גיל

rty111

New member
גיל

אני בת 35 ורק רוצה להתכתב. לא היה לי ואין לי שעון מתקתק. אני רווקה וטוב לי ככה. כשהיתי צעירה לא זכור לי שהתענינתי בהכרויות. אולי שכחתי מה קרה. למה בנים והכרויות ולא אנשים בכלל? ככה. אם אני פותחת כרטיס באתר הכרויות בארץ ושקלתי גם בחול, באזור של קוגרז וקאבז יש מבחר מוגבל מאוד וזה עוסק יותר מדי באזור טינדר וגם אני לא ממש קוגר. כמה לשקר בקשר לגיל? 23? נניח? אם רוב הבנים מגבילים ל18-25. אין לי תמונה של עצמי מפעם מה לעשות? אם אני רוצה פניות אני צריכה לשים תמונה. דוגמנית נראה מזוייף. אני כנראה לא מתנסחת כמו אחת. כמה לשקר גובה? זה שהרגלים שלי לא גדלו לגובה לא אומר כלום. אבל לבנים כנראה כן. אני אבדוק מה המשקל הנורמלי לגובה הנל ואכתוב זה. ויש לי שיער קצר לכתוב ארוך וחלק נכון?
 

TotalCommnader

New member
את מנסה לרמות וזה כנראה לא ילך לך. באתר הכרויות רוצים להכיר

ולהפגש, ואת סתם רוצה לעבוד על אנשים. ידברו איתך פעם - פעמיים ויתיאשו.

למצוא ידידים אפשר בפורום, בפייס בעבודה - בכל מקום שבו יש בני אדם.
 

rty111

New member
איזה פורום? יש יותר מדי. ויש ילדים במלא. אין עבודה. פייס גם

כאוס עבורי. הם יתיאשו ממה? מה הם רוצים. להכיר אותי?
איך חויה של דייט תחוה על ידי? ואם אני אבחר באדם הלא נכון וזה יגרום לי להרגיש רע? איך לדעת מתי לעזוב? איבדתי את המיומנות.
במקרה הפחות גרוע הוא ידבר על הלימודים והעבודה שלו וזה יגרום לי להרגיש שאין לי על מה לדבר. על מה מדברים בדייט? שנמשך כמה זמן בערך?
כימיה זה מושג לא ברור לי.
 

TotalCommnader

New member
הכוונה שאחרי שיחה הם ירצו דייט רומנטי וכשאת לא תרצי הקשר יג

בעידן של היום לא קשה למצוא קשר ידידותי בלבד בלי לשקר
 

TotalCommnader

New member
וזה שפתחת את הניק ביום רומז שסיכוי טוב שאת חלק ממכת הטרולים

של תפוז לאחרונה
 

45Light

New member
כדי להתכתב רק צריך

&nbsp
לדעת לכתוב גם ......
&nbsp
נראית הודעה מזוייפת לגמרי .
 

rty111

New member
מזוייף אצלי זה שמחשב כתב את זה. אני לא מחשב. תזכיר לי מה זה

טרולים? זה לא אנשים שמתסיסים וזה? אני לא.
במקרה אני ערה בלילה. וביום. וזה לא בריא. צריך לישון בלילה ולכתוב ביום. במה פורום הכרויות שונה מהשאר?
מה זה.... לא מכירה. זה רמיזה? למה? המשך יבוא בסיפור?
למה להתכתב צריך לדעת לכתוב. מבחינתי אני כותבת טוב מאוד. אם יש לך בעיה עם הכתיבה שלי אל תקרא. אם כל הדייטים האפשריים שלי עוינים כמוכם אני שוקלת להתכתב עם בריטים או משהו. לרגע הנחתי שישראלים הם אנשים חמים ונחמדים. חוץ מאלה עם הקוצים בחוץ והתוך הרך בפנים שקראתי עליהם באנגלית. אז... תלמדו אותי איך לדבר עם בנים בנט? איך להימנע מהדיק פיקס שקראתי עליהם? לשפוט אופי בצורה מהירה? לזהות שקרים? להצליח לדבר עם בחורים למרות שהם מסננים גיל ומחפשים רק נימפומניות בנות 18? אני שוקלת לחזור לאוני ממילא. חבל שבחורים יש רק בחוגים השווים ואני אקנא בהם אז אין מצב שאני אדבר איתם וזה בלי הפער גיל וגובה וכל השאר.
 

dory141

New member
שאלה מאוד לא שגרתית ובכל זאת...

תהיי כמה שיותר אמיתית, אל תורידי ספרה מהגיל. נכון, משלמים מחיר על זה. אבל אני מעדיף שיגידו לי את רוב האמת, מאשר שיגידו משהו לא נכון (ורחוק מאוד מהאמת) ואח"כ אגלה בעצמי ששיקרו לי בפנים. אם מישהי משתמשת בסמים קלים (אני פוסל על זה, אגב) , שלא תכתוב בפרופיל שלא. וזו רק דוגמא קלה. עדיף שתראי תמונה עכשווית, למה לחשוב מראש על איך לתחמן ולעבוד על אנשים? כדאי לאמץ גישה בריאה יותר - זאת את, את זה את מחפשת וזהו. מי שרוצה, ברוך הבא ומי שלא לא.
 
למעלה