות ולהתנצל על חוסר ההתייחסות והערכה ליוזמה שהיא לקחה ושלחה הודעה מצידה שזה לא מובן מאליו.

המכתב שניסחתי:
היי, מה העניינים ? זה יובל אני כותב לך מכתב זה מהלב יתכן והוא יהיה ארוך אך אשמח לקבל את תשומת ליבך.
ראשית,אני רוצה להגיד כי כבר מהרגע הראשון שראיתי אותך בביקורך במסעדה מוצאת חן בעייני הופיעה מולי בחורה צנועה בעלת חן ובטח שיר(חברה טובה שלה שעבדה איתי ) כבר סיפרה לך על ההתרשמות הראשונית .
אחרי כמה ימים חיזקת אצלי את תחושת הערכה והביטחון האישי כלפייך כשלקחת יוזמה ושלחת לי הודעה שאת לא יכולה יותר להתאפק בתקווה וציפייה לקבל שיחה טלפונית או לחילופין הודעה מצידי אך זו לא קרתה מסיבות אותן אפרט בפנייך במכתב זה אך לפני ארצה להתנצל על כך ולומר טעיתי את רשאית לכעוס ובצדק אני יבין אותך.

אז כפי שכבר ציינתי ההתעלמות שלי לא באה ממקום של אגו אישי אלא להיפך מרצון לשמור על ההתרשמות הראשונית שנוצרה בנינו או לפחות אצלי.
אני באותה תקופה הייתי בשירות צבאי כך שבמהלך השבוע הייתי סגור בבסיס ועסוק בדרישות התפקיד כשהייתי חוזר בסופ"ש הייתי משמש כאחראי משמרת במסעדה ומתוקף התפקיד גם הייתי נאלץ לבצע משמרות כפולות כך שלא היה לי זמן אפילו לעצמי וכשמדברים על התחלת קשר באתי בידיעה שזה לא יחזיק לתקופה ארוכה במצב המתואר הקשר היה קשר בשלט רחוק ולא רציתי לאכזב אך לא וויתרתי ועובדה ששמרתי את המספר שלך והודעתך לתקופה רגועה יותר.
בהזדמנות זו אשתף אותך בעובדה שלאחרונה על רקע תקופת חגי תשרי עשיתי חשבון נפש עם עצמי והרגשתי צורך לפנות אלייך ולהתנצל.
הפעולה שבחרתי להתעלם מכל סיבה שהיא ללא מתן הסבר הייתה לא במקום ואת כל מה שנאמר במכתב הזה הייתי צריך להעלןת בפניך בשיחה פרונטאלית בזמנו,אך אף פעם לא מאוחר לומר סליחה טעיתי הרי זהו חוכמתו של האדם.
הרגשתי שחוסר המענה פגע בך אז אני שם את האגו האישי שלי בצד לרגע ושוב מבקש סליחה על כך.
בהזדמנות זו אני רוצה לציין שאני מעריך את היוזמה שלקחת ושלחת הודעה ובה שיתפת אותי בהרגשה האישית שלך.

לסיום מותר לך לכעוס ואם תבחרי להתעלם אני יבין את רחשי ליבך אך אשמח לאחר שקראת את מכתבי לקבל את התייחסותך ולדבר איתך בקרוב.
בנתיים המשך יום נעים.
 

Itamar 29

New member
כתבת הרבה נסה לקצר את המכתב.

אתה חוזר על עצמך ויותר מדי מתנצל.
 
עזרה

מקבל את ההערה שלך גם אני חושב שזה ארוך אבל איפה כדאי לקצר ואיפה מתאים להכניס את נושא ההתנצלות פעם אחת בלבד אבל שישמור על הרעיון הכללי של המכתב ??
אשמח לקבל עזרה בצימצום המכתב כדי שיהיה באורך הגיוני
 
מדוע צריך להיות כזה פורמלי?

תשלח לה וואטסאפ ותכתוב לה שאתה מתנצל על ההתעלמות והיית עסוק.
תשאל אותה מתי יהיה לה נוח שתתקשר אליה.
תסיים ב "מצפה בקוצר רוח להיפגש איתך"
חלאס כל הסיפור.
אני מבוגר ממך ב-30 שנה ואני מרגיש שאני קליל יותר ממך.
 

ga26

Member
זה לא מספיק רשמי. נסה לשלוח לה

שליח על סוס וכרכרה עם מכתב חתום בחותם שעווה.
נסח את זה בלשון מקראית יותר כדי שיתן תחושה יותר רשמית.
&nbsp
&nbsp
אופציה אחרת - שלח הודעת ווטסאפ/ פייסבוק/ SMS / ווטאבר שמתאים יותר לימינו.
(אגב אני גם את זה לא הייתי עושה, עברה שנה - תתקדם)
 

דביאן

New member
אין לך על מה להתנצל

שלח הודעה קצרה, מי שרוצה תמיד עונה. ומי שלא רוצה, לא יעזרו לך תחנונים והתנצלויות.
 
ניסוח מחדש

היי שרון, מה שלומך?
&nbsp
זה יובל אני לא יודע אם את זוכרת אותי היטב,
&nbsp
בזמנו נפגשנו במסעדה ומצאת חן בעיני מאוד- שלחת לי כמה הודעות ולא הגבתי,
&nbsp
הייתי מאוד מעוניין בך אבל מכיוון שהייתי בתקופה עמוסה ולא יכולתי ליצור קשר עמוק באותה תקופה האמנתי שאשה ברמה שלך לא תהיה מעוניינת בכזה ומגיע לך הטוב ביותר. למרות שזה לא נעשה מכוונה רעה יתכן והובנתי לא נכון והעובדה היא שלא יצאת לי מהראש עד היום.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
אני יודע שזה לא מקובל אבל בכל זאת הייתי חייב לשתף אותך ולדעת אם תהיי מעוניינת לתת לי אפשרות להסביר מה היה אז - אם את זוכרת ופנויה אשמח להמשיך מכאן
&nbsp
&nbsp
&nbsp
יום מקסים
&nbsp
כדאי לשלוח לה את זה ??
&nbsp
יסיתי לנסח מכתב כללי ובקצרה אשמח לקבל חוות דעת
&nbsp
&nbsp
 

Skar FaSe

New member
איפה ההנהלה?

. Cheers


כמו מכתב בקשה לערעור אחרי שהעיפו אותך מהאוניברסיטה

-רשמי מידי - יבש מידי - כבד מידי
אתה פונה לבחורה ש בא לך עליהה ,לא להנהלה.קצת רגש ,קצת הומור,רומנטי שתרגיש שכותב לה מישהו שמוצא -חן בעינה ולא ״חניך״ - תהיה קליל
Btw ~ למה לא הגבת לה ל ~sms?- כי התרוץ של העסוק במשמרות לא מובטח לעבוד - יש מצב שהיא הרגישה זלזול, ונעלבה ,אז אל תסביר יותר מידי את התרוצים של העובד משמרות ועסוק- כינזה יהרוס לך עוד יותר
רעיון- לפני שאתה שולח לה מסמכים תשלח לה פרחים - כבר על ההתחלה זה יתחיל לך איתה באופן חיובי והיא תרגיש צורך להגיד לך ״תודה- unless shes a bitch׳- ואז תכתוב לה כי ״הכדור אצלך... משהו style
״אהלן אגדה בזמנו שלחת לי כמה הודעות ולא הגבתי,היתה לי תקופה מטורפת באותו זמן ו אני יודע שאיו לזה ממש תרוץ אבל
מאד רוצה שתדעי ש לא נעשה מזלזול ש ובאמת שלא רציתי להעליב אותך... hey...?יודעת? מאד אהבתי לבלות איתך... ולא יצאת לי מהראש אבל זה לא היה ריאלי אז ... צרי בבקשה קשר אם מסתדר לך...יהיה cool לדבר - cheers
 
למעלה